Divné držeční motoru - 2.0 T benzín

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
milan_hrncal
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát dub 13, 2018 19:48

Divné držeční motoru - 2.0 T benzín

Příspěvek od milan_hrncal » pát dub 13, 2018 19:52

Ahoj,
dneska se mi stala podivná věc. Vypadá to, že mi asi vynechává jeden válec při nižších otáčkách. Nejdříve to ale začalo tím, že se mi rozsvítila kontrolka ESP s nápisem service. Po rozsvícení když jsem chtěl přidat plyn, začal motor divně drčet a bylo cítit jak cuká. Auto jem zastavil, vypnul, zapnul motor a zkusil jsem rozjet. Po chvilce začala problikávat kontrolka motoru a občas jsem cítil, že auto chytlo druhý dech a najednou se rozjelo, jak když by se chynul válec a zase začal pracovat. Dojel jsem domů, Nechal schladnout motor a vše je zase v pořádku.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Díky moc

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2517
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín

Příspěvek od GREYWOLF » pát dub 13, 2018 19:58

Pokud to ještě nebylo na diagnostice tak napojit - řekne ti to který válec to dělá.

Pak vyměnit cívky, svíčky a vstřikovače - taková svatá trojice. Já musel vyměnit cívky i svíčky 3x než se přišlo na to že je v háji vstřikovač.

ESP s tím nemá co dělat takže to může být souběh chyb.

Ještě mě napadlo , dobíjí ti dostatečně alternátor ?
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

milan_hrncal
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát dub 13, 2018 19:48

Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín

Příspěvek od milan_hrncal » pát dub 13, 2018 20:04

Altík určitě dobíjí. Baterku tam mám dost dlouho.
Vstřikovač je "ta sranda" za bezmála 14 tisíc? Tak budu doufat že to je cívka, ale jinak moc díky :-)

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2517
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín

Příspěvek od GREYWOLF » pát dub 13, 2018 20:10

Neboj tohle není VW :mrgreen:

Já jsem měnil 2 a bral jsem tyto
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

milan_hrncal
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát dub 13, 2018 19:48

Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín

Příspěvek od milan_hrncal » pát dub 13, 2018 20:18

Tak to je dobré, trošku jsem se uklidnil. Díky :-) Docela by mě to naštvalo. Tohle auto mám hodně rád na to, abych ho musel na chvíli odstavit. Ještě se zeptám na drobnost. Od turba ke cooleru vede taková hadice, která je nahoře plochá. Pod čím to mám hledat? Nikde to nemůžu najít a originál bude asi pěkně drahá.

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2517
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín

Příspěvek od GREYWOLF » pát dub 13, 2018 20:20

Obávám se že druhovýroba tohle nedělá. Projdi si tento příspěvek :P
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

milan_hrncal
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát dub 13, 2018 19:48

Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín

Příspěvek od milan_hrncal » pát dub 13, 2018 20:24

Mají zajímavé řešení problému, zkončím s tím asi jako všichni. Udělám tam tu okrasnou hadici. Díky moc.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín

Příspěvek od Šamša » pát dub 13, 2018 22:10

Takhle jsem v odkazu vyřešil hadici já. Už to někdo bastlil a stáhnul sponou hadici rovnou na té plastové trubce a ta se teplem a tlakem bortila, tak jsem sehnal prodloužení ke chromovanému sifonu průměru 40mm u kterého je krásné osazení. Zkrátil jsem ji myslím na 7-8cm než se plast začne rozšiřovat a placatět, horkovzduškou ohřál plastovou trubku a trubku chromovanou vsunul. Nutno pracovat v rukavicích dost to pálí.
Odkaz zde: viewtopic.php?f=44&t=95031
https://www.kamody.cz/sifony/viega-odto ... 88v-136992
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů