Motor 2.0 16V F4R ostava v otáčkach/sám pridáva otáčky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Motor 2.0 16V F4R ostava v otáčkach/sám pridáva otáčky

Příspěvek od VladoOC_cz » čtv zář 09, 2010 22:54

Poradi mi prosim niekto v čom by mohol byt problem? Stava sa napr. po dialnici idem stale 130, ked vyradim, tak ostanu otacky na rovnakej urovni (nepadnu). Alebo niekedy si sam zacne pridavat otacky ako ho napadne 2000-3000... Za tepla vacsinou dlhsie toci kym nastartuje, za studena na otocenie kluca naskoci...
Menil som ten motorcek co reguluje volnobezne otacky, ale nepomohlo, na co by som sa mal pozriet?
Jedna sa o Espace III , 2.0 16V, rok 7/99.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » čtv zář 09, 2010 23:03

Je tam elektronický plyn? Myslím jako že tam není vůbec lanko. Protože to tak vypadá, že by to mohl dělat buď plynový pedál, nebo škrtící klapka. Když šlápneš na brzdu, spadnou otáčky?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » pát zář 10, 2010 09:05

je tam lanko mrkni ještě na klapku jesli neni moc zaneřáděná a nezustává ti v nějaké poloze otevřené pak je tam určo ještě potenciometr škrtící klapky ten muže bejt taky ko
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

sam66
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv lis 03, 2005 12:29

Příspěvek od sam66 » pát zář 10, 2010 14:23

Nedávno jsem řešil něco podobnýho a bylo to těsnění pod sání a těsnící kroužky na klapce sání.motor při jízdě a vyřazení rychlosti zůstával kolem 2 000 ot. a když jsem zastavil na křižovatce,tak mi otáčky lítaly nahoru a dolu od 1000 do 2000,no DĚSNÝ.Při poklepání na plyn se to někdy srovnalo.Když byl motor studenej,tak jsem měl otáčky na neutrál pořád kolem 1800-set.
Sada těsnění pod sání mě stála v renaultu 1700+- a dva kroužky u tý klapky 400+-. druhovýrobu jsem nenašel.

dlabca
Senior member
Příspěvky: 1149
Registrován: pon zář 07, 2009 09:20
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od dlabca » pát zář 10, 2010 15:02

Taky bych to viděl, že někde saje falešný vzduch.
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » pát zář 10, 2010 16:13

ach jo, tak to zajtra v garazi rozoberem :( . Robi to presne to co popisujete, niekedy mi ostanu otacky kludne aj na 3500-4000, to je ostuda.... :( . Za studena mam tiez taky volnobeh okolo 1400-1700!
Skusim to rozobrat a dam vediet co sa mu nepaci...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » pát zář 10, 2010 18:05

rozoberam, rozoberam ale to plastove sanie furt neviem dat dole, cosi ma drzi, prednych 5skrutiek dole, vzadnej vrchnej casti su 2 skrutky a este dakde musi daco byt, lebo nejde to dat dole, len to vakle...
Ako ste to rozoberali vy?? V tom espace je tam tolko miesta ze sa to snad bez uvolnenia motora nizsie ani neda rozobrat... :evil:
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pát zář 10, 2010 18:50

Sice ti s 2litrankem neporadim ale ted si tam predstav moji v6 kde vse od olejoveho sinenbloku dozadu (skoro cela pulka motoru) je shovany pod oknem.to je jupi sundavat sani s trema zrcatkama a 5 lampickama...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » pát zář 10, 2010 20:05

V6 poznám, tiež mi tlče ten samý motorček v Lagunke...ten motor je šialenosť sama o sebe :/ - krásne sa s ním jazdí, ale servisovať to je za trest...

No ale už som ten 2.0 16V rozobral, vzadu pod klapkou boli este dalsie 2 skrutky... Klapka vycistena, jedna ta mensia gumicky praskla, bola uplne tvrda, tak rano musim zohnat druhu a zajtra to snad budem skladat.... Vsetko som technickym benzinom vycistil, vymenil preventivne aj snimac polohy klapky za novy kus co som tu mal, tak snad to bude vsetko OK, lebo ak nie, tak....to radsej zavezem hoc aj do Renaultu, len aby som to uz ja nemusel znovu rozoberat :(((
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

jenula
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon črc 13, 2009 09:29
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jenula » sob zář 11, 2010 20:32

je to motorek otaček měl sem ten samí problem

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » ned zář 12, 2010 00:45

tesnenia na klapke vymenene+snimac polohy skrtiacej klapky a odvtedy nespravil za cca 120km jedinu anomaliu. Ide teraz ako hodinky.
Akurat niekedy dlhsie (cca 2 sekundy) toci, kym nastartuje...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Honza_JM
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: úte lis 02, 2010 13:12

Re: Motor 2.0 16V F4R ostava v otáčkach/sám pridáva otáčky

Příspěvek od Honza_JM » úte bře 22, 2011 09:10

Ahoj, mám taky problém s vysokými otáčkami tohoto motoru.
Nepravidelně mi motor samovolně drží vysoké otáčky na neutrál. Lankem nebo škrtící klapkou to není, když mi takhle zůstaly viset otáčky, vyskočil jsem z auta a zkontroloval, ža klapka je v zavřené poloze. Auto bylo po koupi v servisu, o tomto problému jsem jim řekl, klapku a celé sání vyčistili, předpokládám že i těsnění zkontrolovali.
Já to podle chování tipuji na potenciometr polohy klapky.
Včera jsem se tam ve volné chvilce koukal, ale nevím, zda by šel ten potenciometr demontovat bez vytáhnutí celé klapky ven?
Doufám že na fotce mám označen ten potenciometr?
A co je ten druhý konektor', obtokový ventil?
viz foto:
Dík Honza
Přílohy
Fotografie0022.jpg
Grand Espace 2,0 16V LPG

kovoman
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: stř dub 13, 2011 11:16
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.0 16V F4R ostava v otáčkach/sám pridáva otáčky

Příspěvek od kovoman » stř lis 23, 2011 14:12

Ahoj chlapi,mám stejný problém,jaký tady popisujete.Studené motor ok,starty ok.Při delší jízdě začnou zůstávat otáčky vysoko,spadnou někdy při sešlápnutí plynu či zařazení rychlosti.Koupil jsem ten potenciometr či co na klapce,jak tady píšete a dal jsem auto do servisu.Ne Renault.Tam mě řekli,že se to sání nedá vytáhnout bez demontáže motoru.Mě se tomu ale nechce věřit.Dělal ste to někdo?Vyndal sání,vyčistil a vyměnil ten bazmek?Je tady kolem Brna někdo kdo poradí či udělá?
Renaut Grand Espace 99
2.0,16v,103Kw

Renaul Clio II 01,1.5dci 48kW

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: Motor 2.0 16V F4R ostava v otáčkach/sám pridáva otáčky

Příspěvek od bibo » sob črc 27, 2013 13:08

tak sem povolil předních 5 šroubu ty zdní 2 a vyklá se to aale ven to nejde sakra n a čem to tam ještě drží
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů