Přehřátý motor, ztráta chl. kapaliny

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
milanhlavac
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: ned bře 25, 2007 11:22

Přehřátý motor, ztráta chl. kapaliny

Příspěvek od milanhlavac » stř črc 19, 2017 00:38

Zdravím a mám dotaz: po přehřátí motoru dochází k ztrátě chladící kapaliny z vyrovnávací nádržky, motor bíle kouří. Na co to vypadá? Těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava? Je možné s tím nějak dojet, když to mám 60km od domova? 2,2dCi/95kW. Dík
Kdysi R19-1,7; pak chvíli Laguna1,8 ta mi lezla krkem!; R5-1,2, Clio 1,2, Mitsubishi Space Star, Opel Vectra - A i B, Renault EspaceIII/2,2dCi/2001 - asi mě pálilo dobré bydlo s Toyotou Avensis!

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Přehřátý motor, ztráta chl. kapaliny

Příspěvek od Dawes » úte srp 15, 2017 18:38

Únik chladiva do spalovacího prostoru, pravděpodobně uteklo těsnění pod hlavou. Hlava může být pokroucená - záleží na více faktorech, když už bude dole její kontrolou začni. Dojezd pár km možný je, ale velmi opatrně a s rizikem dalších poškození.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

bigbejcek
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: pon úno 23, 2009 13:52

Re: Přehřátý motor, ztráta chl. kapaliny

Příspěvek od bigbejcek » sob kvě 19, 2018 17:27

Zdravím, opravdu musí při výměně těsnění pod hlavou motor ven? Motor F3R 8V
Laguna I 96 2.0 RT. Prostě držák.
Espace III 98 2.0 8V
Laguna II 2.2dci

Jednou mě ti étienni přivedou do blázince.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Přehřátý motor, ztráta chl. kapaliny

Příspěvek od Šamša » ned kvě 20, 2018 11:28

Motor F3R má hlavu motoru malou, tak by to mělo jít provést na autě.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů