Ahoj všichni,potřeboval bych radu zkušenějších.Auto mám pár dní.
Někde u svodů mi to brblá,typuji bud těsnění,nebo praslina.
Problém mám v tom že to není vidět z důvodu těch hliníkových krytů,které nejdou jen tak sundat.
Chci se zeptat jestli jdou ty svody vůbec sundat a vyndat aniž bych vyndával motor?
Jestli to jde tak prosím nějaké informace jak na to.
Co jsem koukal ze spoda,tak je nějaký dekl nad těmi svody směrem do auta,jakoby vevnitř pod dobercem.
To je nějaky montážní otvor?
Předem moc děkuji za rady.
Espace III 1999 2.0 16V svody výfuku
Moderátor: Moderators General
Re: Espace III 1999 2.0 16V svody výfuku
Ahoj. Tak jako vše kolem motoru i svody jsou prakticky nepřístupný. Já měl auto na zvedáku, motor na straně řemenic svěšen a i přesto se svody špatně povolovaly. Kryty šly povolit, lambda sonda špatně a strhnul se závit. Nakonec byly svody popraskaný a musely se zavařit a také udělat nový závit pro lambdu. Jednalo se o motor F4R 2.0 16V , svody jsou společný s katalyzátorem. Nové kolem 20 tisíc, staré třeba na automedik za 3 tisíce. Osobně bych svody bez dílenského zvedáku nedělal.
Re: Espace III 1999 2.0 16V svody výfuku
sem kutil a taky sem to nechal udělat motor se musí povolit a svěsit jinak se k tomu nedá dostat mě to zavařoval profík a zatim klep klep to drží problém je že to rupne v nalisku nerez trubky na litinu a tam se to sváří dost špatně
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
Re: Espace III 1999 2.0 16V svody výfuku
já jsem je taky vařil.ven šly opravdu velmy špatně,ale motor jsem nijak nevyvěšoval...jen jsem si odpojil ten spodní propojovací silentblok(telefon) a svody šly ven...svařil jsem to normálně co-čkem bez předehřevu a dohřevu.držej cca 4-5 let bez dalšího prasknutí...někde jsem to tu už popisoval..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů