Ukazatel paliva

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Pipej
Junior member
Příspěvky: 237
Registrován: ned bře 29, 2009 12:56

Ukazatel paliva

Příspěvek od Pipej » stř dub 22, 2009 19:36

Prosím potřebuji poradit mám espace 3 a ukazatel paliva mi po odjetých 100km odečte jednu čárku z 9 možných ,říkal jsem si príma vím přesně za kolik jezdím ,ale sotva přeskočí ze 4 na 3 čárku auto chcípne a jsem na suchu,prostě mi špatně ukazuje ,co se s tím dá dělat.? Nemůže být v nádrži seklý plovák ? poradte mi .Díky moc

coolio
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: pát lis 10, 2006 18:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od coolio » stř dub 22, 2009 20:11

Řešení neznám, sám jezdím tak že tankuji vždy do plné a nuluji přitom dočasný tachometr, a pak si hlídám 950km dojezd.
Ovšem sám mám opačný problém, mě palivoměr hlásí sucho při 700 km.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2457
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » sob dub 25, 2009 14:09

zřejmě špatné čidlo paliva, pokud vím, měl by být nějaký senzor mezi čerpadlem a nádrží, namísto klasického plováku - ovšem to je jen z doslechu, sám jsem to zatím řešit nemusel. už to tady ale několika lidem potíže dělalo, zahledej v historii.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

jenula
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon črc 13, 2009 09:29
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jenula » pon črc 13, 2009 19:13

plovák sem měl venku opravoval sem uklepany přívod paliva je tam klasicky reostat takže s hladinou neuděláš nic.natankuj plnou pak si hlidej dokud ti nedojde benzín a další tankování už budeš věd kolik km ujedeš na nádrž udělal sem to stejně je to nepřesny měření proto že při větším zhoupnutí auta si počítač pamatuje pozici plováku při zhoupnutí a na hladinu po uklidnění už nebere zřetel je to bolest tehle aut ptal sem se i kluka ktery spravuje jen tyhle auta a taky mi poradil tohle jiná možnost pry není u 4 je to pry už vyřešeny problem ale bohužek do 3 nepasuje nebo spíš nemluví s počítačem.JENDA

Lub Esp
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: úte črc 25, 2006 23:15
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

čerpadlo benzinu

Příspěvek od Lub Esp » úte črc 28, 2009 00:20

jenula píše:plovák sem měl venku opravoval sem uklepany přívod paliva je tam klasicky reostat takže s hladinou neuděláš nic.natankuj plnou pak si hlidej dokud ti nedojde benzín a další tankování už budeš věd kolik km ujedeš na nádrž udělal sem to stejně je to nepřesny měření proto že při větším zhoupnutí auta si počítač pamatuje pozici plováku při zhoupnutí a na hladinu po uklidnění už nebere zřetel je to bolest tehle aut ptal sem se i kluka ktery spravuje jen tyhle auta a taky mi poradil tohle jiná možnost pry není u 4 je to pry už vyřešeny problem ale bohužek do 3 nepasuje nebo spíš nemluví s počítačem.JENDA
Tak jem momentálně asi dojezdil, u R Espace mi praskla matice palivového čerpadla na nádrži a zároveň se nalomil vstup či výstup do čerpadla. Hledám proto ihned nové/zánovní za rozumnou cenu. Praďte prosím. Brno 602 830 485.
Lub Esp R Espace 2,0 98 , R Clio 1,2 97 , Skype : lubkok

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomikku » úte črc 28, 2009 13:49

měl jsem stejný problém jak s maticí tak s ulomenými vývody, na matici jsem nasadil největší eskapásku co jsem našel a do vývodů jsem klepl ocelovou trubku co má na povrchu 6 mm a prasklinu zaťapal lepidlem na tvrdé plasty, zatím mi to funguje už rok bez problémů. Oprava vyšla cca na 300,- Kč a zbylo mi lepidlo na tvrdé plasty :lol:
Espace III 2.0 8v Jean, 306 1.8 16v Piškot

Lub Esp
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: úte črc 25, 2006 23:15
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lub Esp » úte črc 28, 2009 23:08

tomikku píše:měl jsem stejný problém jak s maticí tak s ulomenými vývody, na matici jsem nasadil největší eskapásku co jsem našel a do vývodů jsem klepl ocelovou trubku co má na povrchu 6 mm a prasklinu zaťapal lepidlem na tvrdé plasty, zatím mi to funguje už rok bez problémů. Oprava vyšla cca na 300,- Kč a zbylo mi lepidlo na tvrdé plasty :lol:

Tak se to povedlo, koupil jsem nakonec nové čerpadlo, jak jsem ale zjistil prodává se bez matice . matici jsem sice také objednal (dojde nejdříve za 2 dny), musel však použít tu starou praskou, ale abych mohl jezdit spojili jsme 3 velkémotexpásky a zalili solikonem a tak jsme psadili motexpásky na starou matici do silikonového lůžka nechali zaschnout a zašroubovali aby motexpáska po matici nejezdila.
Ten vstup byl prasklý těsně za tělesem, takže nebylo co zalívat.
Lub Esp R Espace 2,0 98 , R Clio 1,2 97 , Skype : lubkok

Uživatelský avatar
Pipej
Junior member
Příspěvky: 237
Registrován: ned bře 29, 2009 12:56

Příspěvek od Pipej » pát zář 04, 2009 23:10

Natankoval jsem plnou a pode mnou louže.Vyjezdil jsem to a teď sundal skoro prázdnou nádrž.Demontáž cca 1 hodina.Po sundání jsem zjistil že mám prasklou plastovou matku na plováku a ten se tam jen tak bincá.Vše jsem vyčistil a matku slepil a vracím to vše zpět. Udělal jsem pár fotek tak až budu vědět jak se sem dávají ,vložím je sem.Čau Pepča Tak tady jsou fotky nějaké http://pipej.rajce.idnes.cz/espace_nadrz/

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » pon zář 07, 2009 21:42

To já jel na víkend do Ústí, tak jsem v BE natankoval plnou, ukazatel mi ukazoval 6dílků. Vydrželo to celou cestu do UL a cca 80km cesty zpět. Pak jsem se zhrozil, když mi zhahly všechny dílky, krom toho prvního. Ten mi až domu spolu s tou malou ikonkou pumpy blikal v cca 1sec. intervalech... Když jsem dorazil dom, tak jsem zhasl a rozsvítil palubku a to se mi už rozsvítilo 'správně'. Jsem z toho taky trochu v pasti... Co znamená to blikání?

Uživatelský avatar
Pipej
Junior member
Příspěvky: 237
Registrován: ned bře 29, 2009 12:56

Příspěvek od Pipej » pon zář 07, 2009 21:49

no normálně je blikání rezerva, ale v tvém případě se tam stala nějaká jiná chyba,ale nic neobviklého ,hodně lidí to tu popisuje,ale skoro vždy se to vyřeší novým nastartováním

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » pon zář 07, 2009 21:57

Vážně to na rezervu bliká? To jsem si nikdy nevšiml! :-)
Jediné co mě napadlo, že je nějaký vakl na plováku, jinak netuším...

Uživatelský avatar
Pipej
Junior member
Příspěvky: 237
Registrován: ned bře 29, 2009 12:56

Příspěvek od Pipej » úte zář 08, 2009 08:46

no párkrát to zabliká a pak se ukáže obrázek čerpadl v okýnku kde jsou hodiny,ale momentálně to nemohu přesně vyskoušet

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martinsem » úte zář 08, 2009 09:08

Došlo k chybě v měření paliva, taky se mi to jednou stalo. Na horizontu se skoro plnou nádrží mi to taky začalo blikat. A protože to znám z Laguny, tak mi to hned bylo jasné.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » úte zář 08, 2009 20:39

Jo, velká pumpa a hnusný pískání znám, ale toho blikání jsem si nikdy nevšiml... :)
...k chybě v měření... to nechápu, k jaké chybě mohlo dojít? Hlavně když vypnutí a zapnutí klíčku to odstranilo...
Takovéto občasné, samosespravující, leč opakované závady nesnáším!!! To pak člověk neví kde ho to kdy nechá... :(

Uživatelský avatar
volfik
Člen RCČR
Příspěvky: 313
Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volfik » sob zář 12, 2009 07:58

I mě se to stává,že mi při plný začne blikat rezerva.Poprvé jsem zastavil hned za pumpou a prolezl pod autem kde mi to teče a nic,ale po novým startu už je to ok.Myslím si jestli není nějaký problém s odvětráváním nádrže.Mě se to občas stane,když dám plnou nádrž.Ale už jsme si na to zvykli. :?
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96

Uživatelský avatar
volfik
Člen RCČR
Příspěvky: 313
Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volfik » sob zář 12, 2009 07:58

I mě se to stává,že mi při plný začne blikat rezerva.Poprvé jsem zastavil hned za pumpou a prolezl pod autem kde mi to teče a nic,ale po novým startu už je to ok.Myslím si jestli není nějaký problém s odvětráváním nádrže.Mě se to občas stane,když dám plnou nádrž.Ale už jsme si na to zvykli. :?
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » ned zář 13, 2009 20:10

Kolik že bych vůbec měl natankovat, když mi to hlásí plnou nádrž? Doplnil jsem 60litrů a to mi už střílela pistole... Nemělo by se tam vejít cca 70l?

Ales74
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon zář 15, 2008 18:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ales74 » ned zář 13, 2009 22:51

Pokud se nepletu, tak nádrž je celkem 83 litrů. Natankuješ tolik, kolik ti je rozdíl mezi kapacitou nádrže a zbytkem v ní. :wink:
Grand Espace 2.0 8V, r.v.98, LPG

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » ned zář 13, 2009 23:12

WOW, to bych teda neřekl... :P
Takže mi to kecalo už před tankováním, protože tam v tu dobu muselo být ještě cca 20l a hlásilo mi to, že to má hlad a žízeň... Nenažraný, jak naše vláda - 'ještě mám, ale chci víc!'... :lol:

Lucker20
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: sob srp 29, 2009 20:35
Bydliště: Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucker20 » ned čer 13, 2010 22:46

zdarec, napadlo mě takové řešení, ale nevím či bude uskutečnitelné. Sám mám tento problém, že mi to ukazuje nepřesně množství paliva v nádrži. Nevím jak je přesně dělaný snímač paliva, vím že tam je plovák, ale co víc to netuším. A napadlo mě, kdyby se tam na to přidělal nějaký potenciometr, nebo něco podobného, a na to pak jenom obyčejné analogové panelové měřidlo (nejspíše voltmetr) a nějak šikovně umístil na palubce. Je to určitě nehezké řešení, ale myslím si, pokud by to nějak šlo, tak dobrá věc na kontrolu stavu hladiny paliva. Horší ovšem bude pokud se zasekává sám plovák, stím už asi nic neuděláme.
R Espace III 2.2dCi, r.v. 2001

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » pon čer 14, 2010 00:44

Spíš než budík bych to řešil jedním integráčem, několika dalšími součástkami a řadou LEDdiod do toho miniprostoru "pro brýle, nebo otáčkoměr" před volantem. Ale do tý úpravy v nádrži by se mi opravdu nechtělo...
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
Pipej
Junior member
Příspěvky: 237
Registrován: ned bře 29, 2009 12:56

Příspěvek od Pipej » pon čer 14, 2010 09:02

http://pipej.rajce.idnes.cz/espace_nadrz/ podívejte se na moje fotky,třeba vám to v něčem pomůže

Lucker20
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: sob srp 29, 2009 20:35
Bydliště: Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucker20 » pon čer 14, 2010 10:18

tak jak jsem se podíval na fotky, tak nějaký ten jezdec s něčím tam je, vypadá to nejspíše na tahový potenciometr. Každopádně, až bude čas a bude nádrž prázdnější, tak se na to podívám, a zjistím co a jak by se dalo udělat. Ten LED baragraf není špatný nápad (je to praktiky to co tam už je, ale nefunkční), a možná by se dal použít i ten stávající na displeji. Ikdyž mít tam analogový měřekák není k zahození, pokud funguje jak má, tak si myslím, že se z něj lépe odečítá stav (je to o něco přesnější).
R Espace III 2.2dCi, r.v. 2001

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » pon čer 14, 2010 12:42

Jó, dát budíky na Asloupek ještě s tlakem turba a třeba otáčkoměrem, tak jo. Ale jestli je tam nějaký potenciometr (ať už je jakýkoliv), který vyměníš za jiný se stejnými parametry, pak je nejjednodušší ho připojit do původního okruhu a bude to fungovat v origu, ne? Nebo je pro tebe ten origo způsob příliš nepřesný? Když bys to řešil na ten budík, tak bys za jízdy věděl prd kolik máš paliva v nádrži, protože budík by kopíroval vlnobití v nádrži způsobené pohybem vozu (viz. Fiat Punto) a přišel bys o zvukovou signalizaci.
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Lucker20
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: sob srp 29, 2009 20:35
Bydliště: Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucker20 » pon čer 14, 2010 13:06

no pokud jde o tu zvukovou signalizaci, tak pokud to ted nefunguje, tak pochybuju, že bude fungovat, pokud bych tam přidělal něco jiného.

Ted k tomu baragrafu. Ono je to celkem nepřesné, respektivě nevíš přesně kolik tam je, ted je jeden dílek na cca 9litrů štávy a na to v průměru najedeš 100km. takže když svítí např 3 buřtíky, tak nevím jestli tam je 27 nebo 18 litrů a to je sakraže rozdíl. Jelikož stávající signalizace moc neukazuje (skoro vůbec) tak podle dojezdu se těžko budeš řídit.

No a co se jendá o to vlnobití v nádrži, tak si myslím že pokud nejezdíš zrovna někde po kotárech, to zase tak moc lítat nebude. A zase takové zrychlení to auto nemá, aby se všechno palivo nahrnulo na zadní stěnu nádrže.

Takže za mě je analog určitě dobrá věc. Ale každému se líbí něco jiného.

btw: ten analog nemusím být zrovna mechanický ale klidně dobře seřizená digitální ručička ;).
R Espace III 2.2dCi, r.v. 2001

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů