Imobilizer 2,2TD Po výměně motoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Houmy4X4
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: sob led 16, 2016 11:21

Imobilizer 2,2TD Po výměně motoru

Příspěvek od Houmy4X4 » sob led 16, 2016 11:46

Zdravím, potřeboval by jsem radu co s imobilizerem po výměně motoru na Espace III 2,2TD r,v, 1999. Vyměnil jsem kompletní motor a nejde mi nastartovat páč mi nejde nafta na vstřiky. Zjevně je zamčené čerpadlo. Nejdřív jsem to chtěl uplně sundat z čerpadla a přivést tam jen proud za klíčkem ale je to docela vopruz to z čerpadla sundat tak než se do toho pustím tak zkusím nějakou jinou variantu. Poradíte mi jak to spolu naučit komunikovat? Diagnostiku mam Delphi a tam to kodovat nejde.Našel jsem tu nějaké návody na ale nevím jestli je to stejné a jestli by to fungovalo i na Espace. http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=15020 a nejakej program na kodování http://uloz.to/167560/imob.zip
Moc děkuju za rady

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2456
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Imobilizer 2,2TD Po výměně motoru

Příspěvek od Dawes » ned led 17, 2016 15:29

Ahoj,
imobilizér obecně u Espace zasahuje mimo jiné kódovaný elektromagnetický ventil palivové lišty, nebo vstřikovací čerpadlo. V servisním manuálu je popis, jak se toho zbavit respektive jak to sundat, ale je to dost opruz včetně odvrtávání trhacích šroubů.
Jednodušší by mělo být buď sehnat někoho s Renault CAN CLIPem (tady mě asi kolegové opraví, možná to s ním nejde) nebo se domluvit na nakódování přímo v Renaultu. Nebo sehnat Renault XR25 kufr...
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Houmy4X4
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: sob led 16, 2016 11:21

Re: Imobilizer 2,2TD Po výměně motoru

Příspěvek od Houmy4X4 » pon led 18, 2016 08:54

To je právě ta pakárna, všechno to sundat, odvrtat ten trhací šroub dole a sundat ten čep kolem šroubu bohatosti, sundat zadní držák a kraviny kolem. Asi se fakt vyplatí to čerpadlo vyndat z auta a dělat to venku. A to se mi právě nechce (jsem totiž lenivej). A Já vůl měl motor venku a dělal jsem rozvody, jenomže mě to vůbec nenapadlo. Právě by jsem potřeboval vědět jestli to tím Renault CLIPem půjde. Klidně si ho koupím. Máme v rodině ještě dva Espace III i IV. Takže se mi to vyplatí. Jen nevím jestli to půjde.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů