Automat - automatická převodovka v E III
Moderátor: Moderators General
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Automat - automatická převodovka v E III
tak uz doslo i na me.automat umrel...uz se poustim do repasu tak doufam ze to zas pofrci jak by melo...jen nechapu jednu vec...jakto ze origo automat vydrzi i kdyz se mu meni olej 200tis a repas i 350tis.ze by soudruzi udelali nakej defekt?..dnes sem koukal na vnitrek automatu a sou uplne ohlodany lamely a kovova lamela na menici je ohoblovana.chapu ze hp20 je dost podimenzovana na ten motor pac by mela utahnout kroutak 200 a 3v6/24v ma 235 a espace je i pomerne tezkej ale porad mi to nak neda jak to ze repas vydrzi pri vymene oleje skoro dvojnasobek oproti origu z vyroby ve stejnym aute ...jinak vse se tvari dobre ale prdim na to udelam kompletku a bude klid do smrti auti jelikoz predpokladam ze espace 550tis nevydrzi...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Bude to tím, že postupem doby, se ty součástky modifikovali, právě z důvodů analýz poruch. Také není dobré používat "jakýkoli" ATF olej, ale jen originální, nebo od firmy Mobil. Tento není červený, ale žlutý a má lepší viskozitu, převodovky řadí hladčeji a snáší vyšší teplotu, není agresivní vůči materiálu lamel. Toto mám od firmy co repasuje automaty ZF.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Automat - automatická převodovka v E III
ted uz vim kdyz sem koukal na origo zniceny dily a novy dily v cem je chyba...v renaultu a jejich konstrukterech!!!videl sem stejny automat taktez oznaceny hp20 ale z mergla je takrka identickej v rozvadeci lamelach ale ma jine hlavni rozvodove kolo a samo obal ale vnitrkem jsou stejny a ejhle mergl pouzival uz pohledove kvalitnejsi a tvrdsi material...me odesel z duvodu zadrenyho loziska na hlavnim ozubenym kole tudiz se upek olej a zapek automat jelikoz teplotni ochranu zadnou nema...poenta je vtom ze je to jen hp20 tudiz konstrukce na kroutak 20 ale mi mame 23?tudiz meli k tomu prizpusobyt material...ten kdo jezdi jen po dalnici natoci 300 nez klekne ale ja jezdim sice dalky ale samej kopec a serpentyny tudiz v nizkych otackach vyuzivam silu kroutaku a problem na hlavnim rozvodnym kole byl na svete uz pri 200tis odeslo lozisko ale zuby a jine soucasti byly pekne opetrebeny behem tech 200tis a tudiz na kvalite oleje fakt nesejde protoze muj automat starej dostal prvni novou napln v 108tis pri stari 5let a pak v 155 kdyz sem ho koupil stari 9let a pri 201tis opet origo olej stari 11let a pri 204kliknul...delali mi komplet repas autamotu az na samotnej centralni mozek kterej krom vymeny tlaku a kabelaze je neopravitelnej tudiz sem pouzil jinej nespecenej ze staryho a jen vymenil tlaky a nechal premerit kovove pritlacaky ktery byly v tabulkove norme v te lepsi kolonce.cena novyho vymenym zpusobem 27tis bez dph...jinak cena myho repasu rozvadece vsechny loziska gufera tlaky sitka olej a nove kola plus lamely atd... vlastne krom dvou veci diferak ktery byl bez vule ale loziska dostal novy a samotneho mozku vse nove a po doporuceni specialisty made in mercedes jen matrial 22000kc...made in renault 20400kc...je toho hodnekde udelal soudruh chybu muj automatar to dela 15let cca 5x tydne komplet repas jelikoz mu vozi automaty z nemecka a rikal ze nase hp20 s origo dilame renault se mu opet do 200tis vratila ale repas mercedes uz nikdy...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Po dlhej odmlke sa pridavam a ako som slubil, že sa ozvem ako dopadla vymena automatickej prevodovky aj s motorom.
Dopadlo to celkom v pohode. auto bolo rozobraté, zložené a spojazdnené za 2 týždne, kedže mechanik mal aj kopec inej roboty. Chladiče museli ísť dolu lebo hadice boli pripečené a musel ich odrezať.
Motor chodí parádne aj prevodovka. Po zložení musel volať znamemu(mechanikovi) odborníkovi na renaulty, ktorého osobne nepoznám, ale po 4 hodinovom pátraní a skušaní nakoniec auto naštartovalo. Nepamätám si čo všetko tam bolo, ale myslím že museli vymeniť aj nejaké riadiace jednotky. Auto jazdí,len čo nejde je tempomat a klimatizácia nefunguje po novej náplni.Vlastne ani neviem či išla.
Momentalne ma čaká ešte výmena oleja, kedže nemám čas na to a jazdím len o výkendoch. Je pravda že rakuske auto čo som doviezol je v zachovalejšom stave ako to kvázi slovenské, ktoré bolo dovezené a má cca 400 tis. kilometrov. Ved na tom rakúšanovi povolim každu šroubu, kdež to na tom druhom je to trapenie. V aute ostali pôvodné kilometre, kedže sa nemenili všetky jednotky a načítalo si tu najvyžšiu hodnotu.
to Šamša: myslíš že je lepšie dať ten Mobil alebo origo olej?
Dopadlo to celkom v pohode. auto bolo rozobraté, zložené a spojazdnené za 2 týždne, kedže mechanik mal aj kopec inej roboty. Chladiče museli ísť dolu lebo hadice boli pripečené a musel ich odrezať.
Motor chodí parádne aj prevodovka. Po zložení musel volať znamemu(mechanikovi) odborníkovi na renaulty, ktorého osobne nepoznám, ale po 4 hodinovom pátraní a skušaní nakoniec auto naštartovalo. Nepamätám si čo všetko tam bolo, ale myslím že museli vymeniť aj nejaké riadiace jednotky. Auto jazdí,len čo nejde je tempomat a klimatizácia nefunguje po novej náplni.Vlastne ani neviem či išla.
Momentalne ma čaká ešte výmena oleja, kedže nemám čas na to a jazdím len o výkendoch. Je pravda že rakuske auto čo som doviezol je v zachovalejšom stave ako to kvázi slovenské, ktoré bolo dovezené a má cca 400 tis. kilometrov. Ved na tom rakúšanovi povolim každu šroubu, kdež to na tom druhom je to trapenie. V aute ostali pôvodné kilometre, kedže sa nemenili všetky jednotky a načítalo si tu najvyžšiu hodnotu.
to Šamša: myslíš že je lepšie dať ten Mobil alebo origo olej?
Renault Grand Espace III, 3.0 V6 24V 140KW, automat
rv: 2001
rv: 2001
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Hlavně nemíchat, pokud by jsi chtěl použít ten Mobil, tak systém musí být prázdný, tj. chtělo to při tom přehazování, vše vypustit, včetně měniče. Takhle asi budeš už pořídit originál.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Automat - automatická převodovka v E III
chalani a viete mi povedať ktorý je ten originalny olej do našej prevodovky?
- Elf RENAULTMATIC? či
- Elf DEXRON 3? alebo
- Elf ELFMATIC G3?
Mohol by som kupiť napríklad tento? http://maziva.heureka.sk/elf-elfmatic-g3/
Prevodovka by to mala byť ZF 4HP20 spojena s motorom L7X(V624V)
Vďaka
- Elf RENAULTMATIC? či
- Elf DEXRON 3? alebo
- Elf ELFMATIC G3?
Mohol by som kupiť napríklad tento? http://maziva.heureka.sk/elf-elfmatic-g3/
Prevodovka by to mala byť ZF 4HP20 spojena s motorom L7X(V624V)
Vďaka
Renault Grand Espace III, 3.0 V6 24V 140KW, automat
rv: 2001
rv: 2001
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Nikdo nic?
Tak znova. Aky origo olej ide do tej prevodovky? Nechcem aby mi automat klakol.
Marty možno by si mi mohol pomôcť. Nejdem to nájsť nikde na nete a nemám ani nikoho, kto by to mohol vedieť.
Čo sa týka mazacích plánov tak ELF neponuka moju motorizáciu.
Tak znova. Aky origo olej ide do tej prevodovky? Nechcem aby mi automat klakol.
Marty možno by si mi mohol pomôcť. Nejdem to nájsť nikde na nete a nemám ani nikoho, kto by to mohol vedieť.
Čo sa týka mazacích plánov tak ELF neponuka moju motorizáciu.
Renault Grand Espace III, 3.0 V6 24V 140KW, automat
rv: 2001
rv: 2001
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Automat - automatická převodovka v E III
nevim co ma za oznaceni elf ale prevodovka ZF 4hp20 ma origo special olej ESSO LT71141 (dexronIII)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Je to tak !!!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Automat - automatická převodovka v E III
takze potvrzeno automatarem u elfa je b spravne Elf DEXRON 3...stejne oznaceni vlastosti ma i jiz muj a martyho zminovany origo olej esso...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Velmi pekne dakujem. Zajtra idem hned zhanat po nete olej a v najblizsej dobe idem do vymeny. Dam vediet ako to dopadlo. Este raz jedno velke DAKUJEM RENAULTACI ! ! !
Renault Grand Espace III, 3.0 V6 24V 140KW, automat
rv: 2001
rv: 2001
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Jinak ten Mobil co jsem uvedl je též specifikace LT71141, převodovky ZF u BMW. To znamená že to zřejmě vyrábí jeden výrobce a pak se to přebaluje do butelek prémiových značek.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Automat - automatická převodovka v E III
nemám nic k automatu ale řešim koncovku řadící páky manželka mě ji trhla prstynkem a je to hnus to ted držet v ruce dá se to něčim nahradit nebo musí bejt origo je to na manual samo
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Zdravim,jaky je typ aut prevodovky v E III s motorem f4r ? Neni to tu jednoznacne uvedeno a hodlam tohe auto koupit,tak abych vedel na cem jsem (kvuli specifikaci naplne).dik
Mazda 626 2.0i (první normální auto)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Zdravím, nevíme si moc rady se sháněním automatu pro Espace 6V 140kW benzín ročník 2000, chceme risknout výměnu za jinou. V jakých vozech je ta samá, eventuelně mohl by někdo poradit nějaký zdroj takovýchto speciálek?
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Převodovka je tam ZF 4HP20, montuje se do Citroenů. Tam má jinou frému, ale ta jde přendat.KristaP píše:Zdravím, nevíme si moc rady se sháněním automatu pro Espace 6V 140kW benzín ročník 2000, chceme risknout výměnu za jinou. V jakých vozech je ta samá, eventuelně mohl by někdo poradit nějaký zdroj takovýchto speciálek?
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: Automat - automatická převodovka v E III
super,tuhle převodovku má i švagr v C4,ale jako tiptronic (možnost manuálního řazení).Nicméně z koupě sešlo,vyhlédnutého Espika mi vyfoukli před nosem. Zaujal mě ale tento inzerát http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
Zaráží mě proč je páka voliče pod volantem,když dvoulitry ji měli zásadně na podlaze,a pak dovětek "občas nelze zařadit 5 převodový stupen" i když všechny automaty na E III byly 4stupnové. Že by stará nápln + špatný solenoid ?.Pokud ano,za tu cenu dy se to dalo risknout....
Zaráží mě proč je páka voliče pod volantem,když dvoulitry ji měli zásadně na podlaze,a pak dovětek "občas nelze zařadit 5 převodový stupen" i když všechny automaty na E III byly 4stupnové. Že by stará nápln + špatný solenoid ?.Pokud ano,za tu cenu dy se to dalo risknout....
Mazda 626 2.0i (první normální auto)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Tak to je pěkná blbost s tou převodovkou. Tohle řazení měli jen manuály. Je tam přepákování které se často vyběhá a pak to blbě řadí. Nebo je v háji 5, málo oleje. ALE automat to nemá určitě.
Scenic Grand II 2,0L, 16v, r.v.2006, panorama, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -
http://akruh.rajce.idnes.cz/
Re: Automat - automatická převodovka v E III
na fotce z interiéru lze vidět že jsou tam jen DVA pedály,navíc tuto řadičku jsem viděl jen u V6 v automatu,jinak nikde.Viz
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/ren ... 84836.html
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/ren ... 84836.html
Mazda 626 2.0i (první normální auto)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Re: Automat - automatická převodovka v E III
ahoj automati.. mám menší problém a snad to někdo z vás už řešil... mám 3.0V6 24V a po nastartování jako by něco klepe nebo škrtá a vychází ten zvuk jako od hydroměniče. vtahu to přestane. na P nebo N to dělá když přidám a uberu tak to začne klepat. díky za rady..
Laguna 1.9DCi 79Kw (manželky)
Espace III 3.0 V6 24v 1999 LPG
Espace III 3.0 V6 24v 1999 LPG
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Kontrolovals mnozstvi naplne ? Popr. barvu (tmava,cira)
Mazda 626 2.0i (první normální auto)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Re: Automat - automatická převodovka v E III
olej jsem měnil a je ho tom dostatek. barvu měl dobrou.
Laguna 1.9DCi 79Kw (manželky)
Espace III 3.0 V6 24v 1999 LPG
Espace III 3.0 V6 24v 1999 LPG
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Mam podezreni na opotrebovanou ci povolenou pasovou brzdu.Jinak uz fak nevim
Mazda 626 2.0i (první normální auto)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Re: Automat - automatická převodovka v E III
to slyšim prvně.. a kde se ta pásová brzda nachazí??? díky
Laguna 1.9DCi 79Kw (manželky)
Espace III 3.0 V6 24v 1999 LPG
Espace III 3.0 V6 24v 1999 LPG
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Uvnitr prevodovky.slouzi ke tlumeni razu pri razeni.ale lepsi by bylo zajet do servisu aut. prevodovek.
Mazda 626 2.0i (první normální auto)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Opel Omega B 2.0i 16v (dálniční koráb)
Mazda Xedos 6 2.0i V6 (stíhačka)
Renault Laguna RXT 1.8i 16v (kočárek)
Fiat Multipla 1.6 16v (autobus)
Citroen Xsara Picasso Exclusive 1.8i 16v (2002) (echt kočárek)
Renault Kangoo 1.4i RXE automat (splašené přibližovadlo pro manželku)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů