velký klidový odběr
Moderátor: Moderators General
- Sam Jr.
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
- Bydliště: Brno, Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
velký klidový odběr
tak sem v neděli nenastartoval dobil sem baterku, nechal si ji proměřit - dobrá i alternátor dává dost na dobíjení, ale změřili mi klidový odběr 250mA!!! začal sem pomalu pátrat, kde je chyba.
už sem zkoušel odpojit altík, vytáhnout pojistku mlhovek (jedna zadní nesvítí), pojistku telefonu (v autě jsou stopy po úchytu na handsfree a na skle přilepená GSM anténa) ... žádná změna
proud klesnul na 60mA když sem vytáhnul v pojistkovce bočník přerušení spotřeby (jakoby pojistka, označení ST na pozici F23).
nějaký další nápady? kam by mohla být napíchnutá ta anténa?
už sem zkoušel odpojit altík, vytáhnout pojistku mlhovek (jedna zadní nesvítí), pojistku telefonu (v autě jsou stopy po úchytu na handsfree a na skle přilepená GSM anténa) ... žádná změna
proud klesnul na 60mA když sem vytáhnul v pojistkovce bočník přerušení spotřeby (jakoby pojistka, označení ST na pozici F23).
nějaký další nápady? kam by mohla být napíchnutá ta anténa?
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák
- volfik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 313
- Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Ten odběr musí být jako hrom,je to skoro 3,5 W.Ale někde jsem četl ,že u auta co stojí víc jak 10 dní bez pohybu se má dobít baterka.Jeví se mi to jako blbost,ale jsem to zažil na vlastní kůži.Bylo to rádiem a centrálem .Když bylo auto odemčený byl odběr,když jsem zamknul tak klesl.
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96
- volfik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 313
- Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Konektor
Není od ovládání radia?V době výroby tohohle vozu ještě handsfree nebylo.Ještě by to mohla být příprava na větší výbavu.Jestli je to origo,bude na kabelu číslo dá se dohledat co to je.
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
konektor
samotnej drat asi nic brat nebude pokud o neco nekostri zkus ho promerit zda do nej neco tece nebo je to jen kostra ja jsem ted nedavno kompletne rozebral Espika III tak si zhruba pamatuju co kde bylo jakej drat k cemu vede popis to kde to presne je
Volfik ma recht, když se zamkne centrál, auto se "uspí" a míň žere. Taky se ti vypnou třeba zapomenutý lampičky vinteriéru (jak jsem rád za tuhle funkci) a další podpůrný obvody, takže jediné, co bere proud je centrál, paměť rádia a paměť palubní desky. Sakumprdum bych to viděl na max 185mA.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- Sam Jr.
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
- Bydliště: Brno, Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
chlapík, co mě proměřoval baterku tvrdí, že by ten klidovej odběr měl být kolem 10 mA (rozhodně ne 24x víc), proto se ptám, jak to máte vy a jestli někdo nějaký problém se skratama v elektronice interiéru řešil.
ten žlutej konektor je volně pod volantem (byla na něm nějaká kobercovka, takže určitě byl na něco zapojenej), ale našel sem ho až po oddělání pastů, od rádia není, ty mám zavedený do kastlíku.
ten žlutej konektor je volně pod volantem (byla na něm nějaká kobercovka, takže určitě byl na něco zapojenej), ale našel sem ho až po oddělání pastů, od rádia není, ty mám zavedený do kastlíku.
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák
pod volantem ti může viset leccos, třeba kabel připravenej na ovládání tempomatu, nebo vyskočenej ovladač osvětlení palubky nebo co já vim. Pokud je tam originál, měl by být zadokumentovaný v servismanuálu i s číslem svazku. Každopádně jak už tu někdo řekl, pokud je to nepřipojený konektor, nemůže na něm vznikat odběr proudu. Jinak s nějakýma zkratama nebo probíjením jsem se u E-III nesetkal.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- Sam Jr.
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
- Bydliště: Brno, Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
kurňa chlapi, změřte mě někdo prosím ten klidovej proud. já teď v těch mrazech už nemůžu nechat auto stát přes týden a mít jistotu, že o víkendu nastartuju v kombinaci s nefunkčním zamykáním na klíček nemůžu ani odpojovat baterku a když ji chci vzít na nabíječku, musím nechat otevřený auto před barákem
je možný, že by se auto mělo po zamčení po nějaké době "uspat" a to moje zůstává v pohotovosti? odběr je zaručeně odněkud z vnitřní elektroniky.
je možný, že by se auto mělo po zamčení po nějaké době "uspat" a to moje zůstává v pohotovosti? odběr je zaručeně odněkud z vnitřní elektroniky.
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák
a neůzstává ti někde svítit nějaká lampička, protože odešel spínač, těma dvěma pojistkama jsi si jist Nikde jinde problém není? Pak jedině zůstává zkoušet co všechno ty pojistky odpojí po vytažení a hledat problém tam, tady to chce jít po kabelech no
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- Sam Jr.
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
- Bydliště: Brno, Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
všechny lampičky fungujou a zhasínají po zavření dveří i vypnutí vypínačem, ta v kastlíku se zapíná vypínačem na stropě spolu s bodovkou. bez problému.
těma dvěma pojistkama sem si jistej - patří tam mimo osvětlení i obvody pro podsvícení palubky a ovládání zrcátek, do těch bych se kouknout mohl
ale pořád bych rád věděl kolik bych měl naměřit při "zdravým" autě. jestli budete někdo vytahovat baterku, tak prosím šoupněte ampérmetr mezi mínusovej drát a mínus na baterce
ještě mě teď teda napadlo, jestli by to nemohl dělat vykuchanej zámek zamykání dvířek nádrže??? všechno ostatní se zdá, že na autě funguje.
těma dvěma pojistkama sem si jistej - patří tam mimo osvětlení i obvody pro podsvícení palubky a ovládání zrcátek, do těch bych se kouknout mohl
ale pořád bych rád věděl kolik bych měl naměřit při "zdravým" autě. jestli budete někdo vytahovat baterku, tak prosím šoupněte ampérmetr mezi mínusovej drát a mínus na baterce
ještě mě teď teda napadlo, jestli by to nemohl dělat vykuchanej zámek zamykání dvířek nádrže??? všechno ostatní se zdá, že na autě funguje.
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák
bohužel s odběrem ti nepomohu, mám thalii, jinak bych ti to klidně o víkendu změřil.
Jestli tam jsou i zrcátka tak bych vsadil na kablíky tam To by šlo ověřit poměrně snadno, renaulti mají ve sloupkách dveří konektory s průchodkou, tak ty konektory odpojit a změřit. Zjistíš tím zda to je ve dveřích nebo ne. Co se týče toho zámku nádrže, tak jak je to odpojený, konektor ve vzduchu? Zkus se na něj podívat, jestli tam není třeba voda a nevodí to tamtudy....
Jestli tam jsou i zrcátka tak bych vsadil na kablíky tam To by šlo ověřit poměrně snadno, renaulti mají ve sloupkách dveří konektory s průchodkou, tak ty konektory odpojit a změřit. Zjistíš tím zda to je ve dveřích nebo ne. Co se týče toho zámku nádrže, tak jak je to odpojený, konektor ve vzduchu? Zkus se na něj podívat, jestli tam není třeba voda a nevodí to tamtudy....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Běžný a normální odběr se pohybuje okolo 0,02A. Nedavno jsem opravoval Scenica a ten byl v klidu 0,01 A, problém měl, když se šáhlo na kliku, i bez karty v kapse, došlo k tomu, že auto sice zůstalo zamčené, zahýbaly se světla(xenony) a od té chvíle to bralo 0,6A. A to pořád, dokud se zase kartou nezamklo. Majiteli se závada projevila až když začalo sněžit, protože ty čidla v klikách na sněžení normálně reagovaly jako když se vezme za kliku. Byl to fakt špek jako vyšitej. Vlastně si můžeš spočítat, jak dlouho Ti baterka při konkrétním odběru vydrží.
Pokud je to 0,02A, pak za den je to 0,48Ah, za týden 3,36 Ah z kapacity baterie.
Pokud je to třeba 0,6A, z den 14,4 Ah, za dva,tři dny máš problém nastartovat. Samozřejmě záleží na momentálním nabití baterie a na tom, kolik má Ah
Pokud je to 0,02A, pak za den je to 0,48Ah, za týden 3,36 Ah z kapacity baterie.
Pokud je to třeba 0,6A, z den 14,4 Ah, za dva,tři dny máš problém nastartovat. Samozřejmě záleží na momentálním nabití baterie a na tom, kolik má Ah
Renault Laguna II, 1,9 dci,F9Q 752 77kW, 2002, 145000km,
- Sam Jr.
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
- Bydliště: Brno, Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
jak sem psal někde nahoře, 0,60A s otevřeným autem, 0,24A se zamčeným.
- ten zámek nádrže sem osobně neviděl, jen mě říkal automechanik, že to spravit nepůjde, že tam, něco chybí. kouknu na to.
odpojením konektoru ve dveřích se odpojí i zrcádka? asi jo, když je ve dveřích ovládání, že?
- ten zámek nádrže sem osobně neviděl, jen mě říkal automechanik, že to spravit nepůjde, že tam, něco chybí. kouknu na to.
odpojením konektoru ve dveřích se odpojí i zrcádka? asi jo, když je ve dveřích ovládání, že?
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák
ano odpojí se kompletní přívod do dveří v A sloupku, otevřeš dveře a uvidíš to a zkus to odpojit postupně, může být vadný spínač, nebo i kabely v zrcátku (pravděpodobnější), tak ať jen neodpojíš u řidiče a spolujezdce vynecháš, hezky postupně...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
hlavně vždycky raději chvilku počkej, já to dělám tak, že mám připojený měřák, zamknu a koukám, jak to padá. Někdy je to postupně, jak se vypínaj jednotlivé věci. trvá to třeba i pár minut. Ještě jeden malý dotaz, nevím, jestli jsi to tam psal, dobíjí to auto?? Ono totiž spousta těhle malých odběrů, když se skoro denně jezdí, tak člověk ani nepostřehne, ale když to pak dobíjí málo, začne se baterie vybíjet.
Renault Laguna II, 1,9 dci,F9Q 752 77kW, 2002, 145000km,
- Sam Jr.
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
- Bydliště: Brno, Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
auto by mělo dobíjet normálně (měřeno technikem v "baterkárně"), krátkými pocuky po městě to není. i když v pondělí baterku nabiju na max a celej tejden nikam nejedu, tak v sobotu kdyby auto nenaskakovalo na první/druhý otočení, tak nenastartuju. podsvětlení palubovky mě dá jasně najevo, že baterka mele z posledního (kupovaná v létě).
teď sem nucenej to v půlce týdne projet, aniž bych třeba kamkoliv potřeboval
teď sem nucenej to v půlce týdne projet, aniž bych třeba kamkoliv potřeboval
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák
Jasně, budeš muset najít ten správný problém. Můžu říci ze své vlastní zkušenosti, že někdy je to opravdu oříšek, dřív to bylo o dost jednodušší, v autě pár pojistek, ale dneska...samá řídící jednotka, samá síť...ale Ty to zvládneš, držím palce
teď mne ještě napadlo, nemáš ve výbavě osvětlení zrcátek ve sluneční cloně?? Někde to bývá, je tam šoupací víčko s kontaktem a občas to taky blbne, svítí a není to vidět.
teď mne ještě napadlo, nemáš ve výbavě osvětlení zrcátek ve sluneční cloně?? Někde to bývá, je tam šoupací víčko s kontaktem a občas to taky blbne, svítí a není to vidět.
Renault Laguna II, 1,9 dci,F9Q 752 77kW, 2002, 145000km,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů