nestartuje - 2,2 dci

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
domino
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon srp 01, 2005 20:57
Bydliště: Praha

nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od domino » pon srp 01, 2005 21:29

Poradí někdo? Již asi 2 měsíce se potýkám s problémem startování, které selže, znáteto - když to nejméně potřebujete. Starter točí, motor "slibuje", ale nenaskočí. Rezignujete, přijdete za hodinu a motor naskočí na první otočení. Opravář tvrdí, že je zřejmě špatný nějaký vysokotlaký ventil na vstřikování a že zůstává viset. Samotný prý nelze sehnat,pouze s celým vstřikov.čerpadlem,což je nemalá částka.. Nemáte někdo s podobným problémem zkušenost? Ještě se mi zdá, že, zřejmě dopravní čerpadýlko po zapnutí klíčku běží hrozně dlouho. Naftové vedení jsem nechal vyčistit, mělo by být v pořádku. Děkuji za radu.
domino

aleho
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte bře 13, 2007 01:45
Kontaktovat uživatele:

Espace nestartuje

Příspěvek od aleho » úte bře 13, 2007 01:50

mam ten samy problem na Espace III, nejdriv jsem to prisuzoval baterce, byla uplne sucha :-) ale ted tam je nova, v klicku je taky nova, bylo to uz trikrat v servisu, cidlo horni uvrati vymenili, udajne i kontakty na ridici jednotce zkontrolovali, uzemeni ocistili a nikdy na nic uplne konktretniho neprisli..... a uz to zase zlobi...... jak dopadl ten vas problem, cim to bylo?

aleho
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte bře 13, 2007 01:45
Kontaktovat uživatele:

Espace nestartuje

Příspěvek od aleho » úte bře 13, 2007 01:50

mam ten samy problem na Espace III, nejdriv jsem to prisuzoval baterce, byla uplne sucha :-) ale ted tam je nova, v klicku je taky nova, bylo to uz trikrat v servisu, cidlo horni uvrati vymenili, udajne i kontakty na ridici jednotce zkontrolovali, uzemeni ocistili a nikdy na nic uplne konktretniho neprisli..... a uz to zase zlobi...... jak dopadl ten vas problem, cim to bylo?

aleho
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte bře 13, 2007 01:45
Kontaktovat uživatele:

Espace nestartuje

Příspěvek od aleho » úte bře 13, 2007 01:50

mam ten samy problem na Espace III, nejdriv jsem to prisuzoval baterce, byla uplne sucha :-) ale ted tam je nova, v klicku je taky nova, bylo to uz trikrat v servisu, cidlo horni uvrati vymenili, udajne i kontakty na ridici jednotce zkontrolovali, uzemeni ocistili a nikdy na nic uplne konktretniho neprisli..... a uz to zase zlobi...... jak dopadl ten vas problem, cim to bylo?

domino
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon srp 01, 2005 20:57
Bydliště: Praha

Starting member

Příspěvek od domino » úte bře 13, 2007 10:56

Zdravím. U mě tehdy způsoboval závadu poškozený vodič ve svazku - konkrétně vodič k čidlu horní úvratě.To mi michodem také 3x vyměnili za nové, ale když jim počítač ukazoval opakovaně vadné čidlo, nechali učedníka rozplést svazek a závada se objevila.Nutno podotknout že jsem těsně před prvním projevením závady "vymetl" dost hlubokou strouhu levým předním kolem (tou stranou svazek jde) abych zabránil střetu s lesní zvěří.Má radost tehdy že se autu nic nestalo asi byla relativní - patrně se při tom ten vodič "natrhl" což mě v konečném důsledku stálo zbytečnou opravu vysokotlakého čerpadla, rgb ventilu a různých čidel včetně už zmiňovaného čidla horní úvratě, zkrátka ten vodič (respektive zabránění střetu s lesní zvěří) mě tehdy přišlo celkem cca na 40tis. :( Nechci to zakřiknout, ale od té doby je auto v pořádku.
domino

aleho
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte bře 13, 2007 01:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aleho » úte bře 13, 2007 13:38

Dik za odpoved, zajimave je ze tu je analogie s mymi problemy... me se na podzim povedlo projet rigol tak, ze jsem ohnul vzperu u leveho predniho kola, pritom jsem prorazil na vnitrnim boku LP pneumatiku a priblizne od te doby to startovani zlobi...
samozrejme cidlo horni uvrati mam uz nove taky, ostatni cidla zatim nestacili vymenit :-)
... nejdriv jsem se radoval kdyz jsem prisel na to ze mam uplne suchou baterku, rikla jsem si ze za to mohla ona... ale dela to dal... koukam ze ty kabely asi budu muset prolezt...

beny2004
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: ned lis 15, 2009 17:26
Bydliště: Třebíč

nestartuje

Příspěvek od beny2004 » ned lis 15, 2009 19:48

měl jsem podobný problémv loni, první problém bylo podávací čerpadlo, během týdne se to opakovalo a bylo to pro změnu vysokotlaké čerpadlo. Dle vajádření znalce , čerpadla odešla díky velmi nekvalitní naftě. oprava mě celkem přišla na 35000,. a od té doby při každém tankování přidávám na doporučení technika aditivum, jelikož se na nekvalitní naftu reklamace nevztahuje.

kissidor
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: pon pro 01, 2008 12:28

Při strartování točí ale nenastartuje

Příspěvek od kissidor » stř črc 04, 2012 17:33

Prosím zdali nemá někdo skušenost stímto problémem a zdali neví jak jej odstranit.Jedná se o Renault III Jeoko5 espace r.v.2002 2.2.dci. typ G9T A7. Nestrartuje jen točí Na napojení počíteče se ukáže tato hláška :#P0032 - HO2S Heather Control Circuit High (Bank 1 Sensor 1)

Oblast vozidla: Powertrain (P)

Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání

Controlled by: ISO/SAE standardní kod chyby

Řídící jednotka: $7A – světla



V podstatě vada na váze vzduchu.



HO2S Heater Control Circuit High

What does this mean?

OBD Code P0032refers to
A P0032 DTC (diagnostic trouble code) refers to the O2 sensor (oxygen sensor) located on Bank 1 in front of the catalytic converter. There is also an oxygen sensor behind the converter which is Sensor #2. This O2 sensor #1 may also be refered to as an air/fuel ratio sensor since on some vehicles it is. The sensor detects the amount of oxygen in the exhaust gas compared to the outside air and then vehicle's computer adjusts the air/fuel ratio going into the engine. The sensor is less effective when the exhaust gas temperature is low, so it includes a heater which is activated to help get better readings from the O2 sensor. Essentially this P0032 code means that the resistance of the heater circuit is higher than normal. In some cases, that resistance level must be higher than 10 A to trigger the DTC code. Note, this code is very similar in nature to P0031, P0051, and P0052

Symptoms

Possible sumptoms of OBD code P0032
Most likely you'll not notice any symptoms other than the MIL (malfunction indicator lamp, a.k.a. the check engine light) will illuminate.

Causes

Possible causes of OBD code P0032
A P0032 DTC trouble code may be caused by one or more of the following: A short in the heater circuit in the sensor A failed O2 sensor heater Wiring/connectors broken/frayed leading to sensor and/or relay Failed PCM/ECM

Possible Solutions

To fix a P0032 DTC code, you'll need to do a proper diagnosis. To do that, you'll want to inspect the wiring and connectors leading to the sensor. Also if equipped with a heater relay and fuse, you'll want to check those as well. Use a digital volt ohm meter to: check for 12 volts at the heater circuit feed (hint: unplug the sensor and check at the wiring connector to do this measurement) check the ground circuit for continuity measure the resistance of the heater circuit (done on the sensor itself) measure the resistance and voltage of the wiring Refer to a service manual for the correct specifications (volts, ohms) for your vehicle. On some Toyota vehicles this code is triggered when the resistance of the heater circuit is above 10 A. With that said, a common fix for this DTC is to replace the air/fuel (O2 oxygen) sensor #2 on bank 1. Please keep in mind that OEM (original equipment) replacement sensors are recommended (from the dealer). Aftermarket sensors can be less reliable and of poorer quality (not always, but more often). There's also a chance that replacement parts for the P0032 code may also fall under a federal emissions warranty (check with your dealer to see if it's covered).

Překlad z netu:
HO2S ohřívače obvod Vysoký

Co to znamená?

OBD kód P0032refers na
P0032 DTC (chybové kód) se vztahuje k senzoru O2 (kyslíková sonda) se nachází na břehu 1 před katalyzátorem. K dispozici je také senzor kyslíku za konvertorem, který je senzor # 2. Tento snímač O2 # 1 může být také odkazoval se na jako poměr vzduch / palivo, protože senzor na některých vozidel je. Senzor detekuje množství kyslíku ve výfukových plynech ve srovnání s okolním vzduchem a pak vozidla počítače nastavuje poměr vzduch / palivo jít do motoru. Senzor je méně efektivní, když výfukových plynů teplota je nízká, takže to zahrnuje topení, které se aktivuje pomoci získat lepší hodnoty ze senzoru O2. V podstatě to P0032 kód znamená, že odpor topného okruhu je vyšší, než je obvyklé. V některých případech musí být, že odpor na úrovni vyšší než 10 A ke spuštění kódu DTC. Pozor, tento kód je velmi podobná v přírodě k P0031, P0051, P0052 a

Příznaky

Možné sumptoms z OBD kódu P0032
S největší pravděpodobností budete si nevšiml žádné příznaky jiné než MIL (kontrolka indikátoru chybné funkce, aka kontrolní žárovka motoru) se rozsvítí.

Příčiny

Možné příčiny OBD kódu P0032
DTC P0032 problém může být způsoben jedním nebo více z následujících: krátké ohřívače okruhu ve snímači neúspěšném O2 senzor topení Elektroinstalace / konektorů rozdělených / roztřepený vede ke snímači nebo relé Nepodařilo PCM / ECM

Možné řešení

Stanovit P0032 DTC kód, budete muset udělat správnou diagnózu. Chcete-li, že budete chtít zkontrolovat kabeláž a konektory vedoucí k senzoru. Také v případě, vybavené tepelným čerpadlem relé a pojistky, budete chtít zkontrolovat ty také. Pomocí digitálního volt ohm metr na: zkontrolovat na 12 voltů na krmení ohřívače obvodu (Tip: odpojit čidlo a zkontrolovat na zapojení konektoru dělat toto měření) kontrolovat pozemní obvod pro zachování kontinuity měření odporu topného okruhu (provádí na Samotné čidlo) měří odpor a napětí na vedení viz servisní manuál pro správné specifikací (V, ohm) pro vaše vozidlo. U některých vozidel Toyota je tento kód spustí, když odpor topného okruhu je vyšší než 10 A. Díky, že řekl, společná oprava tohoto DTC je nahradit vzduch / palivo kyslík (O2) senzor # 2 na 1 banku. Prosím, mějte na paměti, že OEM (Original Equipment) náhradní čidla se doporučuje (od prodejce). Aftermarket senzory mohou být méně spolehlivé a méně kvalitní (ne vždy, ale častěji). K dispozici je také možnost, že náhradní díly pro P0032 kód může také spadají pod federální emisí záruky (ověřte si u svého prodejce, zda je to vztahuje).

Předem děkuji za radu a přeji všem krásné léto.

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od Márty » stř črc 04, 2012 19:46

Sloučena stejná témata...
Znovu apeluji na používání tlačítka "HLEDAT"

Na 95% to co hledáte, tu už "někdy, někdo" hledal, či napsal
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » stř črc 25, 2012 20:25

Zdravím mám celkem velký problém. Mám 2,2Dci 2002 kupoval sem ho když měl najeto 116000km až na par oprav které mi nekomplikovali jizdu bylo vše ok a to i na dovolenou mě dovezlo bez problemu 3000km Ale už od koupě jse sem tam rozsvítila kontrolka na závadu el.motoru (takova ta kontrolka jakoby u doktora ekg)po par rožnutí sem zjistil že když se rozsvítí kontrolka tak ma auto větší výkon. Jenže včera sem jel do centra (je pravda že jsem jel na rezervu ale nebylo to poprvé a psalo mi to dojezd ještě nějakých 122km a to sem ujel jen tak 30km) Bez problemu jsem zaparkoval a zdechl motor.Koupil sem si ciga a sedl do auta že nastartuji a nic motor točil a nenaskočil tak sem vzal kanistr a trada na benzinku. došel jsem asi za 20min nalil naftu a bez vetších problemu normalně nastartoval. Ale!!! asi po kilomertru nebo dvou se rožla červená kontrolka jako motor z křižkem a auto zdechlo a nešlo nastartovat. Tak jsem tam auto zatím nechal tam a zitra zkusím nalit vice než 5l nafty jestli to nastartuji ale nevím muže mi někdo poradit stalo se něco podobného někomu nebo tak něco??? Zlatá lada 1500 ta mě nikdy nenechala ve štychu a vše šlo opravit na mistě ale dnes už né a to sem automechanik ale nikdy jsem se tomu nevěnoval a za mě byli pouze komunisticka auta takže sem v hajlu a nevím co stim budu dělat děkuji :)))))Jo ještě doplnim měl sem asi steujnej problem jako sem tu našel u tohoto vozidla že mě to jak bylo pod nulou špatně startovalo:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... e+2%2C2dci

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od Márty » čtv črc 26, 2012 15:00

Trochu se pozastavím u kontrolek motoru nebo vstřikování.

Je to strašně podceňovaný problém. Mnoho lidí neví co znamenají. U každé motorizace něco jiného a navíc může mít u některých "Renaultů" až asi 30 významů. Proto je důležité a to lidi nevědí a i ty jsi udělal tu chybu, když píšeš, že od koupě toho auta se sem tam rozsvítila, že si jí nevěnoval pozornost. Určitě se nerozsvítila jen tak, bez důvodně.
Navíc máš motor G9T (2,2 dCi), je to jeden z prvních Comonrailů a který je náchylný na sebemenší nepřesnost a anomálii.

Moc ti toho neporadím takto od klávesnice, ale aspoň přidám možný význam kontrolky motoru u Espace III s motorem G9T.
Přílohy
2,2dCi_G9T_vstřikování.jpg
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » pát črc 27, 2012 15:20

Hmm ja tomu pozornost věnoval bylo to dvakrat v autor. renoltu a nikdy mi to nedokazali řict co to vlastně je za chybu. I když sem jim podrobně popsal závadu řekli že to muže byt několik příčin. Vetšinou se kontrolka rozsvítila když bylo vlhko a zpusobovalo to že po rozsvícení kontrolky auto lépe táhlo ale pokud si pustil plynoví pedál zustal vždy asi ještě 1 nebo 2 vteřiny ve stejných otačkach a až potom otačky vždy spadli do normalu. V opravně to přisuzovali potenciometru na plynovém pedalu. Jezdil jsem takto asi rok a pul a bez problemu. Ale to co se mi stalo nemužu asi přisuzovat tomu jakoby žluté EKG asi teda. Jelikož sem normálně dojel bez problému zaparkoval a normalně zcipl auto motor byl ještě teplí když sem se ho snažil nastartovat a nic asi 8x jsem to zkusil a pak se odebral pro tu naftu. Nalil sem 5l nafty ale auto chytlo zcela normalně jakoby tam nafta byla protože si myslím že pokud by došla nafta tak by ten start motoru předchazelo delší točeni než se dostane nafta do motoru ale to pravě ne auto chytlo hned jakoby nic proto jsem zařadil a normalně ujel asi 2km a rozsvítila se zničeho nic červená kontrolka z motorem a křižkem a auto zdechlo a byl konec již sem nenastartoval krom toho ta červená kontrolka se mi nikdy před tím nerozsvítila tak nevim. :) ale dík za radu nemáš nahodou popsané ty simboli co znamenaji? nebo kde bych to sehnal?

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od Márty » pát črc 27, 2012 17:06

Kontrolka poruchy motoru znamená to, co jsem vložil výše v dokumentu
Kontrolka elektroniky (symbol EKG) může být porucha vstřikování obecně, porucha automatické převodovky a pod.

Určitě bych zajel na origo diagnostiku, protože na diagnostice ta chyba bude specifikovaná přesně. Když se ti rozsvítí kontrolka na palubce, jak jsem již napsal, na diagnostice to má význam až 30ti přesných věcí.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » ned črc 29, 2012 00:47

Tak ještě doplním že jsem došel k autu a nalil naftu a opet sem nastartoval jakoby nic i ok se namě rozsvítilo ale auto zase asi po 5 min na volnoběh zdechlo a zase nešlo nastartovat tak poradte muže to bejt zavzdušněné nebo třeba podavaci čerpadlo nebo něco horšiho? Naftoví filtr je tam asi rok starý?

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od Márty » ned črc 29, 2012 09:05

Může to být spoustu věcí, ale šel bych po "naftě". Rok starý palivový filtr je dost. Záleží sice na tom kde tankuješ, ale při české naftě se doporučuje ho měnit s olejem (cca 20tis/km). I zavzdušňování je možné...
Takto od klávesnice těžko radit :-(
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » pon črc 30, 2012 10:59

Jo je mi jasné že to nejde poradit od klavesnice ale to že je to zavzdušněné mě napadlo ale nenašel sem jak se to ovzdušnuje nebo jestli to vubec jde:)

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » stř srp 08, 2012 17:41

Tak dnes mi volali z Renaultu že sem měl špatnou naftu. Prej mi odešlo čerpadlo a cena opravy by stala kolem 12000,- a ještě mě zdělil že když to opraví tak že to nemusí jezdit tak nevím co mam dělat jo a ještě prej bude stát nějaké penize to vyčistit.Nemá tu někdo dobrej a levnějši servis v Brně? A nebo neprodává někdo z bouračky časti motoru? Prosim poradte :(

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje - 2,2 dci

Příspěvek od martinsem » pát srp 10, 2012 14:10

Ta cena je hodně dobrá, asi nepočítaj se vstřikama. Na Fordy TDCi vyjde podobná legrace kolem 60tkč.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů