motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
xpetr74
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte kvě 27, 2014 21:52

motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od xpetr74 » úte kvě 27, 2014 22:04

Ahoj chtěl bych koupit espace a nabízejí se motory 2,2 dt nebo 2,2 dci může někdo poradit co je lepší nebo na co si dát u těchto modelů pozor. Díky za rady

yndezit
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: sob bře 09, 2013 19:00
Bydliště: Praha

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od yndezit » stř kvě 28, 2014 01:30

2.2dT je starší, méně náchylný na kvalitu nafty, a plní Euro II.
2.2dCi by měl mít o trochu větší výkon, je čipovatelný, ale zase má elektrické čerpadlo které je choulostivější a dražší. A měl by mít Euro III, což asi bude důležité v Praze.
Kdyžtak mne někdo opravte :-)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Míča_2.2DT » pon čer 09, 2014 22:41

Ahoj,mám Espace 2,2DT už mam najeto pres 312 tisíc stale slape jako za mlada.Pravda je ze motor 2,2 neni raketa ale taky né lenochod je to stara čepova tryska je tam min elektro blbosti takze se nemá co rozsekat. Osobně jsem se motoru 2,2dci vyhnul obloukem je dost poruchovej da se rict nepoveden-ANO!najde se par lidi kterejm to jezdi ale podivej co jich je na netu na prodej, za pár korun!Nikdo to nechceSpotreba je u 2,2dt přiměřených 7-8 na 100 dlouho dobe po meste jsem jezdil 8,7-9 na vic jsem se nedostal vic to proste nezere:-)a to ho moc nešetřím:-)

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2079
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Dawes » stř čer 11, 2014 20:05

2.2dCi mají - jak by ti jistě potvrdil uživatel Márty - MNOHO výrobních "vlastností" které jeho provoz značně prodražují. Nedávno jsem tu někomu psal na stejné téma, ale zkrátka 2.2 dCi je proti 1.9 dCi nebo dT samoser.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
Obrázek Obrázek http://www.kral-restaurator.cz

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát čer 13, 2014 22:40

Dawes píše:2.2dCi mají - jak by ti jistě potvrdil uživatel Márty - MNOHO výrobních "vlastností" které jeho provoz značně prodražují. Nedávno jsem tu někomu psal na stejné téma, ale zkrátka 2.2 dCi je proti 1.9 dCi nebo dT samoser.
Hmmm dobře napsané stručně a srozumitelně:-) a hlavně jeto tak!

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11362
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Šamša » sob čer 14, 2014 00:50

Výrobním vlastnostem šlo vždy předejít, tím, že se měl olej měnit po 10 000 Km a ne až na tacho naskočí 30, též tankováním u provalených pump, ale lidská rasa je mnohdy nepoučitelná a každý halíř se počítá.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob čer 14, 2014 06:42

Šamša píše:Výrobním vlastnostem šlo vždy předejít, tím, že se měl olej měnit po 10 000 Km a ne až na tacho naskočí 30, též tankováním u provalených pump, ale lidská rasa je mnohdy nepoučitelná a každý halíř se pocita.
Na motoru 2,2dci se většinou podělá neco s elektronikou takze to kvalita paliva-pokud to nejsou vstriky neovlivní,to samé olej:-) to auto je prostě nepovedené ríkám ja fanda značky <>

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11362
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Šamša » sob čer 14, 2014 18:00

Ono o zas tak horký není, na to kolik těch motorů je v provozu. U 2.2dt se zase sypaly rozvody, ještě před termínem.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned čer 15, 2014 22:01

Šamša píše:Ono o zas tak horký není, na to kolik těch motorů je v provozu. U 2.2dt se zase sypaly rozvody, ještě před termínem.
hmm zajímavé? Já na to nemám koule a menim rozvody tak jak se má:-) Mnozí tady u nás je prejizdeji klidne o polovinu například.Auto co mam na dily mam jen diky tomu že kámoš co ho mel ho koupil a nevymenil rozvody jen olej.Jezdil na ně další 4 roky prorokoval jsem mu vzdy pi pul roce ze se to potká!Potkalo ale najel na to nezkutecne KM?Nechtěl to opravovat tsk mi to prodal.Ale co je hlavní oprava neni drahá,protože to odnesou jen vahadla nic jineho se nepodela a nove rozvody tam jdou jen kdyz se motor svesi tak pri te příležitosti vymenis vahadla,kdyz budou špatné tak i hydrostely ale v 80% jsou O.K.Takze kdyz to schrnu nove rozvody tam musis dat stejně+ vahadla vetsinou to ani nednoseou všechny ale z vrakace cena za vsechny 1000Kč+hydrostely jeden novej teď vyjde na120kč a taky neni treba menit vsechny ale doporucuju menit vše.Takze pokud se 2,2Dt potká vyjde te to 2000Kč material+práce cca1200? Kdyz to udeláš sam jako já tak jen 2tis navíc Na kolik te vyjde potkanej motor 2,2 dci na tolik! Ze to kazdej radeji prodá nez by to opravoval:-)

Uživatelský avatar
hynek.r19
Advanced member
Příspěvky: 365
Registrován: úte říj 30, 2007 13:37
Bydliště: Brno

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od hynek.r19 » pon srp 04, 2014 11:53

Lehce to tu pročítám, mám mégana v 1,9dti a poohlížím se po něčem větším, zatím mi celkem dobře vychází EIII, ale s mím nájezdem 8 km denně do práce se bojím, že ta 2,2 dt bude žrát jako 2,0 i. :?

Jinak jsem ještě objevil, že se do toho dávala i ta má 1,9 dti, asi toho bude jako šafránu, ale do něho bych asi šel nejraději. Nějaké zkušenosti??

Díky :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2079
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Dawes » pon srp 04, 2014 12:34

1.9 dti se dávaly, bylo jich dost, většinou krátká verze, téměř výhradně před faceliftem - do r. 2000. Motory méně náročné než dci.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
Obrázek Obrázek http://www.kral-restaurator.cz

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
hynek.r19
Advanced member
Příspěvky: 365
Registrován: úte říj 30, 2007 13:37
Bydliště: Brno

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od hynek.r19 » pon srp 04, 2014 13:04

I E3 prošel faceliftem? Ou :D

Edit: Nic jsem nenašel, co vše se měnilo, tipuji asi digiklimu.
Obrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11362
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Šamša » pon srp 04, 2014 20:16

Měnila se motorizace, která je prakticky shodná s Lagunou II. i kvůli přísnější emisní normě (Euro 3). Elektronika, jako rádia a navigace též totožná s LII.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
hynek.r19
Advanced member
Příspěvky: 365
Registrován: úte říj 30, 2007 13:37
Bydliště: Brno

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od hynek.r19 » úte srp 05, 2014 07:50

To jsem si všiml, je mi to jasné že přešli na slavné dCi, ale myslel jsem spíš exterier (přední blinkry), interier, nebo výbava.
Pokud se pro něj rozhodnu, asi sáhnu po ověřeném motoru 1,9 dTi :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2079
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Dawes » úte srp 05, 2014 09:45

Po facefiftu se dávaly čiré světlomety a blinkry, byl jinak potažený interiér, auta s automatkou měla řazení na podlaze, začaly se používat zadní sedadla do kolejniček, vyklápěcí zadní okna, jiná elektronika pro zadní část vozu a samozřejmě se osazovaly jiné naftové motory. Asi toho bude víc, věděl by Márty.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
Obrázek Obrázek http://www.kral-restaurator.cz

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11362
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Šamša » úte srp 05, 2014 17:54

Pokud seš z Brna, tak se už vybav vozem s EURO3, je na obzoru zavedení městské eko zóny.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
hynek.r19
Advanced member
Příspěvky: 365
Registrován: úte říj 30, 2007 13:37
Bydliště: Brno

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od hynek.r19 » stř srp 06, 2014 10:33

OK, díky, alespoň vím, na co se zaměřit :wink:

Přímo z Brna ne, tak že to moc neřeším :twisted:
Obrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11362
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu

Příspěvek od Šamša » stř srp 06, 2014 13:22

Kamarád měl ještě loni Esp III. 2.2dCi, nějak moc o něj nedbal, sudy píva věčně na palubě, najeto přes 300 000km, prodal dalšímu kámošovi a stále jezdí. A to jezdil každý den do práce cca 4km, nebo s muzikou do světa.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů