Autoservis Pavel Diviš
Moderátor: Moderators General
-
- Junior member
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte črc 06, 2010 10:36
- Bydliště: Borová u Poličky
Re: Autoservis Pavel Diviš
Prosim pomoc http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=60&t=87120 tel 606 137 696
Renault Grand Scenic II 1,9 dci 2003 7 Mist
Re: Autoservis Pavel Diviš
Když pročítám toto vlákno musím konstatovat, že se tady situace změnila:
Za rozvody bez přesuvníku 9,5 tis.,
Za spojku - přítlačák, lamela, ložisko, 17700,-
Proč nemám jít do autorizáku ? Opportunity chce za spojku 18 litříků taky.
Za rozvody bez přesuvníku 9,5 tis.,
Za spojku - přítlačák, lamela, ložisko, 17700,-
Proč nemám jít do autorizáku ? Opportunity chce za spojku 18 litříků taky.
Renault Megane III Grandtour 1,6 81 kW, 2009 černá metla
ex.: Ford Focus I 1,6, 100 Hp, SEAT Toledo 1,9 D, Š favorit, LADA 1500,
Š110L, Š 1100MB, Š440 Spartak.
ex.: Ford Focus I 1,6, 100 Hp, SEAT Toledo 1,9 D, Š favorit, LADA 1500,
Š110L, Š 1100MB, Š440 Spartak.
Re: Autoservis Pavel Diviš
Zdravim,
tak bych se rad podelil o zkusenost s autoservisem.
Konecne po 3/4 roce s autem v garazi jsem se rozhodl pro opravu. Jednalo se o zavadu chlazeni a "traktoroveho" chodu motoru a dle vsech priznaku praskle tesneni pod hlavou. Protoze jsem da se rici GO motoru absolovoval 2,5 roku predtim nechtel jsem davat auto do servisu kam obvykle a rozhodl jsem se po precteni vlakna a doporucenich zde na foru pro zmineny servis.
Z duvodu dovolenych a hodne prace jsem dostal termin az za cca mesic 22.8. 1.9 jsem auto potreboval tak sem si rikal 14 dni staci Bylo to sice trosku stresove 29.9. kdy jsem volal co auto tak ze se na to jeste nepodivali, ale ze zitra jdou na to . 6.10. volal pan, ze je to tedy tesneni pod hlavou a ze ci chci kdyz uz je hlava dole kompletni GO hlavy. Trosku jsem byl zklaman myslel jsem, ze auto uz bude hotove a musel jsem plan posunout o tyden, ale nastestni vse odpusteno a po zdeleni, ze auto do patku potrebuju mi rekl, ze ve ctvrtek zavola a ze by to teda meli stihnout. Stihli
Nektere ND jsem jim uz s autem dovezl v kufru (rozvodak, nake gufera, tesneni, srouby), nektere si museli vyrobit - tesneni vstriku (nejsou uz ani v Renaultu) a nektere vymenit - 4ks ventilu. Dale se pritom pac sla voda do valce menil olej, filtr a nemrzka. A protoze byl vyzrany blok tak se tmelil za 100kc. Praci mam na uctu napsanou 6 h za 2904Kc. Pri prevzeti mi vysvetlili co delali, proc a ukazali i vymenene dily i misto kudy to pod tesnenim profukovalo.
Suma sumarum kdyz mi pan zavolal, ze auto je hotove a z vraku mi udelali zase auto za 8634 Kc byl jsem potesen a spokojen. Muj soukromy odhad byl cca 8000Kc. Takze i s tuzerem jsem platil 8700Kc.
Na aute sem ujel od 10.9. 1000km a motor drzi a jede a chladi jak ma. Hned v sobotu dostal zatezovou zkousku chlazeni pri popojizdeni v kolone za Brnem na D1 smerem na Prahu. Protoze jsem z doby kdy auto nechladilo jak melo a nespinalo sahary byl nauceny chladit klimatizaci a ta byla stejne pustena pac bylo vedro jak v saune neoveril jsem si kdy mi spinaji sahary. Kdyz sem klimu vypnul zacala logicky pri popojizdeni jit teplota nahoru a nechtel sem riskovat uvareni pac sem neslysel sahary tak sem zase zapnul klimu a teplota sla dolu a drzela se ted i obyvkle jednu malou carku nad prvni velkou.
Az na trosku stres s casem a planovanim za me spokojenost, oprava vypada na jednicku, palec nahoru a muzu i kdyz po prvni navsteve servis doporucit. Doufam, ze mi to nadseni zustane i dal a oprava bude OK.
PS: Jedinna vec co me zarazila, kdyz sem si byl pro auto tak mi mechanik jeste dolil chladicku a pouzil "cervenou", ktera se myslim jak se domnivam jako kutil-amater pouziva do VW motoru. Ja vzdy daval Renault zlutou. Predpokladam, ale ze kdyz se nemichaji a je system naplnen jen jednou z nich tak, ze to nevadi.
Autum zdar a Renaultum zvlast
tak bych se rad podelil o zkusenost s autoservisem.
Konecne po 3/4 roce s autem v garazi jsem se rozhodl pro opravu. Jednalo se o zavadu chlazeni a "traktoroveho" chodu motoru a dle vsech priznaku praskle tesneni pod hlavou. Protoze jsem da se rici GO motoru absolovoval 2,5 roku predtim nechtel jsem davat auto do servisu kam obvykle a rozhodl jsem se po precteni vlakna a doporucenich zde na foru pro zmineny servis.
Z duvodu dovolenych a hodne prace jsem dostal termin az za cca mesic 22.8. 1.9 jsem auto potreboval tak sem si rikal 14 dni staci Bylo to sice trosku stresove 29.9. kdy jsem volal co auto tak ze se na to jeste nepodivali, ale ze zitra jdou na to . 6.10. volal pan, ze je to tedy tesneni pod hlavou a ze ci chci kdyz uz je hlava dole kompletni GO hlavy. Trosku jsem byl zklaman myslel jsem, ze auto uz bude hotove a musel jsem plan posunout o tyden, ale nastestni vse odpusteno a po zdeleni, ze auto do patku potrebuju mi rekl, ze ve ctvrtek zavola a ze by to teda meli stihnout. Stihli
Nektere ND jsem jim uz s autem dovezl v kufru (rozvodak, nake gufera, tesneni, srouby), nektere si museli vyrobit - tesneni vstriku (nejsou uz ani v Renaultu) a nektere vymenit - 4ks ventilu. Dale se pritom pac sla voda do valce menil olej, filtr a nemrzka. A protoze byl vyzrany blok tak se tmelil za 100kc. Praci mam na uctu napsanou 6 h za 2904Kc. Pri prevzeti mi vysvetlili co delali, proc a ukazali i vymenene dily i misto kudy to pod tesnenim profukovalo.
Suma sumarum kdyz mi pan zavolal, ze auto je hotove a z vraku mi udelali zase auto za 8634 Kc byl jsem potesen a spokojen. Muj soukromy odhad byl cca 8000Kc. Takze i s tuzerem jsem platil 8700Kc.
Na aute sem ujel od 10.9. 1000km a motor drzi a jede a chladi jak ma. Hned v sobotu dostal zatezovou zkousku chlazeni pri popojizdeni v kolone za Brnem na D1 smerem na Prahu. Protoze jsem z doby kdy auto nechladilo jak melo a nespinalo sahary byl nauceny chladit klimatizaci a ta byla stejne pustena pac bylo vedro jak v saune neoveril jsem si kdy mi spinaji sahary. Kdyz sem klimu vypnul zacala logicky pri popojizdeni jit teplota nahoru a nechtel sem riskovat uvareni pac sem neslysel sahary tak sem zase zapnul klimu a teplota sla dolu a drzela se ted i obyvkle jednu malou carku nad prvni velkou.
Az na trosku stres s casem a planovanim za me spokojenost, oprava vypada na jednicku, palec nahoru a muzu i kdyz po prvni navsteve servis doporucit. Doufam, ze mi to nadseni zustane i dal a oprava bude OK.
PS: Jedinna vec co me zarazila, kdyz sem si byl pro auto tak mi mechanik jeste dolil chladicku a pouzil "cervenou", ktera se myslim jak se domnivam jako kutil-amater pouziva do VW motoru. Ja vzdy daval Renault zlutou. Predpokladam, ale ze kdyz se nemichaji a je system naplnen jen jednou z nich tak, ze to nevadi.
Autum zdar a Renaultum zvlast
Renault Laguna I predface r.v. 1998 2.0i 84/114 mot. typ F3R768
Re: Autoservis Pavel Diviš
Zdravim,
mam spatnou zkusenost s timto servisem,pan Divis nekomunikuje,kdyz zavolam,tak rekne,ze auto uz je na zvedaku a ze zavola,ale nikdy se tak nestalo. Na sms nereaguje Dnes se jdu osobne presvedcit v jakem stavu je auto,ktere je u neho uz 14dni.
mam spatnou zkusenost s timto servisem,pan Divis nekomunikuje,kdyz zavolam,tak rekne,ze auto uz je na zvedaku a ze zavola,ale nikdy se tak nestalo. Na sms nereaguje Dnes se jdu osobne presvedcit v jakem stavu je auto,ktere je u neho uz 14dni.
Re: Autoservis Pavel Diviš
Domluveno na osobni schuzce,ze da dnes naceneni a auto bude do konce mesice opravene.
Re: Autoservis Pavel Diviš
Abychom ale byli spravedliví, je třeba doplnit, že mimo ne zrovna nejlepší komunikaci a ceny, odvedená práce
byla v mém případu vždy bez chyby a na sto procent.
byla v mém případu vždy bez chyby a na sto procent.
Renault Megane III Grandtour 1,6 81 kW, 2009 černá metla
ex.: Ford Focus I 1,6, 100 Hp, SEAT Toledo 1,9 D, Š favorit, LADA 1500,
Š110L, Š 1100MB, Š440 Spartak.
ex.: Ford Focus I 1,6, 100 Hp, SEAT Toledo 1,9 D, Š favorit, LADA 1500,
Š110L, Š 1100MB, Š440 Spartak.
Re: Autoservis Pavel Diviš
Auto bylo do konce mesice opravene,dokonce doplnili spojovaci material/ sroubky,zatky / tam kde ,chybely z oprav u predchozich servisu. Takze se krome komunikace neda noc vytknout.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů