Zhasnutí motoru za jízdy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
krali
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon led 19, 2015 01:29

Zhasnutí motoru za jízdy

Příspěvek od krali » pát úno 02, 2018 23:19

Zdravim,

mam Grand Espace IV, 3.0 dci 133 kw, r.v. 2007, najeto 277 tis. km., automat

V utery jsem s nim jel cca 70 km cestu a prakticky na konci cesty mi ve meste pri projizdeni kruhacem zhasnul motor.
Po par pokusech se mi ho podarilo nastartovat a po ujeti cca 20 metru a pri vetsim pridani plynu mi to zase zhaslo.
Po dalsich par pokusech opet nastartoval a ujel jsem krokem cca 300 metru a pak pridal trochu vic plynu a zase to zhaslo.
Pak uz mi to nastartovat neslo. Na displeji to vzdy napsalo chybu Injection Fault.
Tak jsem o nechal stat pres noc na miste a rano to chtel nechat odtahnout.
Rano prisel mechanik, normalne nastartoval a po vlastni ose odjel s autem do servisu (Bosch servis).
Na diagnostice jim to napsalo akorat vadne zhavici rele, to mi ale pise uz posledni 3 roky, a vzdy to startovalo a jezdilo.
Doporuceny postup od servisu je ted, zkusit vymenit to zhavici rele a kdyz to nepomuze, tak si mysli, ze by to mohly delat vstriky.
Ze pry je nejak v aute promerovali a nektere z nich maji nejake zaporne hodnoty. Ja tomu nerozumim, takze nevim ;-)
Ze pry by se vstriky vyndali a poslali na otestovani a pak dle potreby pripadne repase vstriku apod. Coz me prijde financne dost narocny.
Nevim, jak se vadne vstriky projevuji ... ale pri te same ceste, kdy to chciplo, jsem predjizdel do kopce nakladak a auto jelo vykonnostne jako das ... tak nevim no.

Prochazel jsem mistni diskuse, a hledal podobne priznaky a nasel jsem, ze by to mohl delat napr. zasekly EGR ventil v otevrene poloze.
Tj. ze by se motor v tu chvili, kdy zhasl, udusil spalinami. Prijde mi to vcelku logicke ...
Napada vas nekoho nejaka jina pricina?
Diky za rady ...

Pavel

Master4u
Junior member
Příspěvky: 104
Registrován: ned srp 09, 2015 11:30

Re: Zhasnutí motoru za jízdy

Příspěvek od Master4u » sob úno 03, 2018 15:39

Muze to byt i oholeny drat od nejakyho cidla na motoru, jde do zkratu a motor chcipne

Hagrid
Starting member
Příspěvky: 84
Registrován: stř lis 22, 2017 21:14

Re: Zhasnutí motoru za jízdy

Příspěvek od Hagrid » sob úno 03, 2018 19:32

Mně na Scéniku dělalo nepravidelné chcípání špatný palivový čerpadlo.
mj.:
ex. Renault Clio 1.2 1994
ex. Renault Kangoo 1.2 1999
ex. Renault Twingo 1.2 1998
ex. Renault Scénic 1.9 dCi 2000
ex. Renault Espace IV 1.9 dCi 2006
a zbylo Renault Clio III 1.2 16V 2005

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Zhasnutí motoru za jízdy

Příspěvek od EfineSS » sob úno 03, 2018 20:02

No chtělo by to připojit na diagnostiku zrovna v době, kdy to nejde nastartovat a mrknout na tlak paliva.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

picasso-12345
Advanced member
Příspěvky: 340
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ

Re: Zhasnutí motoru za jízdy

Příspěvek od picasso-12345 » ned úno 04, 2018 00:15

Zdravím,
tip: ventilky na čerpadle, nebo turbo, nebo EGR.
Osobně bych to viděl na ventilky (zjistit tlak paliva na rampě).
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže

lenkat49
Junior member
Příspěvky: 218
Registrován: sob srp 07, 2010 21:53

Re: Zhasnutí motoru za jízdy

Příspěvek od lenkat49 » ned úno 04, 2018 05:47

Ať nejdřív někdo otevře motorovou jednotku,její třeba ale otevřít z obou stran,může ji papat pomalu červ,žhavení potřebuješ jen do startu ne na jízdu,relé žhavení to píše i když je špatný zhavic, vstřikovače bude zbytečně tahat taky ven,pokud nemáš zapsanou žádnou chybu krom toho žhavení tak ten problém hledej v jednotce,v tom Boschi necháš jen zbytečně peníze bez vysledku,kdyby chtěl někdo napsat že pomůžu tak nepomuzu, jednotku 133kw nemám a bude se docela špatně zhanet a 130 kW má jinou

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů