Imobilizér, jednotka UCH
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned srp 14, 2011 08:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Imobilizér, jednotka UCH
Zdravim.
mam trošku problém s elektrikou. Renault Espace 3, rv 97, 2.0 8V.
Jde to to, ze
0. nebliká kontrolka imobilizéru
1. nesvítí osvětlení vnitřku auta
2. po otočení klíčku se rozsvítí palubovka a jdou stáhnout okna
3. samo nejde nastartovat, i když točí
4. Centrál nefunguje.
Pokud jsem dostal informace tak by někde měla být jednotka UCH která v podstatě řídí celou elektriku. Předem píši že u pojistek není.
Děkuju za radu. Rob.
mam trošku problém s elektrikou. Renault Espace 3, rv 97, 2.0 8V.
Jde to to, ze
0. nebliká kontrolka imobilizéru
1. nesvítí osvětlení vnitřku auta
2. po otočení klíčku se rozsvítí palubovka a jdou stáhnout okna
3. samo nejde nastartovat, i když točí
4. Centrál nefunguje.
Pokud jsem dostal informace tak by někde měla být jednotka UCH která v podstatě řídí celou elektriku. Předem píši že u pojistek není.
Děkuju za radu. Rob.
Re: Imobilizér, jednotka UCH
Pokud nesvítí lampičky nade dveřmi, mrknul bych v první řadě na jejich pojistku a pojistku osvětlení palubního štítu.
Napájení jednotek bývá připíchnuté na podobně nesmyslné okruhy. Myslím že se to kdysi stalo i mě při nějakém bastlení v lampičkách.
Pokud není BII jednotka u pojistek, jde patrně o verzi bez ní. Auta do konce roku 98 jí moc neměly. Místo toho je v nich více samostatných modulů, každý se stará o svoji funkci (cyklovač/imobilizer-centrál/kontrola funkcí/tempomat...)
Kdyžtak zítra zkusím mrknout do servicemanu.
Napájení jednotek bývá připíchnuté na podobně nesmyslné okruhy. Myslím že se to kdysi stalo i mě při nějakém bastlení v lampičkách.
Pokud není BII jednotka u pojistek, jde patrně o verzi bez ní. Auta do konce roku 98 jí moc neměly. Místo toho je v nich více samostatných modulů, každý se stará o svoji funkci (cyklovač/imobilizer-centrál/kontrola funkcí/tempomat...)
Kdyžtak zítra zkusím mrknout do servicemanu.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned srp 14, 2011 08:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér, jednotka UCH
Tak, už nastartováno.. imo odpojen v ŘJ motoru.
Seriál pokračuje.
Seriál pokračuje.
Re: Imobilizér, jednotka UCH
Jak se to dělá???Dík.
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned srp 14, 2011 08:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér, jednotka UCH
Udělal mi to chlapík v Diagnostic-Car v Počernicích..
Re: Imobilizér, jednotka UCH
mam dotaz jak odpojit imobilizer espace 2.2.dci 85kw nejde mi nastartovat vymenili jsme ridici jednotku i spinaci skrinku s klicem ale imobilizer to nepusti tak se nikam nedostanu aby mi to nekdo odpojil dekuji
Re: Imobilizér, jednotka UCH
asi by som riesil skor ci to vsetko fungovalo a nieco sa pokazilo alebo si to napr. kupil a nefunguje to.... a neriesil by som ze idu stiahnut okna, to asi nebude vec ktoru chces odstranit... jednotku BII tam samozrejme nemas ak je to rok 1997... alebo to prestalo fungovat ked sa v tom niekto "odborne" vrtal... na 90% zle kostry, co sa tyka osvetlenia uz som to to asi trikrat pisal... a hlavne kukni poistky. central nefunguje ani tlacitkom alebo nefunguje DO?
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Re: Imobilizér, jednotka UCH
Ja neresim central ale blokli imobilizer vseci pisete o centralu ja potrebuji imobiliser odblokovat
Re: Imobilizér, jednotka UCH
vsetci pravdepodobne reaguju na tvoju prvy prispevok:
Jde to to, ze
0. nebliká kontrolka imobilizéru
1. nesvítí osvětlení vnitřku auta
2. po otočení klíčku se rozsvítí palubovka a jdou stáhnout okna
3. samo nejde nastartovat, i když točí
4. Centrál nefunguje.
a potom pises:
Tak, už nastartováno.. imo odpojen v ŘJ motoru.
Seriál pokračuje.
tak co maju vsetci riest?
Jde to to, ze
0. nebliká kontrolka imobilizéru
1. nesvítí osvětlení vnitřku auta
2. po otočení klíčku se rozsvítí palubovka a jdou stáhnout okna
3. samo nejde nastartovat, i když točí
4. Centrál nefunguje.
a potom pises:
Tak, už nastartováno.. imo odpojen v ŘJ motoru.
Seriál pokračuje.
tak co maju vsetci riest?
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Re: Imobilizér, jednotka UCH
vse fungovalo do te doby dokud se mi nezalomil klicek ve spinaci skrince koupili jsme jinou i s klicem a ridici jednotku take vse bylo s jednoho auta ale immobiliser se proste neodblokoval potrebuji poradit jak to odblokovat v teto ridici jednotce to uz bylo odblokovano ale proste moje auto do ktereho sem to vlozila byl imobiliser funkcni nez se klicek zlomil poradi my nekdo co stim
Re: Imobilizér, jednotka UCH
mne sa zda jednoduchsie vymenit zamok s klucom a do kluca vlozit povodny cip s ktorym spolupracuje povodny imobilizer... a nie sa j*bat do niecoho co vobec netusis ako funguje... a RJ motora je sparovana s RJ imo... takze ked to odpojis na diagnostike, tak necakaj ze bude imo fungovat... neviem co vsetko sa menilo ale moze byt poskodena napr aj cievka okolo spinacky a jednoducho to nema ako nacitat cip... napr dost vela ludi sa s tym babre, vypadne im cievka, odtrhne sa vodic, cievku naplacaju naspat, a ... nefunguje (videl som uz v autach vselico)
teraz bez urazky, ak to niekto odpojil, a vie co odpojil, tak nech to pripoji naspat... tu na fore nikto nevie co tam mas zive a co odpojene alebo zablokovane, takze to tu asi nikto nevyriesi...
a teraz uplne odveci otazka: auto ti startuje. ma pre teba nejaky skutocne prakticky vyznam funkcny imobilizer???
teraz bez urazky, ak to niekto odpojil, a vie co odpojil, tak nech to pripoji naspat... tu na fore nikto nevie co tam mas zive a co odpojene alebo zablokovane, takze to tu asi nikto nevyriesi...
a teraz uplne odveci otazka: auto ti startuje. ma pre teba nejaky skutocne prakticky vyznam funkcny imobilizer???
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned srp 14, 2011 08:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér, jednotka UCH
Špatné kostry mě také napadly. Kde je hledat u motoru a převodovky?michal.sk píše: ↑sob říj 14, 2017 23:41asi by som riesil skor ci to vsetko fungovalo a nieco sa pokazilo alebo si to napr. kupil a nefunguje to.... a neriesil by som ze idu stiahnut okna, to asi nebude vec ktoru chces odstranit... jednotku BII tam samozrejme nemas ak je to rok 1997... alebo to prestalo fungovat ked sa v tom niekto "odborne" vrtal... na 90% zle kostry, co sa tyka osvetlenia uz som to to asi trikrat pisal... a hlavne kukni poistky. central nefunguje ani tlacitkom alebo nefunguje DO?
Re: Imobilizér, jednotka UCH
Zalehni pod auto a hledej tlustý kabel mezi motorem / převodovkou a karoserií. Každá motorizace to měla na trochu jiném místě.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Imobilizér, jednotka UCH
nemusia to byt len silove kable medzi motorom/prevodovkou a karoseriou... espace ma vsetky spotrebice ukostrena cez kabel na nejakom spolocnom mieste. teda povedzme od siestich veci idu zamniace vodice na jeden bod, tam su spojene do jedneho vodica a ten ide na kostru. a v tom spoji to zvykne zhnit. cele je to zatavene v buzirke, takze ono to vyzera ze to je ok, ale elektricky to nie je vodive, iba to mechanicky drzi pokope...
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů