Při zahřátí skočí do nouzáku
Moderátor: Moderators General
Při zahřátí skočí do nouzáku
Zdravím,
chlapi mám problém s Espáčem 2,0 8v za studena ok,ale po zahřátí když trochu přidám skočí do nouzáku a po chvíli vypne s oranžovým grafem.Když ho chvíli nechám zase chytne jakoby nic,ale jen na pár km.Svíce,kabely,cívky,filtry měněny.Nevíte co s tím.Dík za každou radu.
chlapi mám problém s Espáčem 2,0 8v za studena ok,ale po zahřátí když trochu přidám skočí do nouzáku a po chvíli vypne s oranžovým grafem.Když ho chvíli nechám zase chytne jakoby nic,ale jen na pár km.Svíce,kabely,cívky,filtry měněny.Nevíte co s tím.Dík za každou radu.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Zkus čidlo nárazu třeba je vněm nějaká chyba a kdyš se ohřeje motor vyhodí to.Jinak bych to typoval na čidlo -jednotku elek.závadu
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
No je to spíše při zátěži do kopce a tak.A kde hledat čidlo nárazu?
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Nárazové čidlo by nepovolilo nastartovat motor, bo blokuje přívod paliva.
Tipuju že bude v kopru ovládání / snímání škrtící klapky, to se stává poměrně často u starších a víc ježděných aut, ale nejlépe to zjistíš, když necháš udlat diagnostiku motoru u Renaulta, nebo u někoho, kdo má Renault CLIP. (WolxWágňácký OBD hračky ani nezkoušej, viděj jen asi 5% dat, které vidíš i ty z palubky..). Pokud se ti rozsvěcuje EKG, bude nějaká kravina v čidlech nebo ovládání, co mají co společného s řídící jednotkou motoru, a to jinak než diagnostikou těžko najdeš. (mimo vcelku drahé metody pokus-omyl).
Píšeš po zahřátí, teoreticky může jedno z čidel teploty házet blbá data a jednotka si může myslet, že vaříš, nebo naopak. Taky může být v háji Lambda nebo KAT, pak by tě vyhazovala ochrana.
Přeju úspěch a ať je to levné.
Tipuju že bude v kopru ovládání / snímání škrtící klapky, to se stává poměrně často u starších a víc ježděných aut, ale nejlépe to zjistíš, když necháš udlat diagnostiku motoru u Renaulta, nebo u někoho, kdo má Renault CLIP. (WolxWágňácký OBD hračky ani nezkoušej, viděj jen asi 5% dat, které vidíš i ty z palubky..). Pokud se ti rozsvěcuje EKG, bude nějaká kravina v čidlech nebo ovládání, co mají co společného s řídící jednotkou motoru, a to jinak než diagnostikou těžko najdeš. (mimo vcelku drahé metody pokus-omyl).
Píšeš po zahřátí, teoreticky může jedno z čidel teploty házet blbá data a jednotka si může myslet, že vaříš, nebo naopak. Taky může být v háji Lambda nebo KAT, pak by tě vyhazovala ochrana.
Přeju úspěch a ať je to levné.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Chlapi někde jsem se dočetl,že takove problémy zpusobuje i snímač vačky.Nemáte někdo zkušenost?
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Nejlepší bude nechat to napíchnout uštří ti to spoustu času a nervů.Espace-skoro všechny mají spoustu čidel které jsou mnohdy prpojené s ostatníma čidlama a jednotkama tak pokud nemáš prdlé těsnění pod hlavou nebo málo vody je to beznadějné.Asi bych taky kouknul na chladič atd...co ti ukazuje palubka? kolik buřtíků svítí po startu a kolik po 15min jízdy?
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Po startu svití jeden buřt a po 15 min.tři buřty.Ale zajímavé je,že na palubce nesvítí krom ABG-service žádná chyba.Akorát když to zdechne rozsvítí se oranžové světélko.
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
TAk je to nějaká hovadina v čidlech, bo 85% těhlech závad má univerzální "kontrolku" v podobě EKG. Diagnostika. Stojí to kolem 500,- a máš jasno.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Zkusím na diagnostiku co nejdřív.
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Ale mě nesvítí EKG jen při zdechnutí motoru se rozsvítí plný oranžový rámeček.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
ten rámeček se mi jednou taky ukázal když mi to zdechlo přes kvalt-odhad nějaké přetížení motoru?nebo co by to mohlo ukazovat?
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Tak pánové jedu z diagnostiky v Renaultu a 0 chyb,ale auto pořád nejede-jede ale špatně.Nevím co s tím.Nemáte někdo se zacpaným katem?
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Pokud tedy diag.nic neukázala tak mají diag.na prd nebo je to čistě mechanická závada.Ucpaný kat. to by asi nejelo už od začátku.mikes077 píše:Tak pánové jedu z diagnostiky v Renaultu a 0 chyb,ale auto pořád nejede-jede ale špatně.Nevím co s tím.Nemáte někdo se zacpaným katem?
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Podsvícení hodinového rámečku je červené, pokud
A) jde o závažnou závadu, ve spojení se zobrazením piktogramu daného okruhu (abs, Airbag, baterka, EKG, pumpa.....)
B) z nějaké příčiny neběží (zdechnul) motor, ačkoliv systém vozu svojí konstelací předpokládá, že by měl běžet.
Přikláním se k variantě Ucpaný KAT (motor nemá kam tlačit plyny, zejména při vyšších otáčkách), nebo Ucpaný palivový filtr (motoru se nedostává palivo a ochranný systém jej vypne, aby nedošlo k poškození - stalo se mi to kdysi, když se mi snažili vycucat přes rozpojenou hadici (filtr je na přední straně nádrže, jde vyměnit doma a stojí kolem CZK 300,-)
A) jde o závažnou závadu, ve spojení se zobrazením piktogramu daného okruhu (abs, Airbag, baterka, EKG, pumpa.....)
B) z nějaké příčiny neběží (zdechnul) motor, ačkoliv systém vozu svojí konstelací předpokládá, že by měl běžet.
Přikláním se k variantě Ucpaný KAT (motor nemá kam tlačit plyny, zejména při vyšších otáčkách), nebo Ucpaný palivový filtr (motoru se nedostává palivo a ochranný systém jej vypne, aby nedošlo k poškození - stalo se mi to kdysi, když se mi snažili vycucat přes rozpojenou hadici (filtr je na přední straně nádrže, jde vyměnit doma a stojí kolem CZK 300,-)
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Né tak úplně, když mi to zdechlo přes kval nic to neukázalo žádnou ikounu.Rámeček má normálně oranžovou barvu a jsou tam hodiny nebo něco? Ale mě se při zdechnutí jasně rozsvítil červeně bez ikony-nebylo tam prostě nic.Stejná červená barva se ukáže ještě než to zdechne jako když zapomeneš podřadit a auto sotva jede.
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Palivový filtr je po výměně.Takže zkusím kat a dám vědět ja to dopadlo.
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Míča_2.2DT píše:Né tak úplně, když mi to zdechlo přes kval nic to neukázalo žádnou ikounu.Rámeček má normálně oranžovou barvu a jsou tam hodiny nebo něco? Ale mě se při zdechnutí jasně rozsvítil červeně bez ikony-nebylo tam prostě nic.Stejná červená barva se ukáže ještě než to zdechne jako když zapomeneš podřadit a auto sotva jede.
Ano, o tom mluvím. červené podsvícení displaye hodin bez zobrazeného piktogramu nějaké závady.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Skus ho sundat, pokud - jako že asi jo - se v něm bude něco sypat tak to vytřes ven a zkus třeba kompresorem profouknout abys zjistil, jestli je průchozí. Pokud nebude, je na čase jej vyměnit. Zde se moc nevyplatí podezřele levné "značky" nebo vrakoviště, na stavu KATu závisí kromě zraví motoru v nemalé míře i spotřeba, takže co ušetříš na katu můžeš vesele proj**at v benzínu.mikes077 píše:Palivový filtr je po výměně.Takže zkusím kat a dám vědět ja to dopadlo.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Nepoužívej ani náznáky sprostého slova já dostal kopr za mnohem slušnější než je tvoje Pokud by to šlo a prošlo na TK vyhodil bych kat úplně.Mě zatím drží ale kámoš má kat.nějakej levnej šunt má to udělané na dvě spony a dává ho tam jen na TK jinak jezdí bez něj.Napojené to má trubkou na přímo.Dawes píše:Skus ho sundat, pokud - jako že asi jo - se v něm bude něco sypat tak to vytřes ven a zkus třeba kompresorem profouknout abys zjistil, jestli je průchozí. Pokud nebude, je na čase jej vyměnit. Zde se moc nevyplatí podezřele levné "značky" nebo vrakoviště, na stavu KATu závisí kromě zraví motoru v nemalé míře i spotřeba, takže co ušetříš na katu můžeš vesele proj**at v benzínu.mikes077 píše:Palivový filtr je po výměně.Takže zkusím kat a dám vědět ja to dopadlo.
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Neboj Míčo, mě neje*ne, já jsem skoro nedotkuntelnej
Osobně si myslím, že by to auto bez KATu ME dalo, bo když si vezmeš, že s katem má kolem 0.02-0.1 předepsaných mezních hodnot, je to reálné. Minimálně to stojí za nezávaznou zkoušku někde, kde nejsou úplné tykve.
Osobně si myslím, že by to auto bez KATu ME dalo, bo když si vezmeš, že s katem má kolem 0.02-0.1 předepsaných mezních hodnot, je to reálné. Minimálně to stojí za nezávaznou zkoušku někde, kde nejsou úplné tykve.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Mě za zakamlufované sprosté slovo sepral admin fóra ale ne márty To je fuk vůbec nerozumím tomu co jsi chtěl napsat?Dawes píše: Neboj Míčo, mě neje*ne, já jsem skoro nedotkuntelnej
Osobně si myslím, že by to auto bez KATu ME dalo, bo když si vezmeš, že s katem má kolem 0.02-0.1 předepsaných mezních hodnot, je to reálné. Minimálně to stojí za nezávaznou zkoušku někde, kde nejsou úplné tykve.
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Tak chlapi problém je vyřešen vybrakoval jsem kat a auto jede tak jak má.Takže seženu druhý kat a bude to ok.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
No tak O.K.Akorát ten kat stojí ranec to je zádrhel.
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Míčo, myslel jsem to tak, že naše auta maj tak krásný emisní hodnoty (ty naměřený) oproti těm předepsanejm, že si myslím, že i kdyby měl místo katalyzátoru holou trubku, na emisích by se do předepsanejch hodnot vešel. Což by mohlo stát za pokus, ovšem zkoušet to by bylo dobré někde, kde jsou rozumní a hned mu za to neseberou doklady. Ale je to jen doměnka
Jinak KAT jsem měnil asi před rokem a půl, protože ten starej začal mlátit (urvala se v něm ta klec s keramikou a dělal rámus jak kdybych táhnul pluh) a novej od WAlkera stál něco kolem 5kkč.
Jinak KAT jsem měnil asi před rokem a půl, protože ten starej začal mlátit (urvala se v něm ta klec s keramikou a dělal rámus jak kdybych táhnul pluh) a novej od WAlkera stál něco kolem 5kkč.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Při zahřátí skočí do nouzáku
Jo teď už to chňápu Mám 2,2dt a pochybuju že můj původní filtr-kat něco pochytá.ZAtím jsem vždy prošel ale posladně mě varoval mechoš TK že jsem na hraně.Je to vůbec možné aby mi ta vydržrel 13let?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů