Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Moderátor: Moderators General
- Mi88ko
- Starting member
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř kvě 18, 2011 23:45
- Bydliště: Orlík nad Vltavou
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Za jízdy to nechcíplo ,chcíplo to při zacouvávání k baráku ( málo plynu a najednou drc a auto sotjí ) ... Cívky to má 4 a ani do jedné nejde proud.Včera jsem obvolával servis ,a ty mohli potvrdit kus drátu někde uhnilýho...Kontrolka zhasne při otočením klíčku ,počítáč ukáže vše ok..Ještě jsem odpojil baterku na 12h..když to nepomůže ,jede to odtahem do servisu na diag.... doufám že to bude jen kokotina ....
S rozvodama nestraš ,nebylo to v aut. servise při výměně a reklamavoat se mi by to nechtělo....
S rozvodama nestraš ,nebylo to v aut. servise při výměně a reklamavoat se mi by to nechtělo....
Grand Espace III 2.0i 16V F4R
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Vím že si psal že tam žádný čidlo nemáš ,ale mnoho lidí to přehlédne vypadá to totiž takto http://pipej.rajce.idnes.cz/snimac_narazu/#1.jpg může se stát že co kus tak bude přiděláno jinde
- Mi88ko
- Starting member
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř kvě 18, 2011 23:45
- Bydliště: Orlík nad Vltavou
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Grand Espace III 2.0i 16V F4R
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)
Mazda 323- BA V 1.7TDi (4EE1-T)
Ford Escort IV 1.6i (88Hp)
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Zatím jsem jen vytáhl jednotku a dal na topení, aby pookřála. Chci věřit, že to bude jen taková drobnost. Nicméně auto mám 5 let a byly i horší zimy (teď je tak možná -5 st.C).
Doufejme, že je to více věcí najednou (a doufejme, že to vyndání a zandání jednotka přežije - že jí nedorazím tím).
Zkontroluji i ukostření baterky . Bohužel nabíječku teď u sebe nemám, ale i možnost blbé baterky beru na vědomí (sice tam je tuším 2 roky, ale dostkrát jsem pomáhal startovat na kabely a dostala dost, protože nahazovala diesel....).
Dík zatím za tipy a rady.
Doufejme, že je to více věcí najednou (a doufejme, že to vyndání a zandání jednotka přežije - že jí nedorazím tím).
Zkontroluji i ukostření baterky . Bohužel nabíječku teď u sebe nemám, ale i možnost blbé baterky beru na vědomí (sice tam je tuším 2 roky, ale dostkrát jsem pomáhal startovat na kabely a dostala dost, protože nahazovala diesel....).
Dík zatím za tipy a rady.
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
no pokavad si bii jednotku vyndaval s odpojenou baterkou nemej strach ze bys ji neco udelal...jinak nevim zda je dobrej napad ji nechat primo na topeni?abys ji tim horkem zas neublizil...ono nejde jen o to ze neni moc pod nulou ale nez zaclo byt pod nulou bylo dosti vlhko a mohlo ti tam zatect oknem ci voda z bot spolujezdce atd...jinak baterce neuskodis kdyz nahazujes jiny auto prez kabely za predpokladu ze neotocis polaryty a mas svuj motor nastartovanej a nechas vybytou baterku tak 2minutky na tom pripojenou nez zacne druhej tocit a kdyz zacne je dobry lehce svoje auto drzet pod plynem a takto to muzes delat treba kazdy den a neznicis ji...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Tak pozor.....!
Změna!
Dnes jsem dotáhl malý 12V akumulátor a měřák z práce... výsledek šokující - "plus" kabel od elektroniky (ten slabší ze dvou) je ve zkratu proti kostře....
Akumulátor dostal na p...., takže je někde na 10,4V (možná ho z toho ještě nabíječka na nějakou dobu vykřeše...).
Zásadní problém teď ale je, že je někde elektrika ve šlusu a to tak, že to ani neodstřelilo žádnou pojistku - tedy čeká mě hledat, ale v tomto počasí na ulici to nebude sranda....
Nemáte někdo, kdo znáte trochu elektriku Esp III 2.0 16V tip kde jsou kritická místa.... kde nejlépe začít...?
(možnost mechanického poškození izolace napájecího kabelu....., svorka kde může být kabel uvolněn a dotýkat se kostry.... vše ostatní by mělo být podle mě chráněno pojistkami)
Díky!
Změna!
Dnes jsem dotáhl malý 12V akumulátor a měřák z práce... výsledek šokující - "plus" kabel od elektroniky (ten slabší ze dvou) je ve zkratu proti kostře....
Akumulátor dostal na p...., takže je někde na 10,4V (možná ho z toho ještě nabíječka na nějakou dobu vykřeše...).
Zásadní problém teď ale je, že je někde elektrika ve šlusu a to tak, že to ani neodstřelilo žádnou pojistku - tedy čeká mě hledat, ale v tomto počasí na ulici to nebude sranda....
Nemáte někdo, kdo znáte trochu elektriku Esp III 2.0 16V tip kde jsou kritická místa.... kde nejlépe začít...?
(možnost mechanického poškození izolace napájecího kabelu....., svorka kde může být kabel uvolněn a dotýkat se kostry.... vše ostatní by mělo být podle mě chráněno pojistkami)
Díky!
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Máš na mysli plus od baterky ???
Hledal bych u startéru, nebo u alternátoru, kde je největší šance potkat se s kostrou na přímo.
Hledal bych u startéru, nebo u alternátoru, kde je největší šance potkat se s kostrou na přímo.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Jo jo - přesně tak - plus od baterky. Je tam slabší a silnější vodič. Silnější je, předpokládám, od startéru, ale ten nevypadá na zkratovaný. A ten slabší (patrně nápajecí rozvod zbytku elektroniky) je jednoznačně ve šlusu. Tedy zkusím ten alternátor, potažmo (podaří-li se mi najít) řídící skřínku dobíjení.
Díky moc za tip!!! (dnes už ale opravdu ne - je tam venku neskutečná kosa)
Díky moc za tip!!! (dnes už ale opravdu ne - je tam venku neskutečná kosa)
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Myslím, že ten druhý vede přes velkou "pojistkovku" vedle baterky a u vstupu do pojistkovky je kabelový svazek hodně špatně ochráněn... Zkus to v těchto místech, nebo přímo v té skříňce.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Jo jo - díky Márty!
Mrknu na to co nejdříve - doufám, že to vydrží bez sněhu...
Mrknu na to co nejdříve - doufám, že to vydrží bez sněhu...
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Tak drazí přátelé!
Auto už zase jezdí!
Zjistil jsem, že do zkratu padal kabel, který vede přímo od aku k alternátoru.
Kabel jsem odpojil a doufal, že se ukáže, že vše ostatní žije...
A ukázalo se vše OK. Auto nastartovalo (samozřejmě po nabití baterie).
Akorát logicky ukazovalo, že je problém s dobíjením...
Tak jsem jásal, protože to už je způsob jak auto dopravit do servisu.
Ale.... jsem rýpal... a tak mi to nedalo....
Tak jsem alternátor připojil zpět.... a ejhle!!! ... žádný zkrat, normálně dobíjí....
Popravdě - radost fakt veliká, protože i nový alternátor by byla darda do rodinného rozpočtu....
Ale stejně mi to nedá spát.... že by se díky mrazu vyzkratovala kotva, vinutí, uhlíky nebo něco v alternátoru?!
Je sice mráz, ale byl i jiné roky.........
Tak jak říkám - jsem rád, že je problém odstraněn - ale od teď se budu bát každého příchodu zimy....
I když - příště už vím, kam "sáhnout"...
P.S.: smekám před tou baterkou - je to originál Renault, auto mám z druhé ruky už 5 let (tedy min. 5 let stará - štítek se už rozdrolil) a i přes možná několik dní trvající zkrat se dala znova nabít....
Díky vám všem za rady a duševní podporu.... naděje opravdu umírá poslední (alespoň v tomto případě).
Auto už zase jezdí!
Zjistil jsem, že do zkratu padal kabel, který vede přímo od aku k alternátoru.
Kabel jsem odpojil a doufal, že se ukáže, že vše ostatní žije...
A ukázalo se vše OK. Auto nastartovalo (samozřejmě po nabití baterie).
Akorát logicky ukazovalo, že je problém s dobíjením...
Tak jsem jásal, protože to už je způsob jak auto dopravit do servisu.
Ale.... jsem rýpal... a tak mi to nedalo....
Tak jsem alternátor připojil zpět.... a ejhle!!! ... žádný zkrat, normálně dobíjí....
Popravdě - radost fakt veliká, protože i nový alternátor by byla darda do rodinného rozpočtu....
Ale stejně mi to nedá spát.... že by se díky mrazu vyzkratovala kotva, vinutí, uhlíky nebo něco v alternátoru?!
Je sice mráz, ale byl i jiné roky.........
Tak jak říkám - jsem rád, že je problém odstraněn - ale od teď se budu bát každého příchodu zimy....
I když - příště už vím, kam "sáhnout"...
P.S.: smekám před tou baterkou - je to originál Renault, auto mám z druhé ruky už 5 let (tedy min. 5 let stará - štítek se už rozdrolil) a i přes možná několik dní trvající zkrat se dala znova nabít....
Díky vám všem za rady a duševní podporu.... naděje opravdu umírá poslední (alespoň v tomto případě).
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
tak pozor
měl jsem uplně stejnou závadu , v alternátoru jsem měl projetý snímací kroužky na kotvě po výměně kproužku a nových uhlíku vše ok a cena u známého materiál - váleo za 400 práce sám doma tak to není tak hrozný . a auto mě nechalo 16.12 2011 ve 22:30 na okresce v lese a bez signálu na mobil na to do smrti nezapomenu .
měl jsem uplně stejnou závadu , v alternátoru jsem měl projetý snímací kroužky na kotvě po výměně kproužku a nových uhlíku vše ok a cena u známého materiál - váleo za 400 práce sám doma tak to není tak hrozný . a auto mě nechalo 16.12 2011 ve 22:30 na okresce v lese a bez signálu na mobil na to do smrti nezapomenu .
RENAULT ESPACE 2014 125kw ,CLIO 2002 1,2 16V, renault megane III 2015 1.6 dci renault megane II 2005 1.9 dci
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: čtv dub 09, 2009 23:56
- Bydliště: Vlašimsko
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Náhodou jsem našel na " Passion Espace Club " reset všech řídících jednotek odpojením baterie a následným propojením kontaktů do zkratu na přímo nebo přes žárovku na půl hodiny. Sice mi to překládal googl, ale většina co to vyzkoušela to chválila a dál jezdila, tak by mě zajímaly nějaké české zkušenosti
- Přílohy
-
- Passion Espace Club • Consulter le sujet - [Tuto] Reset ou réinitialisation des calculateurs.rar
- (48.1 KiB) Staženo 208 x
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Hodně zajímavá "metoda", ale pokud odpojím baterii na déle než hodinu... vyresetují se všechny řídící jednotky bez laborování s žárovičkama
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Zdravím,mám problém.Múj Espace 3.0 V6 r.v.97 automat odmítá nastartovat.Mám zařazené P(parking) ale startér se ani nehne,jakobych měl zařazenou rychlost.Zkoušel jsem pročistit pojistky+relátka i interiéru i motoru ale žádná změna,tak jsem na 10 minut odpojil baterii a zase bez úspěchu.Poradte prosím,už jsem zoufalej..
Edit:Barerie odpojena přes noc,žádná změna
Edit:Barerie odpojena přes noc,žádná změna
civil:Chrysler Grand Voyager
retro:Oldsmobile Cutlass Ciera
tuning:R19 sedan "Low n' slow"
PETIN:721 686 734
retro:Oldsmobile Cutlass Ciera
tuning:R19 sedan "Low n' slow"
PETIN:721 686 734
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Auto už opět funguje
civil:Chrysler Grand Voyager
retro:Oldsmobile Cutlass Ciera
tuning:R19 sedan "Low n' slow"
PETIN:721 686 734
retro:Oldsmobile Cutlass Ciera
tuning:R19 sedan "Low n' slow"
PETIN:721 686 734
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
PETINe,
ostatním lidem na Fóru by mohlo v budoucnu pomoci, jak si auto zprovoznil, kdyby si to prozradil...
ostatním lidem na Fóru by mohlo v budoucnu pomoci, jak si auto zprovoznil, kdyby si to prozradil...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Schválně jsem nic nenapsal,protože se nic neopravilo.Prostě auto najednou zase funguje.Uni diagnostika nic nenašla,takže se chystám do RENAULTu,at mi to pokoumaj,pak sem napíšu závěry
civil:Chrysler Grand Voyager
retro:Oldsmobile Cutlass Ciera
tuning:R19 sedan "Low n' slow"
PETIN:721 686 734
retro:Oldsmobile Cutlass Ciera
tuning:R19 sedan "Low n' slow"
PETIN:721 686 734
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Tak záhada objasněna,špatný kontakty na startéru.Vyčistěno,namazáno,opraveno.Přístup ovšem šílenej,dokonce jsem musel sundat svody(plechové).Ale vše O.K.
civil:Chrysler Grand Voyager
retro:Oldsmobile Cutlass Ciera
tuning:R19 sedan "Low n' slow"
PETIN:721 686 734
retro:Oldsmobile Cutlass Ciera
tuning:R19 sedan "Low n' slow"
PETIN:721 686 734
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Ahoj taky mám problém Espace 2,2dT r.v. 2000 83kW Ráno přijdu k autu máčknu centrál-nic se nedějě máčknu znova v tom auto začne samo odemykat a zamykat samo od sebe?Prostě to cvakalo centrálem a nepřestávalo to,zkusil jsem čudlík na horním středovím panelu taky nic? Pořád to cvaká zkusím tedy nastartovat jednou už se mi něco podobného stalo a po nastartování bylo vše ok.Otočím klíčem průběžně na mě blika vše co je na palubovce imob.taky +to známé pískání když je chyba závadu to neukázalo žádnou odpojení baterie na 6 hodin nepomohlo porád to dělá.Po druhém pokusu po 6ti hodinách se ani nerozsvítil display jen dvakrát probliknul baterie točí jak ďas auto nechytne v úterý jedu na napíchnutí pak se uvidí? Pokud by vás něco napadlo napište zkusím laborovat přes víkend díky.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Hm pořád nic auto stojí už třetí den u autoelektrikáře a pořád neví čím to je? Jediné co mi dokázal říct že v řídíci jednotce nepravidelně cvaká? Včera už to vypadalo nadějně auto večer nastartoval vyjel z garáže a zajel na parkoviště dnes ráno to chtěl ještě jednou nastartovat jestli je vše ok.a zase ta samá závada podle mě to děla ŘJ protože to měl dva dni v garáži v teple tak to jelo a do rána v mrazu to zase zdechlo.
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Zkus necht auto prochladnout a nasledne ohrat tu bII jednotku horkovzduskoui.Míča_2.2DT píše:Hm pořád nic auto stojí už třetí den u autoelektrikáře a pořád neví čím to je? Jediné co mi dokázal říct že v řídíci jednotce nepravidelně cvaká? Včera už to vypadalo nadějně auto večer nastartoval vyjel z garáže a zajel na parkoviště dnes ráno to chtěl ještě jednou nastartovat jestli je vše ok.a zase ta samá závada podle mě to děla ŘJ protože to měl dva dni v garáži v teple tak to jelo a do rána v mrazu to zase zdechlo.
Nezapomen z ni sundat ten plastovej kryt, tzn vsechny konektory sundat a nasledne zapojit bez toho cernyho futralu.
Pokud to pak ozivne, je spatnej motorackej cpu na desce. Ten se da vymenit.ale to uz sem tu psal.
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Jak jsi mi posilal to foto BII ktrej s těch vehementů je to nebo ten CPU? Bílej černej?cca kolik na kolik cm má? u čeho nebo vedle čeho je napájenej číslo dílu? Asi bude stejné jako na tvojí BIImilanPf píše:Zkus necht auto prochladnout a nasledne ohrat tu bII jednotku horkovzduskoui.Míča_2.2DT píše:Hm pořád nic auto stojí už třetí den u autoelektrikáře a pořád neví čím to je? Jediné co mi dokázal říct že v řídíci jednotce nepravidelně cvaká? Včera už to vypadalo nadějně auto večer nastartoval vyjel z garáže a zajel na parkoviště dnes ráno to chtěl ještě jednou nastartovat jestli je vše ok.a zase ta samá závada podle mě to děla ŘJ protože to měl dva dni v garáži v teple tak to jelo a do rána v mrazu to zase zdechlo.
Nezapomen z ni sundat ten plastovej kryt, tzn vsechny konektory sundat a nasledne zapojit bez toho cernyho futralu.
Pokud to pak ozivne, je spatnej motorackej cpu na desce. Ten se da vymenit.ale to uz sem tu psal.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Je to jen doměnka,co když je ta jednotka vlhká?Když jsem jí dal doma na topení ukázalo se na ní na dvou místech bílej flíček(oxidace?)Tak mě napadlo že pokud je tedy vlhká a teplota jde pod nulu tvoří se tam určitě nějaké pnutí a mini krystalky ledu(ukostření) a to by mohlo dělat to blbnutí nemluvě o tom že jednotku stačí nahřát na nastartování a pak už může bejt 20pod 0 a nic to neudělá vyzkoušeno.Nastartoval jsem ohřátou BII stačila 1,5 min na topení a pak jsem nechal otevřene dveře spoolujezdce cca 30min jednotka jako led venku 11pod 0 bez zapnutého topení nic se nedělo pochcípnutí a opětovném startu po cca minutě opět závada.Co třeba jí vysušit a pak nastříka( ve vnitř celou)kontaktolem-něčím podobným?Odpuzuju vlhkost,konzervuje atd..dobrej nebo spatnej nápad.PS:nesmějte se mi ptám se?
Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy
Rozebrat a donést za elektrikářem ať to přejede horkovzdušnou pájkou, ten sprej není moc dobrý nápad
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů