Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Příspěvek od milanPf » stř pro 08, 2010 23:35

zdravim chlapy.

koukam, ze nectete co jsem psal ja...takze znova..

neco z meho topicu k BIII
-auto bez BII: http://www.espacefreunde.de/forum/index ... #msg_80985

-auto s BII: http://www.espacefreunde.de/forum/index ... #msg_80990

obrazek BII
http://www.espacefreunde.de/forum/index ... I#msg_7750

ke studenakum...taky jsem letoval, asi mesic..nasledne jeden rozhovor s renaultem=klasicka zavada EIII.

Presne jak pise misve, jen vymenit te procak.
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

lukas.filip.pt
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 08, 2010 23:43

Příspěvek od lukas.filip.pt » stř pro 08, 2010 23:49

Zdravim chlapy,je to ten procák,já měníl celou jednotku cena 3000,-z vrakárny + immo emulátor za litr.Starou jednotku jsem sem musel nějaký čas ohřívat topnym odporem abych ráno odjel a občas mi to roužlo blinkry a zaplo stěrače.

Rosťa TU
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 02, 2008 14:36
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Rosťa TU » pon pro 13, 2010 16:16

Tak jsem našel člověka který mi vyměnil ten procesor. Dnes jsem si pro ni byl tak uvidím, doufám že budu mít na chvíli pokoj a že se nevyštění zase něco jiného. Jinak mě ta sranda stála 1 500 materiál a 500 práce, takže to ještě docela šlo.
byl Renault Megane I 1.6 55kw
je Renault Espace III 2,2 dci

pas
Junior member
Příspěvky: 248
Registrován: stř lis 04, 2009 20:25

Příspěvek od pas » úte pro 14, 2010 07:11

Můžeš prosím Tě napsat číslo toho procáku a kde se dá koupit?Já zatím bez problému,ale co kdyby.....

misve
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: sob srp 08, 2009 07:44
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od misve » úte pro 14, 2010 08:42

Procesor Motorola řada MC68HC908A (MC68HC908AZ32A nebo MC68HC908AZ60)

Kód: Vybrat vše

http://www.mtaplus.cz/soucastky/175-mc68hc908az60-2j74y.html
Na

Kód: Vybrat vše

www.arroweurope.com 
se nechá sehnat i za 250 - musíš jich vzít ale min 15ks :-)
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000

Rosťa TU
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 02, 2008 14:36
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Rosťa TU » stř pro 15, 2010 19:10

Tak mě auto již jezdí oprava jednotky proběhla dobře, jenom přestalo zatáčet, si asi prostě rozhodlo že mě před vánocemi zničí. Volant jde ztuha jako kdyby nebylo servo. Při natáčení volantu jsme koukal do nádobky na servo olej a ten se skoro nehne, sundal jsem tedy řemen a zatočil jsem řemenicí a ta šla naprosto volně tudíž bych řekl že mi odešlo čerpadlo. Nemá náhodou někdo doma čerpadlo kterého by se chtěl zbavit?
byl Renault Megane I 1.6 55kw
je Renault Espace III 2,2 dci

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » stř pro 15, 2010 19:49

taky se mě to stalo holtložiska v horním uložení sou ko nejsou drahý ale ted v zimě blbá práce tak sem to ted prolil olejem at se dá jezdit a holt jak se trošku srovná počasí jedu na dílnu a opět na vyměnu
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

pas
Junior member
Příspěvky: 248
Registrován: stř lis 04, 2009 20:25

Příspěvek od pas » stř pro 15, 2010 20:54

Dej si pozor ať koupíš valivý.Dělají se i kluzný a ty jsou za chvíli v čudu.

Rosťa TU
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 02, 2008 14:36
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Rosťa TU » čtv pro 16, 2010 08:21

No u mě to ložiska nebudou ty mám totiž nové, jak jsem psal víše mě asi odešlo čerpadlo.
byl Renault Megane I 1.6 55kw
je Renault Espace III 2,2 dci

Uživatelský avatar
ren.e
Junior member
Příspěvky: 224
Registrován: stř úno 06, 2008 21:28
Bydliště: Opavsko

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od ren.e » sob led 08, 2011 20:40

Mně se to stalo při vytočení plného rejdu. To je v čerpadle nejvyšší tlak a ten neudrželo zadní víčko na čerpadle. To je jištěno pouze pérkem. To vypadlo a ten deklík se posunul, ale nevytekl olej. Tím ale v čerpadle v tlakové části vznikly vůle a přestalo to tlačit. Víčko jsem zatlačil zpět a nasadil jiné pérko a důlčíkem po obvodu zajistil. Pérko je stejné, jako se zajišťují některá ložiska v nábojích kol u frantíků. Samozřejmě jsem vyčistil obtokový ventil. JO udělalo mi to , když bylo venku -9°C ale motor byl už prohřátý. Zatím jezdím dva měsíce v klidu. :D
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW

Uživatelský avatar
Mi88ko
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 18, 2011 23:45
Bydliště: Orlík nad Vltavou

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Mi88ko » pon led 02, 2012 19:28

Ahoj ,dnes se mi stal stejný problém...Z rána jsem ujel cca 130 km ,dojedu k domu že zaparkuju a při couvání mi to chcíplo a už ani tuk...Startér beží ,motor se pohne krásně ,takže baterka OK ... poslouchal jsem čerpadlo a tlačí... při sepnutí klíčku mi to ukáže OK ,ale fakt nevím čím by to mohlo být...benzín tam je , palivák bude asi kravina ,takže mě napadá elektrika...Zítra se kouknu na pojistky u ŘJ , máte někdo tucha co by s tím mohlo být? Palubka ukazuje v pohodě ...
Grand Espace III 2.0i 16V F4R
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od martinsem » úte led 03, 2012 07:31

Některé z čidel důležitých pro chod motoru, snímač otáček, polohy klikového hřídele, ... nebo vypadl - zoxidoval někde konektor, kabel, ...

Hlavně aby to nebyly rozvody, ale to bys asi poznal.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
Mi88ko
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 18, 2011 23:45
Bydliště: Orlík nad Vltavou

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Mi88ko » úte led 03, 2012 08:43

Pojistky ok , odpoledne spíchnu přes žárovku zkoušečku a půjdu se podívat na svíčky jestli tam jde proud...
Na ty čidla se podívám ,včera co jsem po oku zkouknul tak žádný vypadlý konektor..
Rozvody ok 06/2011 byly vyměněny i s tím "hydrokolem"

Měl jste někdo stejný problém a jak jste to řešili?
Grand Espace III 2.0i 16V F4R
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)

misve
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: sob srp 08, 2009 07:44
Bydliště: Domažlicko

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od misve » úte led 03, 2012 09:27

Podobně se to chová, když se "rozpadne" párování klíče a imobilizeru, vše (palubka, čerpadlo...) funguje, motor točí, ale nechytne. Jestli máš rezervní klíček, zkus ho. Taky může být uhnilý drát od antény v zapalování nebo někde u ŘJ BII... Bez diagnostitiky to púůjde asi těžko :-( Určitě poreferuj...
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od martinsem » úte led 03, 2012 09:41

To by ale nechcíplo za jízdy, předpokládám. Taky by asi neběželo čerpadlo paliva. Jestli dělali poměrně nedávno rozvody, tak bych prolez čidla kolem vačky a kliky a pak už zbývá jen diagnostika. PS: Možná ještě nárazové čidlo, pokud ho auto má.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
Mi88ko
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 18, 2011 23:45
Bydliště: Orlík nad Vltavou

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Mi88ko » úte led 03, 2012 13:54

Nevím ,chcíplo mi to při couvání k domu (spíš přidáno málo plynu)...Rezervní klíč nemám :(
Ty dráty dneska sjedu ,ale bez diagu to asi nepoznám.
Na ty čidla kouknu , vyndám ,stříknu a zandám ...
Kde mám hledat to nárazové čidlo??
Já myslel že uzavírá okruh benzínové soustavy,takže to nepustí čerpadlo do běhu..ale je to taky možný že to bude tím...
Grand Espace III 2.0i 16V F4R
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od benisek josef » úte led 03, 2012 16:13

co se tyka narazoveho cidla to uzavira vsechno pac dava povel rj ktera komplet odpoji palici motorovou cast...jinak to co popisujes presne dela ono cidlo.motor toci jak blazen ale svicky nepali a benzin netece...ja kdyz sem ho mel spatny paradoxne pri couvani sem drcnul do dirky auto se zhouplo chciplo a ende...stacilo jen zamacknout cepicku a chvilku to jelo normalne nez kulicka opet prerusila kontakt tak sem teda koupil novy na vrakaci za 100kc a do dnes ok...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od LONGER » úte led 03, 2012 17:18

no můžu vám říct drazí,kolegové,že toto se stalo kamarádovi na scenicu.chtěl se rychle rozjet,dal málo plynu a škub...nešlo mu to natočit.zavolal mi,já přijel,zkoušel svíčky,čidla a tak.čerpadlo normálně hučelo ale nešlo to natočit.samozřejmě zamáčknu ono tlačítko jdu to zkusit a nic.pak mu říkám z nouze podrž to tlačítko zmačknuté,a já začnu startovat.najednou cvrnk a auto běželo jak nic...

takže bacha na to...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
Mi88ko
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 18, 2011 23:45
Bydliště: Orlík nad Vltavou

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Mi88ko » úte led 03, 2012 17:52

No do svíček proud nejde ,palivové čerpadlo natlačí při otočeném klíčku ,ale nic...Všechno jsem přešel a vypadá to ok..

Nevíte kde to najdu to nárazové čidlo?
Grand Espace III 2.0i 16V F4R
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od LONGER » úte led 03, 2012 19:33

záleží na roku výroby.facelift ho už nemá....jinak je vlevo z pohledu od předku auta.vedle aktivního uhlí..
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od benisek josef » úte led 03, 2012 20:35

LONGER píše:no můžu vám říct drazí,kolegové,že toto se stalo kamarádovi na scenicu.chtěl se rychle rozjet,dal málo plynu a škub...nešlo mu to natočit.zavolal mi,já přijel,zkoušel svíčky,čidla a tak.čerpadlo normálně hučelo ale nešlo to natočit.samozřejmě zamáčknu ono tlačítko jdu to zkusit a nic.pak mu říkám z nouze podrž to tlačítko zmačknuté,a já začnu startovat.najednou cvrnk a auto běželo jak nic...

takže bacha na to...
to byl presne muj pripad...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Mi88ko
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: stř kvě 18, 2011 23:45
Bydliště: Orlík nad Vltavou

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Mi88ko » stř led 04, 2012 16:19

Takže žádný čidlo po levé starně ani vedle ani pod nádobkou a ani nic coby vypadalo jak kdyby tam němělo být.... tak nevím jsem bezradný... všechno ok , imobilizér,benzín ,baterka, žádný vypadlý čidlo či konektor ...rozvody byly dělány loni v létě.... Nevím co všechno jde přes ŘJ ,ale display a centrál fungují...

Tak jestli máte ještě nějaký tip ? Našel jsem ještě toto http://www.matrasport.dk/forum/index.ph ... 323.0.html

Děkuji
Grand Espace III 2.0i 16V F4R
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)

misve
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: sob srp 08, 2009 07:44
Bydliště: Domažlicko

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od misve » stř led 04, 2012 20:50

Pořád to tipuju na uhnilej drát mezi anténou imobilizeru a BII. Pokud proběhne spárování klíče s BII, měla by tato verifikovat ŘJ vstřikování, že může startovat a blikající kontrolka IMMO po cca 3 vteřinách zhasnout. Děje se ti tak? Centrál jako takový funguje trochu jinak. Jinak mě napadá snad cívka.
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od martinsem » čtv led 05, 2012 07:34

Proč by to ale chcíplo za jízdy, kdy je ŘJ motoru "odemčená"? Imo u Renaultů funguje tak, že si jednotky mezi sebou posílají signál odemčeno a do vypnutí zapalování (+nějaký čas) zůstavá ŘJ motoru odemčená, pokud už jednou byla při startu. Tady to bez diag asi nepůjde, teoreticky to taky může být i ŘJ motoru...
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od martinsem » čtv led 05, 2012 07:37

Pro jistotu bych se podíval, jestli se otáčejí vačkové hřídele při startování, jestli to fakt nejsou rozvody...
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů