Ahojte,
mam 1,9 dci 2003 a nema vykon do 2000 otacek ako ich prekroci vyrazi ako strela a ide v pohode. Nema niekto skusenost?
nema vykon do 2000 otacek
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř říj 16, 2019 20:14
Re: nema vykon do 2000 otacek
Diagnostika. Možno regulácia turba nefunguje ako má.
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř říj 16, 2019 20:14
Re: nema vykon do 2000 otacek
Bolo to na diagnostike a nic
Re: nema vykon do 2000 otacek
diagnostika znamená diagnostika a ne vyčtení chyb. Je potřeba zkouknout aktuální hodnoty oproti požadovaným - v reálném čase.
To že to nehlásí žádné chyby neznamená, že tam nejsou. Je potřeba se podívat na tlak turba, tlak paliva a podobně v konkrétních otáčkách a v daném zatížení. Pak se dá říci kde je chyba.
To že to nehlásí žádné chyby neznamená, že tam nejsou. Je potřeba se podívat na tlak turba, tlak paliva a podobně v konkrétních otáčkách a v daném zatížení. Pak se dá říci kde je chyba.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: nema vykon do 2000 otacek
Ahoj,
nevím, jest-li jsi to už vyřešil, ale může jít i o propaleny ventil. Nech změřit tlaky ve válcích. Jak to popisujes, tak jak začne plnit turbo, tak to jede. Ja měl díru na jednom ze dvou výfukových ventilů na třetím válci. Při měření, tlak 0. Jak zabralo turbo, jelo to. Jinak jakoby na 3 válce. Mám sice benzín v turbu, ale příznaky máš stejné.
nevím, jest-li jsi to už vyřešil, ale může jít i o propaleny ventil. Nech změřit tlaky ve válcích. Jak to popisujes, tak jak začne plnit turbo, tak to jede. Ja měl díru na jednom ze dvou výfukových ventilů na třetím válci. Při měření, tlak 0. Jak zabralo turbo, jelo to. Jinak jakoby na 3 válce. Mám sice benzín v turbu, ale příznaky máš stejné.
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: nema vykon do 2000 otacek
Já bych začal EGR ventilem
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů