zadní brzdy
Moderátor: Moderators General
zadní brzdy
mám neustále problém se zadníma brzda sjedu destičky tak za 10 tis km a to sem je komplet rozebral vyčistil vše chodí tak jak má mám tam teda prasklou jednu manžetu a nemužu jí nikde sehnat netušíte kde to mužou mít v renckoj maj jen komplet opravné sady a né zrovna levné
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
Jestli sjedeš desky za 10 tisíc kiláků, tak buď stojí za prd, nebo ze nevrací a stále přibržďují. Pokud máš po delší jízdě bez brždění horká kola, tak to zvedni a koukni na to, jestli je destička mechanicky přidřená v prasátku, nebo je přidřený dřík, na kterém jezdí celé prasátko ( tam musí být v pořádku ty manžetky, které máš asi v tahu). Pokud je to volné, zkus stlačit pístek. Stalo se mi, že koroze na koncovkách brzdových hadiček nabobtnala tak, že přiškrtila hadičku a kapalina se nevracela z válečku zpět a ten pořád připržďoval. A nedávno mi hořely přední brzdy. Důvod byl ten, že jsem měl v nádobce tak 2mm nad horní rysku. Stačilo odšroubovat víčko a brzdy se uvolnily. Tak jsem odsál kapalinu mezi rysky a je to O.K. Samozřejmě jsem předtím zoufale asi třikrát rozhodil brzdy.
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
desticky
pokud ty desticky co mas na aute hodne spinej-prasej tak je to prd kvalita tohle vetsinou delaj ty levne z druhovyroby(ja mel Fer.do potom Luk.se a pohoda cena rozumna
No a jeví se ti že že to pořád přibržďuje, nebo prostě ti mizí desky před očima. A dělá to jenom zadek ? Když s kolem zatočíš, točí se volně ? Pokud to máš zvednuté , pošlapeš po brzdě a pak zkusíš kolem protočit, co to dělá. Taky bys mohl prozradit výrobce destiček.
V mém případě , kdy jsem sledoval úbytek výkonu, větší okamžitou spotřebu a pak i smrad z destiček, pomohlo povolení víčka na nádobce s kapalinou. Ač se to zdá jako blbost, efekt se dostavil okamžitě.
Jako by ohřátá kapalina, která se rozepla v systému,začla tlačit na pístky.
V mém případě , kdy jsem sledoval úbytek výkonu, větší okamžitou spotřebu a pak i smrad z destiček, pomohlo povolení víčka na nádobce s kapalinou. Ač se to zdá jako blbost, efekt se dostavil okamžitě.
Jako by ohřátá kapalina, která se rozepla v systému,začla tlačit na pístky.
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW
nic proti, ale zkus si koupit opravdové "destičky" nejlépe ATE. Já je měl asi 60000km.Těď mám asi 15000km Bosche. Není na nich téměř znát úbytek, ale občas si zapísknou.
Uvědom si, že to auto něco váží a jeho slabinou jsou poddimenzované brzdy.Levné náhrady nejdůležitějších dílů na autě se nevyplatí.Šmejdy kotouče ti zreznou ještě v ten den, kdy je namontuješ a pak jenom sleduješ, jak ti na tom hrbolatém kotouči mizí desky před očima. Třeba ATE dělají komponenty brzd pro drtivou většinu franc. aut do prvovýroby. A třeba v APM-ku stojí o dost méně než ATE zabalené do krabičky s nalepeným kosočtvercem Má zkušenost s brzdovými komponenty ICER a STARLINE je zde nepublikovatelná.
Nechci tu dělat nikomu reklamu, jen s brzdama mám celkem bohatou zkušenost. A to nejen na mých autech.
Uvědom si, že to auto něco váží a jeho slabinou jsou poddimenzované brzdy.Levné náhrady nejdůležitějších dílů na autě se nevyplatí.Šmejdy kotouče ti zreznou ještě v ten den, kdy je namontuješ a pak jenom sleduješ, jak ti na tom hrbolatém kotouči mizí desky před očima. Třeba ATE dělají komponenty brzd pro drtivou většinu franc. aut do prvovýroby. A třeba v APM-ku stojí o dost méně než ATE zabalené do krabičky s nalepeným kosočtvercem Má zkušenost s brzdovými komponenty ICER a STARLINE je zde nepublikovatelná.
Nechci tu dělat nikomu reklamu, jen s brzdama mám celkem bohatou zkušenost. A to nejen na mých autech.
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Tak potom nevím jaký "lepší" bys tam dal. Pak už jedině XYZ nebo K sport Ale ty by stály více než tvoje auto . Zatím vždy se osvědčilo koupit originály aď už se jedná o Renault nebo BMW, tam je kvalita 100%.bibo píše:no ate uš neni to co bejvalo kroutící se kotouče a podobně ty icer sem tam dal neš vyřešim přibrždování pak pujde něco normálního včetně kotouču ale určitě ne ate
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
souhlas, sice ne u Espace, ale u R25 jsem vyzkoušel všechno možný a teprve až když jsem koupil Bendixy (ty úplně nejpůvodnější na autě Bendix byly.) a dal je tam spočítak jsem si, že srgágorózní Starliny a jánevim co ještě mě paradoxně každý kotouče stály minimálně o 3-500,- víc, než origo sada od Bendixu. V Benexu jsem tehdá bral sadu kotoučů (1 balení, Starliny se prodávaly po 1 ks za 2/3 ceny sady od Bendixu), balíček destiček a ještě jsem od nich dostal litr kapaliny Bendix darem. Moje poučení z toho plyne takové, že zásadní součásti auta, jako jsou brzdy, oleje, věci motorové a podvozkové beru v první řadě originál, nebo od originál výrobců (Bendix, Valeo..) a pak terpve koukám po jiných. Samozřejmě se to nevyplatí v případě univerzálních dílů jako gumové vany do nákladního prostoru, ale co se základních prvků auta týče, tak tam ano, hlavně co do poměru KVALITA/cena
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Furt mi nejde do hlavy že by to bylo deskama, i kdybys koupil sebehorší a jezdil věčně zatíženej tak stejně většina brzdné síly ti jde na předek a ne na zadek tudíž ti budou ubívat více přední desky. Takže mi z toho vyplívá že buď jsou zarezlí pojezdy, prasátka, lanovody a nebo ti blbne ABS. Skusil bych s tím zajet někam na válce a tam ti řeknou jestli ti něco přibržduje nebo naopak nebrzí.
byl Renault Megane I 1.6 55kw
je Renault Espace III 2,2 dci
je Renault Espace III 2,2 dci
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
U Espace není náhodou ještě zátěžový regulátor?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
No tak já bych zátěžový regulátor z mysli nepouštěl. Moderní brzdové systémy jsou pro mě sice tabu, přesto si neumím představit systém v autě "vše vpředu" bez zátěžáku.
Mám sice jen J63, ale zato i s ABS, i se zátěžovým regulátorem brzdné síly. Vždyť jak jinak by se zadní brzdy dozvěděly kolik mají brzdit? ABS (minimálně starších generácí) nepředchází zablokování kola, jen ho uvolní.
Pokud se věci mají jinak, rád se nechám poučit.
Mám sice jen J63, ale zato i s ABS, i se zátěžovým regulátorem brzdné síly. Vždyť jak jinak by se zadní brzdy dozvěděly kolik mají brzdit? ABS (minimálně starších generácí) nepředchází zablokování kola, jen ho uvolní.
Pokud se věci mají jinak, rád se nechám poučit.
Už zase Renault
aktual: Grand Espace 2.2 dT ('00)
ex. Espace III 2.2 dT ('97),
ex. Espace II 2.2 ('92)
aktual: Grand Espace 2.2 dT ('00)
ex. Espace III 2.2 dT ('97),
ex. Espace II 2.2 ('92)
No, on ten espejsek není vzadu nijak lehký,a i když je tam zátěžák stejně je brzdná síla na zadek dost veliká. A proti BMW řady 3 má vzadu třetinové desky. V praxi mi na autě vydrží zadek polovinu toho co předek. A to jsem měl problémek s předkem. Prostě Espace by potřeboval dvakrát větší brzdy.
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW
Regulátor brzdné síly ti pouze dle zatížení pouští určité procento tlaku do zadních brzd(když ti zatuhne tak ti tam bude pouštět buď málo nebo naopak zase hodně a zadek ti půjde do smyku). A ABS tot dokáže suplovat právě tím že ti kontroluje jestli se ti kolak točí když ne tak zasáhne a nepotřebuje k tomu regulátor, ale neříkám že ho espac nemá eště jsem se poď něj nekoukal.Micos píše:No tak já bych zátěžový regulátor z mysli nepouštěl. Moderní brzdové systémy jsou pro mě sice tabu, přesto si neumím představit systém v autě "vše vpředu" bez zátěžáku.
Mám sice jen J63, ale zato i s ABS, i se zátěžovým regulátorem brzdné síly. Vždyť jak jinak by se zadní brzdy dozvěděly kolik mají brzdit? ABS (minimálně starších generácí) nepředchází zablokování kola, jen ho uvolní.
Pokud se věci mají jinak, rád se nechám poučit.
byl Renault Megane I 1.6 55kw
je Renault Espace III 2,2 dci
je Renault Espace III 2,2 dci
Nejsem mechanik a nerad bych šířil nějaké bludy. Myslím si, že zátěžák je součástí každého brzdového systému u aut s lehkým zadkem. A s ABS nemá nic společného. Je to pouze mechanický ventil, pákou ovládaný, nezávislý na ABS - tam mi jaksi pořád není zřejmé jak by ABS ošulilo potřebu tlaku do zadních brzd.Rosťa TU píše:Regulátor brzdné síly ti pouze dle zatížení pouští určité procento tlaku do zadních brzd(když ti zatuhne tak ti tam bude pouštět buď málo nebo naopak zase hodně a zadek ti půjde do smyku). A ABS tot dokáže suplovat právě tím že ti kontroluje jestli se ti kolak točí když ne tak zasáhne a nepotřebuje k tomu regulátor, ale neříkám že ho espac nemá eště jsem se poď něj nekoukal.Micos píše:No tak já bych zátěžový regulátor z mysli nepouštěl. Moderní brzdové systémy jsou pro mě sice tabu, přesto si neumím představit systém v autě "vše vpředu" bez zátěžáku.
Mám sice jen J63, ale zato i s ABS, i se zátěžovým regulátorem brzdné síly. Vždyť jak jinak by se zadní brzdy dozvěděly kolik mají brzdit? ABS (minimálně starších generácí) nepředchází zablokování kola, jen ho uvolní.
Pokud se věci mají jinak, rád se nechám poučit.
I proto bych řekl, že výše popsaný problém s ojížděním desek může souviset, pokud by se ten zátěžák zasekl otevřený. Ono to při provozu prázdného auta na suché silnici není nijak extra poznat, o ústa je to za deště nebo teď na sněhu a ledu.
Však vyzkoušet to není až takový problém, najít nějaký bezpečný otevřený prostor a do zatáčky zabrzdit. Pokud to prázdné auto půjde hned do přetáčivého smyku, bude asi se zátěžákem problém.
Kdysi jsem měl u Alfy 155 zadek schválně naplno. Jakmile se s tím člověk naučí jezdit, je to paráda . a od té doby v tom manželka neseděla .
Už zase Renault
aktual: Grand Espace 2.2 dT ('00)
ex. Espace III 2.2 dT ('97),
ex. Espace II 2.2 ('92)
aktual: Grand Espace 2.2 dT ('00)
ex. Espace III 2.2 dT ('97),
ex. Espace II 2.2 ('92)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů