Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

fanuš
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: sob led 30, 2010 11:00

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od fanuš » pon srp 25, 2014 14:47

zdravím, byl jsem teď na dovolené v Řecku s Grand Espace 2,2 dCi, obsazeno 7 míst, truhla na střeše, plný kufr. Tam 1750 km, zpět to samé. Na místě naježděno 500 km.
Při pobytu, za teploty cca 40 st. celsia se rozsvítila kontrolka na palubovce. Taková vlnovka. Vypnul jsem klíček, znovu zapnul a v pohodě nastartoval. Toto se stalo ještě jednou za dobu pobytu. Cesta domů v pořádku i se stáním cca 5 hod. na hranicích. Nastartovat, popojet, zhasnout a tak dokola.. Po příjezdu domů jsem najel druhý den cca 50 km a od té doby nestartuje. Rozsvítí se kontrolka žhavení, napíše to OK, rozsvítí se hodiny a teplota a potom to pípne a rozsvítí se ta vlnovka. Netušíte co by to mohlo být? Zajedu samozřejmě do servisu, ale musel bych na laně. Pokud by se to dalo nějak zprovoznit aspoň na dojetí budu rád. Díky za případné rady.

Darko
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: ned srp 06, 2006 11:44
Bydliště: prostějov

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Darko » úte srp 26, 2014 20:10

žhavící svíčky ?
Mazda 626 2.0i (první normální auto)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)

fanuš
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: sob led 30, 2010 11:00

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od fanuš » úte srp 26, 2014 20:21

Darko píše:žhavící svíčky ?
Myslim, ze ty ne. Motor byl jeste teply a nenastartoval. A kontrolky ukazuji, ze je nazhaveno.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Zefek » úte srp 26, 2014 20:28

To, že něco ukazují kontrolky, vůbec nic neznamená. Jinak změřením žhaviček nic nepokazíš a pokud budou ok, zmenšíš si okruh možných poruch.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

fanuš
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: sob led 30, 2010 11:00

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od fanuš » čtv zář 04, 2014 22:40

Tak jsme dnes vyměnili palivový filtr a espace jede. Kdoví, co jsem natankoval na tom Balkáně..
Palivový filtr má nějaké čidlo, že odstavil motor? Nafta do motoru šla.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Zefek » čtv zář 04, 2014 22:46

Dci funguje na nějakých principech, které když nejsou splněné, tak nejde nastartovat. A třeba pokud je toho paliva málo, tak prostě nepojede.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

bmwe36ka
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 13, 2015 11:25

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od bmwe36ka » úte led 13, 2015 11:38

Dobrý den chtěl bych se zeptat když jsem odpojil baterku a za 10 min ji vratil zpátky
a už jsem nenastartoval a kable jsem dal správně ničeho jsem se nedotkl neudělal jsem žadný
zkrat a zjistily jsme ze nejde do sviček proud do vstřykovaču nejde proud mužete my poradit jak to opravit nebo
jestly mel stym někdo zkušenost

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od milanPf » úte led 13, 2015 14:14

bmwe36ka píše:Dobrý den chtěl bych se zeptat když jsem odpojil baterku a za 10 min ji vratil zpátky
a už jsem nenastartoval a kable jsem dal správně ničeho jsem se nedotkl neudělal jsem žadný
zkrat a zjistily jsme ze nejde do sviček proud do vstřykovaču nejde proud mužete my poradit jak to opravit nebo
jestly mel stym někdo zkušenost

Jak se chova ta cervena kontrolka na budik ach?
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

bmwe36ka
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 13, 2015 11:25

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od bmwe36ka » úte led 13, 2015 14:17

Normálně bliká jak když startovalo

bmwe36ka
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 13, 2015 11:25

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od bmwe36ka » úte led 13, 2015 14:20

Normálně bliká jak když startovalo ja sem potřeboval vědět jestli má někdo zkušenosti s elektrickým zapalovaním
a kolik by mohla stát oprava jestli se to někomu stalo

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Zefek » úte led 13, 2015 14:53

Červená kontrolka se musí po zapnutí zapalování na tři vteřiny rozsvítit a zhasnout. Pokud bliká, pak je třeba říct, zda bliká rychle, nebo pomalu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

bmwe36ka
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 13, 2015 11:25

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od bmwe36ka » čtv led 15, 2015 16:24

Ta kontrolka blikala pomalu

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od bibo » ned led 25, 2015 15:56

no tak koukám začínám mít problém auto ne vždy napoprvé nastartuje někdy prostě kontrolka rozsvítí a zhasne a vše je v pohodě a někdy začne blikat jak o život pak několik pokusu a jedu co to muže dělat imo?
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Zefek » ned led 25, 2015 16:20

Pokud ta kontrolka bliká rychle, tak se nepovedlo rozpoznat kód klíče.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od bibo » pon led 26, 2015 09:21

no stačí vytáhnout a strčit znova ale co s tim dělá to u obou klíču :(
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Zefek » pon led 26, 2015 09:22

Nedělá to kroužek kolem spínačky?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od bibo » úte led 27, 2015 07:48

no to netušim mrknu na to dík za tip
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od bibo » stř led 28, 2015 17:24

tak auto uš nestartuje vubec dá se vubec ten imo uplně odstranit nebo to nejde na kroužek sem se sice ještě nedostal ale bojim se že tam to nebude kdyš to někdy de někdy ne
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od LONGER » stř led 28, 2015 18:33

no zkusil bych jedním klíčem startovat a druhej přiložit jakoby zespod spínačky...
jinak jde odstranit immo na stálo.můj synovec si to nechal udělat.platil něco okolo třech tisíc.posílal jednotku někam do Plzně...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

tonda79
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte pro 15, 2015 13:21

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od tonda79 » úte pro 15, 2015 13:34

zdravím,
mám problém s Espacem motor 2.2 dci 95kw.
Klasicky nejde nastartovat po vložením a otočením klíčku imo zhasne motor naskočí a hned vypne vypadáto jako by to něco srazilo ale na diagnostice je imo v pořádku,na přístrojovce se rozbliká autíčko které se objevuje i jako ikona dojezdu.
Diagnostika hází chybu skrat na kostru ohledně jednotky Bll.
zajímavé je že když dám kvalt a chci poposkočit přes startér tak to naskočí a v pohodě jede.
Opětovně to nastartovat nejde ale pokud to bězí 10 minut tak to pak v poho startuje do druhého dne respektivě dlouhé vychladnutí.
Nevíte kde by mohl být problém?
dík tonda

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Zefek » úte pro 15, 2015 21:26

Zkusil bych snímač na klice, i když to by nešlo ani přes roztah. U starších aut vedl do řj drát ze startéru, který aktivoval palivové relé při startu. Po ukončení startování řj ještě chvilku držela relé a pak ho rozepla, pokud nebyl signál ze snímače na klice. Mohl by to být i problém imo, ten způsobí ignorování signálu toho snímače. Ale chce to diagnostikovat asi přímo v motoru, ne v jiných řj.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

tonda79
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte pro 15, 2015 13:21

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od tonda79 » stř pro 16, 2015 09:17

snímač na klice sem zkusil, v motoru to žádné chyby nehází kromě zaslepenýho egru,
motor naskočí a hned zase zhasne přijde my to jako když není zpětná vazba od imo klíč se načte, ale pak jako by to nedošlo dál nevíte co tady přesně blokuje imo?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Zefek » stř pro 16, 2015 16:07

Imo se odblokuje při zapnutí zapalování, ne až při startu. Zkus ověřit napětí na palivovém čerpadle, pokud má a pokud ne, tak na výkonových prvcích motoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Dawes » ned pro 27, 2015 21:48

Člověče mám pocit, že odblokování IMO taky záleželo na nerzi elektroniky a ovládání centrálu. Asi měsíc zpátky jsem to probíral u autoelektrikáře kvůli jiný věci. Některý se odblokovalo odemčením dálkou (kódem), jiný měly v klíčku čip co předává data přes čtecí kroužek u spínačky.
Ale tlapku pod auto za to nedám.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nelze nastartovat - Jednotka BII problémy

Příspěvek od Zefek » pon pro 28, 2015 10:08

Clio II, teď nevím, jestli to byl rok 99, nebo 01, mělo to klasický imo s kroužkem u spínačky. Závada byla na spínání hlavního relé řj vstřikování. Řj vstřikování mělo trvalé napájení i napájení po zapnutí zapalování. Mělo to fungovat tak, že po zapnutí zapalování se sepne hlavní relé, řj se dostane pod proud (z hlavního relé) a až potom se ověří kód ima. A bylo to na diagnostice přesně vidět, že se to takhle děje. Jenže tam byla vada ve spínání toho hlavního relé a přesto, že řj komunikovala s diagnostikou (díky trvalému napájení), tak nedocházelo k ověření kódu ima. Muselo se to stihnout do pár vteřin od zapnutí zapalování. Pokud hlavní relé seplo třeba minutu po zapnutí zapalování, kód už se nikdy neověřil. Je to docela drsné, jak to mají vyřešené.

Hádám, že takovým způsobem to bude fungovat u všech typů ima - kód se ověří v uch při zapnutí zapalování/odemčení auta a při zapnutí zapalování uch ověřuje kód ima ve vstřikování.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 5 hostů