motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Moderátor: Moderators General
motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Čauky,jedná se o to,že kvůli chcípání za jízdy (třeba po 30ti km a po čtvrt hodině zase šel) byl na diag a když se vrátil tak už nechtěl ani chytat a nešel do otáček.Po odpojení řj a aku obtížně naskočil,ale nešlo přidat...dusí se, sem tam střelí do sání a do výfuku.Po mírném zahřátí jde do otáček pouze velmi pomalým přidávání plynu.Po opětovném nastartování jde za plynem jako blesk,ale jen pár sekund než naběhne teploměr....pok je to zase v....Nemá někdo nápad. Dík
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
civky + menic zapalovani....mam doma presne takovy co tohle delaj...pokud to strili neco je spatne v zapalovani ci davkovani...a jelikoz to chvilku jde tak vztriky to nejspis nebudou a vadnou rj by ti detekovali na diagu takze zapalovani eventuelne k tomu cidlo polohy plynu pokud ho mas...doporucim ti pozvi nakyho kamarad co ma stejnej motor v aute (laguna espace) a dej si 20 minut praci stim ze vymen jeho zapalovani za svoje a poznas...zacal bych civkama,kabelema,svickama...rozhodne ale nezkousejte rj.by ste nemuseli odject bez diagu ani jeden
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
nemohli to nějak podrbat na diag , protože před tím to chytalo a jelo bez problémů akorát po nějakejch 30-40km to vysadilo a muselo se počkat 15-20min.
Jinak potík na klapce je a ještě nevím co se snímá na konci vačky,při vypojení žádná změna.
Jinak potík na klapce je a ještě nevím co se snímá na konci vačky,při vypojení žádná změna.
Naposledy upravil(a) misakus dne pon dub 16, 2012 17:01, celkem upraveno 1 x.
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
..tak mám nové info...ti kedlubové to roztahovali , tak si myslím ,že by mohl být skáknutej řemen...bylo by to možné...??
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Pokud byl starší až před výměnou, je to možné.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Marty,kdyby byl skočenej,měla by to diag zjistit....nebo ne....a co je za snímání na vačce...
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Diag v tomto případě toho moc nezjistí, max. chybu vstřikování (zapalování), nebo bude hlásit lambda špatnou směs.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
a ten snímač na konci vačky je na co ( motor je to F3R)
...tak jsem znuvu všechno prošel a zkoušel natočit a nic,povedlose to nahodit až když sem vytáhnul konektor z čidla podtlaku v sání,ale začal mektat tak sem ho tam nacpal zpět a zase se srovnal,ale ne nadlouho...na jízdu zase jede o něco líp s odpojeným potenciometrem klapky...tak už nevím..
...tak jsem znuvu všechno prošel a zkoušel natočit a nic,povedlose to nahodit až když sem vytáhnul konektor z čidla podtlaku v sání,ale začal mektat tak sem ho tam nacpal zpět a zase se srovnal,ale ne nadlouho...na jízdu zase jede o něco líp s odpojeným potenciometrem klapky...tak už nevím..
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Čidlo za vačkou snímá natočení vačky a slouží stejně, jako kdysi sloužil palec v rozdělovači. Může být vadné čidlo, nebo může být pootočená vačka vůči klikovce, to by vysvětlovalo neochotu motoru jít za plynem, a nepravidelný chod. Samozřejmě může být v háji kabeláž a svíčky, nebo jiná věc. Když odpojíč čidlo klapky, nebo klapku jako takovou, příjdeš o řízení poměru vzduchu a paliva, takže jedeš jakoby na sytič.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
...no a když ten snímač za vačkou vypojím a běží stále stejně...??
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
to by nemelo...melo by to zacit se hadat.pokud to je stejny vsazel bych ze je spatny bud cidlo ci kablik k nemu ci konektor atd. a vse reguluje nakym zazracnym zpusobem rj tak aby motor nezhas...na jednu stranu je to super vec ze to nase rj umi neco na zpusob winu kdyz das pri zaseknuti posledni znamou konfiguraci spusteni ale pak je problem co je vlastne spatne...frantici tam meli dat jeste do rj v diagu pod menu proc se rj tohle naucila treba nespravne hodnoty toho a toho cidla...jenze to uz ti nenapise...misakus píše:...no a když ten snímač za vačkou vypojím a běží stále stejně...??
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Čau lidi,tak jsem vyměnil to bílé čidlo co dává info rj a konečně startuju na škrtnutí,ale zbytek problémů přetrvává.Dnes jsem ho projížděl a když chci jet,musím plynem sledovat otáčky motoru a pak jede parádně,po odpojení potenciometru je to o něco citlivější na pohyb.Chová se to prostě jako šádovka když nefunguje akcelerační pumpa,ale ta se nakonec rozběhne,tohle ne,v těch otáčkách co to přišlápnu chvíli zůstane a dusí se a pak začne padat až do zastavení.Nenapadá ještě někoho něco.Díky
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
DNESKA SE MĚ STALO NĚCO PODOBNÉHO.UŽ DLOUHO ZKOUMÁM PROČ MĚ AUTO NEJEDE DO KOPCE.JEDNIČKA DE PARÁDNĚ ROZTÁHNE MOTOR ALE DVOJKA TO ZAZDÍ A ZTRÁCIM VÝKON.PO ROVINĚ JEDU CELKEM V POHODĚ NA TU BÍDU.A DNESKA SEM ZASTAVIL NA KŘIŽOVATCE A UŽ SEM SE NEROZJEL.ANI JEDNIČKA NEDOKÁZALA ESPACE ROZTAHNOUT.MOTOR NEŠEL ANI DO OTÁČEK A DUSIL SE.NAKONEC UMŘEL UPLNĚ A UŽ SEM HO NENAHODIL.ALE KDYŽ JEŠTĚ ŠEL TAK STŘÍLEL ZPÁTKY DO MOTORU.ASI ZA HODINU MOTOR VYCHLADNUL A ZASE STARTUJE NA PRVNÍ OTOČENÍ.NEVIM CO TO JE ANI JAK TO ZJISTIT.MÁM ESPACE III.8V 2,0 R.V.1997 NEVÍTE CO BY TO MOHLO ZPŮSOBOVAT?VYMĚNIL JSEM UŽ LAMBDU,KATALIZÁTOR,ROZVODY,SVÍČKY,SVÍČKOVÉ KABELY,SPOJKU.A TED UŽ NEVIM JAK DÁL
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
benzín 2.0 84kw - čidlo polohy vačky mám v háji 6 let,auto jezdí bez problému, mělo by to být na synchronizaci vstřiku.
Pro lpg s ejektorem to už nemá význam žádný.
Ale budu ho muset koupit, nový technický jsou vopruz-žádný chybový hlášky na diagnostice.
Pro lpg s ejektorem to už nemá význam žádný.
Ale budu ho muset koupit, nový technický jsou vopruz-žádný chybový hlášky na diagnostice.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Pokud LPG bere údaj ze vstřikování, pak je pro LPG tento snímač důležitý. To s technickou není pravda, nesmí tam být emisně relevantní závady, což jsou všechny, které se zobrazí v klasické OBD čtečce.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Budu trochu spekulovat, ale co jsem z několika směrů zaslechl, tak načítání chyb a trápení diagnostikou se týká vozidel tuším od roku 2002, čímž pádem je 95% našich E-III v klidu a pohodě
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Diagnostiku je vše, co má standardizovanou zásuvku. Rozdíl je pak v tom, zda auto podporuje obd, či nikoliv.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Mě to dělala vypadlá zátka z boku sání,ale mám LPG s ejektorem v sání - chudá směs.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
Nieje to mozne, nema ako preskocit. Ked roztacas motor starterom tak remen pohana klukovy hriadel, ked auto roztahujes, tak istom remen pohana kluka. To by ti potom preskakoval remen aj pri prudkej akceleracii.Márty píše:Pokud byl starší až před výměnou, je to možné.
espace 3 2.0 8V 1999
Re: motor 2,0 8V nejde do otáček a střílí
konecne nieco mudre...gps píše: ↑sob kvě 13, 2017 21:44Nieje to mozne, nema ako preskocit. Ked roztacas motor starterom tak remen pohana klukovy hriadel, ked auto roztahujes, tak istom remen pohana kluka. To by ti potom preskakoval remen aj pri prudkej akceleracii.Márty píše:Pokud byl starší až před výměnou, je to možné.
k tej diagnostike... akakolvek anomalia sa uklada do pamate... otazka je cim sa to snazite precitat... on totiz espace ma trochu iny komunikacny protokol ako si vsetci myslia.. a mnohe "diagnostiky" aj tie pre renault jednoducho espace neprecitaju - bud nenacitaju niektore jednotky vobec, a ked ano, tak z nich nedokazu precitat vsetko ... uz som o tom niekde pisal
rozvod je v poriadku? map senzor? snimac vacky po odpojeni musi motor rozhodit... snimac otacok??? zapalovanie je zapojene spravne? tesnost sania, falosny vzduch (hadicky)? tlak na vstrekoch? v podstate akekolvek odpojenie cidla musi vyhodit EKG na displeji a po cca 30-60sek. motor prechadza do nudzoveho rezimu a nastavi si stredne hodnoty snimacov. takze ak nejde ani v nudzovom rezime, riesil by som iskru a benzin, resp palivovu zmes vseobecne. ak je napr netesny saci kanal a niekde to chyta vzduch, tak v cidle podtlaku v sani je normalny atmosfericky tlak a to pre riadiacu jednotku znamena plny plyn - klapka otvorena naplno - vyrovnane tlaky medzi motorom a okolim - to znamena ze tam strieka benzin umerne k plnemu plynu. ale v skutocnosti je klapka zavreta a motor sa nie ze prechlastava ale sa utopi v benzine. potom lambda hlasi uplne chujoviny, ono vlastne je to realna hodnota akurat to nesedi s ostatnymi hodnotami. lebo napr snimac otacok hlasi nizke otacky a aj snimac polohy klapky hlasi zavretu klapku a to cele nejde dokopy... a to uz rj vyhodnoti ako chybu
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů