ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Moderátor: Moderators General
Espace III 2,0 8v rok 97 jede na 3 válce?????
Včera jsem normálně přijel bez jakéhokoli problému.Dnes jsem chtěl auto natočit,chytlo ztěžka a běží na 3 válce i po přidání plynu.
Když jsem kontroloval jestli pálí cívky a odpojoval za běhu motoru kabely od svíček,tak při odpojení od 1 válce(bráno směrem z prava do leva) se běh motoru zlepšil(přeskakovala jiskra od kabelu na svíčku),po připojení kabelu zpět motor zase horší.To samé se děje po odpojení kabelu od druhého válce.Když odpojím od 3 a 4,tak motor chcípne.
že by byla vadná cívka se mi nezdá protože 1 a 2 jsou na rozdílné cívky,to samé samozřejmě 3 a 4.
Poraďte...
Díky.
Když jsem kontroloval jestli pálí cívky a odpojoval za běhu motoru kabely od svíček,tak při odpojení od 1 válce(bráno směrem z prava do leva) se běh motoru zlepšil(přeskakovala jiskra od kabelu na svíčku),po připojení kabelu zpět motor zase horší.To samé se děje po odpojení kabelu od druhého válce.Když odpojím od 3 a 4,tak motor chcípne.
že by byla vadná cívka se mi nezdá protože 1 a 2 jsou na rozdílné cívky,to samé samozřejmě 3 a 4.
Poraďte...
Díky.
Re: Espace III 2,0 8v rok 97 jede na 3 válce?????
Napadlo mě ještě odpojit baterku a ŘJ motoru.Zítra uvidím.Doufám,že se mi v motoru přes noc neubytoval hlodavec a nepřekousal nějaké kabely.
Re: Espace III 2,0 8v rok 97 jede na 3 válce?????
Tak jsem baterku připojil zpět s žádná změna.Spíš to vypadá,že motor jede na 2 válce.Zkusil jsem prohodit cívky a chová se to stejně.Ale po odpojení kabelů od svíček z 1 a 2 válce(zase z prava do leva)jede motor stejně.Už jsem z toho Espace na palici.Pořád nějakej problém.
ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Včera jsem normálně přijel bez jakéhokoli problému.Dnes jsem chtěl auto natočit,chytlo ztěžka a běží na 2 válce i po přidání plynu.
Když jsem kontroloval jestli pálí cívky a odpojoval za běhu motoru kabely od svíček,tak při odpojení od 1 a 2 válce(bráno směrem z prava do leva) běží motor stejně.Při odpojování přeskakovaly jiskry,takže svíčky pálí.
Když odpojím od 3 a 4,tak motor chcípne,takže motor jede na 3 a 4 válec.
Napadlo mě ještě odpojit baterku a ŘJ motoru,ale to nepomohlo.
cívka to také nebude-1 a 2 válec jsou na rozdílné cívce.
Když jsem kontroloval jestli pálí cívky a odpojoval za běhu motoru kabely od svíček,tak při odpojení od 1 a 2 válce(bráno směrem z prava do leva) běží motor stejně.Při odpojování přeskakovaly jiskry,takže svíčky pálí.
Když odpojím od 3 a 4,tak motor chcípne,takže motor jede na 3 a 4 válec.
Napadlo mě ještě odpojit baterku a ŘJ motoru,ale to nepomohlo.
cívka to také nebude-1 a 2 válec jsou na rozdílné cívce.
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Tak je asi motor K.O.
Když sundám kabely ze svíček na 1 a 2 válci a nechám je sundané tak,aby přeskakovaly jiskry na svíčky,běží motor normálně a po sešlápnutí plynu se vyvalí z výfuku bílý dým.Motor začal žrát olej,budou zaolejované svíčky na 1 a 2 válci.Nemám svíčák,tak až seženu budu chytřejší.
Asi se na motoru podepsalo LPG,asi podpálené ventily.
Jen mi je divné,že motor nejede s nasazenými kabely na svíčkách.
Když sundám kabely ze svíček na 1 a 2 válci a nechám je sundané tak,aby přeskakovaly jiskry na svíčky,běží motor normálně a po sešlápnutí plynu se vyvalí z výfuku bílý dým.Motor začal žrát olej,budou zaolejované svíčky na 1 a 2 válci.Nemám svíčák,tak až seženu budu chytřejší.
Asi se na motoru podepsalo LPG,asi podpálené ventily.
Jen mi je divné,že motor nejede s nasazenými kabely na svíčkách.
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
pokus se přeměřít tlaky ,mohou být KO ventily
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Sloučena stejná témata!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Vyndal jsem svíčky,všechny 4 byly ve stejném stavu(trochu mastné).Po vyčištění jede motor zas na 4 válce,ale kouří(šedě).
Takže někudy jde do válců olej.
Teď je ale otázka kudy?Jestli kroužky,nebo ventily,nebo gufera dříků ventilů???
Vyčistil jsem odvětrání klikovky,vačky a odlučovák oleje.
Když povolím víčko pro dolévání oleje na víku ventilů,tak mírně poskakuje..Je to normální?????
Takže někudy jde do válců olej.
Teď je ale otázka kudy?Jestli kroužky,nebo ventily,nebo gufera dříků ventilů???
Vyčistil jsem odvětrání klikovky,vačky a odlučovák oleje.
Když povolím víčko pro dolévání oleje na víku ventilů,tak mírně poskakuje..Je to normální?????
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
je to normální motor tak zvaně dýchá a asi bude slyšet ventily jak cvakaj.tomv78 píše:Vyndal jsem svíčky,všechny 4 byly ve stejném stavu(trochu mastné).Po vyčištění jede motor zas na 4 válce,ale kouří(šedě).
Takže někudy jde do válců olej.
Teď je ale otázka kudy?Jestli kroužky,nebo ventily,nebo gufera dříků ventilů???
Vyčistil jsem odvětrání klikovky,vačky a odlučovák oleje.
Když povolím víčko pro dolévání oleje na víku ventilů,tak mírně poskakuje..Je to normální?????
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
To jo.Já ale potřebuji nějakou vylučovací metodu,abych zjistil,kde je problem.Jestli v hlavě,nebo v bloku motoru.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Tak to jo nesmí to tlakovat ani do leje a ani do vody
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Netlakuje ani do vody ani do oleje.Voda je čistá a olej taky,prasklá hlava,nebo těsnění nebude.
Dost žere olej a hulí šedivě.Pomalu jak 2-takt....(To přeháním)
Jen nevím,zda mám motor zgenerálkovat,nebo koupit jinej(ten ale může být stejnej nebo horší)
Zajímá mě,jestli se dá poznat jestli jsou to pístní kroužky,nebo problém v hlavě-ventily,nebo gufera ventilů.
Dost žere olej a hulí šedivě.Pomalu jak 2-takt....(To přeháním)
Jen nevím,zda mám motor zgenerálkovat,nebo koupit jinej(ten ale může být stejnej nebo horší)
Zajímá mě,jestli se dá poznat jestli jsou to pístní kroužky,nebo problém v hlavě-ventily,nebo gufera ventilů.
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Jinak motor startuje na otočení.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Pokud hulí šedivě a je ten kouř cítíi jako (hořkej) tak to tahá pístem nějakej bude špatnej a funguje jako pumpa táháto ven z vany to není těžké opravit ale je to na dlouho to vše rozebrat nejlépe se kouknout spodem od vany to je nejmím demontáže.
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Spodem od vany toho asi moc neuvidím..To by musel býz píst propálenej a to asi nebude.Auto jinak táhne dobře a chytá na cvrnknutí.
Když jsem měl venku svíčky a posvítil do válců,tak byly písty dost mastné,to by asi neměly???
Auto a 420tisíc km a z toho 80 tisíc km na LPG.
Ale kupovat motor nový,to se mi moc nechce,protože kolik má nalítáno nepoznám a jestli je dobrý poznám až po výměně.
Radši bych ten můj zgenerálkoval.
Motor běhá klidně,nic nějak hlasitě necvaká,ani ventily a tahá krásně už od spoda.
Jen žere olej a hulí.
Když jsem měl venku svíčky a posvítil do válců,tak byly písty dost mastné,to by asi neměly???
Auto a 420tisíc km a z toho 80 tisíc km na LPG.
Ale kupovat motor nový,to se mi moc nechce,protože kolik má nalítáno nepoznám a jestli je dobrý poznám až po výměně.
Radši bych ten můj zgenerálkoval.
Motor běhá klidně,nic nějak hlasitě necvaká,ani ventily a tahá krásně už od spoda.
Jen žere olej a hulí.
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Měl jsem stejný problém na P405.Byly to gufera ventilů.Taky doporučuju nechat změřit tlaky.To hodně napoví.
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Myslím si taky,že by to mohly být jen gufera dříků ventilů,
ale to stejně musí asi rozvody,vačka dolů????
Na rozvodech mám najeto 1500km,tak se mi do toho moc nechce.
Nebo se dají na 2.0 8v vyměnit bez demontáže vačky??
ale to stejně musí asi rozvody,vačka dolů????
Na rozvodech mám najeto 1500km,tak se mi do toho moc nechce.
Nebo se dají na 2.0 8v vyměnit bez demontáže vačky??
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Možná takový motor existuje,ale já o něm nevím.tomv78 píše:Nebo se dají na 2.0 8v vyměnit bez demontáže vačky??
Re: ESPACE III 2.0 8v rok bez BII jednotky na 2 válce HELP
Ať už si to bere olej horem nebo spodem, bude muset hlava dolů. Když ji budeš mít sundanou, rovnou vyměň těsnění vodítek ventilů, dej nové těsnění pod hlavu a nechal bych i srovnat dosedací plochu hlavy. U odstrojeného motoru můžeš zkusit zalít písty naftou, pokud by netěsnily pístní kroužky, mělo by se to poznat. Pokud budeš měnit pístní kroužky, písty stejně budeš tahat horem, po uvolnění ojnic z kliky. Po těch kilometrech by motor mohl mít na drobnou spotřebu oleje nárok
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů