Já ti rozumím řešil jsem něco podobného když jsem Espace měl chvíli a neměl jsem ještě Clip. Svíčky i cívky se měnily několikrát aby se pak jeden opravdu mechanik podíval na živá data a vyměnil jeden vstřik.
Nevím jak to máš daleko do Prahy, ale mě pomohli kluci : http://ublondaku.cz/
Oni elektřinu nedělají, ale mají známého který je fakt mistr.
Za zavolání skoro nic nedáš
z Granda III, do Granda IV
Moderátor: Moderators General
Re: z Granda III, do Granda IV
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: z Granda III, do Granda IV
možná blbej nápad, ale co teplotní čidlo? bývá dvojité a může špatně hlásit teplotu u studeného motoru. pak by řídící jednotka chybně dávkovala benzín a mohlo by se to při přidání dusit...
a ještě jedna věc, startuje to na brnk, nebo to chvíli točí? Nedávno jsem viděl u jiného 2.0 ale bez turba že podobné problémy byly při špatném benzínovém čerpadle. Chtělo by to změřit tlak benzínu, jakej jde ke vstřikovačům a na life data teplotního čidla.
a ještě jedna věc, startuje to na brnk, nebo to chvíli točí? Nedávno jsem viděl u jiného 2.0 ale bez turba že podobné problémy byly při špatném benzínovém čerpadle. Chtělo by to změřit tlak benzínu, jakej jde ke vstřikovačům a na life data teplotního čidla.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Re: z Granda III, do Granda IV
Ty teplotní čidla, není od věci, protože s přibývající teplotou motoru, ten jev pomalu mizí. Chytá cca, na třetí - čtvrtý otočení motoru.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 850
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: z Granda III, do Granda IV
možná bych nekoukal a neupínal se na to který válec to dělá, protože evidentně i při výměnách křížem krážem se závada opakuje. možná bych šel cestou kontroly čerpadla v nádrži(kontakty, jestli zavrčí při otevření dveří, atd...) a postupoval dál, jestli se někde nedostávají bubliny do paliva cestou, přicpaný filtr...měl jsem lagunu II z roku 2002. veškeré chyby, které jsem řešil byly většinou prkotiny a to buď kvůli zanedbané údržbě předchozími lidmi nebo nekvalita elektromateriálu (přerušení drátu v důsledku průniku vlhkosti izolací a oxidace). Bohužel tyto prkotiny měly docela zásadní vliv na chod motoru...atd. Po vychytání jsem měnil jen spotřební materiál.
může to být samozřejmě i jinak, ale bez diagnostiky toho asi moc nezjistíš pokud se to týká čidel a elektroniky obecně.
může to být samozřejmě i jinak, ale bez diagnostiky toho asi moc nezjistíš pokud se to týká čidel a elektroniky obecně.
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů