Ahoj,
ponastartování se mi zapne displej na dveřích, ukazuje 3 čárky, ale z topení nefouká vzduch. I když přepnu na okna MAX, tak vzduch nefouká.
Zažili jste to někdo, abych věděl na co se zaměřit ? Děkuji
Ventilátor topení - klimatizace
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Ventilátor topení - klimatizace
Zespod auta je zakrytovaná jednotka ventilace-klimatizace a jsou v kanále vzduchovodu umístěné regulátory otáček ventilátorů. Jsou tam dva pokud máš i zadní zónu. Hledej toto: Jo a možná nebudeš mít modré, ale zelené.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Ventilátor topení - klimatizace
A pokud tu jednotku/y najdu, tak co s nimi ?
Re: Ventilátor topení - klimatizace
No ty asi nebudes elektrikar. Skus najst kamosa ktory sa v autoelektrike vyzna a treba premerat regulator.
Samotny regulator dostava od jednotky klimatizacie signal o tom ako rychlo ma ventilátorom tocit.
Tu je otazka ci nieco alebo co od riadiacej jednotky dostava a ak ano ci nieco dalej k ventilátorom posiela.
Cize rozdelis problem, ci je vadny regulator, ventilator alebo riadiaca jednotka. Inak ti nezostava nic ine ako zverit to servisu pripadne ak mas nahradne diely skusmo vymenit postupne jeden za druhym
Drzim palce, no jednym dychom dodavam ak si ten kamos nebude trufat nech na to nasaha, lebo moze sposobit aj vacsie skody ako uzitok, Tu treba aspon multimeter na meranie nielen klasicku autoziarovku
Samotny regulator dostava od jednotky klimatizacie signal o tom ako rychlo ma ventilátorom tocit.
Tu je otazka ci nieco alebo co od riadiacej jednotky dostava a ak ano ci nieco dalej k ventilátorom posiela.
Cize rozdelis problem, ci je vadny regulator, ventilator alebo riadiaca jednotka. Inak ti nezostava nic ine ako zverit to servisu pripadne ak mas nahradne diely skusmo vymenit postupne jeden za druhym
Drzim palce, no jednym dychom dodavam ak si ten kamos nebude trufat nech na to nasaha, lebo moze sposobit aj vacsie skody ako uzitok, Tu treba aspon multimeter na meranie nielen klasicku autoziarovku
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Ventilátor topení - klimatizace
Regulátory se dají prohodit mezi sebou pokud jsou 2 a tím eliminovat jejich chybu. Co ale odrovnává tyto regulátory je na 100% zanesený pylový filtr a dostatečně se nechladí proudícím vzduchem, jednotka chce usilovně větrat, stále přidává na otáčkách, zvyšuje se odběr ventilátoru a samotné oteplení regulátoru, proto má na sobě hliníkový chladič který je umístěný v tunelu a proudem vzduchu se ochlazuje. Proto též nedělej pokusy chodu při jejich vytažení.
Zkušený elektronik je schopen vyměnit i výkonové tranzistory v tom regulátoru za pár korun. Kdyby jsi ofotil štítek u dveří, tak dám i origo číslo.
Zkušený elektronik je schopen vyměnit i výkonové tranzistory v tom regulátoru za pár korun. Kdyby jsi ofotil štítek u dveří, tak dám i origo číslo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti