Ahoj přátelé,
mám 2.0T (JK0B) 2003 Espace IV - benzín
Problém (pro znalé diagnostiky):
DF 569 - Okruh přeplňování - na grafu při jízdě v zátěži a zahřátém motoru dojde k vyrovnání tlaku před a za klapkou na cca 1060mbar a po několika vteřinách to spadne do nouzáku - nejspíš by v tomto okamžiku měl zareagovat ventil ovládání Westegate - což nenastane.
Těsnost okruhu je OK
Snímače tlaku a teploty OK
Elmag ventil je OK odpor i test na 12V cvaká, nepodchází - ventil zkušebně vyměněn za vrakáčový a stejně otestovaný - OK
Napětí na přípojném konektoru je 12 V v klidové poloze (dle manuálu) - OK - zřejmě jenom kontrolní napětí pro kontrolu obvodu ventilu.
Kabel je OK
Kontrola a správné nastavení otvírání ventilu Westegate - OK
Přetěsnění ventilu proti pumpování - OK
Problém bude nejspíš na řídící jednotce motoru. SW nelze přepsat - již poslední verze. Pořízena shodná vrakáčová řj. Přetažený SW z původní a problém stejný.
Na diagnostice při aktivaci povelu AC151 - Ventil přeplňování turbokompresoru naskočí hláška Služba není podporována.
Můžu poprosit někoho z vás se stejnou motorizací, pokud máte diagnostiku, o prověření, zda při povelu AC151 cvakne, nebo cvaká ten ventil? Je možné, že obě jednotky mají stejnou vadu, pokud to není něco jiného.
Už se chytám stébla. Případně doplní další akce, co jsem provedl. Díky za pomoc, názor...
Ivan
2.0T nouzák DF569 - okruh přeplňování
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2.0T nouzák DF569 - okruh přeplňování
Ověř funkčnost zpětných klapiček na hadičkách přetlaku a podtlaku. Regulační ventil je řízen PWM signálem a mělo by jít vytáhnout poměrné otevření v %. Ověřit blow-off ventil jestli těsní a při řazení nahoru by mělo být slyšet jeho pufání, je řízen rozdíly tlaků, před klapkou a za klapkou a samo, zase hadičkami se zpětnými ventily.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů