SPOJKOVÉ LOŽISKO

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
sedlaček petr
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
Bydliště: zlobice

SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od sedlaček petr » úte led 06, 2015 18:01

DOBRÝ DEN, CHCI SE ZEPTAT PO VÝMĚNĚ SPOJKY ASI PŘED ROKEM VČETNĚ LOŽISKA TO ČAS OD ČASU PÍSKALO ALE STUPNUJE SE TO A PÍSKÁ TO ČÍM DÁL VÍC DĚLÁ TO I NA VOLNOBĚH NEJVÍC PŘI PODŘAZENÍ LOŽISKO JE NOVÉ NAJETO TAK 2000KM NEVÍTE NĚKDO CO S TÍM MUSÍ PŘEVODOVKA VEN NEJDE TO NĚJAK JINAK. NEBO BI TO MOHLO PIŠTĚT NĚCO JYNÝHO VĚTŠINOU PO SEŠLÁPNUTÍ SPOJKY TO PŘESTANE DÍKY ZA ODPOVJED.

sedlaček petr
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
Bydliště: zlobice

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od sedlaček petr » stř led 07, 2015 22:54

OPRAVDU NIKDO NETUŠÍ

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od Dawes » úte led 13, 2015 14:07

Třeba píšeš moc velkejma písmenkama a dělá to problém po tobě přečíst. :-)

Pokud si seš jistý, že jde o závadu na spojkovém setu, nezbude nic jiného, než sundat (ano, bez sundání agregátu to většinou nejde), zkontrolovat a řešit podle toho, co tam najdeš.
Mě kdysi taky "měnil" jeden umělec spojku, protože auto vibrovalo a pískalo a po výměně to dělalo taky a pak se ukázalo, že byl blbě dotažený řemen příslušenství, který prostě při nějaké zátěži klouzal.
Doporučuju tedy otevřít kapotu, nastartovat, vyvolat stav, kdy to píská, oběhnout auto a zaposlouchat se, odkud to jde.
Víc ti neporadím, bo z tvého popisu ani podpisu nelze zjistit, co máš za auto, s jakým motorem a v jaké kombinaci.
Což je docela zásadní pro odhad většiny závad.

Zlobice u KM? Tam má přítule příbuznost 8-)
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

sedlaček petr
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
Bydliště: zlobice

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od sedlaček petr » úte led 13, 2015 17:10

ANO DĚLAL TO ŘEMEN NAŠPONOVAL HO 2 DNY DOBRÝ ALE ZASE TO ZAČÍNÁ PÍSKAT TAK NEVÍM JESTLI SE NĚCO NEPŘIDÍRÁ DÍKY ZA ODPOVĚD

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od Dawes » stř led 14, 2015 08:51

Zvuk řemene a přidírajícího se něčeho bude rozdílný. Pokud je řemen nový, bude jej patrně potřeba přitáhnout vícekrát než se ustálí.
Prosím, vypni si CAPS LOCK a dej si do podpisu popis auta.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

sedlaček petr
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
Bydliště: zlobice

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od sedlaček petr » stř led 14, 2015 17:13

JE TO Espace III 2.0 8V 84kw rv 99 +lpg

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 135
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od michal.sk » úte led 20, 2015 22:46

...ak by to bolo spojkove lozisko, piskalo by pri stlaceni spojky, inak je v klude, netoci sa, a nema preco piskat. ak je vymenene, neries spojku...
k tomu remenu, ked ho das dole, mal by sa nahodit novy... (tak pise vyrobca, ale plati to vseobecne) lebo stary uz nanasponujes tak aby nepiskal... strati pruznost - mam vyskusane, mimochodom, ako dlho tam bol ten povodny?
ak mas remen dlhy 1660 mm (taha vodnu pumpu, servo, alternator a klimu), a neda sa nasponovat, pravdepodobne mas zodraty ozubeny segment na drziaku prislusenstva. zhod remen, rukou posun napinaciu kladku smerom od alternatora, tak aby sa chytili zuby a daj tam remen 6PK 1700. a mas pokoj - je o 4 cm dlhsi ako povodny ale zabezpecis ze sa sponovak dostane na neporusene zuby, a stale ma este rezervu...
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.

sedlaček petr
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
Bydliště: zlobice

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od sedlaček petr » stř led 21, 2015 16:15

ŘEMEN SE MĚNIL PŘED ROKEM ALE ASI TO VYŘEŠÍM TÍM DELŠÍM DÍKY MOC ZA ODPOVJE :x D

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od Dawes » stř led 21, 2015 23:22

:kc: ale CAPS LOCK jsme nevyřešili... :kc:
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

sedlaček petr
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
Bydliště: zlobice

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od sedlaček petr » čtv led 22, 2015 12:57

PŘÍŠTĚ haha je to lepší

sedlaček petr
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
Bydliště: zlobice

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od sedlaček petr » sob úno 28, 2015 13:27

ten pkf 1700 byl dlouhej nešel našponovat tak jsme tam dali pkf 1664 ten je kratší o2 cm jak ten puvodní a zatím dobrý nepiští

sedlaček petr
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
Bydliště: zlobice

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od sedlaček petr » sob úno 28, 2015 13:30

samozdřejmě ne pkf ale 6pk

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 135
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: SPOJKOVÉ LOŽISKO

Příspěvek od michal.sk » ned bře 01, 2015 22:25

:( asi to fakt plati - co renault, to original.... ja mam tiez F3R 768 a mal som povodne 6PK 1660, aj podla orig. francuzskej dokumentacie a dokonca aj podla ruskej tam mal byt taky.... preto som ti radil 1700... u mna to funguje... standardne prislusenstvo: klima, servo, altik, vodna pumpa vlastne je pravda, ze ma trochu zaskocili rozvody - miesto olejoveho cerpadla som mal len slepu kladku a cerpadlo utopene pod rozvodmi.... :)
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů