Uchycení rezervy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
soko.ban
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv pro 06, 2012 08:17

Uchycení rezervy

Příspěvek od soko.ban » stř čer 03, 2015 22:09

Zdravím..

v životě jsem v autě nepíchl, nicméně je třeba být připraven na vše. Můj Espace má 7,5 roku, já ho mám přes dva roky a rezerva ještě nikdy nebyla dole. Takže jsme ve dvou o volném odpoledni kolo po delším souboji a za vydatné pomoci WD40, různých nástrojů a nezbytného klení sundali. Ten vehement visící na lanku byl rezavej jaxviňa. Kolo samozřejmě taky rezavý, takže jsem včera asi po třech týdnech od prvního sundání pojal nápad ho natřít.

Při prvním sudávání šlo lanko odmotat jen tak tak, že se kolo dalo vysunout za auto a lanko vyvlíknout z kola. Včera při druhém pokusu se mi podařilo ho odvinout jen tak, že kolo viselo na volno pod autem. Nicméně jsem ho vyvlíkl a natřel. Jenže dnes při pokusu ho opět dostat pod auto jsem totálně vyhořel. Ať teď točím šroubem v kufru jak chci, tak ten navíjecí vehement se ani nehne. Lanko má stále stejnou délku ať utahuju nebo povoluju. Nezbylo než to celý ze spodku auta odšroubovat, aby mi to lanko neplandalo za autem a rezervu jsem musel hodit do kufru.

Celý ten navíjecí mechanismus je zanýtován, můžu točit jak chci a lanko se ani nehne. Nýty samozřejmě můžu odvrtat, ale zas takovej brouk Pytlík nejsem. Když to udělám, tak co pak s tím?

Je na tom logo Renaultu a tato čísla:

721735 --A<731>
47 C 07

Poradí pls někdo? Dá se to někde koupit nový? Zkusil jsem googlit to číslo, co je na tom napsaný ale bez úspěchu. Pokud tady nedostanu nějakej tip, tak budu asi volat ofiko servis.

Tady jsem to nějak zkusil nafotit:
https://www.dropbox.com/sh/cisyiyxx6ck0 ... zDkua?dl=0

Jsem teda extrémně na***nej. Kterej francouzkej myslitel tohle vymyslel? Měl jsem předtím Picasso, to mělo rezervu taky pod kufrem. Už si nepamatuju jak tam přesně bylo přichycený, ale byť jsem nepíchl, taxem ho měl taky dole kvůli nátěru a problémy nebyly.
Renault Grand Espace IV 2,0 dCi Privilege, r.v. 2008

dlabca
Senior member
Příspěvky: 1147
Registrován: pon zář 07, 2009 09:20
Bydliště: Olomouc

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od dlabca » čtv čer 04, 2015 06:27

Číslo dílu je: 8200873537 ale stejně ho asi koupíš jen u renaultu. Cena by měla být něco kolem 3500 bez dph
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 298
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od vlastikd » čtv čer 04, 2015 10:36

taky jsem nedávno cvičně sundaval rezervu. Celkem jsem nechápal co lze vymyslet za chujovinu.
Renault by k tomu měl dávat i pracovní oděv, protože bez válení se po silnici se rezerva vyndat nedá.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

m.yzf
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte črc 08, 2008 21:21

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od m.yzf » čtv čer 04, 2015 19:18

Jeden ten vehement se mi vali po prestavbe na LPG i s rezervou. Mohu nafotit.

Uživatelský avatar
soko.ban
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv pro 06, 2012 08:17

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od soko.ban » čtv čer 04, 2015 20:43

Obrázek

Tak tohle mi poslali ze značkovýho servisu. Těch níže psaných 3500 bez DPH mi přišlo jako úlet. Tohle je už teda dost za hranou.

