Espace III-chcípá
Moderátor: Moderators General
Espace III-chcípá
Zdravím,občas se mi stane,že při vymáčknutí spojky (chci podřadit)otočením volantu a brždění motor chcípne.Většinou se to stane při jizdě z kopce a v zatáčce což je celkem nepříjemné.Když vypnu klíček a chci nastartovat motor bez problému chytne.Motor 2,0 8v má někdo skušenosti stouto závadou ? Předem díky za odpověd.
Re: Espace III-chcípá
Velmi zvláštní kombinace podmínek za kterých se závada vyskytuje. Mrkni jestli se někde nekvrdlá nějaký elektrosvazek o nějaký mechanický pohybový díl, třeba páku spojky, tyč volantu, táhlo řízení, jestli nemáš vyčochtaný silentbloky motoru. Pokud nic z toho, je možná chyba někde v elektrice.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Espace III-chcípá
Zdravím, vypíná se mi motor za jízdy většinou když prudce přidám nebo při větší rychlosti ,při předjíždění ,celkem nepříjemné,ale stačí otočit klíčkem a znovu jede , může to dělat vstřik ?
Re: Espace III-chcípá
Může to dělat spousta věcí. Protože ale nejsme jasnovidci, nemáme tušení, o jakém autě a motorizaci mluvíš, v podpisu nemáš nic a sám jsi nám to nenapsal.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Espace III-chcípá
leo, vyřešil jsi problém? Já mám podobné příznaky a včera jsme po hodině zkoumání zapalování a vstřikování zjistili že první válec nemá tlak, méně než 0,2. Pravděpodobně způsobené provozem na LPG bez přímazu.
Teď řeším otázku jestli měnit celý motor který jde koupit za 3000 nebo opravit hlavu - ale nevím jestli pujde vyndat z auta a nebo musí celý motor ven.
Teď řeším otázku jestli měnit celý motor který jde koupit za 3000 nebo opravit hlavu - ale nevím jestli pujde vyndat z auta a nebo musí celý motor ven.
Espace III 98 2.0i 84kW LPG ..posunuto v rodině
Grand Espace IV 2004 3.5 V6 ..chtělo to změnu
Grand Espace IV 2004 3.5 V6 ..chtělo to změnu
- remekson
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon dub 07, 2014 14:59
- Bydliště: Heřmanovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace III-chcípá
Já mám taky stejný problém. Zdechlo mi to už párkrát v křižovatce při odbočování doleva mírně z kopce. Potom to normálně nastartuje. Pak tam jsou ještě jiné problémy, ale to je do jiného vlákna.
Velorex 16/350 r.v.1974
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Re: Espace III-chcípá
Je to zvláštní. Takhle to vypadá na nějaký studeňák vyvolaný zhoupnutím motoru při ostrý levý zatáčce.
Pak mě ještě napadá přidřená pumpa posilovače, pochopil bych, že když by se hodně zatočilo (na místě má zatáčení větší odpor a tím větší nároky na pumpu) pumpa vyvine takový nárazový odpor na řemen, že motor neudrží otáčky a chcípne. Ale nepřijde mi to pravděpodobné.
Pak mě ještě napadá přidřená pumpa posilovače, pochopil bych, že když by se hodně zatočilo (na místě má zatáčení větší odpor a tím větší nároky na pumpu) pumpa vyvine takový nárazový odpor na řemen, že motor neudrží otáčky a chcípne. Ale nepřijde mi to pravděpodobné.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- remekson
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon dub 07, 2014 14:59
- Bydliště: Heřmanovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace III-chcípá
Mě přijde nejpravděpodobnější závada na elektrice. Buď ten studený spoj, nebo nějaké ukroucené dráty, nebo vynechávající čidlo.
Velorex 16/350 r.v.1974
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Re: Espace III-chcípá
chcipa to pri radeni, na volnobehu ked sa zatazi motor a pod... sposobuje to zasraty volnobezny ventil - velmi casto a nezmyselne nazyvany krokovy motorcek. cely problem je v tom ze ked je motor na plyne, vzduch nasava cez viac ci menej pootvorenu skrtiacu klapku. v momente ked pustis plyn (pri radeni, brzdeni...) sa klapka prudko zavrie a motor by mal vzduch dostavat cez volnobezny kanal regulovany prave tymto ventilom. ak je pridrety, alebo len zasvineny pohybuje sa tazsie a teda pomalsie. je to obycajny elektromagneticky ventil, ktory dostava riadiace napatie kym sa otacky neustalia na predpisanej hodnote. ale ak sa pomaly otvara, motor medzicasom chcipne. on sa nakoniec nastavi do spravnej polohy, ale to uz je neskoro. vacsinou sa tato zavada po zohriati motora strati lebo sa spolu s motorom prehreje aj samotny ventil a s nim aj bordel v nom. ak je to bordel na baze tuku a mastnoty tak vplyvom tepla zredne ako vazelina alebo olej a nekladie supatku taky velky odpor. najjednoduchsi sposob skusky je ze ked nastartujes, pridas plyn, malo by to ist v pohode. ak rachlo pustis plyn, chcipne... ak budes plyn povolovat jemne, s citom, (das mu vlastne cas na nastavenie) nechcipne. a cim bude viac zohriaty, tym menej bude chcipat takze staci vycistit.... ventil je na dvoch sroboch TX30 - za dve minuty ho mas dole...
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
- remekson
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon dub 07, 2014 14:59
- Bydliště: Heřmanovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace III-chcípá
Jo to zní logicky. Ale nestává se mi to pravidelně nebo nějak často. Asi před měsícem jsem koupil novou baterku a od té doby už nic. Až to zas budě dělat tak na to kouknu.
Velorex 16/350 r.v.1974
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti