Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní desky)

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

sam66
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv lis 03, 2005 12:29

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od sam66 » pon dub 22, 2013 07:48

Zkus si zkontrolovat víčko od vyrovnávací nádržky.Třeba ho máš zapatlaný a při ohřátí motoru ti neodfoukne a pak ti to odnesou radiátory.Myslím,že je na něm i napsanej tlak při kterym odfoukne respektive jakej drží v chladicí soustavě

pas
Junior member
Příspěvky: 248
Registrován: stř lis 04, 2009 20:25

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od pas » stř dub 24, 2013 21:20

Dnes mě přišli radiatory z ACI a samozřejmě jsou z EspaceI.Mají v tom nějaký bordel hoši.Pokud jsou půlené za dobrou cenu např.Automedik /940kč/,mají jen levý a pravý jen nepůlený.Musí se objednat levý a pravý,nebo se dají otočit na přírubě?Dík.

pas
Junior member
Příspěvky: 248
Registrován: stř lis 04, 2009 20:25

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od pas » sob dub 27, 2013 12:30

Tak jsem to dneska dopatlal,zatím jednu stranu,pravá kape málo a auto potřebuju.Jak tady někdo píše,že je to pohoda,mě to tak nepřišlo.Nejsem hadí muž a místo rukou nemám chapadla :lol: .Při montáži mě asi nejvíc potrápilo,jak procpat trubičky skrz tu průchodku.Prořízl jsem ji nožem,pak to šlo.Musím ale uznat,že jeto míň práce,než výměna topení u Alhambry,jenže Espace má bohužel topení dvě.

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte pro 03, 2013 19:17

Ahoj,já se z toho křápu snad zblazním.Mám vyměněny cca 14dní oba radiátory.Ten u spolujezdce tekl po opravě O.K.preventivně jsem nechal vyměnit i ten u řidiče ten netekl ale říkal jsem si že oba jsou origo a stejne staré takže je otázka času než začne téct.Teď po výměne začal téct?!-ten novej radiátor u řidiče po delším zkoumání jsem zjistil že to neteče nikde ve spoji ale zprostředka toho radiatoru je to vlastně u toho spodního šroubku co drží radiátor uvnitř (klapek) Radiátor mi samo.vymění ale kdo znovu zaplatí tu práci v servisu bejt to pár stovek tak na to prdím ale cca 3 tis.za práci je dost.Ještě mám dotaz v sadě radiátorů bylo tesnění O-kroužky 4kusy kam všude se mají dát? dva a dva na ty nátrubky co jdou do rychlo spojek myšleno dva kusy O-kroužku na každý vývod radiátoru.Radiátori oboustrané-dělené

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » pon úno 10, 2014 08:38

TAk mi, děcka, držte palce... dneska jsem objednal v Benexu výměníky NIssens (pro člena RCCZ za cca 1100,- ks), které mají sundatelné a otočitelné vývody a vzhledem ke striktně odmítavému postoji mých dvorních autodoktorů mě ta sranda čeká osobně. Vzhledem k místu v garáži, které hrdě konkuruje náramkovým hodinkám to bude jistě velmi poučné a zábavné činění. Každopádně podám zprávu.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od LONGER » pon úno 10, 2014 12:02

Tak ti preji hodne stesti a ne moc odrene ruce.neni to zas tak strasna prace...ale samozrejme jsou i lehci prace...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř úno 12, 2014 18:49

Možná bude jednodušší vyndat pedály-spojku s brzdou,plasty kolem volantu a volant na tyči.Přišlo mi to jako menší zlo než palubovka a bylo to během 60-90min venku.Poradi mi někdo?kolik kam O-kroužků-těsnění patří?:-)

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » stř úno 12, 2014 20:05

Ano ano, přesně tímhle směrem jsem na to šel. Cokoliv jen nemuset klopit palubku.
Dělám to poprvé (s požadavkem na zpětné složení a funkčnost) takže dělám hodně pomalu. Všechny plasty kolem volantu až dolu pryč, odpojení a odšroubování volantového celku v místě kloubu (4 bytelný šrouby), vysazení tyče řízení. U toho volantu se ještě zastavím, pod mechanizmem naklápění volantu je hliníkovej krycí plech na 4 nejtech, kterej brání vytažení volantového celku, nejty šly dolu 8mm vrtákem a pak to zase nanejtuju.

Sundání pedálů, jinak to prostě nejde. Naštěstí mám táhla a ne hydrauliku, takže v pohodě - jen nejdřív vyháknout spojkový lano na spojce, beztak je pak dobré spojkový samoštel uvolnit a poslat trochu dolů, jinak se nedá dosáhnout na rychlospojky (u mě spíš pomalorozpojky). Chladilku jsem z motoru odsál dolní hadicí expanzní nádobky hadičkou a samospádem během rozebírání palubky. Pak jsem udělal do plastu radiátoru v nejnižším bodě dirku 5mm vrtákem a zase hadičkou odsál zbytek, abych neměl v autě moc bordelu.
Následovala onanie s rychlospojkama, prolil jsem to zvenčí silkalem, potrénoval horolezecké prstíky a za asi 30 minut byly obě dole. Teda nejdřív horní, pak jsem s pomocí mrazicího spreje a roxoru ulomil horní vývod radiátoru, aby se mi tam nepletl a pak totéž s dolním. Dost to usnadní práci i vyndavání radiátoru. Pak vytáhnout radiátor (případně jemnou malou pilkou na železo ořezat trosky vývodů tam, kde brání vysunutí). Musí se s tím až k pedálu plynu a i ten jsem trochu polohoval, aby to šlo.

A tím jsem dneska skončil. 16:15 začátek, 19:45 konec. Bez pořezanejch rukou a s vidinou na vrácení do původního stavu. Fotky jsem nedělal, byly by na nich vidět všechny ty vyňatý slova, co lítaly po garáži.

Dnes je pohádky konec, pokračování příště. 8)

O-kroužky patří u rozebiratelného radiátoru do spoje vývody-radiátor. Nikam jinam nejsou potřeba, bo rychlospojky pokud nejsou rozbité těsní samy.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » pát úno 14, 2014 12:52

Tak, pohádka pokračuje. Včera jsem dokončil výměnu radiátoru u řidiče, což je po obludném oddeklování a vyndání všeho, co je pod palubkou celkem sranda. Zkušenost s rozebiratelnými radiátory je taková: V radiátoru jsou dva jemné O-kroužky mezi tělesem a vývody. Ty je dobré sundat, namáčknout do tělesa a následně promáznout třeba silkalem, stejně jako obě strany vývodové části. Všichni přeci víme, že s lubrikantem to jezdí líp :) Následuje zasunutí vývodů do plechu mezi kabinou a motorem, umístění radiátoru a jemné secvaknutí vývodů a tělesa. A sešroubování, samozřejmě. Jakmile radiátor drží pohromadě, přitáhneme dvěma vruty k boxu výměníku, dotáhneme plechy průchodek (z motoru) a nasadíme hadice s rychlospojkami. A zde to chce dávat bacha, v každé rychlospojce je za zamykacím mechanizmem vyboulenina se dvěma O-kroužky za sebou ve společném prostoru. Na jedné hadici se mi jeden vyvlíkl a lovil jsem ho pinzetou až z hloubi hadice. Oba protikusy je také dobré mírně máznout, nasazení je pak záležitost 10 vteřin. Pěkně jemně dotlačit, trochu zakroutit a zkusit, jestli se hadice sama neodpojí. Silou povolí skoro vždycky (zkoušeno na několika vyndaných kusech) ale po chvíli se to usadí a v systému není takový tlak, aby vyskočily.

Při odpojování radiátoru u spolujezdce jsem díky ještě menšímu prostoru na ruce přišel na vychytávku. Nejdřív rychlospojky prostříknout Silkalem s hadičkou a nechat být. Připravil jsem si provázek (pletenou reep šňůru cca 4mm), udělal na něm stahovací oko a zatáhl je co nejblíž rychlospojky. Pak jen stačí jednou rukou zamáčknout pojistky spoje a tahem za provázek se hadice odpojí s menší námahou, než když jsem to dělal jen rukou.

POkračování po dnešní "šichtě".
PS: od ležení ve dveřích auta, na motoru a strkání končetin na neuvěřitelná místa vypadám, jak kdyby mě přežvejkal kamenožrout zelený, samá boule a modřina... ale řezné rány zatím nee :D
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » ned úno 16, 2014 17:39

Tak kamarádi,
dneska jsem to dokončil. akum prdum to dalo 17 hodin práce rozložené do 4 dnů, neb jsem makal vždycky odpoledne po šichtě. Byl po wopich maximální, ale v jednom člověku bez speciálního vercajku tvrdím, že se celá výměna dá udělat za jeden víkend. Poslední dva dny (sobota 4 a neděla 3,5 hodiny) jsem hlavně sestavoval plasty. a cestou jsem si hrál s věcma, které jsem odkládal na neurčito, jako třeba nesvítící podsvětlení zásuvek, tužší chod ovladačů ventilace a podobně - když už má člověk odkrytovanou palubku... , takže čisté práce na radiátorech bylo méně.
Dá-li nejvyšší, udělám nějaký obrázkovaný popis, dost jsem fotil, akorát se mi to nechce smolit dnes.

A odpoledne jsem si pro dobrou náladu vyměnil kolo na Čezetce, tak koukejte pochválit na odkazu v podpise...
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob bře 15, 2014 23:15

Ahoj,nezbyl někkomu doma kus montovaneho-půleneho radiatoru? Jedna se o tucast s dvema vývody do motorove casti jdou do rychlospojek. Mám podezření zeten novej radiator co tam mám par měsíců teče a nechce se mi znova vyndavat a rozpojovat ty rychlospjky.Zkusil bych ho pumpickou a do vody ale nemám jii na co u toho radiatoru připojit.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » sob bře 15, 2014 23:28

Připojováky mi nezbyly, ale nápad by byl, zkus gumový špunty a jeden navrtat na hadičku k pumpičce.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned bře 16, 2014 13:33

Jo nápad je to dobrej ale me se zdá že to teče mezi prirubou? Nebo nekde okolo a to zkusim jedine takhle,testnost i rovinost a taky bych mel rovnou kus na výměnu.Nebo se to da koupit jako nd ta vydlicka-prechodka

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » ned bře 16, 2014 17:14

Pokud je to mokrý u příruby, někde v tom spoji, tak bude blbě nasazenej O kroužek. Při kompletaci je dobré dát O kroužek do radiátoru a pak zastříknout silikonem, aby se nemohl nějak skroutit mimo spoj. Případně se celý ten spoj dá fixovat nějakým tmelem, já docela rád používám takovej modrej sajrajt na závity, tuším že tekutá koudel se tomu říká, stojí to pár korun a odolává to teplu, tlaku, kapalinám.

Ještě možná mrkni pořádně, jestli ti nejde vlhkost právě od rychlospojek průchodkou po trubkách, v té rychlospojce jsou dva O kroužky a tedy je vyšší pravděpodobnost, že se to nepodaří nasadit na 100%.

Co se té součástky - vývodu - týče, myslím, že jediná možnost bude nějaká bouračka, protože se tyhle druhovýrobový dvoudílný radiátory nepoužívaj tak dlouho, aby už odcházely přirozenou cestou. A samotný vývod jsem nikde prodávat neviděl.
Každopádně držim palec.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

ejd.no
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte bře 25, 2014 12:34

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od ejd.no » stř říj 01, 2014 09:13

tak že mi taky teče radiator a auto se mi zavzdušnuje muže to byt tim?

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » stř říj 01, 2014 12:13

Tekoucí radiátor způsobí úbytek kapaliny a tím pádem přebytek vzduchu v systému. Když jde dírou voda ven, jde pak vzduch dovnitř.
Jiná by byla situace, kdyby ti motor nepřiměřeně tlakoval do chladiče nebo se přehříval. To by znamenalo nejspíš načaté těsnění hlavy. Pokud je systém hodně natlakovaný -což může být příčina toho radiátoru- dost často bývá nejjednodušší problém v podobě zahnojeného ventilu víčka expanzní nádržky, které pak neupouští tlak a ten se prodere ven nejslabším článkem, což je většinou právě radiátor.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

ejd.no
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte bře 25, 2014 12:34

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od ejd.no » pát říj 03, 2014 12:49

Tesneni mam udelane ted voda kape u spolijezdce radiator mam uz koupenej. Jen si netroufam na vymenu. Spis mi jde o zu sast z motoroveho prostoru jsou tam napojene hadice drzi to nejakyma svorkama nevim zda je sundam a dam pak znovu na novy vyvod radiatoru. Je tam blby pristup. Tak na jednu ruku mozna. Mam dt u benzinu asi vic mista je

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od benisek josef » pát říj 03, 2014 15:28

ten u spolujezdce je to menci zlo...nerikam ze to jde debre ale neprekazi ti tam konzole rireni a je to jen mechanika a lehke foglarovo vyndavani jezka z klece...co se tyka tech rychlosvorek pred rozpojenim je omej treba cisticem brzd ve spreji a pak je hodne prostrikej nakym olejem ve spreji ideal silikonovy sprej.pak je jen zmacknout a rozpojit ale pokud bys je nahodou zdemoloval kus hadice se zeleznyma trubko sponama bohate splni svuj ucel a nebyl bys pak prvni ani posledni kdo stim tak leta bude jezdit nez zacne opet kapat radiator...jinak pokud mas ruce jako ja takovy lopaty tak ti pomuze svesit si motor.verim ze i tvoje td to nebude mit nijak slozity povolit ho a svesit na strane rozvodaku...a pokud bys nadaval muzu ti vyfotit prostor co mam ja u benzinu v6 a ver tomu ze budes rikat ty jo tady v tom mym je prostoru jak ve vjezdu do garaze :rolling:
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » ned říj 05, 2014 12:34

Sundavání hadic jsem poopisoval o pár příspěvků výše. Je dobré použít nějakou šňůru, za kterou se při uvolnění rychlospony tahá hadice ven, v ruce tam nemáš takovou sílu. Pokud ten radiátor je na odpis, dá se jeho vyndání zjednodušit tím, že v interiéru jemným plátkem pilky uřízneš jeho vývody, pak si od motoru ty hadice ohneš směrem ven a v místě lepšího prostoru vyjmeš zbytky trubek. Všechno si to dobře prostříkni silkalem a neznič si těsnící O kroužky v rychlosponách, jsou DVA v každé. Zpátky to jde celkem samo, pokud máš dělený radiátor, je to otázka hodiny dvou.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
renovator
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: ned dub 10, 2011 20:42
Bydliště: Kutná Hora

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od renovator » čtv úno 05, 2015 11:25

ahoj, tak mě taky čeká výměna a při tý příležitosti bych chtěl vyčistit i výměník klimy, protože klima mi při zapnutí/vypnutí smrdí. poradí někdo, jak se k němu dostanu?
¨
dík
3x safrane biturbo + espace IV

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » čtv úno 05, 2015 11:40

K výměníku klimy se nejlépe dostaneš tak, že sundáš horní kryt palubní desky, tlumicí deku a pak velký bílý plastový kryt, kterým je uzavřen prostor radiátoru. Povolíš radiátory - celý kompakt a jseš v komoře výměníku Tu je dobré vyčistit celou i před fofrníky, případně do ložisek větráků kápnout WD nebo jiný dobrý olej.
Z druhé strany je přístup přes střední mřížku výdechů. Šroubovákem nadzdvihneš čalouněný pás pod budíkama (drží na nacvakávátkách), pak odšroubuješ tuším na každé straně dílu s mřížkama po jednom šroubku a celý díl opatrně vytáhnešk sobě a dolů. Ve spodní části je jen zapíchnutý packama do palubky. Dávej velkýho bacha na ovládací táhla mřížek, jak se potrhaj nebo polámou, jsi v háji - je jich celkem nedostatek. Po sundání mřížek a větráků máš přístup z obou stran. Celé to doporučuju udělat ve fázi, kdy budeš mít odstrojenou a sundanou spodní část palubky, budeš mít víc pohodlí na práci.
Hlavně si všechno dobře popiš a zdokumentuj, ve výsledku ti při výměně radiátorů a rozebírání toho všeho okolo projde rukama součástek jak na Boeing 777 :lol: tak aby si zpátky nesložil z Renaulta něco sprostýho.... třeba z Boleslavi :lol:
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » čtv úno 05, 2015 11:43

Jo, OT poznámka... taky si všímáte toho naschválu, jak se radiátory topení zákonitě poexkrementěj uprostřed zimy, kdy potřebujete jezdit, topit, nemáte v garáži ani místo, ani teplo a ježíšek odnesl většinu úspor na konto cestovky, Diora nebo Mattela??
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned bře 01, 2015 22:01

Dawes píše:Jo, OT poznámka... taky si všímáte toho naschválu, jak se radiátory topení zákonitě poexkrementěj uprostřed zimy, kdy potřebujete jezdit, topit, nemáte v garáži ani místo, ani teplo a ježíšek odnesl většinu úspor na konto cestovky, Diora nebo Mattela??
Hmm mas pravdu v minus 7 st jsem menil predni tlumic.Garaz nemam, takze skveli

lacina
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: úte říj 07, 2008 23:26

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od lacina » úte zář 01, 2015 14:58

najde se nekdo kdo me vymneni radiatory na esp.III 2.0 8V .myslim ze kdo uz to delal tak by to mel asi rychleji a lehceji.za cenovou nabidku predem dik Laca

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Výměna radiátorů topení (nutná demontáž celé palubní des

Příspěvek od Dawes » úte zář 01, 2015 15:05

Někdo možná jo. Pro začátek by bylo dobré napsat, odkud zhruba seš, abys kromě dvou dnů sr..ní neřešil ještě dopravu přes republiku a hotel :lol:
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů