check engine immobiliser

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Kanti
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pon říj 17, 2016 11:08

check engine immobiliser

Příspěvek od Kanti » pát pro 20, 2019 16:59

ahoj, prosim o radu. zena vecer prijela bez problemu domu a rano uz nenastartovala. na palubce check engine immobiliser a pak turn steering wheel + start...... volat neni zamceny, ale preskakuje v nem, kdyz s nim otacim. palubka je mrtva, jen tyhle hlasky a service....koupil jsem novou baterku i do obou karet co k autu mame. obcas pri otevreni dveri ridice, palubka cela problikne jako normalne vcetne svetel a dal nic.... espace iv, 2006, 3.0, 133 kw, automat.
dekuji za rady

romacho
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob říj 25, 2014 15:34

Re: check engine immobiliser

Příspěvek od romacho » ned pro 22, 2019 22:20

Servus, niesom si celkom isty no pripada mi to tak ako by ti odisiel akumulator (baterka) v aute. Skus zmerat palubne napatie rovno na kontaktoch baterky. Urob dve merania jedno ked sa dostanes k baterke pod kapotu a druhe s rozsvietenými stretávacími svetlami. Mal by si namerat viac ako 11 voltov. Ak to bude v poriadku skontroluj poistky na plus kontakte akumulatoru. Ak aj tie budu OK, potom by som kontroloval zamok volantu.

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: check engine immobiliser

Příspěvek od zdeno255 » ned pro 22, 2019 22:41

Alebo odisiel zamok na volante. Je súčasť imobilizéru

Kanti
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pon říj 17, 2016 11:08

Re: check engine immobiliser

Příspěvek od Kanti » pát pro 27, 2019 01:08

diky za zpravu... baterie je nova.... ja to vidim take na zamek volantu... kdyz na nej sahnu, tak se vykla a pri otaceni volantu v nem preskakuje i kdyz se vubec nerozsvitily kontrolky... ted ale nevim, jak se k nemu dostat.... staci kryt okolo volantu? nebo cela spodni cast palubky? a jak?... diky

romacho
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob říj 25, 2014 15:34

Re: check engine immobiliser

Příspěvek od romacho » pát pro 27, 2019 12:08

Podla servisnej prirucky aby si dokazal odmontovat zamek sloupku rizeni potrebujes rozobrat celu hornu a strednu cast palubnej dosky. Zacnes s trojuholníkovými krytmi, kde su male reproduktory. Zamok je ulozeny na stlpiku volantu prizblizne v urovni a hlbke autoradia. Vedie k nemu len jeden konektor a drzi ho len jedna skrutka.
Z toho co pises mi este stale nieje uplne jasne kde presne chybu mas pretoze: Citacka kariet, Komfortna jednotka UCH, Zamek sloupku rizeni a Vstrekovacia jednotka motoru tvoria jeden ochranny celok auta. Vsetko komunikuje spolu po Multiplexnej sieti. A na to aby si auto nastartoval, musi vsetko medzi sebou spravne komunikovat. Takze zasunies kartu do polohy 1. Rozsvieti sa ti pristrojovka. Posunies kartu hlbsie na doraz a vtedy Citacka posiela kody z tvojej karty do jednotky UCH. Ta ju v dany moment porovnava ci karta patri k autu alebo nie. V pripade ANO odsiela do stlpika blokacie volantu kod a ocakava kodom odpoved o odomknuti pri zhode komponentov. Ak su kody zhodne Stlpik odomyka volant a UCH vysle na pristrojovku signal na vypisanie dalsich povelov ku startu na pristrojovku. Multiplexna siet sa da kontrolovat najlepsie s diagnostikou CLIP. Tu budes potrebovat aj v pripade vymeny Zamku stlpika riadenia. Navyse zamok stlpiku riadenia sa neda pouzit z iného auta samostane. Cize ak je vadny potrebujes uplne novy kus bez kodovania vo vnutri. Kod ktory sa tam raz zapise sa neda nicim vymazat. Preto skor ako sa pustis do tejto nazvyme zlozitejsej operacie si zvaz ci mas vsetko na to co budes potrebovat na odstránenie zavady aby ti nezostalo auto do polovice rozobrane.
Myslim, ze jedine co mozes este vyskusat, je odpojit uplne akumulator. Po odpojeni by sa mal stlpik riadenia automaticky uzamknut. Ak sa po odpojeni akumulatoru nic na situlacii nezmeni a volantom sa bude dat otacat aj nadalej ako popisujes hore, potom by som radsej zvazil opravu v Renaulte pripde u fachmana co mu veci o ktorých tu pisem nieco hovoria.
Mnoho zdaru.

Kanti
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pon říj 17, 2016 11:08

Re: check engine immobiliser

Příspěvek od Kanti » pát pro 27, 2019 18:47

dekuji za odpoved, problem je ten, ze se mi ani nerozsviti palubka.... zkusim znovu popsat problem... odemknu auto, na displeji hlaska check engine immobiliser a servis, cervena kontrolka blika, pak otevru dvere na displeji welcome on board... press break + start....kontrolka stale blika, kdyz zmacknu start, cvaka v zamku rizeni a ukaze se hlaska turn steering wheel +start, kontrolka zacne trvale svitit........ volantem se ovsem da po celou dobu otacet, v zamku volantu divne cvaka.... obcas pri otevreni dveri ridice se palubka rozsvítí, zkousel jsem kabely dveri, ale udela to v jakekoliv poloze dveri (zavrel jsem zamek otevrenych dveri a pak vzal za kliku), tak kabely jsou asi ok... nekdo rika, ze nejde nekam stava, baterka ma 12.22v..... mam furt pocit, ze je to ten zamek rizeni, ale proc se palubka rozsviti pri otevreni dveri a jen na vteřinu? to mi hraje spis na kabely, napětí, napajeni....... jen nevím, co mam merit a kde se to nachazi..... nejake rady, schemata, obrazky... moc dekuji, chci vse zkusit sam, nez to dam do servisu za velke penize....

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů