Praskly rozvovovy remen

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Point
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: ned bře 07, 2010 21:50
Bydliště: Praha

Praskly rozvovovy remen

Příspěvek od Point » pon kvě 31, 2010 13:12

Cau tak mi pri nrdelni ceste z chaty domu prasknul rozvodak. Vservisu orig. si za to rekli cenu nekolikrat prevysujici cenu auta :( nemate nekdo typ kde to nejlevneji opravit ??? nejakeho znbameho s garazi kterej by si zad po vecerech mazal ruce ????
Pomozte mi to opravit
P.S. snad se to nepotkalo zadnou radnu jsem neslysel a ani se nic nekouslo normalne to setrvacnosti dojelo
je : renault espace III 2,2 TD
bylo : subaru impreza GT 155kw

Uživatelský avatar
mitashki_cz
Junior member
Příspěvky: 165
Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)

Příspěvek od mitashki_cz » pon kvě 31, 2010 13:24

Zkus zavolat na tohle čislo 604824402- Miloš , je to na P-9 u arelu TESLA ,
jhned za Renault Auto Zeman
EX- Nevada1.7 cat, r.v. 06.92, motor F3N 736/Taky už EX - Espace 2,0 16v 103kW F4R 700 ,r.v. 11/99 Ted - Insigna ST 2,0 CDTI 118kW-A20DTH, 6st Automat, r.v. 6/2010
Obrázek
Nehádej se s blbcem! Nejdříve tě stáhne na svou úroveň, a potom ti omlátí své zkušenosti

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 916
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » pon kvě 31, 2010 14:26

U toho tvyho motoru mi prijde nepravdepodobny ze se to nepotkalo... Ale to zjistis az se sunda hlava.

Najdi nekoho s slusnyma referencema z okoli. Davat takhle stary auto do autorizovanyho je nesmysl, sikovnej garaznik ti to udela stejne dobre.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý ;-)
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru :-), vlastněn rodiči.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17595
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » pon kvě 31, 2010 14:34

Možná by stálo za pokus nahodit tam nějaký starý řemen a zkusit to na řemenici kliky protočit, jestli půjde. Když ne, musí hlava dolů. Když půjde a nebude nic moc drhnout, tak se pokusit nastartovat a změřit tlaky.
Nebo než startovat, zkusit odpojit svíčky a protočit startérem.
Ale pro větší klid bych tu hlavu sundal.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2882
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » pon kvě 31, 2010 15:03

Potkalo se to zcela určitě. Záleží kolik na to máš peněz, ale při cenách ventilů a všeho kolem dokola, si dovoluju navrhnout variantu motoru z vrakoviště !! Jinak se dostaneš na polovinu ceny auta.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Point
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: ned bře 07, 2010 21:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Point » pon kvě 31, 2010 17:26

no prave v servisu mi rekli hroznou dardu takze to poresim asi ze koupim nekde motor. Jak je to s jednotkou ??? co bych musel vsechno menit pri prohozeni motoru ?????
je : renault espace III 2,2 TD
bylo : subaru impreza GT 155kw

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

odpověd

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte čer 01, 2010 15:15

Point píše:no prave v servisu mi rekli hroznou dardu takze to poresim asi ze koupim nekde motor. Jak je to s jednotkou ??? co bych musel vsechno menit pri prohozeni motoru ?????
Na tohle bude nejlepší koupit bouračku Espíka např.na střechu nebo bok na zadek atd..vzít si co potřebuješ a zbytek rozprodat nebo se s někým z fóra domluv a kupte to na půl nebo se vás sejde víc každý si veme něco a o cenu se podělíte ty boůračky nestojej tolik a kór r.v.97 pokud by byl zájem dám kontak na chlápka co tahá Renaulty a Peugeoty z Francie taky od něj mám pár dílů a docela za rozumnej peníz

misve
Junior member
Příspěvky: 172
Registrován: sob srp 08, 2009 07:44
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od misve » úte čer 01, 2010 15:33

Nevím, jak je to dělaný u dieselů, ale u benzína F4R jsou hydroštely s nějakýma podložkama, který by se měly v okamžiku přetížení (tzn. pokud by se měl potkat motor) rozlomit a tomu "potkání se" zabránit...
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000

Point
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: ned bře 07, 2010 21:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Point » úte čer 01, 2010 17:39

tak dnes jsem si pritlacil auto pred barak a zatim ceka. jeste me napadlo to zkusit koupin jen remen nastavit kladky a nastartovat. No momentalne nemam co ztratit. Nemate nekdo nejaky stary remen doma ???
je : renault espace III 2,2 TD
bylo : subaru impreza GT 155kw

alf
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: stř zář 05, 2007 18:14

Příspěvek od alf » úte čer 01, 2010 18:53

To bych určitě nedělal. Jestli se ti to potkalo (jako že na 99% jo) můžeš tím škodu jen zvětšit. Jestli máš ventily jak hokejky, můžeš si poničit sedla nebo něco podobného. Ostatně tlaky si můžeš změřit i když to protočíš ručně. Potkaný válec nebude mít ani ň.

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2882
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » úte čer 01, 2010 19:39

Přesně tak.! POINTe, naprosto tě chápu, že se chytáš jakékoli naděje, sám mám teď auto v "nemocnici, ale se záchrannou potkaného motoru přes deset let stáří se to určitě nevyplatí.
Zkus za kolik se dá sehnat jiný motor použitý a uvidíš protože jinak by si musel dělat vlastně generálku...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 916
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » úte čer 01, 2010 19:44

Jak ti radi ostatni. Shanel bych po vrakacich hlavu, pripadne celej motor (ono to beztak cenove vyjde mozna nastejno).
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý ;-)
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru :-), vlastněn rodiči.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11286
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř čer 02, 2010 01:27

U tohoto motoru se při potkání přelomí vahadla a jedno stojí 2000Kč. Teď záleží které ventily se potkaly, tak to buďto odnesly 4 nebo 8 vahadel a nebo také všech 12. Ventily originál TRW koupíš po 200Kč. Sadu těsnění jedině v Renaultu za cca 4000Kč a to nevíš jak jsou na tom hydroštely.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

bover
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř čer 02, 2010 11:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od bover » stř čer 02, 2010 11:50

Minulý týden jsme to dělali a nebyla to žádná tragédie. Prasklo 5 vahadel, nepamatuju si kolik přesně stály ale určitě ne 2000 za kus. Motor už zase vrčí a všechno je ok. Jde spíš o to kolik si kdo řekne za práci

Point
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: ned bře 07, 2010 21:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Point » stř čer 02, 2010 21:34

bover píše:Minulý týden jsme to dělali a nebyla to žádná tragédie. Prasklo 5 vahadel, nepamatuju si kolik přesně stály ale určitě ne 2000 za kus. Motor už zase vrčí a všechno je ok. Jde spíš o to kolik si kdo řekne za práci
a ty bys to nejak zvladnul opravit kdyby jsme se nejak dohodli ??? uz jsem z toho docela nervozni a nebavi me se jen na auto koukat :(
je : renault espace III 2,2 TD
bylo : subaru impreza GT 155kw

simcamartin
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned bře 16, 2014 20:06

Re: Praskly rozvovovy remen

Příspěvek od simcamartin » ned srp 24, 2014 18:07

Zdravim vas mam renault espace iii 2,0 16v r.v2001pri jizde se mi stalo ze auto prestalo zniceho nic ject a chciplo nelze nastartovat nedalo mi to a tak jsem kouknul na rozvody a zjistil jsem ze se mi rozpadla vodici kladka nevim jak nastavit rozvody nebo podle jakeho postupu mam postupovat dekuji za rady

bigbejcek
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: pon úno 23, 2009 13:52

Re: Praskly rozvovovy remen

Příspěvek od bigbejcek » pon srp 25, 2014 14:43

.
Laguna I 96 2.0 RT. Prostě držák.
Espace III 98 2.0 8V
Laguna II 2.2dci

Jednou mě ti étienni přivedou do blázince.

bigbejcek
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: pon úno 23, 2009 13:52

Re:

Příspěvek od bigbejcek » pon srp 25, 2014 14:44

Point píše:tak dnes jsem si pritlacil auto pred barak a zatim ceka. jeste me napadlo to zkusit koupin jen remen nastavit kladky a nastartovat. No momentalne nemam co ztratit. Nemate nekdo nejaky stary remen doma ???

To nedělej, maximálně to takhle totálně dodrbeš. Třeba patříš k tomu jedmomu promile šťastných lidí s přetrženým řemenem, kterým se vetily pouze otiskly do pístu. Už jsem se stím jednou setkal. Vyměnili jsme asi dva (je to řadu let, nepamatuji si přesně) a jezdilo se dál.
Sundat hlavu není problém. Tedy u normálního auta, u Espace ...
Laguna I 96 2.0 RT. Prostě držák.
Espace III 98 2.0 8V
Laguna II 2.2dci

Jednou mě ti étienni přivedou do blázince.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2058
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Praskly rozvovovy remen

Příspěvek od Dawes » úte srp 26, 2014 22:11

I u Espace, pokud to není V6 není problém sundat hlavu. Chce to odstrojovat s grifem chobotnice-gynekologa, ale jde to.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
Obrázek Obrázek http://www.kral-restaurator.cz

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Praskly rozvovovy remen

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát zář 05, 2014 17:50

Ahoj,nám už rozvodák prasknul(tátovo auto) jen tak mimochodem naprosto identické jako moje.Můžu říct že jediné co to odnese jsou vahadla vše ostatni ventily atd bez známek poškození.Největší opruz je to rozebrat a zase složit.Rozebrání nám zabralo ve dvou cca 16 hodin,nakonec šel motor ven.Trvalo to tak dlouho páč nešlo zkoro nic povolit.Složene to bylo ve dvou za 10Hodin Doporučuji před vrácením motoru do auta párkrát (už smontovaného motoru) protočit ráčnou přes klikovku případná kolize by se ukázala.Nebejt toho blbýho sání šlo by to na autě za polovic času.Oprva už nevím na kolik vyšla dávalo se tam komplet všechno ohledně rozvodů tesnění atd.Auto od té doby jezdí dobře olej nežere,voda se neztrácí.Jo a proč se to stalo chytlo to samo zápal od turba a jelo to na olej.Když došel olej vyskakály vahadla z hydroštelu a potkalo se to při dost velkých točkách PS:Auto bylo důkladně prohlédnuto!až na malej škrábanec na vačce bez známek poškození.Samo se čumělo i na šály atd...

zdeněk b
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: čtv říj 01, 2015 15:10

Re: Praskly rozvovovy remen

Příspěvek od zdeněk b » sob lis 07, 2015 14:59

Tet řeším něco podobného u espace 2.0l 16v, pán s tím jel a z ničeho nic se mu to začalo dusit. Skusily sme změřit tlaky ve válcích a max. motor natlačí 4,5bar. Před sundáním hlavy sme mysleli že to bude potkaný a po sundání sme zjistili že to není potkaný. Nevíte nikdo jestli to automatické "nastavení ventilů" múže tak zlobit že nechá ventily přiotevřené

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host