enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned bře 10, 2013 16:44
- Bydliště: Spišská Novä Ves Slovensko
enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
Cihcem sa opitat aky je rozdiel. Oba maju 83kw ktoory je spolahlivejsi
- speedy11
- Experienced member
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
- Bydliště: Karlovarský kraj
Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
2,2 DT (G8T) starý diesel. Systém čerpadlo-vstřikovač (mechanika, vstřikovače jsou ovládány pouze tlakem nafty)
2,2 dTI (G9T) nový diesel. Systém Common-Rail (piezoelektrické ovládání vstřikovačů, čerpadlo dělá pouze stálý tlak do společné tlakové rampy)
Myslím, že rozdíl je zřejmý. Čím míň elektroniky v motoru, tím menší problémy...
2,2 dTI (G9T) nový diesel. Systém Common-Rail (piezoelektrické ovládání vstřikovačů, čerpadlo dělá pouze stálý tlak do společné tlakové rampy)
Myslím, že rozdíl je zřejmý. Čím míň elektroniky v motoru, tím menší problémy...
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
ja osobne sem mel par aut ale bohuzel ne espace s koncepsi Dt a byl takrka bezporuchovy oproti DTi co sem mel jen jednou a sama potiz...ale na obhajeni kdo vi jak se k motoru choval predchozi majitel a hlavne do motoru dt sem jeste nelil naftu s repkou...tak asi tak nak...jinak rozdil je jasne dti ma mnohem vic elektroniky nez dt a je mnohem citlivejsi na kvalitu nafty a rozhodne narocnejsi na udrzbu ale i tak jsou oba povedeny motory a jejich zhuntovani vecinou zapricini samotny majitel...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
Je to jak píše Márty DT je vlastně strej dobrej rachták akorát s turbem dle mě nejpovedenější motor.
DTI je už stříkačka.
DTI je už stříkačka.
Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
A není náhodou Common-rail označený dCi? Pokud vím, byly dCi ve výkonových verzích 85 a 95kW. Pokud je rozdíl dT a dTi jen v inzerátech, bude to stejný motor, každý si tam píše co chce. Toť můj názor. Jinak opravdu dTi byla 1,9 s přímým vstřikem a měla 72kW.speedy11 píše:2,2 DT (G8T) starý diesel. Systém čerpadlo-vstřikovač (mechanika, vstřikovače jsou ovládány pouze tlakem nafty)
2,2 dTI (G9T) nový diesel. Systém Common-Rail (piezoelektrické ovládání vstřikovačů, čerpadlo dělá pouze stálý tlak do společné tlakové rampy)
Myslím, že rozdíl je zřejmý. Čím míň elektroniky v motoru, tím menší problémy...
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
Přesně tak, common-rail jsou označeny dCi. Systém common-rail je komplet řízený elektronikou, má elektronické vstřiky a jiný systém tlakování paliva (tlak je udržován neustále). Není také pravda, že má piezo vstřiky, ty jsou použity snad až od roku 2005, do toho roku jsou to klasické elektromagnetické, jen se otvírají vyšším napětím, aby se mohla zkrátit a tím i zpřesnit doba impulzu.
DT je klasické čerpadlo-tryska s turbem, dti má elektricky ovládané čerpadlo.
DT je klasické čerpadlo-tryska s turbem, dti má elektricky ovládané čerpadlo.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned bře 10, 2013 16:44
- Bydliště: Spišská Novä Ves Slovensko
Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
tak ked sa dari tak sa dari auto po ktore som mal ist mi zakaznik predal pred nosom po ceste domov som na svojom aute trafil jelena . takže uspech na uspech. teraz sa mi ozval jeden pan ma espace na predaj len mam strach do toho ist lebo je na vzduchovych vankusoch poradte ake z tim mate skusenosti dakujem
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
Ahoj já ho mám vše co potřebuješ se dočteš tady Pneu vzduchový podvozek - výměna měchů za pera - foto je to na hlavní stránce asi třetí od shora.Nové měchy stojí kolem 8-9 tis.jeden vydrží cca 10let dle chování i 15 Kompresor novej 23-25 tis.ten je skoro nesmrtelnej vždy je třeba počítat s tím že se auto může vypustit na doraz takže neparkovat na hranu obrubníku atd.... Samo. jde to přehodit na pera ale dokud to šlape nechal bych to tam je to pohodlné.Mám o tom spoustu přečteno a nastudováno ptej se mě kdyžtakjuraj36 píše:tak ked sa dari tak sa dari auto po ktore som mal ist mi zakaznik predal pred nosom po ceste domov som na svojom aute trafil jelena . takže uspech na uspech. teraz sa mi ozval jeden pan ma espace na predaj len mam strach do toho ist lebo je na vzduchovych vankusoch poradte ake z tim mate skusenosti dakujem
- speedy11
- Experienced member
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
- Bydliště: Karlovarský kraj
Re: enault espace lll 2,2 dt a 2,2 dti
Je sorry, samozřejmě máte chlapi všichni pravdu. Blbej den v práci se koukám odráží i na mém myšlení. Omlouvám se za blud mělo tam být dCi.Martin píše:A není náhodou Common-rail označený dCi? Pokud vím, byly dCi ve výkonových verzích 85 a 95kW. Pokud je rozdíl dT a dTi jen v inzerátech, bude to stejný motor, každý si tam píše co chce. Toť můj názor. Jinak opravdu dTi byla 1,9 s přímým vstřikem a měla 72kW.speedy11 píše:2,2 DT (G8T) starý diesel. Systém čerpadlo-vstřikovač (mechanika, vstřikovače jsou ovládány pouze tlakem nafty)
2,2 dTI (G9T) nový diesel. Systém Common-Rail (piezoelektrické ovládání vstřikovačů, čerpadlo dělá pouze stálý tlak do společné tlakové rampy)
Myslím, že rozdíl je zřejmý. Čím míň elektroniky v motoru, tím menší problémy...
DTi bylo fakt jen F9Q (1,9).
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 25 hostů