Divné držeční motoru - 2.0 T benzín
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát dub 13, 2018 19:48
Divné držeční motoru - 2.0 T benzín
Ahoj,
dneska se mi stala podivná věc. Vypadá to, že mi asi vynechává jeden válec při nižších otáčkách. Nejdříve to ale začalo tím, že se mi rozsvítila kontrolka ESP s nápisem service. Po rozsvícení když jsem chtěl přidat plyn, začal motor divně drčet a bylo cítit jak cuká. Auto jem zastavil, vypnul, zapnul motor a zkusil jsem rozjet. Po chvilce začala problikávat kontrolka motoru a občas jsem cítil, že auto chytlo druhý dech a najednou se rozjelo, jak když by se chynul válec a zase začal pracovat. Dojel jsem domů, Nechal schladnout motor a vše je zase v pořádku.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Díky moc
dneska se mi stala podivná věc. Vypadá to, že mi asi vynechává jeden válec při nižších otáčkách. Nejdříve to ale začalo tím, že se mi rozsvítila kontrolka ESP s nápisem service. Po rozsvícení když jsem chtěl přidat plyn, začal motor divně drčet a bylo cítit jak cuká. Auto jem zastavil, vypnul, zapnul motor a zkusil jsem rozjet. Po chvilce začala problikávat kontrolka motoru a občas jsem cítil, že auto chytlo druhý dech a najednou se rozjelo, jak když by se chynul válec a zase začal pracovat. Dojel jsem domů, Nechal schladnout motor a vše je zase v pořádku.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Díky moc
Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín
Pokud to ještě nebylo na diagnostice tak napojit - řekne ti to který válec to dělá.
Pak vyměnit cívky, svíčky a vstřikovače - taková svatá trojice. Já musel vyměnit cívky i svíčky 3x než se přišlo na to že je v háji vstřikovač.
ESP s tím nemá co dělat takže to může být souběh chyb.
Ještě mě napadlo , dobíjí ti dostatečně alternátor ?
Pak vyměnit cívky, svíčky a vstřikovače - taková svatá trojice. Já musel vyměnit cívky i svíčky 3x než se přišlo na to že je v háji vstřikovač.
ESP s tím nemá co dělat takže to může být souběh chyb.
Ještě mě napadlo , dobíjí ti dostatečně alternátor ?
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát dub 13, 2018 19:48
Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín
Altík určitě dobíjí. Baterku tam mám dost dlouho.
Vstřikovač je "ta sranda" za bezmála 14 tisíc? Tak budu doufat že to je cívka, ale jinak moc díky
Vstřikovač je "ta sranda" za bezmála 14 tisíc? Tak budu doufat že to je cívka, ale jinak moc díky
Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát dub 13, 2018 19:48
Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín
Tak to je dobré, trošku jsem se uklidnil. Díky Docela by mě to naštvalo. Tohle auto mám hodně rád na to, abych ho musel na chvíli odstavit. Ještě se zeptám na drobnost. Od turba ke cooleru vede taková hadice, která je nahoře plochá. Pod čím to mám hledat? Nikde to nemůžu najít a originál bude asi pěkně drahá.
Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín
Obávám se že druhovýroba tohle nedělá. Projdi si tento příspěvek
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát dub 13, 2018 19:48
Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín
Mají zajímavé řešení problému, zkončím s tím asi jako všichni. Udělám tam tu okrasnou hadici. Díky moc.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Divné držeční motoru - 2.0 T benzín
Takhle jsem v odkazu vyřešil hadici já. Už to někdo bastlil a stáhnul sponou hadici rovnou na té plastové trubce a ta se teplem a tlakem bortila, tak jsem sehnal prodloužení ke chromovanému sifonu průměru 40mm u kterého je krásné osazení. Zkrátil jsem ji myslím na 7-8cm než se plast začne rozšiřovat a placatět, horkovzduškou ohřál plastovou trubku a trubku chromovanou vsunul. Nutno pracovat v rukavicích dost to pálí.
Odkaz zde: viewtopic.php?f=44&t=95031
https://www.kamody.cz/sifony/viega-odto ... 88v-136992
Odkaz zde: viewtopic.php?f=44&t=95031
https://www.kamody.cz/sifony/viega-odto ... 88v-136992
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 11 hostů