Trochu mě děsí jiný číslo, než psal dlabca. Chlapík ze servisu se zajímal o VIN, tak snad to jeho je "přesnější"?
Renault Grand Espace IV 2,0 dCi Privilege, r.v. 2008

e-vosa
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: ned črc 13, 2008 21:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od e-vosa » pát čer 12, 2015 13:43

Taky jsem teď dal plyn, takže mám naviják volný.
Espace III 98 2.0i 84kW LPG ..posunuto v rodině
Grand Espace IV 2004 3.5 V6 ..chtělo to změnu :-D

Uživatelský avatar
soko.ban
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv pro 06, 2012 08:17

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od soko.ban » pát čer 12, 2015 13:56

Díky, už jsem se domluvil s m.yzf.
Jen tak ze zvědavosti,... když se dává plyn tak kam se pak dává rezerva?
Renault Grand Espace IV 2,0 dCi Privilege, r.v. 2008

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od Novotka » sob čer 13, 2015 11:44

Nikam jako u většiny novych aut. Koupíš kompresor a sprej na zaslepení pneu.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

faradaj
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: úte pro 15, 2015 14:18

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od faradaj » pon bře 07, 2016 17:43

Dnes jsem si taky užil a francouze jsem jmenoval různě ale rozhodně né slušně. :twisted:
Zbyla po mě hromada rezi a výsledek je takovej že to holo nesundám z toho lana jelikož ten spodní bazmek je rezavá koule :evil:
Chjo budu se modlit abych nepíchnul než to pořešim. Snad ten ráfek půjde opískovat a nebude moc rezavej aby držel tlak. Vypadá to fakt hrozně, po tmě a za deště bych si radši zavolal odtahovku.
Espace IV grand, 2014, 2.0dCi
Espace IV grand, 2007, 2.0dci
http://faradaj.rajce.idnes.cz/Espace/

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 298
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od vlastikd » pát dub 14, 2017 12:29

Tak mi včera na D1 ve zúženým pruhu prasklo přední kolo. Jak jsem se sundat rezervu a vyměňovat, za mnou kolona aut....
točím šroubem, abych povolil rezervu , kousek to šlo a pak se to zaseklo a nešlo tam ani zpět. tak jsem zabral a ten šroub mi zůstal v ruce.
Tu situaci bych nikomu nepřál, lanko bylo povolené kousek povolené, ale rezerva stále nad zemí. Když jsem jí nadzvednul, tak ten spodní krám nešel sklapnout aby bylo možné kolo vyháknout. Ten co tohle vymyslel musel mít opravdu hodně diplomů a protože jsem to dělal v lehkém dešti moc slušně jsem nemluvil.

asi 15 minut jsem do toho mlátil okem na tažení auta, než se to alespoň trochu sklaplo a já mohl kolo vyměnit..

Doma jsem sundal ten bazmekt, odbrousil nejty abych zjistil jak to vlastně funguje a jestli se to dá nějak opravit.
Vymyšlený to není špatně, jen dát na naviják hliníkové kolo, na které se namotává lanko a v zimě na to se.. sůl, vymyslel opravdu hodně študovanej člověk.
Ten hliník v reakci se solí narostl tak, že lanko zaboha nešlo odmotat.

vyčištěno, místo hlavy šroubu navařená matka, promazáno, vyplněno vazelínou. místo nejtů 6 - ky šrouby spokojeně a spokojeně funguje.

Ještě jedna perla za mnou stál kamion a myslíte, že by řidič vylezl a šel mi pomoct? Chvilku držkoval na auto s pí... ve znaku z okýnka a pak se začal soukat mezi mnou a svodidlama.... holt profesionální řidiči...

kdyby někomu kdo dělal plyn zbyl tento bazmekt, možná bychom se domluvili, že bych si vzal náhradní, jelikož tomu hliníkovýmu kolečku uvnitř moc dlouhou životnost nevěštím.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 601
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Uchycení rezervy

Příspěvek od Babik78 » úte lis 24, 2020 22:40

Oživuj téma. Nemáte někdo prosím fotky z opravy navijáku? Naštěstí jsem po mírném zápase kolu dolu dostal, ale naviják přestal navíjet. :(
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů