Automat - automatická převodovka v E III

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Daveson
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: sob čer 19, 2010 21:30
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od Daveson » sob čer 19, 2010 21:36

Na automatické převodovce na řazení jsou tři tlačítka D3, nějaký symbol vločky a jedno tlačítko bez obrázku. K čemu slouží tato tlačítka?
Jo a jedna důležitá věc je to 06/2002 výroba díky...

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » ned čer 20, 2010 10:03

D3 jak píšeš je stejné jako máš polohu "páky" 1 a 2 tak je 3 na "tlačítko" tzn. že po zmáčkutí, bude převodovka řadit jen do třetího stupně.
Vločka je trochu falešné ASR na zimu a mění přenos síly na kola při rozjezdu. Používat opravdu jen na sněhu a rozjezd.
A poslední neoznačené tlačítko, je na odblokování "páky" z polohy P, při nouzovém stavu, když by došlo k přerušení elektriky, protože řadícípáka jde z polohy P jen při zapnutém zapalování a sešlápnutí brzdy.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Daveson
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: sob čer 19, 2010 21:30
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daveson » ned čer 20, 2010 14:58

S vločkou a D3 u převodovky, jsem takovou nějakou představu měl, ale to neoznačené tlačítko by mne tedy nenapadlo. Zatím fakt moc díky...

Daveson
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: sob čer 19, 2010 21:30
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Daveson » úte čer 22, 2010 07:00

Pánové ještě jeden dotaz. Na palubovce se mi sem tam rozsvítí symbol takového jako grafu taková křivka nahoru dolů, nevíte někdo co to může být? Rozsvítí se to a napíše service a po půl minutě to zhasne. Všiml jsem si že to dělává když je auto studené. A lze přidělat ovládání pod volantem k neorigo rádiu?

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » stř čer 23, 2010 17:49

Může to být i chyba na automatické převodovce. Za studena nízký tlak (málo oleje). Tato "kontrolka" má několik významů.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pon čer 28, 2010 19:24

Nasi maj na automatu uz 250tis a na predchozim 450tis a nikdy na nej nesahly krom vymeny oleje po 100tis.ja mel na bejvalim voze 220 a taky ok.je to fakt vec nahody...kamarad by si jiny auto nez automat neporidil a uz ma asi 8za zivot a vecne problem s automatem(podotykam ze vzdy koupil ojetinu u nas kolem 200tis km)a bracha uz ma 3automat vzdy melo kolem 200tis kdyz ho koupil a litaj vsechny auta do dnes s puvodnim automatem...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » pon čer 28, 2010 19:31

Další podstatná věc u automatu, je kontrola hladiny oleje. Je to nejdůležitější pro převodovku, protože i deci pod míru je nebezpečný. !!!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pon lis 29, 2010 07:35

Kluci jak pouzivate simbol vlocky na automatech?v manualu pisou jen dokavad zasnezene podminky neopadnou ale to stim muzu ject i 100km?nebo to je jen rozject se a vypnout a ma to naky rychlostni limity ty uzaverky dyferaku?ja jen abych nerozlousk automat a pouzival to spravne...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » pon lis 29, 2010 17:34

Není to uzávěrka diferenciálu. Vločka znamená, jako by si u manuálu pomaleji pouštěl spojku, ba jí nechal trochu klouzat. Prostě aby nebyl veškerej krouťák na kolech.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pon lis 29, 2010 18:00

No vidis a ja myslel ze to castecne uzavira diferak.takze to jen drzi spojku pri rozjezdech nebo i pri razeni a podrazovani jinych rychlosti?ja jen jestli kdyz sem kazdy vikend na horach zda to mam mit pusteny furt kdyz je snich na silnici nebo jen se rozject a muzu to vypnout pac pak uz rozdil nepoznam?nebo to poznam i pri razeni ci podrazovani?a co kdyz pojedu 250km v zasnezeny silnici rychlosti od 0 az 90km/hod muzu to mit porad pusteny?nebo tim palim spojku?ma to naky limity?a jak to pouzivate vi?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Příspěvek od milanPf » pon lis 29, 2010 18:10

benisek josef píše:Kluci jak pouzivate simbol vlocky na automatech?v manualu pisou jen dokavad zasnezene podminky neopadnou ale to stim muzu ject i 100km?nebo to je jen rozject se a vypnout a ma to naky rychlostni limity ty uzaverky dyferaku?ja jen abych nerozlousk automat a pouzival to spravne...
cus,
teda nevim jak se to presne ma pouzivat, ale ja kdyz to zmacknu, tak mi prijde, jako by prevodovka jen jemneji poustela spojku. Proste se auto rozjede pomaleji, tedy na asi na vyssi otacky motoru.

S tim ASR to asi moc spolecneho neni, ASR funguje tak, ze kdyz mas prokluz, tak ubere vykon motoru, nasledne to zabere znova, tedy pokud se prokluz neprojevi a znova dokud se nerozjedes..
pokud se ti protacej kola, ta se temer rozect neda, tam uz ASR u WV proste vypinam :)))..asi jo, ale desne pomaloucku, at mas seslapnutej plyn jak chces.

Jelikoz bydlim na vesnici, kde moc neprotahujou, tak moc dobre vim jak by se spis hodila automaticka(nebo aspon manualni) uzaverka. Ja kdyz zmacknu vlocku a proste auto zabere, tak se jen protaci a stejne stojim :( :(
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

Jan Ossendorf
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: pon črc 16, 2007 13:36
Bydliště: Choceň

Příspěvek od Jan Ossendorf » úte lis 30, 2010 17:06

Já jsem nikdy nechtěl třílitr a už vůbec ne v automatu. Pro koupi téhle kombinace jsem se rozhodl jedině kvůli podstatně nižší ceně, než měly v té době srovnatelné dvoulitry. V případě poruchy automatu by mě bohatě zbylo na jeho opravu. Navíc v autě bylo již zabudované LPG. Od koupě jsem najel již 50000,- km a kromě výměny oleje no problem. Naopak uvedu jeden příklad drahé opravy, které se bohužel vyhnout moc nedá u auta s manuálem. Kamarád má Mondeo 2.0 TDCi a při výměně spojky ve 160000,- km bylo nutné vyměnit i setrvačník. Cena opravy byla 30000,- Kč v neznačkovém servisu a s díly od Štangla. Jak bylo následně zjištěno, ve Fordu by to stálo podobně. A pak že jsou opravy automatu drahé..... A to nešlo o opravu převodovky, ale pouze o výměnu spotřebních dílů !!!
1999 - 2003 Renault 19, 1.8 RT 1994
2003 - 2007 Renault Laguna 2.0 RXE 1997
2007 - 2013 Renault Espace 3.0V6 LPG 1997
Od 11 2014 Renault Megane 1.6 81 kW Limited 2014

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » pon pro 20, 2010 10:35

Tak tu mám trochu informací, které říká uživatelský manuál o našem automatu !!!!

Obrázek
Obrázek
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pon pro 20, 2010 11:12

milanPf píše:
benisek josef píše:Kluci jak pouzivate simbol vlocky na automatech?...
cus,
teda nevim jak se to presne ma pouzivat, ale ja kdyz to zmacknu, tak mi prijde, jako by prevodovka jen jemneji poustela spojku. Proste se auto rozjede pomaleji, tedy na asi na vyssi otacky motoru.
Jestli to funguje stejne jako u MeganeII, tak se to proste zkousi rozjet rovnou na dvojku, je zablokovane pouziti premosteni menice a veskerou praci "oddre" hydrodynamicky menic (proto ta potreba vyssich otacek motoru a proto ten hladsi rozjezd).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od benisek josef » sob úno 12, 2011 10:21

Tak sem si kluci uklizel papiry a doslo i na papiry od auta kde sem nasel nemeckej manual(v aute sem si nechal ceskej)a nasel sem to co v ceskem neni a to ze k automatu se dala dokoupit rychlost S.ja mam PRD321* a tady je i na obrazky SPRD321*.na dalsi strance je to popsany jako "Sportliche fahrweise".
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od Márty » sob úno 12, 2011 18:13

Co se týká toho automatu, to je stará verze (phase I) v prvních Espacech III, která neměla tlačítko v podlaze "kick down", ale tlačítko sport, které dalo povel převodovce řadit ve vyšších otáčkách.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od kmarty » sob úno 12, 2011 19:00

Márty píše:... neměla tlačítko v podlaze "kick down", ale tlačítko sport, které dalo povel převodovce řadit ve vyšších otáčkách.
Mala poznamka od non-Espacisty :-) : Tyhle dve veci, kick-down a "sport" tlacitko, nejsou zamenne.
Na druhou stranu jsem byl az dodnes presvedcen ze kick-down ma kazdy automat mladsi ctyriceti let.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od Márty » sob úno 12, 2011 19:16

Kick down, NEMĚLA každá automatická převodovka.
Např. Laguna II V6 24v, kick down nemá, tam si můžeš "sekvencí" sám podřadit, v Renaultu 25 V6 baccara ho taky nemám, tam mám tlačítko sport.

Záleží na řídící jednotce převodovky, konstrukci atd...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od kmarty » ned úno 13, 2011 00:18

Márty píše:Např. Laguna II V6 24v, kick down nemá...
To si delas píííp (+smajlik s upadlou celisti).
No kurna, ja mam mit v MeganeII horsi automat nez co se dava/daval do Laguny, mam taky to sekvencka-like razeni, ale kick-down mam. Tlacitko sport nemam, pac si jizdni rezimy (eco, normal, sport) ta prevodovka meni sama na zaklade vylomenin za volantem.
Kamarad ma (resp. mel) ScorpioII se starsim typem prevodovky kde byl sport rezim pres tlacitko a kick-down pochopitelne nechybel.
Muj trikvaltovy automat co jsem mel v Taunusu byl tusim z roku 74 a kick-down ta prevodovka samozrejme mela.

Zatim jediny pripad kdy jsem kde nasel chybejici kick-down u automaticke prevodovky v osobnim aute bylo, kdy ta prevodovka puvodne kick-down mela, ale majitel jej znefunkcnil (neptej se mne proc) pripadne slo o stav, kdy mela prevodovka poruchu.

Ale mozny je vsechno. I kdyz mi to prijde fakt na hlavu. Zase je fakt ze Espace je spis takovej malej autobus nez osobak, takze ten kick-down ... ne, stejne mi to prijde padly na hlavu :-).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od Márty » ned úno 13, 2011 08:55

Jj, je to tak.
opravdu v R25 kick down nemám a až budeš na srazu, Havran ti rád Lagunu ukáže. Sám jsem na to koukal jak puk. Je to prostě co kus to zvláštnost. Já sám to v Espacu mám, ale holt jinej kraj = jiná převodovka :smile16:

Tak trochu si začínám i myslet, že typ automatu s jeho výbavou (sport, kick down a pod) je podle země určení a jejich mentality. Občasrůzné výbavy a pod... Je opravdu ve stejných autech mraky zvláštností co člověk málokdy chápe...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od milanPf » ned úno 13, 2011 13:15

cus chlapy,

takova lamerska otakza:co to presne je? :))

kick-down a "sport" tlacitko
dik
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od kmarty » ned úno 13, 2011 13:46

Kick-down umožňuje okamžité podřazení na nejnižší možný rychlostní stupeň prošlápnutím plynoveho pedálu až na podlahu (např. při předjíždění). Jde o jednorazovou zalezitost.

Tlačítko "sport", resp. sport rezim, říká převodovce aby řadila později, aby byl motor udržován ve vyšších otáčkách. To je teda ten nejhlavnejsi rys, dal uz se to lisi prevodovka od prevodovky (dalsi ficury pak byvaji: udrzeni kvaltu v zatacce, vehementnejsi brzdeni motorem, pri brzdeni okamzite podrazeni na nizsi kvalt a podobne).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od Márty » ned úno 13, 2011 17:31

Přesně tak...
pokud ho sešlápneš pedálem plynu, řídící jednotka chápe, že potřebuješ maximum výkonu a přeřazuje v otáčkách, kde má tento motor s převodovkou nejvyšší krouťák.
Pokud ho zmáčkneš a pustíš, je to pouze momentální výkon a dále je v jednotce informace z polohy pedálu plynu (poťák klapky). Je to jako by si ho nezmáčkl, ale šlápl na plyn těsně ke "kick downu".

Fixace rychlosti D3, je dobré na podřazení když vidím, že končím na dálnici a nebo když sjedu z dálnice do mesta v provozu, kde nepotřebuju aby vůbec řadil zbytečně čtyřku, kterou v městském provozu beztak nevyužiješ.
Pokud, ale necháš omylem D3 a pak potřebuješ náhle výkon na předjetí a přesáhneš nějaké otáčky, nezůstane rychlost "zamčená", ale přeřazuje sám a vypne ji. Nenechá sám sebe zničit.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od duskopoprad » ned bře 06, 2011 17:08

Márty zablokoval , tak som na tejto téme. Mám problém s automatom V6, 24V... Naštartujem, zaradím D, rozbieha sa normálne. Pri radení na 2. to strašne trhne a potom ide ako lemra, nedajbože sa rozbenúť. A potom to robí vždy, až kým nevypnem motor. Keď znovu naštartujem, tak sa to opakuje... Ako by tým trhnutím prepol nejaký bezpečnostný ventil a stratilo tlak. Bude to v elektronike? Vymenil som riad. jednotku prevodovky a robí to stejne. Poraďte. Díky.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Automat - automatická převodovka v E III

Příspěvek od Márty » ned bře 06, 2011 18:04

Těžko spekulovat, ale základní pomůcka na test automatu je jeho chování při naprosto pomalém a klidném rozjíždění, nesmí následovat žádné "kopání" ani markantně nápadné přeřazení. Musí to být naprosto plynulé.
Myslím, že bude problém mechanický, ale jak říkám, je to jen spekulace.
Pozoroval si někdy v minulosti náznaky trhání při přeřazování nahoru, nebo to bylo jen zničeho nic jednoho dne ?


P.S. ostatní témata o automatech jsem zamkl, protože i když bylo téma o oleji, nebo o mechanice a někde o ovládání, stejnak se to zvrhne ve vše kolem automatu a těžko to udržovat zvlášť---(ovládání, náplň a pod.) Až toto vlákno bude mít třeba 10 stránek, vyberu jednotlivé poznatky a pak až rozdělím...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů