únik oleje Espace IV
Moderátor: Moderators General
únik oleje Espace IV
Zdravím všechny a předem se omlouvám jestli se to tu už řešilo nebo vyřešilo..
Z ničehož nic mě začal téct olej směrem k pravému přednímu kolu a do kola, kam asi stéká po ramenu.
Pod autem je velká louže oleje vedle pravého kola a celý pravý bok auta je ohozený od oleje.
Děje se to ale hlavně po delší jízdě po dálnici, při ježdění po městě ukápne sem tam kapka..
A po jízdě po dálnici a zastavení motoru a znovu nastartování motoru asi po čtvrt hodině se vyvalil z výfuku obrovský oblak dýmu,
bohužel už byla tma takže nebylo moc poznat barvu, ale myslim že smrděl olejem..
Sundal jsem spodní dekl, ale motor je zespoda od oleje celý, takže neni poznat odkud teče, jsem objednaný na čištění, aby bylo poznat odkud teče, ale mám obavu, že při tak masivním úniku se motor zase hned celý zašpiní a nebude to poznat.
Jinak to za cca 500km sežralo olej až po spodní rysku.
Nenapadá někoho něco..?
Díky
Z ničehož nic mě začal téct olej směrem k pravému přednímu kolu a do kola, kam asi stéká po ramenu.
Pod autem je velká louže oleje vedle pravého kola a celý pravý bok auta je ohozený od oleje.
Děje se to ale hlavně po delší jízdě po dálnici, při ježdění po městě ukápne sem tam kapka..
A po jízdě po dálnici a zastavení motoru a znovu nastartování motoru asi po čtvrt hodině se vyvalil z výfuku obrovský oblak dýmu,
bohužel už byla tma takže nebylo moc poznat barvu, ale myslim že smrděl olejem..
Sundal jsem spodní dekl, ale motor je zespoda od oleje celý, takže neni poznat odkud teče, jsem objednaný na čištění, aby bylo poznat odkud teče, ale mám obavu, že při tak masivním úniku se motor zase hned celý zašpiní a nebude to poznat.
Jinak to za cca 500km sežralo olej až po spodní rysku.
Nenapadá někoho něco..?
Díky
Espace IV 2,2 DCI 2006
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: únik oleje Espace IV
Vypadá to na turbo, měl jsem příznaky podobný, nejprve vyšší výskyt oleje pod autem při každém parkování, a během týdne se to zhoršovalo a to udělalo do kopce prd a trochu jsem začudil okolí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: únik oleje Espace IV
Díky, taky mám tu obavu..
Ale kudy to z toho turba teda teče..?
Ale kudy to z toho turba teda teče..?
Espace IV 2,2 DCI 2006
Re: únik oleje Espace IV
tak jsem umyl motor aby bylo vidět odkud to teče..
ukázalo se že někde kolem hlavní řemenice úplně dole, podle toho by to prý mohlo bejt gufero na klice..
nevíte co to všechno obnáší..?
asi to bude drahý co..
ukázalo se že někde kolem hlavní řemenice úplně dole, podle toho by to prý mohlo bejt gufero na klice..
nevíte co to všechno obnáší..?
asi to bude drahý co..
Espace IV 2,2 DCI 2006
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: únik oleje Espace IV
Ani ne, koukni na youtube najdeš videa, převážně z Ruska, jak vyměnit gufero na motoru G9T.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: únik oleje Espace IV
Zdravím
Nechci zakládat nové téma tak se přiživím tady.
Mám 2L turbo benzín 125kw najeto cca.200tkm a poslední dobou mi to žere olej a to doslova (cca.1l na 1000km),nikde nic neteče do vody to nejde, auto jezdí pořád stejně, na výkonu nejde nic poznat v květnu prošlo hladce EM a STK
Nechci zakládat nové téma tak se přiživím tady.
Mám 2L turbo benzín 125kw najeto cca.200tkm a poslední dobou mi to žere olej a to doslova (cca.1l na 1000km),nikde nic neteče do vody to nejde, auto jezdí pořád stejně, na výkonu nejde nic poznat v květnu prošlo hladce EM a STK
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: únik oleje Espace IV
Nech změřit komprese tím se odhalí zda je problém na pístech a kroužcích, nebo na turbu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: únik oleje Espace IV
Turbo by bylo asi menší zlo co?
R-19 bylo
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Laguna2000 1,8 16v byla
Espace Grand IV 2.0T 2008 byl
Espace V 2016 1,6 Initiale nyní
Re: únik oleje Espace IV
Zdravím všechny a vracím se k tématu uniku oleje na klice..
Nechal jsem motor přetěsnit. Nejdřív teda na klice u řemenice, na pravé straně motoru.
Když to v servisu začali dělat, tak mi zavolali, že by bylo přitom dobré vyměnit i gufero na vodní pumpě a na vačkových hřídelích..
Sice to finálně opravu značně prodražilo, ale souhlasil jsem, protože jsem to nechtěl řešit znova.. co kdyby to dělalo i některý další gufero.
No a co se stalo pak - s autem jsem po opravě ujel asi 80km, najednou spadnul drážkový řemen a skoro všechen olej byl pryč.
Řemen spadnul asi proto, že byl celý mastný od oleje, který samozřejmě unikl z opravené pravé časti motoru, tedy kolem gufera.
Konečně se mi podařilo dostat auto zpátky do servisu s tím, že něco bylo asi špatně a teď mi volali zpátky s tím,
že všechna vyměněná gufera byla vytlačená ven. A že prý by to mohlo být něčím co zvyšuje tlak oleje v motoru..
No nejsem automechanik, ale i tak by mě napadlo jít po případné příčině, abych to nedělal potřetí..
Třeba bych zkontroloval odvětrání motoru nebo tak..
Napadá vás prosím něco, co by mohlo způsobit vytlačení všech gufer na pravý straně motoru (krom toho, že to bylo špatně opravený)?
Děkuju..!
Nechal jsem motor přetěsnit. Nejdřív teda na klice u řemenice, na pravé straně motoru.
Když to v servisu začali dělat, tak mi zavolali, že by bylo přitom dobré vyměnit i gufero na vodní pumpě a na vačkových hřídelích..
Sice to finálně opravu značně prodražilo, ale souhlasil jsem, protože jsem to nechtěl řešit znova.. co kdyby to dělalo i některý další gufero.
No a co se stalo pak - s autem jsem po opravě ujel asi 80km, najednou spadnul drážkový řemen a skoro všechen olej byl pryč.
Řemen spadnul asi proto, že byl celý mastný od oleje, který samozřejmě unikl z opravené pravé časti motoru, tedy kolem gufera.
Konečně se mi podařilo dostat auto zpátky do servisu s tím, že něco bylo asi špatně a teď mi volali zpátky s tím,
že všechna vyměněná gufera byla vytlačená ven. A že prý by to mohlo být něčím co zvyšuje tlak oleje v motoru..
No nejsem automechanik, ale i tak by mě napadlo jít po případné příčině, abych to nedělal potřetí..
Třeba bych zkontroloval odvětrání motoru nebo tak..
Napadá vás prosím něco, co by mohlo způsobit vytlačení všech gufer na pravý straně motoru (krom toho, že to bylo špatně opravený)?
Děkuju..!
Espace IV 2,2 DCI 2006
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: únik oleje Espace IV
Ventilové víko v části, kde prochází tlakový vzduch turba bude prasklina. Bylo tu téma na tento problém.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: únik oleje Espace IV
Děkuju za typ.
Pravda je, že tam v poslední době z motoru při jízdě něco syčelo a pískalo, ale jen při jízdě v záběru, tedy nejspíše když šlo turbo do otáček..
Co s tím? Sundat víko ventilů a prohlédnout, vyměnit? Nebo je to komplikovanější závada?
Pravda je, že tam v poslední době z motoru při jízdě něco syčelo a pískalo, ale jen při jízdě v záběru, tedy nejspíše když šlo turbo do otáček..
Co s tím? Sundat víko ventilů a prohlédnout, vyměnit? Nebo je to komplikovanější závada?
Espace IV 2,2 DCI 2006
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: únik oleje Espace IV
Sundat prohlédnout případně odtlakovat. Najdi téma kde se to řešilo a pomohlo speciální zalepení. Jinak samotné nové víko stojí desítku.
Sundání znamená vše odstrojit a vstřiky ven.
Sundání znamená vše odstrojit a vstřiky ven.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: únik oleje Espace IV
ne unika olej odniekial zhora od dekla ventilov na oboch stranach, mechanik nevedel presne odkial, aj okolo turba to je obtecene, ale vraj to tecie zhora. tak som objednal sadu tesneni na pretesnenie toho krytu ventilov (16,-euro) a zajtra to ide do servisu na pretesnenie, tak uvidime, ci to pomoze. dufam, ze to nejsu simeringy vaciek, alebo prasknuty dekel, lebo to by bola zlozitejsia a drahsia vymena.
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Re: únik oleje Espace IV
takze pruuser...
ked dali dole veko ventilov, ktore je pomerne zlozite, plne kanalikov, spojov a podobne, tak zisz´tili, ze to tecie cez jeden taky dlhy spoj toho veka po obvode...takze cakam na zanovne veko a uvidime, ci budem mat stastie...
ked dali dole veko ventilov, ktore je pomerne zlozite, plne kanalikov, spojov a podobne, tak zisz´tili, ze to tecie cez jeden taky dlhy spoj toho veka po obvode...takze cakam na zanovne veko a uvidime, ci budem mat stastie...
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
-
- Junior member
- Příspěvky: 238
- Registrován: úte srp 30, 2005 21:26
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: únik oleje Espace IV
Nějakou radu a fígl jak nasadit plastovou trubku na saní do turba? Je to trubka co jde z váhy vzduchu a filtru. vypadla mi a ja ji nasadil nejprv ze zhora ale to bylo špatně a pak ze spoda ale je tam nějaký plastový těsnění s vroubkama na turbu a do hoto jde ta trubka a ta má na konci ohnutý lem.pač přístup jak se zhora tak ze spoda na renaulata
Renault Megane 1,6i 1996 prodán
Renault Scenic 1,9dTi 2000 prodán
Renault Espace IV 2005
Renault Clio II 2000
Renault Scenic 1,9dTi 2000 prodán
Renault Espace IV 2005
Renault Clio II 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů