Palivové čerpadlo v nádrži - malá prasklinka
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: pon led 07, 2008 20:48
- Bydliště: Provodín 42
Palivové čerpadlo v nádrži - malá prasklinka
Ahoj Rendíci, tak mám po dlouhé době opět problém s Espejsíkem (a to jsem klepal na čelo). Začal mi po nádrži kapat benzín - takže kontrola, demontáž nádrže - no a závada - drobná prasklinka na přívodu do palivového čerpadla. Je to prasklé přímo u konce toho umělého "periskopu" na který se nacvakává přívod z nádrže. Problém mám v tom, že je to na dost špatně přístupným místě, pokoušel jsem se to už dvakrát neůspěšně lepit (i lepším dvousložkovým lepidlem), ale asi to vždy naleptá ten benzín a do druhého dne to zase teče. Na netu jsem zjistil, že se prodává pouze celý ten systém s plovákem a čerpadlem - cca 5000,- (dost drahá prasklinka)
Prosím o radu - nemáte někdo zkušenost nebo radu jak to "zacelit" či nemáte někdo doma tento kus plastu vrchní (je to složené ze dvou plasů, ve kterém je celý system čerpadla a plováku zacvakán a připevněn ale jde rozebrat)
Děkuji za radu a pomoc
Prosím o radu - nemáte někdo zkušenost nebo radu jak to "zacelit" či nemáte někdo doma tento kus plastu vrchní (je to složené ze dvou plasů, ve kterém je celý system čerpadla a plováku zacvakán a připevněn ale jde rozebrat)
Děkuji za radu a pomoc
Espace 2.0 16V
-
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: pon led 07, 2008 20:48
- Bydliště: Provodín 42
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, je to slabota Espaců. Má to snad každý. Už jsem to také řešil. Zalep to lepidlem, omotej izolací a podlož tu trubičku tvrdou gumou.
Protože to dlouhé vedení tvrdé plastové hadičky je na "onen" plastík dost těžký a stačí strašně málo a únava materiálu se projeví.
Protože to dlouhé vedení tvrdé plastové hadičky je na "onen" plastík dost těžký a stačí strašně málo a únava materiálu se projeví.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Tady sem našel čerpadlo za zajímavou cenu-http://www.autoskla-dily-nejlevneji.cz/ ... 604-19489/
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Ale to neřeší onen problém. Čerpadlo je v celoplastovém "obalu" s plovákem a praská nátrubek z toho obalu.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- mitashki_cz
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
- Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)
Tohle je přesne ta blbost ktera jsem udelal ja pred 1,5 měsice ,poradil mí to znamej ze servisu a četl sem to take na foru , že to jde zalepit . Vymstilo se mí to napul cestí do Bulharska a malem sme se podpalili . Tak že jedine nove . Mněl jsem štestí ze se mi to stalo v Tata Banja , kousek od Komarno na Slovensko , tak že odtah do Renaultu a vymena za nove + matka + těsneni + diagnostika a vyplah nadrže mi vyšlo na 420 euro (odtah stal 90 eur ), což me celkem překvapilo . S madžarama jsem se nedomlouvil .Márty píše:Ahoj, je to slabota Espaců. Má to snad každý. Už jsem to také řešil. Zalep to lepidlem, omotej izolací a podlož tu trubičku tvrdou gumou.
Protože to dlouhé vedení tvrdé plastové hadičky je na "onen" plastík dost těžký a stačí strašně málo a únava materiálu se projeví.
Tak že podle mne - nove .
A tohle je odkaz na to co potřebuěš za celkem slušnej peněz : http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... _id=238417
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Nevím v čem by to byla blbost. Již dva Espaci III jezdí s touto opravou ode mě včetně mého a problém není. Ať zkoumám, jak zkoumám, pokud nezmenšíš průtok (průměr) trubičky, neni důvod k panice a plašení jiných lidí k této opravě.
Já sám jsem zastánce originálních dílů a poctivosti práce. Všichni kdo mě znají tak vědí, ale proč bych kvůli plastíku bez ceny, vyhazoval celé čerpadlo s plovákem...
Já sám jsem zastánce originálních dílů a poctivosti práce. Všichni kdo mě znají tak vědí, ale proč bych kvůli plastíku bez ceny, vyhazoval celé čerpadlo s plovákem...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Kluci mam dotaz : to abych vyndal cerpadlo a plovak musim sundat nadrz?to se tam nedostanu horem?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
jojo, nevím jak 3.0, ale u 2.0 to znamená nádrž dolů, nejlépe na rampě a ve dvou lidech, protože si živě pamatuju jak se mnou mávalo cca 15 litrů. Na té ploše nádrže je to jak živé . Největší problém bylo rozdělat ty rychlospojky, naštěstí to šlo rozdělávat i před filtrem. Jinak to lepení (teda rozpálení pájkou) mi zatím drží.
Grand Espace 2.0 8V, r.v.98, LPG
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Tak to je super bomba prima cool...ze mi to prekvapuje u frantika...no snad to nebudu muset jeste dlouho resit...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, u všech verzí Espace IIIse musí sundat nádrž dolů.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
sundání nádrže zase není takový problem.Dělal jsem to sám a v garáži.Vyjezdil jsem si nádrž co nejvíc a pak z boku přizvedl rencka a odmontovat ty 4 šrouby už je hračka a nádrž je dole. Práce tak na 20 minut.Vkládám foto jak jsem si opravoval zátku na plovák a jak vypadá plovák s tou rychlospojkou http://pipej.rajce.idnes.cz/espace_nadrz/
Jako všichni, tak i já měl tuto závadu. Pouze bych doplnil moje zjištění. Na jámě jsem řešill možné příčiny. A hle přesně nad oním kolínkem je na karoserii plechová vzpěra (prolis) a pokud nádrž usadíte a dotáhnete je tam mezera cca.5 mm. Stalo se mi to v parném létě po natankování plné nádrže, kdy se přirozeně tlakem mírně "nafoukne". Řešení je jednoduché. Kladivem jsem v místě nad čerpadlem plech ohnul (moc se mu nechtělo, ale musel ) a jsem zcela přesvědčen, že mám věc natrvalo vyřešenu.
Bohužel se mě to stalo 2 dny před odjezdem na dovolenou (proto plná nádrž) a neměl jsem čas se zabývat alternativama. Takže origo v Renaultu mě přišlo na cca.12 000,-Kč + matka cca.250,-Kč.
Ještě se zeptám - stalo se to někomu jindy než v létě?
Bohužel se mě to stalo 2 dny před odjezdem na dovolenou (proto plná nádrž) a neměl jsem čas se zabývat alternativama. Takže origo v Renaultu mě přišlo na cca.12 000,-Kč + matka cca.250,-Kč.
Ještě se zeptám - stalo se to někomu jindy než v létě?
ESPACE III 2.0 16V 103kW r.v.2001 (prodáno)
GRAND SCENIC III 1.6 dci 96kW BOSE r.v.2011
GRAND SCENIC III 1.6 dci 96kW BOSE r.v.2011
To je samozřejmě také názor, ale zkoušel jsi kontrolovat tu mezeru o které mluvím? Já jsem dal na ono kolínko čerpadla modelínu, namontoval nádrž a pak znovu sundal a změřil. Jistě mohou nějakou roli hrát i trvalé vibrace a hmotnost hadice, ale přesto si myslím, že hlavní důvod je přímý kontakt.
ESPACE III 2.0 16V 103kW r.v.2001 (prodáno)
GRAND SCENIC III 1.6 dci 96kW BOSE r.v.2011
GRAND SCENIC III 1.6 dci 96kW BOSE r.v.2011
stalo se mi to v létě na cestě ze švýcar, vyřešil jsem to provrtaným šroubem zatočeným do toho nátrubku nebo do toho co zbylo po oklepaní otřepků ..zatím drží...změnil jsem tím prutok ale na nic to vliv snad nemá. maximálně si víc mákne čerpadlo a dřív odejde. abych sundal nádrž musel jsem řezat šrouby (u nádrže krásná práce) rv 98
Espace III 98 2.0i 84kW LPG ..posunuto v rodině
Grand Espace IV 2004 3.5 V6 ..chtělo to změnu
Grand Espace IV 2004 3.5 V6 ..chtělo to změnu
Tak mam dotaz k nafte: Z espace mi zacala tyct nafta z vysokotlakeho cerpadla. Po pokusu o napravu pry stale vzlina. Jedine dobre reseni je pry poridit nove. Cena 23 tisic (vzhledem k tomu ze me cekaji rozvody a tlumice mi toto dost lame vaz ). Je nejake jine reseni, ktere mate overene a je levnejsi. Pouzite ani repasovane mi muj servisak nedoporucuje. Co vy na to?
Prodan po smrti motoru - Grand Espace III, 2,2 dci initiale aneb Svižník
Kde je pojistka od čerpadla?????
Zdravím. Samozřejmě také jsem měl problém s tekoucím benzínem, celé jsem to zaletoval rozpustil jsem v tom kus jiného palstu a zatím to jede (Je zajímavé že vesměs všem praskly ty plastové matky kde udělali soudruz z fancie chybu) ale mám jiný problém. Můj espas je na LPG. jel jsem cca 60 km úplně bez benzínu a schořelo mi palivové čerpadlo. Není problém s výměnou čerapadla, ale s pojistkou, KDE JE POJISTKA zad-li vůbec je od čerpadla. Kdo ví ať napoví. Díky
Ahoj, souhlasím s Renkem. Měl jsem to před rokem venku a nechal to zavařit u chlapíka, co vaří různé plasty (je to třída) Drželo něco přes rok a minulý týden opět kapání od nádrže.Sehnal jsem na vrakárně jen ten horní kus (500,-)a prohodil je. Potom jsem také řešil proč to opět prasklo a koukal při montáži přes zrcátko do prostoru s hadičkami a bylo vidět při dotažení, že se hadičky opírají o tu výztuž, až se mírně ohnuly.
Řešil jsem to podložením nádrže v místě uchycení a podložením samotné hadičky v místě spojky na odvodní trubičce, tak aby se opřela o nádrž. (ta zpátečka ještě asi nikomu nepraskla?) Více jsem se potrápil s rozpojením spojky odvětrání nádrže, vyžadovalo to nějaký přípravek , který by se do spojky vsunul a poodtlačil segrovku, jenže ten nebyl Nakonec jsem předělal celý spoj ( za rychlospojku).Při demontáži nádrže se na mě vysypal ten přední pásek pod nádrž, ten jsem ustřihl z nerez plechu a zaměnil. Jo a ty matky praskají asi všechny, měl jsem v ruce 4 ks na vrakárně a všechny prasklé na několika místech, včetně té mé . Tak že doporučuji objednat (pokud to jde?) dopředu novou.
Řešil jsem to podložením nádrže v místě uchycení a podložením samotné hadičky v místě spojky na odvodní trubičce, tak aby se opřela o nádrž. (ta zpátečka ještě asi nikomu nepraskla?) Více jsem se potrápil s rozpojením spojky odvětrání nádrže, vyžadovalo to nějaký přípravek , který by se do spojky vsunul a poodtlačil segrovku, jenže ten nebyl Nakonec jsem předělal celý spoj ( za rychlospojku).Při demontáži nádrže se na mě vysypal ten přední pásek pod nádrž, ten jsem ustřihl z nerez plechu a zaměnil. Jo a ty matky praskají asi všechny, měl jsem v ruce 4 ks na vrakárně a všechny prasklé na několika místech, včetně té mé . Tak že doporučuji objednat (pokud to jde?) dopředu novou.
Grand Espace 98
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Já mám Espace III phase II, tento problém jsem výše už také psal. Měljsem to samé, ale rozhodně nemám tak málo prostoru mezi nádrží (čerpadlem) a karoserii. Mám nad tím celým ještě plastový kryt oněch hadiček a pak ještě X cm místa...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Tak došlo i na mě. Měl jsem praskou matku (když jsem natankoval plnou, všude smrděl benzín), pořídil jsem u rencků novou (500 + těsnění 400) a s dvorním mechanikem jsme se jí tam snažili půl hodiny našroubovat. Nakonec jsme to vzdali, ta nová matka byla prostě malá. Frantíci zřejmě zvolili u nádrže nevhodný materiál a léty ten plast natahne benzín a zvětší svůj objem, nabobtná - to by vysvětlovalo i málo místa nad čerpadlem - předpokládám, že se prostě nádrž zvětší celá. I původní těsnění pod čerpadlem bylo v porovnání s novým o kus větší. Vyřešili jsme to použitím staré matky, kterou jsme stahli vázacím drátem, aby se nerozlejzala a přitom dostatečné tlačila na čerpadlo a těsnění. Bohužel se nám při tom povedlo ulomit právě to plastový "kurvítko" - vývod z čerpadla. Pokusím se udělat do plastu závit a vešroubovat za použití lepidla 8čku šroubek provrtanej nějakou 4kou vrtákem (resp. známej mi to nějak vysoustruží ze závitovky). Trochu se tím sníží průtok, ale snad to nebude tolik vadit - benzínem se prý i chladí vstřikovací soustava, tak to snad snížení průtoku ustojí - teoreticky by to měla diagnostika ukázat.
Kdybyste někdo potřeboval tu plastovou matku, tak jí mám k prodeji (na ceně bysme se domluvili), ale pokud máte zvětšený hrdlo, tak bude asi taky k ničemu. Holt si jí "usmažím"
Kdybyste někdo potřeboval tu plastovou matku, tak jí mám k prodeji (na ceně bysme se domluvili), ale pokud máte zvětšený hrdlo, tak bude asi taky k ničemu. Holt si jí "usmažím"
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
tak ted sem zmaten.musi tedy nadrz dolu nebo ne?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Jo ta nádrž musí dolu,ale není to zase tak strašná práce.Jsou to 4 šrouby,odpojit přívody a vývody atd. a je dole.Čerpadlo s plovákem je v ní umístěno shora a upevněno takovou maticí,která dost praská a nová tam fakt nejde,takže to chce stáhnout kovovou páskou.Mě se stalo,že když ta matka praskla,tak benzín tlačil čerpadlo s plovákem ven a vývody z čerpadla pak narážely na spodek auta a nakonec praskly.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů