enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
juraj36
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: ned bře 10, 2013 16:44
Bydliště: Spišská Novä Ves Slovensko

enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Příspěvek od juraj36 » pon bře 25, 2013 05:12

Cihcem sa opitat aky je rozdiel. Oba maju 83kw ktoory je spolahlivejsi

Uživatelský avatar
speedy11
Experienced member
Příspěvky: 575
Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
Bydliště: Karlovarský kraj

Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Příspěvek od speedy11 » pon bře 25, 2013 09:47

2,2 DT (G8T) starý diesel. Systém čerpadlo-vstřikovač (mechanika, vstřikovače jsou ovládány pouze tlakem nafty)
2,2 dTI (G9T) nový diesel. Systém Common-Rail (piezoelektrické ovládání vstřikovačů, čerpadlo dělá pouze stálý tlak do společné tlakové rampy)
Myslím, že rozdíl je zřejmý. Čím míň elektroniky v motoru, tím menší problémy...
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY :D
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Příspěvek od benisek josef » pon bře 25, 2013 20:36

ja osobne sem mel par aut ale bohuzel ne espace s koncepsi Dt a byl takrka bezporuchovy oproti DTi co sem mel jen jednou a sama potiz...ale na obhajeni kdo vi jak se k motoru choval predchozi majitel a hlavne do motoru dt sem jeste nelil naftu s repkou...tak asi tak nak...jinak rozdil je jasne dti ma mnohem vic elektroniky nez dt a je mnohem citlivejsi na kvalitu nafty a rozhodne narocnejsi na udrzbu ale i tak jsou oba povedeny motory a jejich zhuntovani vecinou zapricini samotny majitel...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte bře 26, 2013 20:58

Je to jak píše Márty DT je vlastně strej dobrej rachták akorát s turbem dle mě nejpovedenější motor.
DTI je už stříkačka.

Martin
Člen RCČR
Příspěvky: 266
Registrován: pon úno 02, 2004 13:22
Bydliště: Praha-východ

Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Příspěvek od Martin » pon dub 01, 2013 23:08

speedy11 píše:2,2 DT (G8T) starý diesel. Systém čerpadlo-vstřikovač (mechanika, vstřikovače jsou ovládány pouze tlakem nafty)
2,2 dTI (G9T) nový diesel. Systém Common-Rail (piezoelektrické ovládání vstřikovačů, čerpadlo dělá pouze stálý tlak do společné tlakové rampy)
Myslím, že rozdíl je zřejmý. Čím míň elektroniky v motoru, tím menší problémy...
A není náhodou Common-rail označený dCi? Pokud vím, byly dCi ve výkonových verzích 85 a 95kW. Pokud je rozdíl dT a dTi jen v inzerátech, bude to stejný motor, každý si tam píše co chce. Toť můj názor. Jinak opravdu dTi byla 1,9 s přímým vstřikem a měla 72kW.
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Příspěvek od Zefek » úte dub 02, 2013 14:18

Přesně tak, common-rail jsou označeny dCi. Systém common-rail je komplet řízený elektronikou, má elektronické vstřiky a jiný systém tlakování paliva (tlak je udržován neustále). Není také pravda, že má piezo vstřiky, ty jsou použity snad až od roku 2005, do toho roku jsou to klasické elektromagnetické, jen se otvírají vyšším napětím, aby se mohla zkrátit a tím i zpřesnit doba impulzu.

DT je klasické čerpadlo-tryska s turbem, dti má elektricky ovládané čerpadlo.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

juraj36
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: ned bře 10, 2013 16:44
Bydliště: Spišská Novä Ves Slovensko

Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Příspěvek od juraj36 » ned dub 21, 2013 14:13

tak ked sa dari tak sa dari auto po ktore som mal ist mi zakaznik predal pred nosom :-( po ceste domov som na svojom aute trafil jelena . takže uspech na uspech. teraz sa mi ozval jeden pan ma espace na predaj len mam strach do toho ist lebo je na vzduchovych vankusoch poradte ake z tim mate skusenosti dakujem

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned dub 21, 2013 17:19

juraj36 píše:tak ked sa dari tak sa dari auto po ktore som mal ist mi zakaznik predal pred nosom :-( po ceste domov som na svojom aute trafil jelena . takže uspech na uspech. teraz sa mi ozval jeden pan ma espace na predaj len mam strach do toho ist lebo je na vzduchovych vankusoch poradte ake z tim mate skusenosti dakujem
Ahoj já ho mám vše co potřebuješ se dočteš tady Pneu vzduchový podvozek - výměna měchů za pera - foto je to na hlavní stránce asi třetí od shora.Nové měchy stojí kolem 8-9 tis.jeden vydrží cca 10let dle chování i 15 Kompresor novej 23-25 tis.ten je skoro nesmrtelnej vždy je třeba počítat s tím že se auto může vypustit na doraz takže neparkovat na hranu obrubníku atd.... Samo. jde to přehodit na pera ale dokud to šlape nechal bych to tam je to pohodlné.Mám o tom spoustu přečteno a nastudováno ptej se mě kdyžtak :mrgreen:

Uživatelský avatar
speedy11
Experienced member
Příspěvky: 575
Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
Bydliště: Karlovarský kraj

Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti

Příspěvek od speedy11 » ned dub 21, 2013 22:43

Martin píše:
speedy11 píše:2,2 DT (G8T) starý diesel. Systém čerpadlo-vstřikovač (mechanika, vstřikovače jsou ovládány pouze tlakem nafty)
2,2 dTI (G9T) nový diesel. Systém Common-Rail (piezoelektrické ovládání vstřikovačů, čerpadlo dělá pouze stálý tlak do společné tlakové rampy)
Myslím, že rozdíl je zřejmý. Čím míň elektroniky v motoru, tím menší problémy...
A není náhodou Common-rail označený dCi? Pokud vím, byly dCi ve výkonových verzích 85 a 95kW. Pokud je rozdíl dT a dTi jen v inzerátech, bude to stejný motor, každý si tam píše co chce. Toť můj názor. Jinak opravdu dTi byla 1,9 s přímým vstřikem a měla 72kW.
Je sorry, samozřejmě máte chlapi všichni pravdu. Blbej den v práci se koukám odráží i na mém myšlení. Omlouvám se za blud mělo tam být dCi.
DTi bylo fakt jen F9Q (1,9).
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY :D
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 25 hostů