Automat - automatická převodovka v E III
Moderátor: Moderators General
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Přesně tak. Dnes se ojetá auta, prodávají za hubičku, ale když si spočítáš náklady na opravu, zprovoznění a provoz, je E III dost drahý a v celkovém počtu máš docela slušné nové auto a 5 let na něj nešáhneš !
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Automat - automatická převodovka v E III
zdravim.mam taky espace lll automat a taky byl nejakej problem.u mne to ale byl vzdy selenoid a ten se da koupit asi za 800 kc.zmerit ze je spatnej jde na aute.jen se vynda konektor.v pripade poruche ale auto jrlo a neradilo,kdyz mne vypydla segerovka v diferaku tak mne to zbytecne vytahli z auta.sice se nemusi vyndavat motor ale stejne to stalo5000kc.dnes bych pri problemech koupil prevodovku celou -da se sehnat .hydraulicky mnenic se da koupit v polsku za docela malo.je to risk ale odvaznym stesti preje.mam espace 9let a jiny auto nechci.mam v nem od lonska plyn a tak pohoda.cus
Re: Automat - automatická převodovka v E III
copa to je selenoid ?lacina píše:zdravim.mam taky espace lll automat a taky byl nejakej problem.u mne to ale byl vzdy selenoid a ten se da koupit asi za 800 kc.zmerit ze je spatnej jde na aute.jen se vynda konektor.v pripade poruche ale auto jrlo a neradilo,kdyz mne vypydla segerovka v diferaku tak mne to zbytecne vytahli z auta.sice se nemusi vyndavat motor ale stejne to stalo5000kc.dnes bych pri problemech koupil prevodovku celou -da se sehnat .hydraulicky mnenic se da koupit v polsku za docela malo.je to risk ale odvaznym stesti preje.mam espace 9let a jiny auto nechci.mam v nem od lonska plyn a tak pohoda.cus
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
Re: Automat - automatická převodovka v E III
solenoid - v tomhle pripade nejspis elektroventil.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Re: Automat - automatická převodovka v E III
saelenoid je elektroventil.v radici je jich pet a podle toho ktery je sepnuty tak je zarazena rychlost.kdyz me odesel tak me chteli v renaultu vymnenit cely radic-mozek a to za 30tisic.pritom staci vymnenit jak jsem psal soucastku za 800kc plus tesneni na vane.tak tot vse o selenoidu
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Myslis solenoid?
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Ahoj SEDRICO... Určite to auto zober, ak máš ho kde uskladniť. Po výmene motora s prev. , ak funguje, po zohriatí vymeň olej v P., ja som dával Elf, presne 4 litre, ale P. nesmie dlho zostať bez oleja. Všetko potrebné nájdeš vyššie. Skontroluj predtým ukostrenie bat./motor + stav káblov ...každého zvlášť...v okrúhlej zásuvke čo ide z A.Prevodovky. Je na vrchu, prístupná po demontáži krabice filtra vzduchu. Toto urob ešte pred výmenou motora, postup je od najlacnejších pokusov... Určite je to DOBRÉ auto. Ahoj.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Automat - automatická převodovka v E III
takhle pokud by byla chyba jen v elektrice automatu okamzite to poznas protoze se ti hned prepne auto do nouzaku...zaklad je aby auto alespon opcas radilo a nesmrdelo spalenym olejem ci jinym cpicim pachem.pak to vecinou byva jen naka banalitka...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Ahoj. Takže auto som bol obzrieť je v pohode. Jazdí a radí, čo je pre mňa podstatné.
Drobné chyby sú:
zohriaty výfuk malinko rezonuje,
v zadnom kolese dočo pravidelne ťuká(asi ložisko),
a farba nie je ako uvadzal majitel, že šedá, ale skôr čierno-hnedá metalíza(moje je strieborné).
Bonus pre mňa:
- auto ma najazdených 171 tisíc(aj tak vyzerá), takže motor vo výbornej kondičke(to moje malo pri KO 362 tis., čo som zistil na moju škodu, až po kupe a ten čo mi ho predal o tom ani nevedel a najazdil dalších 10 tis.) ,
- letné(na elektronoch) a zimné(na plecháčoch) gumy.
- Auto servisované iba v Renaulte. Všetky doklady o tom majitel má.
Majiteľ sa priznal že nemá peniaze, tak preto predáva tak lacno a potrebuje dokončiť barák.
Pre info. auto predáva za 600€. To moje prvé som kupil za 500€. Prevozné neriešte. Potom dam vedieť ako to celé bolo a dopadlo(cena asi 60€). Výmena motora + prevodovky je zaistená u mechanika-kamaráta a je mi ako sa povie dlžníkom, takže to nebude stáť veľa. Náplň klími ma bude stáť cca 30€, pretože predok musí ísť dole.
Jediná otázka ma trápi. Je to krátky Espace a ja mám Grand Espace. Je to vo všetkom to isté okrem dĺžky? Alebo je tam viac rozdielov? Bude pasovať motor s prevodovkou? Poraďťe.
Drobné chyby sú:
zohriaty výfuk malinko rezonuje,
v zadnom kolese dočo pravidelne ťuká(asi ložisko),
a farba nie je ako uvadzal majitel, že šedá, ale skôr čierno-hnedá metalíza(moje je strieborné).
Bonus pre mňa:
- auto ma najazdených 171 tisíc(aj tak vyzerá), takže motor vo výbornej kondičke(to moje malo pri KO 362 tis., čo som zistil na moju škodu, až po kupe a ten čo mi ho predal o tom ani nevedel a najazdil dalších 10 tis.) ,
- letné(na elektronoch) a zimné(na plecháčoch) gumy.
- Auto servisované iba v Renaulte. Všetky doklady o tom majitel má.
Majiteľ sa priznal že nemá peniaze, tak preto predáva tak lacno a potrebuje dokončiť barák.
Pre info. auto predáva za 600€. To moje prvé som kupil za 500€. Prevozné neriešte. Potom dam vedieť ako to celé bolo a dopadlo(cena asi 60€). Výmena motora + prevodovky je zaistená u mechanika-kamaráta a je mi ako sa povie dlžníkom, takže to nebude stáť veľa. Náplň klími ma bude stáť cca 30€, pretože predok musí ísť dole.
Jediná otázka ma trápi. Je to krátky Espace a ja mám Grand Espace. Je to vo všetkom to isté okrem dĺžky? Alebo je tam viac rozdielov? Bude pasovať motor s prevodovkou? Poraďťe.
Renault Grand Espace III, 3.0 V6 24V 140KW, automat
rv: 2001
rv: 2001
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Všetko bude pasovať mimo posledného dielu výfuku. Ak máš v Tvojom radenie pod volantom, treba vymeniľ aj páčku radenia na prevodovke + doraz /označiť polohu, zaradiť"P"/, u starších typov s náhonom rýchlomeru z prevodovky, nebude ukazovať rýchlosť. Novšie berú signál z ABS. Klímu nemusíš vypustiť, ja som to robil tak, že som Kl. čerpadlo aj s chladičom pri práci "uhol" na stranu, a dodnes to chladí!! Potom určite vymeň olej v prevodovke, samozrejme po zohriatí. Pri výmene motora + prev. olej z prevodovky NEVYPÚŠŤAJTE!!!. ani ju od motora neodpájať.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Vďaka za radu s klímov. To radenie je na podlahe u oboch aut. A prevodovku nebudeme určite odpajať od motora.duskopoprad píše:Všetko bude pasovať mimo posledného dielu výfuku. Ak máš v Tvojom radenie pod volantom, treba vymeniľ aj páčku radenia na prevodovke + doraz /označiť polohu, zaradiť"P"/, u starších typov s náhonom rýchlomeru z prevodovky, nebude ukazovať rýchlosť. Novšie berú signál z ABS. Klímu nemusíš vypustiť, ja som to robil tak, že som Kl. čerpadlo aj s chladičom pri práci "uhol" na stranu, a dodnes to chladí!! Potom určite vymeň olej v prevodovke, samozrejme po zohriatí. Pri výmene motora + prev. olej z prevodovky NEVYPÚŠŤAJTE!!!. ani ju od motora neodpájať.
A oba majú r.v. 2000
Renault Grand Espace III, 3.0 V6 24V 140KW, automat
rv: 2001
rv: 2001
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: Automat - automatická převodovka v E III
OK. Ak by si chcel mať km z dovezeného auta, viem ako. Ešte ak bude motor von, určite traba vymeniť sviečky, lebo po namontovaní sa nedá dostať k zadným. Ja mám japonské NGK ako predpisuje výrobca, dlho vydržia. Pozor pri demontáži a montáži sacieho potrubia na poškodenie tesnenia, potom sú večné problémy so saním falošného vzduchu a voľnobehom!
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Ahoj chlapi, dneska jsem byl na STK, zjistili mi vymlácený čepy, tak jsem jel rovnou k servisákovi abych dohodnul výměnu. Když jsem k němu přijel a vystoupil z auta, cejtil jsem podivnej kouř, tak jsem mrknul pod kapotu k motoru, a trochu kouře jsem tam i viděl. Tak jsem to chcípnul, došel pro servisáka, nastartoval, a zjistili jsme, že zespoda teče celkem dost olej z automatu. Pak to zvednul na zvedáku a zdá se, že je to ze spoje mezi převodovkou a motorem. Jinak automat řadí normálně, kdybych necejtil ten smrad (olej na vejfuku), tak bych o ničem ani nevěděl. Ani žádná kontrolka kvůli nízkýmu tlaku oleje se nerozsvítila.
Takže se zdá, že to ještě není úplně ztracený, ale těžko říct. Servisák říká, že je třeba vyndat motor i s převodovkou a že se mu do toho moc nechce, protože s automatama moc zkušenost nemá a je to peklo práce. Mám kontakt na chlapy který se na automaty specializujou (kousek od Prahy - p. Muhr a synové tuším), tak mu zkusím zítra orientačně zavolat.
Napadá vás k tomu něco?
Jinak zrovna včera jsem začal přemýšlet, že už se espíka zbavím, přestože ho mám moc rád, tak ty větší nebo menší závady mě psychicky deptaj. Nebýt tohodle fóra, tak už je dávno pryč... Teď jsem teda před rozhodnutím co dál, jak jsem se dočetl, tak Márty na tom byl nedávno podobně... asi mi jde o to najít co nejrozumnější (ekonomicky) řešení. Tak díky za každou dobrou radu...
Takže se zdá, že to ještě není úplně ztracený, ale těžko říct. Servisák říká, že je třeba vyndat motor i s převodovkou a že se mu do toho moc nechce, protože s automatama moc zkušenost nemá a je to peklo práce. Mám kontakt na chlapy který se na automaty specializujou (kousek od Prahy - p. Muhr a synové tuším), tak mu zkusím zítra orientačně zavolat.
Napadá vás k tomu něco?
Jinak zrovna včera jsem začal přemýšlet, že už se espíka zbavím, přestože ho mám moc rád, tak ty větší nebo menší závady mě psychicky deptaj. Nebýt tohodle fóra, tak už je dávno pryč... Teď jsem teda před rozhodnutím co dál, jak jsem se dočetl, tak Márty na tom byl nedávno podobně... asi mi jde o to najít co nejrozumnější (ekonomicky) řešení. Tak díky za každou dobrou radu...
ESPACE III 3.0 V6 24V r.v. 2000
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Mno, být tebou nechal bych si diagnostikovat ten automat, a pokud by odhad opravy překračoval cca 20-30 tisíc, tak bych se ho zbavil.
Jde ale o to čím bys ho chtěl/mohl nahradit, jestli potřebuješ MPV atd., ale to už si musíš odpovědět dám. Pokud MPV, já osobně bych sháněl asi 2. gen Previe.
Jde ale o to čím bys ho chtěl/mohl nahradit, jestli potřebuješ MPV atd., ale to už si musíš odpovědět dám. Pokud MPV, já osobně bych sháněl asi 2. gen Previe.
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Ahoj. Jediné možné miesto úniku oleja je z tesnania v ktorom sa hydromenič otáča. Hydromenič to je taký kovový veniec na mieste zotrvačníka, v tom tesnení je vlastne prepojený s prevodovkou. A je to určite z prevodovky? je ten olej červený? alebo načervenalý?
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Ano, je načervenalý... nebyl jsem u toho, když to bylo na zvedáku, ale ten mechanik tvrdil, že to jde jako od spojky resp. odněkud mezi blokem motoru a převodovkou...
ESPACE III 3.0 V6 24V r.v. 2000
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Ahoj, radu ode mě nečekej nijak pozitivní "vůči" Espacu. Bylo to pro mě auto a pořád je s nejlepší užitnou hodnotou (prostor, motor, výkon, atd...) ALE... Je na něm znát zub času. I když si udělám sám vše (krom rozvodů a automatu z důvodu času), nebylo únosné, abych se každý týden zabýval svým autem. Potřebuju "ležet" po jinýma autama a né pod svým. Když máte k tomu rodinu, je potřeba, aby bylo v rodině auto které nastartuje a jedete. Je mi ho pořád líto, ale spolehnutí na to auto už nebylo. Auta z 80tých let nás přežijou, ale auta od r.2000, se dožívají čím dál tím míň let.RichieST2 píše: Jinak zrovna včera jsem začal přemýšlet, že už se espíka zbavím, přestože ho mám moc rád, tak ty větší nebo menší závady mě psychicky deptaj. Nebýt tohodle fóra, tak už je dávno pryč... Teď jsem teda před rozhodnutím co dál, jak jsem se dočetl, tak Márty na tom byl nedávno podobně... asi mi jde o to najít co nejrozumnější (ekonomicky) řešení. Tak díky za každou dobrou radu...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Automat - automatická převodovka v E III
takhle kazdy auto ma sve mouchy marty...espas se rozbiji jako kazde jine auto sveho veku...ja osobne si hyckam jeste fiata 126p maluch z tech tvych 80let a kazdou chvili se vnem neco pokaka ale je pravda ze treba material na kompletni go motoru je za 2500kc a den prace s jednim heverem jednou gola sadou a kladivem
ted k tomu problemu...vecinou tece u nasich automatu gufera na poloosach nebo prave tohle slavne tesneni u menice...bohuzel kuli slavnemu ramu motoru nejde oddelit automat bez vyndani motoru (takhle oddelit jde ale nejde vyndat a neoddelis ho zas tak abys vymenil to tesneni) a je to prace na cely vykend ho nandat a vyndat...celkem to moc slozity neni ale tech sroubu stekru hadic a tak je az do prd.le...ja osobne pokud ti mohu doporucit dle svych zkusenosti kup rovnou celou pretesnovaci sadu stoji cca 5tis a kdyz uz bude automat venku je to o hodinku prace navic i presto ze samotne tesneni u menice stoji cca 1500kc...preci jenom pokud ti pak zacnou prolinat gufera na polosach (a pokud je tam mas delsi cas je to 50 na 50)tak se musi sundat vana automatatu poloosy a zaplatis na praci vic nez kdyz to udelas pri jednom a hlavne pokud je automat venku je k tomu super pristup...ja osobne sem u kamarada platil za tento ciklus za vyndani a zandani(u me spis za prehozeni automatu) 10tis za praci + material...cela ta sranda prace olej tesneni vysla kolem 16tis...a rozhodne vymen i olej nedavej tam ten starej od toho te vyslovne odrazuju i kdyby tam byl jen mesic....je to tezky zda si auto nechat ci prodat jenze bohuzel ve velikosti mpv a komfortu na espace neni a na novyho ci staryho jen dva roky taky nee...
ted k tomu problemu...vecinou tece u nasich automatu gufera na poloosach nebo prave tohle slavne tesneni u menice...bohuzel kuli slavnemu ramu motoru nejde oddelit automat bez vyndani motoru (takhle oddelit jde ale nejde vyndat a neoddelis ho zas tak abys vymenil to tesneni) a je to prace na cely vykend ho nandat a vyndat...celkem to moc slozity neni ale tech sroubu stekru hadic a tak je az do prd.le...ja osobne pokud ti mohu doporucit dle svych zkusenosti kup rovnou celou pretesnovaci sadu stoji cca 5tis a kdyz uz bude automat venku je to o hodinku prace navic i presto ze samotne tesneni u menice stoji cca 1500kc...preci jenom pokud ti pak zacnou prolinat gufera na polosach (a pokud je tam mas delsi cas je to 50 na 50)tak se musi sundat vana automatatu poloosy a zaplatis na praci vic nez kdyz to udelas pri jednom a hlavne pokud je automat venku je k tomu super pristup...ja osobne sem u kamarada platil za tento ciklus za vyndani a zandani(u me spis za prehozeni automatu) 10tis za praci + material...cela ta sranda prace olej tesneni vysla kolem 16tis...a rozhodne vymen i olej nedavej tam ten starej od toho te vyslovne odrazuju i kdyby tam byl jen mesic....je to tezky zda si auto nechat ci prodat jenze bohuzel ve velikosti mpv a komfortu na espace neni a na novyho ci staryho jen dva roky taky nee...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Pravda..Pravda... Pri tom všetkom to má aj určitú výhodu že vonku to auto kúpite za pár korún a máte všetky ND. Ja vyberám motor spredu, s paletovým vozíkom mi to trvá 1/2 dňa, určite sa dá aj odspodu. Ja už iné auto určite nechcem, poruchy aut. prev. som ukončil manuálnou prev. PK 6, ako som tu už viackrát naznačil. Stále tvdím že je to veľmi dobré auto ak majiteľ npr.mení olej v aut. prevodovke...že áno!
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Automat - automatická převodovka v E III
spodem to jde taky ale je to na mnohem delsi cas uz jen proto ze clovek si musi davat majzla aby treba necvak do chladice atd odstrojit celej cumak je mnohem lepsi varianta obzvlaste kdyz pri vyndavani predem se da pak dat na bok klima tak ze neutece i servo atd a vubec je pak k tomu lepsi pristup a hlavne neni zapotreby zvedak a paletak s dvouma pojezdovyma heverema bohate postaci....
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Netvrdim že nemáte pravdu, je tu to ALE...
Když máte děti, preferujete věnovat se rodině a vydělávání peněz. Což s autem starým přes deset let nejde.
Auto se dostala do fáze kterou považuji za strašnou, ale nic s tím neudělám(e). Koupíte nové auto a aby "vydrželo", musí te ho za 4 roky prodat a koupit další. Je to smutné a lidé kteří jezdili 30let v "piánu" to nechápou.
Smutnější je, že když potřebujeme MPV jako Grand Espace, musíme hledat alternativy, protože 700tis na auto si málo kdo z nás může dovolit.
Chápu Vás, že ta auta udržujete, já sám to vydržel dlouho, ale přijde doba kdy je to neúnosné nejen finančně, ale hlavně časově.
Až budou děti "z hnízda" a nebudu mít po odpoledních co dělat, budu v garáži pořád a udržovat cokoli...
Když máte děti, preferujete věnovat se rodině a vydělávání peněz. Což s autem starým přes deset let nejde.
Auto se dostala do fáze kterou považuji za strašnou, ale nic s tím neudělám(e). Koupíte nové auto a aby "vydrželo", musí te ho za 4 roky prodat a koupit další. Je to smutné a lidé kteří jezdili 30let v "piánu" to nechápou.
Smutnější je, že když potřebujeme MPV jako Grand Espace, musíme hledat alternativy, protože 700tis na auto si málo kdo z nás může dovolit.
Chápu Vás, že ta auta udržujete, já sám to vydržel dlouho, ale přijde doba kdy je to neúnosné nejen finančně, ale hlavně časově.
Až budou děti "z hnízda" a nebudu mít po odpoledních co dělat, budu v garáži pořád a udržovat cokoli...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Presne tak. Ak chceš auto triedy Grandespace tak si musíš riadne priplatiť na nové, a pri tej dnešnej životnosti časom budeš tam kde teraz ... preto aj pri tých problémoch je to určite veľmi dobrá volba. Ak chceš manuál, tak aj 2,0 16V má dostatočný výkon nie? A ten motor pri údržbe vydrží dosť. Známy ho má v Scénic - taxikár- a má na ňom už 980 000km!!/2,0 16V/ ale pravidelná údržba je základ, a to platí u každej značky.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Tak chlapi, nakonec jsem dal espíka pryč, brácha to přetěsní a prodá dál. Já si pořídil jedničkovou oktávku 1.9tdi a zatím jsem spokojenej. Tímto se s váma loučím a přecházím na škoda club. Každopádně díky za všechno, nebýt vás a tohodle fóra, tak by šel espík z domu asi dřív, nebo by mě to stálo mnohem víc peněz a nervů. Tak ať vás moc nezlobí, já na něj určitě budu v dobrém vzpomínat
ESPACE III 3.0 V6 24V r.v. 2000
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: Automat - automatická převodovka v E III
Nooo ja keď sadnem do iného auta, tak sa cítim divne. To fakt. Kedysi som na Esp. obišiel európu, za 10 dní cca 6000km. Doma som potom sadol do iného auta, a myslel som že sedím vo fúriku!!
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Automat - automatická převodovka v E III
no asi tak...ja si treba nedovedu predstavit ze by moje 3 deti upoutany v sedackach ci podsedacich musely sedet hned vedle sebe (teda za predpokladu ze bych nasel auto co ma vzadu tribodove upoutani tri mist)...bych to asi po peti minutach jizdy neukociroval a buchnul vzteky jak se hadaj a postuchujou....ac ma grand espik sve nedokonalosti a opcas zamestnava pri reseni oprav muj mozek na plny otacky a opcas nejen muj je to nejlepsi kompromis pred mikrobusem a sem za nej frantikum mooooc vdecnej ze ho uvedly do vyroby...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů