Regenerace aktivního uhlí

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mi88ko
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 18, 2011 23:45
Bydliště: Orlík nad Vltavou

Regenerace aktivního uhlí

Příspěvek od Mi88ko » čtv led 24, 2013 22:05

Nevíte jak přesněji funguje regenerace aktivního uhlí u benzínu?
Při nastartování saje podtlakem výpary za klapku , ale někde jsem snad četl že se to otevře i při akceleraci...
Nevíte třeba v jakých otáčkách se to spouští? A ty kabely co tam vedou , to je na čidlo?
Grand Espace III 2.0i 16V F4R
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Regenerace aktivního uhlí

Příspěvek od Márty » pát led 25, 2013 17:29

Než to vysvětlím, je lepší přesné znění z dokumentace 8)

pro motor F4R který máš v podpisu
Přílohy
benz pary1.jpg
benz pary2.jpg
benz pary3.jpg
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Regenerace aktivního uhlí

Příspěvek od benisek josef » pát led 25, 2013 18:20

at je to jak je to neznam nikoho komu to funguje po tech letech.dokonce i tvuj espik marty nema hadicku od uhli do spalovani :rolling: souhlasim ze pokud je odpojen ventil hapruji volnobezny otacky ac teda nechapu proc jelikoz spalovani neni mozny pokud tam chybi hadice do sani...jen pro zajimavost nemas tam popis vyvodu na filtru i pro v6?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Mi88ko
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 18, 2011 23:45
Bydliště: Orlík nad Vltavou

Re: Regenerace aktivního uhlí

Příspěvek od Mi88ko » sob led 26, 2013 00:55

Teoreticky je to správně ,ale má se na mysli to variabilní dávkování při startu/volnoběhu ?Nebo i při akceleraci/recirkulaci ?a popř v kolika otáčkách?

A když tam není ta hadička,tak si to upraví lambda?

Díky
Grand Espace III 2.0i 16V F4R
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů