Ukazatel paliva
Moderátor: Moderators General
Ukazatel paliva
Prosím potřebuji poradit mám espace 3 a ukazatel paliva mi po odjetých 100km odečte jednu čárku z 9 možných ,říkal jsem si príma vím přesně za kolik jezdím ,ale sotva přeskočí ze 4 na 3 čárku auto chcípne a jsem na suchu,prostě mi špatně ukazuje ,co se s tím dá dělat.? Nemůže být v nádrži seklý plovák ? poradte mi .Díky moc
zřejmě špatné čidlo paliva, pokud vím, měl by být nějaký senzor mezi čerpadlem a nádrží, namísto klasického plováku - ovšem to je jen z doslechu, sám jsem to zatím řešit nemusel. už to tady ale několika lidem potíže dělalo, zahledej v historii.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Starting member
- Příspěvky: 47
- Registrován: pon črc 13, 2009 09:29
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
plovák sem měl venku opravoval sem uklepany přívod paliva je tam klasicky reostat takže s hladinou neuděláš nic.natankuj plnou pak si hlidej dokud ti nedojde benzín a další tankování už budeš věd kolik km ujedeš na nádrž udělal sem to stejně je to nepřesny měření proto že při větším zhoupnutí auta si počítač pamatuje pozici plováku při zhoupnutí a na hladinu po uklidnění už nebere zřetel je to bolest tehle aut ptal sem se i kluka ktery spravuje jen tyhle auta a taky mi poradil tohle jiná možnost pry není u 4 je to pry už vyřešeny problem ale bohužek do 3 nepasuje nebo spíš nemluví s počítačem.JENDA
-
- Starting member
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte črc 25, 2006 23:15
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
čerpadlo benzinu
Tak jem momentálně asi dojezdil, u R Espace mi praskla matice palivového čerpadla na nádrži a zároveň se nalomil vstup či výstup do čerpadla. Hledám proto ihned nové/zánovní za rozumnou cenu. Praďte prosím. Brno 602 830 485.jenula píše:plovák sem měl venku opravoval sem uklepany přívod paliva je tam klasicky reostat takže s hladinou neuděláš nic.natankuj plnou pak si hlidej dokud ti nedojde benzín a další tankování už budeš věd kolik km ujedeš na nádrž udělal sem to stejně je to nepřesny měření proto že při větším zhoupnutí auta si počítač pamatuje pozici plováku při zhoupnutí a na hladinu po uklidnění už nebere zřetel je to bolest tehle aut ptal sem se i kluka ktery spravuje jen tyhle auta a taky mi poradil tohle jiná možnost pry není u 4 je to pry už vyřešeny problem ale bohužek do 3 nepasuje nebo spíš nemluví s počítačem.JENDA
Lub Esp R Espace 2,0 98 , R Clio 1,2 97 , Skype : lubkok
-
- Junior member
- Příspěvky: 190
- Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
- Bydliště: Šenov
- Kontaktovat uživatele:
měl jsem stejný problém jak s maticí tak s ulomenými vývody, na matici jsem nasadil největší eskapásku co jsem našel a do vývodů jsem klepl ocelovou trubku co má na povrchu 6 mm a prasklinu zaťapal lepidlem na tvrdé plasty, zatím mi to funguje už rok bez problémů. Oprava vyšla cca na 300,- Kč a zbylo mi lepidlo na tvrdé plasty
Espace III 2.0 8v Jean, 306 1.8 16v Piškot
-
- Starting member
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte črc 25, 2006 23:15
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tomikku píše:měl jsem stejný problém jak s maticí tak s ulomenými vývody, na matici jsem nasadil největší eskapásku co jsem našel a do vývodů jsem klepl ocelovou trubku co má na povrchu 6 mm a prasklinu zaťapal lepidlem na tvrdé plasty, zatím mi to funguje už rok bez problémů. Oprava vyšla cca na 300,- Kč a zbylo mi lepidlo na tvrdé plasty
Tak se to povedlo, koupil jsem nakonec nové čerpadlo, jak jsem ale zjistil prodává se bez matice . matici jsem sice také objednal (dojde nejdříve za 2 dny), musel však použít tu starou praskou, ale abych mohl jezdit spojili jsme 3 velkémotexpásky a zalili solikonem a tak jsme psadili motexpásky na starou matici do silikonového lůžka nechali zaschnout a zašroubovali aby motexpáska po matici nejezdila.
Ten vstup byl prasklý těsně za tělesem, takže nebylo co zalívat.
Lub Esp R Espace 2,0 98 , R Clio 1,2 97 , Skype : lubkok
Natankoval jsem plnou a pode mnou louže.Vyjezdil jsem to a teď sundal skoro prázdnou nádrž.Demontáž cca 1 hodina.Po sundání jsem zjistil že mám prasklou plastovou matku na plováku a ten se tam jen tak bincá.Vše jsem vyčistil a matku slepil a vracím to vše zpět. Udělal jsem pár fotek tak až budu vědět jak se sem dávají ,vložím je sem.Čau Pepča Tak tady jsou fotky nějaké http://pipej.rajce.idnes.cz/espace_nadrz/
- Laadja03
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
- Bydliště: Nenačovice u Berouna
- Kontaktovat uživatele:
To já jel na víkend do Ústí, tak jsem v BE natankoval plnou, ukazatel mi ukazoval 6dílků. Vydrželo to celou cestu do UL a cca 80km cesty zpět. Pak jsem se zhrozil, když mi zhahly všechny dílky, krom toho prvního. Ten mi až domu spolu s tou malou ikonkou pumpy blikal v cca 1sec. intervalech... Když jsem dorazil dom, tak jsem zhasl a rozsvítil palubku a to se mi už rozsvítilo 'správně'. Jsem z toho taky trochu v pasti... Co znamená to blikání?
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Došlo k chybě v měření paliva, taky se mi to jednou stalo. Na horizontu se skoro plnou nádrží mi to taky začalo blikat. A protože to znám z Laguny, tak mi to hned bylo jasné.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
- Laadja03
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
- Bydliště: Nenačovice u Berouna
- Kontaktovat uživatele:
Jo, velká pumpa a hnusný pískání znám, ale toho blikání jsem si nikdy nevšiml...
...k chybě v měření... to nechápu, k jaké chybě mohlo dojít? Hlavně když vypnutí a zapnutí klíčku to odstranilo...
Takovéto občasné, samosespravující, leč opakované závady nesnáším!!! To pak člověk neví kde ho to kdy nechá...
...k chybě v měření... to nechápu, k jaké chybě mohlo dojít? Hlavně když vypnutí a zapnutí klíčku to odstranilo...
Takovéto občasné, samosespravující, leč opakované závady nesnáším!!! To pak člověk neví kde ho to kdy nechá...
- volfik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 313
- Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
I mě se to stává,že mi při plný začne blikat rezerva.Poprvé jsem zastavil hned za pumpou a prolezl pod autem kde mi to teče a nic,ale po novým startu už je to ok.Myslím si jestli není nějaký problém s odvětráváním nádrže.Mě se to občas stane,když dám plnou nádrž.Ale už jsme si na to zvykli.
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96
- volfik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 313
- Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
I mě se to stává,že mi při plný začne blikat rezerva.Poprvé jsem zastavil hned za pumpou a prolezl pod autem kde mi to teče a nic,ale po novým startu už je to ok.Myslím si jestli není nějaký problém s odvětráváním nádrže.Mě se to občas stane,když dám plnou nádrž.Ale už jsme si na to zvykli.
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96
-
- Junior member
- Příspěvky: 167
- Registrován: sob srp 29, 2009 20:35
- Bydliště: Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
zdarec, napadlo mě takové řešení, ale nevím či bude uskutečnitelné. Sám mám tento problém, že mi to ukazuje nepřesně množství paliva v nádrži. Nevím jak je přesně dělaný snímač paliva, vím že tam je plovák, ale co víc to netuším. A napadlo mě, kdyby se tam na to přidělal nějaký potenciometr, nebo něco podobného, a na to pak jenom obyčejné analogové panelové měřidlo (nejspíše voltmetr) a nějak šikovně umístil na palubce. Je to určitě nehezké řešení, ale myslím si, pokud by to nějak šlo, tak dobrá věc na kontrolu stavu hladiny paliva. Horší ovšem bude pokud se zasekává sám plovák, stím už asi nic neuděláme.
R Espace III 2.2dCi, r.v. 2001
- Laadja03
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
- Bydliště: Nenačovice u Berouna
- Kontaktovat uživatele:
Spíš než budík bych to řešil jedním integráčem, několika dalšími součástkami a řadou LEDdiod do toho miniprostoru "pro brýle, nebo otáčkoměr" před volantem. Ale do tý úpravy v nádrži by se mi opravdu nechtělo...
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
http://pipej.rajce.idnes.cz/espace_nadrz/ podívejte se na moje fotky,třeba vám to v něčem pomůže
-
- Junior member
- Příspěvky: 167
- Registrován: sob srp 29, 2009 20:35
- Bydliště: Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
tak jak jsem se podíval na fotky, tak nějaký ten jezdec s něčím tam je, vypadá to nejspíše na tahový potenciometr. Každopádně, až bude čas a bude nádrž prázdnější, tak se na to podívám, a zjistím co a jak by se dalo udělat. Ten LED baragraf není špatný nápad (je to praktiky to co tam už je, ale nefunkční), a možná by se dal použít i ten stávající na displeji. Ikdyž mít tam analogový měřekák není k zahození, pokud funguje jak má, tak si myslím, že se z něj lépe odečítá stav (je to o něco přesnější).
R Espace III 2.2dCi, r.v. 2001
- Laadja03
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
- Bydliště: Nenačovice u Berouna
- Kontaktovat uživatele:
Jó, dát budíky na Asloupek ještě s tlakem turba a třeba otáčkoměrem, tak jo. Ale jestli je tam nějaký potenciometr (ať už je jakýkoliv), který vyměníš za jiný se stejnými parametry, pak je nejjednodušší ho připojit do původního okruhu a bude to fungovat v origu, ne? Nebo je pro tebe ten origo způsob příliš nepřesný? Když bys to řešil na ten budík, tak bys za jízdy věděl prd kolik máš paliva v nádrži, protože budík by kopíroval vlnobití v nádrži způsobené pohybem vozu (viz. Fiat Punto) a přišel bys o zvukovou signalizaci.
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
-
- Junior member
- Příspěvky: 167
- Registrován: sob srp 29, 2009 20:35
- Bydliště: Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
no pokud jde o tu zvukovou signalizaci, tak pokud to ted nefunguje, tak pochybuju, že bude fungovat, pokud bych tam přidělal něco jiného.
Ted k tomu baragrafu. Ono je to celkem nepřesné, respektivě nevíš přesně kolik tam je, ted je jeden dílek na cca 9litrů štávy a na to v průměru najedeš 100km. takže když svítí např 3 buřtíky, tak nevím jestli tam je 27 nebo 18 litrů a to je sakraže rozdíl. Jelikož stávající signalizace moc neukazuje (skoro vůbec) tak podle dojezdu se těžko budeš řídit.
No a co se jendá o to vlnobití v nádrži, tak si myslím že pokud nejezdíš zrovna někde po kotárech, to zase tak moc lítat nebude. A zase takové zrychlení to auto nemá, aby se všechno palivo nahrnulo na zadní stěnu nádrže.
Takže za mě je analog určitě dobrá věc. Ale každému se líbí něco jiného.
btw: ten analog nemusím být zrovna mechanický ale klidně dobře seřizená digitální ručička .
Ted k tomu baragrafu. Ono je to celkem nepřesné, respektivě nevíš přesně kolik tam je, ted je jeden dílek na cca 9litrů štávy a na to v průměru najedeš 100km. takže když svítí např 3 buřtíky, tak nevím jestli tam je 27 nebo 18 litrů a to je sakraže rozdíl. Jelikož stávající signalizace moc neukazuje (skoro vůbec) tak podle dojezdu se těžko budeš řídit.
No a co se jendá o to vlnobití v nádrži, tak si myslím že pokud nejezdíš zrovna někde po kotárech, to zase tak moc lítat nebude. A zase takové zrychlení to auto nemá, aby se všechno palivo nahrnulo na zadní stěnu nádrže.
Takže za mě je analog určitě dobrá věc. Ale každému se líbí něco jiného.
btw: ten analog nemusím být zrovna mechanický ale klidně dobře seřizená digitální ručička .
R Espace III 2.2dCi, r.v. 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů