Při zahřátí skočí do nouzáku

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

mikes077
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř led 27, 2010 21:34

Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od mikes077 » ned říj 06, 2013 19:47

Zdravím,
chlapi mám problém s Espáčem 2,0 8v za studena ok,ale po zahřátí když trochu přidám skočí do nouzáku a po chvíli vypne s oranžovým grafem.Když ho chvíli nechám zase chytne jakoby nic,ale jen na pár km.Svíce,kabely,cívky,filtry měněny.Nevíte co s tím.Dík za každou radu.

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Míča_2.2DT » pon říj 07, 2013 21:43

Zkus čidlo nárazu třeba je vněm nějaká chyba a kdyš se ohřeje motor vyhodí to.Jinak bych to typoval na čidlo -jednotku elek.závadu

mikes077
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř led 27, 2010 21:34

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od mikes077 » pon říj 07, 2013 23:07

No je to spíše při zátěži do kopce a tak.A kde hledat čidlo nárazu?

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Dawes » úte říj 08, 2013 09:03

Nárazové čidlo by nepovolilo nastartovat motor, bo blokuje přívod paliva.
Tipuju že bude v kopru ovládání / snímání škrtící klapky, to se stává poměrně často u starších a víc ježděných aut, ale nejlépe to zjistíš, když necháš udlat diagnostiku motoru u Renaulta, nebo u někoho, kdo má Renault CLIP. (WolxWágňácký OBD hračky ani nezkoušej, viděj jen asi 5% dat, které vidíš i ty z palubky..). Pokud se ti rozsvěcuje EKG, bude nějaká kravina v čidlech nebo ovládání, co mají co společného s řídící jednotkou motoru, a to jinak než diagnostikou těžko najdeš. (mimo vcelku drahé metody pokus-omyl).

Píšeš po zahřátí, teoreticky může jedno z čidel teploty házet blbá data a jednotka si může myslet, že vaříš, nebo naopak. Taky může být v háji Lambda nebo KAT, pak by tě vyhazovala ochrana.


Přeju úspěch a ať je to levné. 8)
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

mikes077
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř led 27, 2010 21:34

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od mikes077 » úte říj 08, 2013 10:05

Chlapi někde jsem se dočetl,že takove problémy zpusobuje i snímač vačky.Nemáte někdo zkušenost?

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte říj 08, 2013 16:43

Nejlepší bude nechat to napíchnout uštří ti to spoustu času a nervů.Espace-skoro všechny mají spoustu čidel které jsou mnohdy prpojené s ostatníma čidlama a jednotkama tak pokud nemáš prdlé těsnění pod hlavou nebo málo vody je to beznadějné.Asi bych taky kouknul na chladič atd...co ti ukazuje palubka? kolik buřtíků svítí po startu a kolik po 15min jízdy?

mikes077
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř led 27, 2010 21:34

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od mikes077 » úte říj 08, 2013 18:00

Po startu svití jeden buřt a po 15 min.tři buřty.Ale zajímavé je,že na palubce nesvítí krom ABG-service žádná chyba.Akorát když to zdechne rozsvítí se oranžové světélko.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Dawes » úte říj 08, 2013 22:19

TAk je to nějaká hovadina v čidlech, bo 85% těhlech závad má univerzální "kontrolku" v podobě EKG. Diagnostika. Stojí to kolem 500,- a máš jasno.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

mikes077
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř led 27, 2010 21:34

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od mikes077 » úte říj 08, 2013 22:28

Zkusím na diagnostiku co nejdřív.

mikes077
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř led 27, 2010 21:34

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od mikes077 » úte říj 08, 2013 22:32

Ale mě nesvítí EKG jen při zdechnutí motoru se rozsvítí plný oranžový rámeček.

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř říj 09, 2013 18:43

ten rámeček se mi jednou taky ukázal když mi to zdechlo přes kvalt-odhad nějaké přetížení motoru?nebo co by to mohlo ukazovat?

mikes077
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř led 27, 2010 21:34

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od mikes077 » čtv říj 10, 2013 14:17

Tak pánové jedu z diagnostiky v Renaultu a 0 chyb,ale auto pořád nejede-jede ale špatně.Nevím co s tím.Nemáte někdo se zacpaným katem?

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Míča_2.2DT » čtv říj 10, 2013 19:11

mikes077 píše:Tak pánové jedu z diagnostiky v Renaultu a 0 chyb,ale auto pořád nejede-jede ale špatně.Nevím co s tím.Nemáte někdo se zacpaným katem?
Pokud tedy diag.nic neukázala tak mají diag.na prd nebo je to čistě mechanická závada.Ucpaný kat. to by asi nejelo už od začátku.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Dawes » pát říj 11, 2013 11:36

Podsvícení hodinového rámečku je červené, pokud
A) jde o závažnou závadu, ve spojení se zobrazením piktogramu daného okruhu (abs, Airbag, baterka, EKG, pumpa.....)
B) z nějaké příčiny neběží (zdechnul) motor, ačkoliv systém vozu svojí konstelací předpokládá, že by měl běžet.

Přikláním se k variantě Ucpaný KAT (motor nemá kam tlačit plyny, zejména při vyšších otáčkách), nebo Ucpaný palivový filtr (motoru se nedostává palivo a ochranný systém jej vypne, aby nedošlo k poškození - stalo se mi to kdysi, když se mi snažili vycucat přes rozpojenou hadici (filtr je na přední straně nádrže, jde vyměnit doma a stojí kolem CZK 300,-)
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát říj 11, 2013 13:06

Né tak úplně, když mi to zdechlo přes kval nic to neukázalo žádnou ikounu.Rámeček má normálně oranžovou barvu a jsou tam hodiny nebo něco? Ale mě se při zdechnutí jasně rozsvítil červeně bez ikony-nebylo tam prostě nic.Stejná červená barva se ukáže ještě než to zdechne jako když zapomeneš podřadit a auto sotva jede.

mikes077
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř led 27, 2010 21:34

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od mikes077 » pát říj 11, 2013 15:17

Palivový filtr je po výměně.Takže zkusím kat a dám vědět ja to dopadlo.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Dawes » pát říj 11, 2013 18:47

Míča_2.2DT píše:Né tak úplně, když mi to zdechlo přes kval nic to neukázalo žádnou ikounu.Rámeček má normálně oranžovou barvu a jsou tam hodiny nebo něco? Ale mě se při zdechnutí jasně rozsvítil červeně bez ikony-nebylo tam prostě nic.Stejná červená barva se ukáže ještě než to zdechne jako když zapomeneš podřadit a auto sotva jede.

Ano, o tom mluvím. červené podsvícení displaye hodin bez zobrazeného piktogramu nějaké závady. 8)
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Dawes » pát říj 11, 2013 18:56

mikes077 píše:Palivový filtr je po výměně.Takže zkusím kat a dám vědět ja to dopadlo.
Skus ho sundat, pokud - jako že asi jo - se v něm bude něco sypat tak to vytřes ven a zkus třeba kompresorem profouknout abys zjistil, jestli je průchozí. Pokud nebude, je na čase jej vyměnit. Zde se moc nevyplatí podezřele levné "značky" nebo vrakoviště, na stavu KATu závisí kromě zraví motoru v nemalé míře i spotřeba, takže co ušetříš na katu můžeš vesele proj**at v benzínu.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát říj 11, 2013 19:57

Dawes píše:
mikes077 píše:Palivový filtr je po výměně.Takže zkusím kat a dám vědět ja to dopadlo.
Skus ho sundat, pokud - jako že asi jo - se v něm bude něco sypat tak to vytřes ven a zkus třeba kompresorem profouknout abys zjistil, jestli je průchozí. Pokud nebude, je na čase jej vyměnit. Zde se moc nevyplatí podezřele levné "značky" nebo vrakoviště, na stavu KATu závisí kromě zraví motoru v nemalé míře i spotřeba, takže co ušetříš na katu můžeš vesele proj**at v benzínu.
Nepoužívej ani náznáky sprostého slova já dostal kopr za mnohem slušnější než je tvoje :D Pokud by to šlo a prošlo na TK vyhodil bych kat úplně.Mě zatím drží ale kámoš má kat.nějakej levnej šunt má to udělané na dvě spony a dává ho tam jen na TK jinak jezdí bez něj.Napojené to má trubkou na přímo.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Dawes » pát říj 11, 2013 21:26

:lol: :lol: Neboj Míčo, mě neje*ne, já jsem skoro nedotkuntelnej :lol: :lol:
Osobně si myslím, že by to auto bez KATu ME dalo, bo když si vezmeš, že s katem má kolem 0.02-0.1 předepsaných mezních hodnot, je to reálné. Minimálně to stojí za nezávaznou zkoušku někde, kde nejsou úplné tykve. :wink:
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát říj 11, 2013 22:23

Dawes píše::lol: :lol: Neboj Míčo, mě neje*ne, já jsem skoro nedotkuntelnej :lol: :lol:
Osobně si myslím, že by to auto bez KATu ME dalo, bo když si vezmeš, že s katem má kolem 0.02-0.1 předepsaných mezních hodnot, je to reálné. Minimálně to stojí za nezávaznou zkoušku někde, kde nejsou úplné tykve. :wink:
Mě za zakamlufované sprosté slovo sepral admin fóra ale ne márty :mrgreen: To je fuk vůbec nerozumím tomu co jsi chtěl napsat?

mikes077
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř led 27, 2010 21:34

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od mikes077 » sob říj 12, 2013 16:53

Tak chlapi problém je vyřešen vybrakoval jsem kat a auto jede tak jak má.Takže seženu druhý kat a bude to ok.

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 12, 2013 20:12

No tak O.K.Akorát ten kat stojí ranec to je zádrhel.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2455
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Dawes » ned říj 20, 2013 17:22

Míčo, myslel jsem to tak, že naše auta maj tak krásný emisní hodnoty (ty naměřený) oproti těm předepsanejm, že si myslím, že i kdyby měl místo katalyzátoru holou trubku, na emisích by se do předepsanejch hodnot vešel. Což by mohlo stát za pokus, ovšem zkoušet to by bylo dobré někde, kde jsou rozumní a hned mu za to neseberou doklady. Ale je to jen doměnka :)

Jinak KAT jsem měnil asi před rokem a půl, protože ten starej začal mlátit (urvala se v něm ta klec s keramikou a dělal rámus jak kdybych táhnul pluh) a novej od WAlkera stál něco kolem 5kkč.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Při zahřátí skočí do nouzáku

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned říj 20, 2013 21:34

Jo teď už to chňápu :mrgreen: Mám 2,2dt a pochybuju že můj původní filtr-kat něco pochytá.ZAtím jsem vždy prošel ale posladně mě varoval mechoš TK že jsem na hraně.Je to vůbec možné aby mi ta vydržrel 13let?

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů