Diagnostika Ostrava FM a okolí

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Invi
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: ned dub 30, 2017 09:55

Re: Diagnostika Ostrava FM a okolí

Příspěvek od Invi » pon črc 08, 2019 20:03

Hosi dalsi poznatky - vlevo vzadu na sani je nejake cidlo (upgrade - čidlo tlaku v sání/tlaku turba). Po jeho odpojeni motor opet funguje, stejne jako kdyz se odpoji cidlo teploty vody, tj. vyssi otacky na volnobehu. Dalsi vec je ta, ze pokud motor nastartuju se vsemi cidly zapojenymi a on se teply zastavi, nerozsviti to na pristrojovce nic. Zadne hlasky, zadne kontrolky, nic.
Kdyz to shrnu, tak motor bezi s odpojenym jednim z techto cidel: vacka, teplota vody v chlazeni a cidlo tlaku v sání (turba).

Moje uvaha tedy je, ze absence signalu techto 3 cidel hodi motor do nejakeho rezimu, ve kterem ridici jednotka ignoruje nektere vstupy nebo pouzije prednastavene vystupy a motor pak bezi.

(Update)
Otazky zni:
1) Ktere tyhle ignorovane nebo prednastavene promenne maji tyle rezimy spolecne?
2) Proč se s odpojeným čidlem vačky chová motor "normálně" a s dalšími odpojenými čidly jede na vyšším volnoběhu?
Espace IV, 3.0 dci, 2004

Invi
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: ned dub 30, 2017 09:55

Re: Diagnostika Ostrava FM a okolí

Příspěvek od Invi » úte črc 09, 2019 23:03

Opet nic. Cidla se zdaji byt OK
Espace IV, 3.0 dci, 2004

Invi
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: ned dub 30, 2017 09:55

Re: Diagnostika Ostrava FM a okolí

Příspěvek od Invi » stř říj 23, 2019 09:50

Tak vážení, Espíka jsem nakonec vyřešil tím způsobem, že jsem ho prodal. Kontrolku se mi zhasnout nepovedlo, nicméně pravděpodobnou příčinou byl ustřižený stavěcí kolík na ozubeném kole vysokotlakého čerpadla, který má za úkol nastavit do správné polohy řemenici pro rozvodový ozubený řemen. Pravděpodobně se mi ho povedlo střihnout při dotahování té řemenice při opravě nastavení rozvodů (není vyloučeno, že jsem to dotahoval bez momenťáku), která se tak na hřídeli mírně pootočila. Proč japonští inženýři vyrobili takovouhle prasárnu mi hlava nebere, že jsem byl nejspíš kopyto já to mi hlava nejenže pobírá ale ještě navíc mě to i pěkně sere. 100% to ale není jelikož se mi už nechtělo potřetí vytahovat motor z auta abych to skontroloval.

Na tuto příčinu, jakož i diagnostiku mě navedl Lenkat, který by to uměl i spravit, bohužel když jsem k tomu přičetl další nezbytné investice vzhledem k blížící se zimě a celému létu a jaru proposkakovanému kolem auta rozhodl jsem se Espíka poslat do světa. Pokud tedy někdo v okolí Ostravy bude shánět někoho s diagnostikou, kdo navíc jako bonus tahle autá zná a umí s nima pracovat, je vstřícný a má servisní zázemí obracejte na člověka, který má tady ná fóru přezdívku Lenkat49. Tímto mu opět děkuji a pro Espíka je asi škoda, že jsem na Lenkata nenarazil tak o dva nebo tři měsíce dřív.

David
Espace IV, 3.0 dci, 2004

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů