Nevíte někdo jak demontovat(vytáhnout)zámek spínací skříňky.Nevím jak je tam zajištěn,jestli musí být klíček v určité poloze?????
Zámek se mi nevrací z polohy start(asi pružina)
Demontáž a oprava zámku spínací skříňky
Moderátor: Moderators General
Re: Demontáž a oprava zámku spínací skříňky Espace III
stále aktuální...
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž a oprava zámku spínací skříňky Espace III
Opravit spínačku většinou nelze. Demontuješ jí tak, že musíš vše odkrytovat, aby si se dostal k železné "trubce" kde je uložená. Zespodu trubky je "malej" šroubek a vedle něj pojistka, která jde zmáčkout jen v jedné poloze. Musíš otočit klíček do jedné z poloh a pak jde zmáčkout. Poté vytáhnout, ale z levé strany řízení, musíš ještě odpojit konektrory a "vyplést" kabely ven.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Demontáž a oprava zámku spínací skříňky Espace III
Ahoj mám tu spínačku a ty kabely hned tak ven nedostaneš ten konektor neprojde musí se toho rozebrat hodně člověk co jsem od něj koupil EIII to vyřešil tak že kabely cvaknul a dal tam čokoládu.Mám na prodej spínačku v kuse z auta r.v.2001 nebo nebo tu s čkoládou na drátech z auta r.v.98 obě z EIII a klíčema.
Re: Demontáž a oprava zámku spínací skříňky
Ahoj,
rád bych tohle téma zase po letech oprášil. Mám Renault Megane Scénic z roku 2000, 1.6. Při startování něco luplo ve spínací skříňce, nicméně stále jakžtakž funguje. Stávající stav je takový, že klíček při otáčení trochu drhne a klíček se nevrací ze startovací polohy - musím ho pootočit zpět ručně. Dále, protože spínací skříňka při startování odpojí některé spotřebiče (větrák rádio apod.) se po vrácení zpět stane, že tyto spotřebiče zůstanou odpojené, ale dá se to spravit mírným potočením klíčku. Jinak to zatím šlape, ale je otázka, kdy se to podělá víc až do nepojízdnosti.
Chci se jen zeptat - jak se tohle dá opravit, co je třeba vyměnit a jak se to cenově zhruba pohybuje? Nebudu to dělat sám, ale zajímalo by mě, na co se připravit. Díky a zdravím.
rád bych tohle téma zase po letech oprášil. Mám Renault Megane Scénic z roku 2000, 1.6. Při startování něco luplo ve spínací skříňce, nicméně stále jakžtakž funguje. Stávající stav je takový, že klíček při otáčení trochu drhne a klíček se nevrací ze startovací polohy - musím ho pootočit zpět ručně. Dále, protože spínací skříňka při startování odpojí některé spotřebiče (větrák rádio apod.) se po vrácení zpět stane, že tyto spotřebiče zůstanou odpojené, ale dá se to spravit mírným potočením klíčku. Jinak to zatím šlape, ale je otázka, kdy se to podělá víc až do nepojízdnosti.
Chci se jen zeptat - jak se tohle dá opravit, co je třeba vyměnit a jak se to cenově zhruba pohybuje? Nebudu to dělat sám, ale zajímalo by mě, na co se připravit. Díky a zdravím.
Re: Demontáž a oprava zámku spínací skříňky
Nejideálnější oprava bude výměnou, protože ti nejspíš prasklo vratné perko zámku a zřejmě jsou ojeté kontakty ve spínací části.
Ale zkus nejdřív zámek prolít nějakým stříkacím olejem, buď WDčkem, nebo lépe GT80 s teflonem. To by mohlo zmírnit mechanický problém.
A poohlédni se třeba na vrakáči po nové spínačce. Cenově cca 900-1300,- třeba tady: http://www.renaultdily.cz/spinaci-skrinka18
Výměna je vcelku jednoduchá, jakmile odplastuješ, prostě vyměníš kus za kus. Pak je potřeba spárovat nové klíče s centrálem a IMO, což je práce buď pro Renault, šikovného autoelektrikáře, nebo na to někde existují návody - tady asi někdo bude vědět. Nemělo by to zabrat víc jak 30 minut.
Ale zkus nejdřív zámek prolít nějakým stříkacím olejem, buď WDčkem, nebo lépe GT80 s teflonem. To by mohlo zmírnit mechanický problém.
A poohlédni se třeba na vrakáči po nové spínačce. Cenově cca 900-1300,- třeba tady: http://www.renaultdily.cz/spinaci-skrinka18
Výměna je vcelku jednoduchá, jakmile odplastuješ, prostě vyměníš kus za kus. Pak je potřeba spárovat nové klíče s centrálem a IMO, což je práce buď pro Renault, šikovného autoelektrikáře, nebo na to někde existují návody - tady asi někdo bude vědět. Nemělo by to zabrat víc jak 30 minut.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Demontáž a oprava zámku spínací skříňky
Zjistil jsem, že skříňka se sežene i nová (v replice) - čílo dílu k vygooglení 36.18.655. Prý by tam měla jít použít. Ale než ji koupím - nevíte někdo, jestli má správný konektor? Nebo nějakou zkušenost s tímto dílem?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů