2.2 DCI 95 kw ,netáhne a chcípá,skoro vše nové

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
lukas.filip.pt
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 08, 2010 23:43

2.2 DCI 95 kw ,netáhne a chcípá,skoro vše nové

Příspěvek od lukas.filip.pt » čtv kvě 03, 2012 19:54

Přátelé prosím o radu, espace 2.2 dci 95 kw,auto chcípalo v tahu,dle diagnostiky pokles tlaku v rampě.Následovala repase vstřikovačů,dle skoušky byli špatné po repasi ok,závada zůstala.Po té výměna regulátoru,závada opět zůstala,následovalo nové čerpadlo a čidlo tlaku.K závadě se přidala další,auto navíc přestalo tahnout,výměna ŘJ-beze změn.Turbo nedavno nové a el.čerpadlo taky.Došli mi nápady
Espace III,rv.2001,2.2DCI,95kw
Peugeot 306 Cabrio rv.95,2.0i 89kw

jirka0007
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: čtv kvě 03, 2012 22:27

Re: 2.2 DCI 95 kw ,netáhne a chcípá,skoro vše nové

Příspěvek od jirka0007 » čtv kvě 03, 2012 23:41

Ahoj co váha vzduchu taky měněna, a co lambda sonda, katalyzátor, a ještě do Renaultu se dávají Lucas vstřikovací čerpadla ty už měli dělaný volnoběh taky na stejném principu jako megane prostě volnoběžný motůrek daný před škrticí klapkou s obtokovým kanálem za škrticí klapku. Mám pocit že na čerpadlech to bylo řešený tak že když jedeš na volnoběh tak kužel vyjede a otevře taky obtokový kanál pro naftu. Pak ještě jedna možnost jelikož máš DCi a ty potřebují nějaký tlak k čerpadlu tak před čerpadlem musí být čidlo tlaku nafty do čerpadla pokud je nižší nenastartuješ, ovšem zkontroluj jestli není špatné může udávat jiné hodnoty než které by mělo. V servisu ti to taky neopraví jak bys chtěl oni chtějí vydělat tak že ti řeknou že to funguje a potom tam musíš zase.

lukas.filip.pt
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 08, 2010 23:43

Re: 2.2 DCI 95 kw ,netáhne a chcípá,skoro vše nové

Příspěvek od lukas.filip.pt » pát kvě 04, 2012 15:16

Dík za snahu,ale řekl bych že pleteš benzin a diesel dohromady.
Espace III,rv.2001,2.2DCI,95kw
Peugeot 306 Cabrio rv.95,2.0i 89kw

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: 2.2 DCI 95 kw ,netáhne a chcípá,skoro vše nové

Příspěvek od benisek josef » sob kvě 05, 2012 21:12

luky a zkousel si prohlidnout podtlaky?kdysi sem opravoval lagunu 2,2dci ktera netahla a v servisu mu taktez sly po vztrikach a cerpadle...po vsem se to sice zlepsilo ale proste nemelo to silu 2,2dci.jelo to o neco lip jak 2,2d...nakonec to delala jen mala krabicka ve velikosti sirek do ktery vedou dve nebo tri slabounky hadicky jak k odstrikovacum a plastovym vztupem to salo falesnej vzduch ac to nebylo takrka poznat.stacilo jen trocha tekutych hrebyku na utesneni a kousek novy hadicky provizorne z odstrikovacu a zavada se odstranila..vubec netusim kde bys ho mel na espiku ale laguna ho ma po otevreni haupny na protipozarni stene (koukej smer k tahlum steracu)od prostredka smerek k airboxu prisroubovany jednim sroubkem viditelny hned na poprve kdyz to hledas...hadam ze soudruzi nemeli tolik napadu ho davat nekam jinam...a ze sve zkusenosti s frantikovskyma dizlankama vim ze praskla ci spuchrela podtlakova slaba hadicka dokaze udelat z motoru peknou mrtvolu...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

jirka0007
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: čtv kvě 03, 2012 22:27

Re: 2.2 DCI 95 kw ,netáhne a chcípá,skoro vše nové

Příspěvek od jirka0007 » sob kvě 05, 2012 21:47

Podtlaky které vedou k čemu, ještě mě napadlo co EGR ventil ten řídí vpouštění zbylích výfukových plynu do saní. Většinou bývá někde u výfuku a když nefunguje jak má tak auto taky nemá výfuk protože nezavře. Ještě mrkni na to čidlo před Lucas Čerpadlem jak jsem psal musí to mít určitý tlak jinak se do čerpadla aby to nastartovalo protože kdyby to žádný tlak nemělo tak se zbytečně honí čerpadlo.

jirka0007
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: čtv kvě 03, 2012 22:27

Re: 2.2 DCI 95 kw ,netáhne a chcípá,skoro vše nové

Příspěvek od jirka0007 » sob kvě 12, 2012 11:50

bosch čerpadlo.jpg
Tak aby jste mi věřili dole na obrázku je zakreslený ventil předvstřiku což je volnoběžný ventil který se běžně používá v benzínových autech doufám že mě už nebudeš příště kritizovat a říkát že si pletu diesel s benzínem jinak čerpadlo to je BOSCH ale i LUCAS to tak má udělané.

hhampljosef
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv říj 26, 2017 19:45

Re: 2.2 DCI 95 kw ,netáhne a chcípá,skoro vše nové

Příspěvek od hhampljosef » čtv říj 26, 2017 20:04

Zdravím, měl jsem skoro stejně problémy, chcípalo to strašné kouřilo a vůbec nejelo. Odpojil jsem EGR a záslepka, ale hlavní problém byl ve snímací polohy kliky, dá se stelovat vzdálenost od magnetu, měl jsem ho špinavý a moc daleko, opraveno doma stačí opatrně očistit slabým hadrem,a přiblížit k magnetu. Auto pak hnedjělo jak má, sice mě trochu kouří pořád ale má najeto 200000 tak to tak asi bude. Jo ještě jsem měl povolenou hadici k intercoleru . Taková blbost to byla s autem jsem se bál jet nikdy jsem nevěděl kdy to začne blbnout. Teď je o.k akorát mě začal sterchat setrvakl , takže furt neco . Je to starý kram ale ta jízda vnem ? Kdo ho má tak ví.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů