Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Moderátor: Moderators General
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Ahoj,měl jsem stejný problém na BII mi nenašel autoeletktrikar vůbec nic?Po nahrati a teplotach nad 10 st nad nulou vše ok pod 10st.ani ťuk.Koupil jsem jinou za 4 tis nechal za 1500 přehrát a zálohovat sowt.A vše bylo ok.Už to tak mám přes 3 roky zatim v poho ani na STK nebyl problém.
- Sam Jr.
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
- Bydliště: Brno, Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Už se mě dvakrát stalo, že jsem otočil klíčkem a všechno zhaslo, zvláštní rychlý pípání, zakódovaný rádio. za pár minut vše OK. Posledně otočím klíčkem a nic, úplný ticho - startér netočil, zhasli jen ledky na ovládání topení, jinak vše normální, žádná hláška, za pár minut start na brnk!
Poradíte někdo na co se podívat? díky
Poradíte někdo na co se podívat? díky
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Tak můj skřítek kurvík tentokrát (ne)pravidelně obsazuje vedení k palivovému čerpadlu.
Nemá tu někdo (Zefku?) schéma a popis relátek pro verzi JE0A? Je to ta s BII jednotkou, s palubkou v CANu. Nějak nemůžu nikde najít.
Nebo aspoň přesnou lokalizaci relátka pumpy?
Nemá tu někdo (Zefku?) schéma a popis relátek pro verzi JE0A? Je to ta s BII jednotkou, s palubkou v CANu. Nějak nemůžu nikde najít.
Nebo aspoň přesnou lokalizaci relátka pumpy?
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Zdravím pánové, neposlal byste mi prosím někdo, kdo úspěšně absolvoval opravu jednotky BII, kontakt na šikovného a ochotného opraváře-elektrikáře-čipaře, který s tím má zkušenost v Praze a okolí? U mě bohužel stejný problém, jak už psalo několik lidí v tomhle vláknu : cca pod 10 st. Celsia z BII jednotky pod nohama spolujezce klapání relátka, čím chladněji, tím rychlejší. Přitom bliká v rytmu klapání displej. Podle dávných rad zde na fóru jsem jednotku vyndal z konektorů, pak z plastového krytu a dal znova na konektory. Potom jsem podržel prst na procesoru a ejhle, po malém ohřátí klapání přestalo a vše ok. Takže těď ráno startuju s fénem, po odemknutí auta blikání na displeji i na osvětlení vnitřku, po ohřátí krabice s BII vše ok, dokud vnitřek auta znova nevychladne (návrat z práce večer). Jsem z toho smutný, auto je jinak ve formě (Espace III 2.0i 16V r.v. 2001), před mrazy to musím vyřešit, asi to bude ten postup nahrání údajů ze starého procesoru, připájení nového, nahrání údajů do nového.
Díky moc!
Díky moc!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů