AUTO MOTO BRNO s.r.o. - máte někdo zkušenost?
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: sob čer 25, 2016 22:29
AUTO MOTO BRNO s.r.o. - máte někdo zkušenost?
Zdravím, nemáte někdo prosím zkušenost s předmětným servisem? Mám ho nejblíže při cestě do práce, tak o něm uvažuji jako o "dvorním" servisu.
Renault Espace (prodloužená verze), r. v. 2011, 2.0 dCi, 110 kW
Re: AUTO MOTO BRNO s.r.o. - máte někdo zkušenost?
Pripojil bych se s prosbou o reference.
Diky predem
Petr
Diky predem
Petr
Renault Laguna I predface r.v. 1998 2.0i 84/114 mot. typ F3R768
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: sob čer 25, 2016 22:29
Re: AUTO MOTO BRNO s.r.o. - máte někdo zkušenost?
Tak jsem tam nechal odservisovat (pravidelný servis a opravy) dvě auta a jedno zkontrolovat, mimo jiné i Espace. Celkový dojem je dobrý, tj. zatím tam svůj autopark hodlám servisovat i nadále.
Přístup mají podle mě skutečně výborný, lze se domluvit na čemkoliv (jedna věc pro mě byla zbytečně drahá, tak přišli na to, jak to "obejít" bez nákladů), super jednání (i při reklamacích), relativně krátké lhůty, ceny mi přijdou OK (často mě dokonce příjemně překvapí), zbytečně z Vás nechtějí tahat peníze a řadu požadovaných věcí Vám tak vysvětlí a doporučí je nedělat (klidně je ale udělají). Oproti jiným servisům jsem byl prostě velice příjemně překvapený. Zázemí se mi také moc líbí. Drobná nevýhoda je, že při platbě kartou přičítají nějaká procenta (tuším 2,1 %), tj. platím raději v hotovosti. Až u druhého auta jsem navíc pochytil, že zřejmě automaticky auto uvnitř luxují a umývají (Espace určitě) a asi mi i opravili/rozleštili nějaké drobné oděrky na laku (možná však jen vidím věci lepší, než jsou ) a narovnali mi ohnuté lišty u prahů - takové hezké bonusy.
Co se týče kvality opravy, tak lajkem těžko soudit, zatím se vše jeví OK. Ale i tak se mi přihodily tři drobnosti, které jsou nejspíše důsledkem rychlosti maličko na úkor důslednosti. Pro úplnost podotýkám, že těch zásahů na autech bylo vždy celkem dost, minimálně tak 10 u každého auta, tj. většina z nich je bez připomínek z mé strany, a níže uvedena jsou tak jediná negativa, která zatím mám.
Jedno starší auto (r. v. 2000) jsem si tam nechal zkontrolovat s požadavkem, aby ho dali do kupy tak, aby se tam nic dlouho poté nemuselo řešit. Následně mi po 250 km (jedna dlouhá jízda, vychladnutí a jedna kratší jízda, kdy to po nastartování už začalo být slyšet) upadl výfuk ve sváru pod motorem... Jako něco u toho sváru zrovna dělali, tj. asi to bylo načaté, klepli do toho při práci a pak to po rozehřátí a delší jízdě a ochladnutí a zase rozehřátí upadlo. I tak si ale myslím, že za to nemohou a beru to jako náhodu.
U stejného staršího auta mi měnili olej a po nějaké době jsem si ho kontroloval a zjistil jsem, že ho tam je nad max rysku. Probral jsem to s nima, moc se omlouvali, koukali do záznamů a dušovali se, že tam dali přesně tolik, kolik požaduje výrobce. Opravdu vypadali, že je to moc mrzí. I když je to celkem dost nad max rysku, tak podle nějakých tabulek je to prý jen asi 200 ml - údajně to ale nevadí (auto nemám v Brně, jinak by to zdarma odsáli).
U Espace (r. v. 2011) jsem nechával měnit chladič, intercooler, destičky, olej, filtry, řemenici příslušenství apod., tj. rozebírali komplet předek. Nedostatků jsem si při této opravě všiml zatím dvou (jsem ale vskutku perfekcionista, a na kvalitu práce tudíž i puntičkář ) - dvě hadičky nevrátili do příslušného držáku (obě patřily do toho jednoho, který přehlédli) a nechali je tam volně a chybí mi tam jeden plast v motoru - asi jen dělí prostor, tj. je k ničemu (viz jiné mé vlákno), pokud ale k něčemu je, tak se po něm poptám Na druhou stranu přišli na to, že mi tam autorizovaný servis dával nevhodný olej (kvůli DPF). Nezdálo se mi to, tak jsem si to proklepl na stránkách Renaultu a dalších zdrojích a hle - měli pravdu. Další plus je, že na rozdíl od jiné mé zkušenosti se zdá, že vše po rozebrání a opětovném sestavení lícuje tak, jak to lícovalo původně, a dokonce mi i uklidili zbývající nepořádek od kuny v motoru
Jak jsem ale psal výše, i přes uvedené jsem oproti jiným mým zkušenostem s tímto autoservisem opravdu spokojený
Přístup mají podle mě skutečně výborný, lze se domluvit na čemkoliv (jedna věc pro mě byla zbytečně drahá, tak přišli na to, jak to "obejít" bez nákladů), super jednání (i při reklamacích), relativně krátké lhůty, ceny mi přijdou OK (často mě dokonce příjemně překvapí), zbytečně z Vás nechtějí tahat peníze a řadu požadovaných věcí Vám tak vysvětlí a doporučí je nedělat (klidně je ale udělají). Oproti jiným servisům jsem byl prostě velice příjemně překvapený. Zázemí se mi také moc líbí. Drobná nevýhoda je, že při platbě kartou přičítají nějaká procenta (tuším 2,1 %), tj. platím raději v hotovosti. Až u druhého auta jsem navíc pochytil, že zřejmě automaticky auto uvnitř luxují a umývají (Espace určitě) a asi mi i opravili/rozleštili nějaké drobné oděrky na laku (možná však jen vidím věci lepší, než jsou ) a narovnali mi ohnuté lišty u prahů - takové hezké bonusy.
Co se týče kvality opravy, tak lajkem těžko soudit, zatím se vše jeví OK. Ale i tak se mi přihodily tři drobnosti, které jsou nejspíše důsledkem rychlosti maličko na úkor důslednosti. Pro úplnost podotýkám, že těch zásahů na autech bylo vždy celkem dost, minimálně tak 10 u každého auta, tj. většina z nich je bez připomínek z mé strany, a níže uvedena jsou tak jediná negativa, která zatím mám.
Jedno starší auto (r. v. 2000) jsem si tam nechal zkontrolovat s požadavkem, aby ho dali do kupy tak, aby se tam nic dlouho poté nemuselo řešit. Následně mi po 250 km (jedna dlouhá jízda, vychladnutí a jedna kratší jízda, kdy to po nastartování už začalo být slyšet) upadl výfuk ve sváru pod motorem... Jako něco u toho sváru zrovna dělali, tj. asi to bylo načaté, klepli do toho při práci a pak to po rozehřátí a delší jízdě a ochladnutí a zase rozehřátí upadlo. I tak si ale myslím, že za to nemohou a beru to jako náhodu.
U stejného staršího auta mi měnili olej a po nějaké době jsem si ho kontroloval a zjistil jsem, že ho tam je nad max rysku. Probral jsem to s nima, moc se omlouvali, koukali do záznamů a dušovali se, že tam dali přesně tolik, kolik požaduje výrobce. Opravdu vypadali, že je to moc mrzí. I když je to celkem dost nad max rysku, tak podle nějakých tabulek je to prý jen asi 200 ml - údajně to ale nevadí (auto nemám v Brně, jinak by to zdarma odsáli).
U Espace (r. v. 2011) jsem nechával měnit chladič, intercooler, destičky, olej, filtry, řemenici příslušenství apod., tj. rozebírali komplet předek. Nedostatků jsem si při této opravě všiml zatím dvou (jsem ale vskutku perfekcionista, a na kvalitu práce tudíž i puntičkář ) - dvě hadičky nevrátili do příslušného držáku (obě patřily do toho jednoho, který přehlédli) a nechali je tam volně a chybí mi tam jeden plast v motoru - asi jen dělí prostor, tj. je k ničemu (viz jiné mé vlákno), pokud ale k něčemu je, tak se po něm poptám Na druhou stranu přišli na to, že mi tam autorizovaný servis dával nevhodný olej (kvůli DPF). Nezdálo se mi to, tak jsem si to proklepl na stránkách Renaultu a dalších zdrojích a hle - měli pravdu. Další plus je, že na rozdíl od jiné mé zkušenosti se zdá, že vše po rozebrání a opětovném sestavení lícuje tak, jak to lícovalo původně, a dokonce mi i uklidili zbývající nepořádek od kuny v motoru
Jak jsem ale psal výše, i přes uvedené jsem oproti jiným mým zkušenostem s tímto autoservisem opravdu spokojený
Renault Espace (prodloužená verze), r. v. 2011, 2.0 dCi, 110 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: sob čer 25, 2016 22:29
Re: AUTO MOTO BRNO s.r.o. - máte někdo zkušenost?
Koukám na starší vlákna, a jen pro jistotu a úplnost, už tam raději nejezdím...
Renault Espace (prodloužená verze), r. v. 2011, 2.0 dCi, 110 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů