motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
misakus
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned dub 08, 2012 10:07

motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od misakus » úte dub 10, 2012 11:43

Čauky,jedná se o to,že kvůli chcípání za jízdy (třeba po 30ti km a po čtvrt hodině zase šel) byl na diag a když se vrátil tak už nechtěl ani chytat a nešel do otáček.Po odpojení řj a aku obtížně naskočil,ale nešlo přidat...dusí se, sem tam střelí do sání a do výfuku.Po mírném zahřátí jde do otáček pouze velmi pomalým přidávání plynu.Po opětovném nastartování jde za plynem jako blesk,ale jen pár sekund než naběhne teploměr....pok je to zase v....Nemá někdo nápad. Dík

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od benisek josef » úte dub 10, 2012 18:30

civky + menic zapalovani....mam doma presne takovy co tohle delaj...pokud to strili neco je spatne v zapalovani ci davkovani...a jelikoz to chvilku jde tak vztriky to nejspis nebudou a vadnou rj by ti detekovali na diagu takze zapalovani eventuelne k tomu cidlo polohy plynu pokud ho mas...doporucim ti pozvi nakyho kamarad co ma stejnej motor v aute (laguna espace) a dej si 20 minut praci stim ze vymen jeho zapalovani za svoje a poznas...zacal bych civkama,kabelema,svickama...rozhodne ale nezkousejte rj.by ste nemuseli odject bez diagu ani jeden :-)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

misakus
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned dub 08, 2012 10:07

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od misakus » úte dub 10, 2012 19:44

nemohli to nějak podrbat na diag , protože před tím to chytalo a jelo bez problémů akorát po nějakejch 30-40km to vysadilo a muselo se počkat 15-20min.
Jinak potík na klapce je a ještě nevím co se snímá na konci vačky,při vypojení žádná změna.
Naposledy upravil(a) misakus dne pon dub 16, 2012 17:01, celkem upraveno 1 x.

misakus
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned dub 08, 2012 10:07

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od misakus » stř dub 11, 2012 07:35

..tak mám nové info...ti kedlubové to roztahovali , tak si myslím ,že by mohl být skáknutej řemen...bylo by to možné...??

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od Márty » stř dub 11, 2012 07:48

Pokud byl starší až před výměnou, je to možné.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

misakus
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned dub 08, 2012 10:07

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od misakus » stř dub 11, 2012 09:00

Marty,kdyby byl skočenej,měla by to diag zjistit....nebo ne....a co je za snímání na vačce...

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od Márty » stř dub 11, 2012 09:08

Diag v tomto případě toho moc nezjistí, max. chybu vstřikování (zapalování), nebo bude hlásit lambda špatnou směs.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

misakus
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned dub 08, 2012 10:07

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od misakus » stř dub 11, 2012 09:59

a ten snímač na konci vačky je na co ( motor je to F3R)
...tak jsem znuvu všechno prošel a zkoušel natočit a nic,povedlose to nahodit až když sem vytáhnul konektor z čidla podtlaku v sání,ale začal mektat tak sem ho tam nacpal zpět a zase se srovnal,ale ne nadlouho...na jízdu zase jede o něco líp s odpojeným potenciometrem klapky...tak už nevím..

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2457
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od Dawes » čtv dub 12, 2012 11:21

Čidlo za vačkou snímá natočení vačky a slouží stejně, jako kdysi sloužil palec v rozdělovači. Může být vadné čidlo, nebo může být pootočená vačka vůči klikovce, to by vysvětlovalo neochotu motoru jít za plynem, a nepravidelný chod. Samozřejmě může být v háji kabeláž a svíčky, nebo jiná věc. Když odpojíč čidlo klapky, nebo klapku jako takovou, příjdeš o řízení poměru vzduchu a paliva, takže jedeš jakoby na sytič.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

misakus
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned dub 08, 2012 10:07

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od misakus » pát dub 13, 2012 11:43

...no a když ten snímač za vačkou vypojím a běží stále stejně...??

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od benisek josef » pát dub 13, 2012 22:43

misakus píše:...no a když ten snímač za vačkou vypojím a běží stále stejně...??
to by nemelo...melo by to zacit se hadat.pokud to je stejny vsazel bych ze je spatny bud cidlo ci kablik k nemu ci konektor atd. a vse reguluje nakym zazracnym zpusobem rj tak aby motor nezhas...na jednu stranu je to super vec ze to nase rj umi neco na zpusob winu kdyz das pri zaseknuti posledni znamou konfiguraci spusteni ale pak je problem co je vlastne spatne...frantici tam meli dat jeste do rj v diagu pod menu proc se rj tohle naucila treba nespravne hodnoty toho a toho cidla...jenze to uz ti nenapise...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

misakus
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned dub 08, 2012 10:07

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od misakus » sob kvě 05, 2012 19:54

Čau lidi,tak jsem vyměnil to bílé čidlo co dává info rj a konečně startuju na škrtnutí,ale zbytek problémů přetrvává.Dnes jsem ho projížděl a když chci jet,musím plynem sledovat otáčky motoru a pak jede parádně,po odpojení potenciometru je to o něco citlivější na pohyb.Chová se to prostě jako šádovka když nefunguje akcelerační pumpa,ale ta se nakonec rozběhne,tohle ne,v těch otáčkách co to přišlápnu chvíli zůstane a dusí se a pak začne padat až do zastavení.Nenapadá ještě někoho něco.Díky

losslonos
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát dub 20, 2012 18:50

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od losslonos » stř kvě 30, 2012 22:30

DNESKA SE MĚ STALO NĚCO PODOBNÉHO.UŽ DLOUHO ZKOUMÁM PROČ MĚ AUTO NEJEDE DO KOPCE.JEDNIČKA DE PARÁDNĚ ROZTÁHNE MOTOR ALE DVOJKA TO ZAZDÍ A ZTRÁCIM VÝKON.PO ROVINĚ JEDU CELKEM V POHODĚ NA TU BÍDU.A DNESKA SEM ZASTAVIL NA KŘIŽOVATCE A UŽ SEM SE NEROZJEL.ANI JEDNIČKA NEDOKÁZALA ESPACE ROZTAHNOUT.MOTOR NEŠEL ANI DO OTÁČEK A DUSIL SE.NAKONEC UMŘEL UPLNĚ A UŽ SEM HO NENAHODIL.ALE KDYŽ JEŠTĚ ŠEL TAK STŘÍLEL ZPÁTKY DO MOTORU.ASI ZA HODINU MOTOR VYCHLADNUL A ZASE STARTUJE NA PRVNÍ OTOČENÍ.NEVIM CO TO JE ANI JAK TO ZJISTIT.MÁM ESPACE III.8V 2,0 R.V.1997 NEVÍTE CO BY TO MOHLO ZPŮSOBOVAT?VYMĚNIL JSEM UŽ LAMBDU,KATALIZÁTOR,ROZVODY,SVÍČKY,SVÍČKOVÉ KABELY,SPOJKU.A TED UŽ NEVIM JAK DÁL

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od zub10 » ned čer 05, 2016 13:39

benzín 2.0 84kw - čidlo polohy vačky mám v háji 6 let,auto jezdí bez problému, mělo by to být na synchronizaci vstřiku.
Pro lpg s ejektorem to už nemá význam žádný.
Ale budu ho muset koupit, nový technický jsou vopruz-žádný chybový hlášky na diagnostice.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od Zefek » ned čer 05, 2016 14:34

Pokud LPG bere údaj ze vstřikování, pak je pro LPG tento snímač důležitý. To s technickou není pravda, nesmí tam být emisně relevantní závady, což jsou všechny, které se zobrazí v klasické OBD čtečce.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2457
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od Dawes » pon čer 06, 2016 16:43

Budu trochu spekulovat, ale co jsem z několika směrů zaslechl, tak načítání chyb a trápení diagnostikou se týká vozidel tuším od roku 2002, čímž pádem je 95% našich E-III v klidu a pohodě :)
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od Zefek » pon čer 06, 2016 19:33

Diagnostiku je vše, co má standardizovanou zásuvku. Rozdíl je pak v tom, zda auto podporuje obd, či nikoliv.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od zub10 » ned bře 19, 2017 15:16

Mě to dělala vypadlá zátka z boku sání,ale mám LPG s ejektorem v sání - chudá směs.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

gps
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: sob srp 13, 2016 22:49

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od gps » sob kvě 13, 2017 21:44

Márty píše:Pokud byl starší až před výměnou, je to možné.
Nieje to mozne, nema ako preskocit. Ked roztacas motor starterom tak remen pohana klukovy hriadel, ked auto roztahujes, tak istom remen pohana kluka. To by ti potom preskakoval remen aj pri prudkej akceleracii.
espace 3 2.0 8V 1999

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 135
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí

Příspěvek od michal.sk » pon čer 26, 2017 23:18

gps píše:
sob kvě 13, 2017 21:44
Márty píše:Pokud byl starší až před výměnou, je to možné.
Nieje to mozne, nema ako preskocit. Ked roztacas motor starterom tak remen pohana klukovy hriadel, ked auto roztahujes, tak istom remen pohana kluka. To by ti potom preskakoval remen aj pri prudkej akceleracii.
konecne nieco mudre...

k tej diagnostike... akakolvek anomalia sa uklada do pamate... otazka je cim sa to snazite precitat... on totiz espace ma trochu iny komunikacny protokol ako si vsetci myslia.. a mnohe "diagnostiky" aj tie pre renault jednoducho espace neprecitaju - bud nenacitaju niektore jednotky vobec, a ked ano, tak z nich nedokazu precitat vsetko ... uz som o tom niekde pisal

rozvod je v poriadku? map senzor? snimac vacky po odpojeni musi motor rozhodit... snimac otacok??? zapalovanie je zapojene spravne? tesnost sania, falosny vzduch (hadicky)? tlak na vstrekoch? v podstate akekolvek odpojenie cidla musi vyhodit EKG na displeji a po cca 30-60sek. motor prechadza do nudzoveho rezimu a nastavi si stredne hodnoty snimacov. takze ak nejde ani v nudzovom rezime, riesil by som iskru a benzin, resp palivovu zmes vseobecne. ak je napr netesny saci kanal a niekde to chyta vzduch, tak v cidle podtlaku v sani je normalny atmosfericky tlak a to pre riadiacu jednotku znamena plny plyn - klapka otvorena naplno - vyrovnane tlaky medzi motorom a okolim - to znamena ze tam strieka benzin umerne k plnemu plynu. ale v skutocnosti je klapka zavreta a motor sa nie ze prechlastava ale sa utopi v benzine. potom lambda hlasi uplne chujoviny, ono vlastne je to realna hodnota akurat to nesedi s ostatnymi hodnotami. lebo napr snimac otacok hlasi nizke otacky a aj snimac polohy klapky hlasi zavretu klapku a to cele nejde dokopy... a to uz rj vyhodnoti ako chybu
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů