špatné žhavení 2.2dt

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

MartinEspaceIII
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř lis 12, 2008 16:47

špatné žhavení 2.2dt

Příspěvek od MartinEspaceIII » ned pro 06, 2009 11:20

Potřeboval bych poradit prosím,při studeným startu mi to špatně startuje,vypadá to že to jde jen na tři válce ale tak za 2 fteřiny se to vrátí do normálu.Když někde třeba startuji po hodině tak to chytne celkem normálně akorát to trochu dýl točí.V dřívějších tématech se psalo že by to mohla být vadná žhavička ale i nějaká 40A pojistka vlevo v motor. prostoru.Mám naj.150tis.km.V Kelly na tento motor mají dva typy žhaviček kde zjistím jaké tam mám,to je musím jako pracně vyndat a potom podle typu obědnat? :oops: Díky moc za radu.

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » ned pro 06, 2009 11:40

mno nejdřív bych asi začal měřit jesli de k svíčkám štáva a pak jednotlivé popř změřit panem ohmem a těch druhu bude určitě víc záleží na závitu a délce ale netušim jakou tam máš zrovna ty je rozhodně lepší je vyndat a podle toho koupit novou
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

MartinEspaceIII
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř lis 12, 2008 16:47

Příspěvek od MartinEspaceIII » úte pro 08, 2009 14:46

Včera jsem startoval při 5stupních a vše v pohodě,chytlo to super.Zkusím to při míň stupních,když to bude zase dělat bude to asi těma žhavičkama.Byl jsem u autoel. a nedokázal mi to zjistit,prý bych je musel nejprve vyndat :shock:

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » stř pro 09, 2009 08:23

dyk se akorát nahoře odpojej 10 klíček mám dojem
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát říj 29, 2010 08:12

Ahoj potřebuju radu jelikož jsem ještě u Espíka 2,2DT neměnil žhavičky nevík kudy kam co potřebuju za klíče,co musím sundat abych se k nim dostal? pokud jsem se zapoměl na něco zeptat doplnte mě díky-spěchá to moje ranní strty připomínají star Avie 8) pomoooc please

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 30, 2010 11:03

pomoooc jak vyměním žhaviče

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » sob říj 30, 2010 11:11

michale je to jednoduchy...nevim jak ta tva 2,2 dt ale menil sem je 1,9dt a 2,5dt /xantia a xm/ a postup bude stejny pac sou stejny i zhavice...vsechny 4 zhavice sou proklemovany kabelem s okem to povolis a ocistis oka smirglem.budes na to potrebovat dlouhej nastrcak tusim 10 kloub na golu a kratkej a dlouhej nastavec.no a pod tou matkou se skryva zhavyc jak svicka opet dlouhy nastrcak a sup sni ven.dej si majzla at si tam neskurvis zavit a pokud mas naftovy cerpadlo taky tak blbe zhavic c1 je tam fakt zakletej.no novy namazes nejlepe vodici pastou v delce zavitu do hlavy a opakujes obraceny postup.sup a jedes...ale doporucuju vycistit i zhavici rele nebo koupit novy...staci ho jen rozebrat a vrele smirglem ocistit pecku...zadna veda vtom fakt neni....
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 30, 2010 11:14

benisek josef píše:michale je to jednoduchy...nevim jak ta tva 2,2 dt ale menil sem je 1,9dt a 2,5dt /xantia a xm/ a postup bude stejny pac sou stejny i zhavice...vsechny 4 zhavice sou proklemovany kabelem s okem to povolis a ocistis oka smirglem.budes na to potrebovat dlouhej nastrcak tusim 10 kloub na golu a kratkej a dlouhej nastavec.no a pod tou matkou se skryva zhavyc jak svicka opet dlouhy nastrcak a sup sni ven.dej si majzla at si tam neskurvis zavit a pokud mas naftovy cerpadlo taky tak blbe zhavic c1 je tam fakt zakletej.no novy namazes nejlepe vodici pastou v delce zavitu do hlavy a opakujes obraceny postup.sup a jedes...ale doporucuju vycistit i zhavici rele nebo koupit novy...staci ho jen rozebrat a vrele smirglem ocistit pecku...zadna veda vtom fakt neni....
No tohle moc nechápu to mám k těm svíčkám šáhnout přes to vzduch potrubí

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » sob říj 30, 2010 11:18

tak koncepce 2,2dt se tedy lisi pac na vsech francouskych td s kteryma sem se setkal jsou zepredu a staci jen sundat ten plastovej dekl a nic vic a zadny sani ci trubky tam neprekazi nebo je vnich vylisek na nastrcak jelikoz svod na vyfuk je delany dozadu ke kokpitu ale ty ho mas dopredu vid?vtom pripade budes muset sundat ten svod na motoru/asi/......
Naposledy upravil(a) benisek josef dne sob říj 30, 2010 11:21, celkem upraveno 1 x.
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » sob říj 30, 2010 11:19

jo a nejvic odchazi zhavice 1a3 na pistech uvrate...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 30, 2010 11:21

benisek josef píše:jo a nejvic odchazi zhavice 1a3 na pistech uvrate...
no mazitěma trubkama jsou diry tak to bude asi ono kuwa zrovna nemám žádnou fotku že by jsi na to mrknul

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » sob říj 30, 2010 11:24

michale fakt vtom nehledej zadnou vedu pac soudruzi by opravdu neudelali chybu vtom aby si musel kazdy 2 roky demontovat pulku motoru pac podle doporuceni bys je mel menit po 2zimach ale z praxe vim ze kvalitni zhavice od ngk vydrzi i 8let pri kazdorocnim cisteni relatka a kvalitni nafte...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 30, 2010 11:32

benisek josef píše:michale fakt vtom nehledej zadnou vedu pac soudruzi by opravdu neudelali chybu vtom aby si musel kazdy 2 roky demontovat pulku motoru pac podle doporuceni bys je mel menit po 2zimach ale z praxe vim ze kvalitni zhavice od ngk vydrzi i 8let pri kazdorocnim cisteni relatka a kvalitni nafte...
ok.jdu na to amám koupené NGK

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » sob říj 30, 2010 11:38

tak to si pasak za ty ngk :wink:
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 30, 2010 16:12

to Benisek Frantící je banda-spousta nadávek a další spousta nadávek přístup ke svíčkám je nulovej jsou pod sacím potrubím utopené cca15cm nejde tam sáhnout ničim živej kabel ráčna s kloubem ani prd ten klíč se na to musí nasadit rovně aby s ním šlo otočit a rovně nahoru je to přimo do spodu sání rezignoval jsem nechám to odborníkovi já to potrubí sundavat nebudu :evil:

standaPS
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: ned říj 26, 2008 22:26
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek od standaPS » sob říj 30, 2010 18:34

Já to měl za cca hodku a pul, a to jenom proto, že mi upadlo oko na kabelu. Chce to se pripravit, dlouhej nastavec na maticky na kabelech a na svicky a taky je dulezitej dlouhej magnet. Takovej ten na peru, koupil jsem ho v Globusu asi za kilo. A samo odpojit baterku...
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 30, 2010 20:14

standaPS píše:Já to měl za cca hodku a pul, a to jenom proto, že mi upadlo oko na kabelu. Chce to se pripravit, dlouhej nastavec na maticky na kabelech a na svicky a taky je dulezitej dlouhej magnet. Takovej ten na peru, koupil jsem ho v Globusu asi za kilo. A samo odpojit baterku...
no tak to nechápu je tam sposta kabelů není tam vidět nic matičku jsem sundal v poho ale ani bohově jsem neotočil svíčkou i když jsem měl klíč nasazenej nešlo s tím otočit a nechtěl jsem brát moc silou abych to nějak neulámal jak jsi povolil ty svíčky ráčnou s kloubem nebo bez

standaPS
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: ned říj 26, 2008 22:26
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek od standaPS » sob říj 30, 2010 20:50

Měl jsem malou ráčnu, kloub, krátkej nástavec a dlouhej nástavec. Ale myslím, že jsem potom ten krátkej nástavec sundal, že nebyl potřeba. Mě to šlo povolit dobře, docela v klidu. Ale taky mě někdo varoval, že to bejvá utažený "na krev", takže asi za tepla, to by mohlo jít líp. Jestli chceš půjčit ten cajk, neni problém v Plzni.
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 30, 2010 21:54

standaPS píše:Měl jsem malou ráčnu, kloub, krátkej nástavec a dlouhej nástavec. Ale myslím, že jsem potom ten krátkej nástavec sundal, že nebyl potřeba. Mě to šlo povolit dobře, docela v klidu. Ale taky mě někdo varoval, že to bejvá utažený "na krev", takže asi za tepla, to by mohlo jít líp. Jestli chceš půjčit ten cajk, neni problém v Plzni.
díky ale nepotřebuju půjčit cajky mám celou sadu a je v ní i to co píšeš n o tak to zkusím ještě jednou 8)

standaPS
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: ned říj 26, 2008 22:26
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek od standaPS » sob říj 30, 2010 22:35

Určitě, nevzdávej se bez boje ! :D A myslím, že když vezmeš malou ráčnu, můžeš zabrat plnou silou. To asi tu svicku neulomis.
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned říj 31, 2010 11:32

standaPS píše:Určitě, nevzdávej se bez boje ! :D A myslím, že když vezmeš malou ráčnu, můžeš zabrat plnou silou. To asi tu svicku neulomis.
další zkouška taky neůspěšná prostě se bojím víc zabrat radeji to nechám mechnikovi zítra mi to vymění už jsem objednanej četl jsem tady ve fóru jak menili svíčky na Espíkovi V6 tam musí rozebrat třetínu motoru a já tady brečím kvůli trubkám sání který možna ani nemusí dolu 8)

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » ned říj 31, 2010 12:05

jo jo v6 a svicky to je mazec a ver tomu ze vymena zhavicich svicek na tvem dt bude prochazka ruzovou zahradou.... :wink:
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned říj 31, 2010 21:36

benisek josef píše:jo jo v6 a svicky to je mazec a ver tomu ze vymena zhavicich svicek na tvem dt bude prochazka ruzovou zahradou.... :wink:
moje výměna je procházka zasra...m trním a jak jsem psal jelikož mám obě ruce levé tak si to dám k mechoušovi a mám klid páč když tu svíčku urvu já tak :boink: ale když jí urve on je to jeho boj není to ode mě čestné ale co se dá dělat :?

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pon lis 01, 2010 19:44

Tak mě mechnik vochcal řekl mi jak to vyměnit a mám si to udělat sám že na takové blbosti nemá čas tak mě to stejně nemine kuwa řekl mi tento postup:motor ohřát co to půjde až do spuštění větráku a mezi tím přostříkávat kolem žhaviček olejem WD ten se prej nacucá do závitu pak to v poho povolím a až to vychladne tak tam natočím nové žhaviče 8)

renďák oskar
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: čtv říj 08, 2009 20:21

Příspěvek od renďák oskar » pon lis 01, 2010 20:10

chalani za tepla to je blbost jen za studena všechno se teplem rostahuje nejlepší -20,vem si třeba co dělaj koleje za tepla???to je rachot co a ta svíčka když nemá kam ustoupit tak co???se rostáhne do hlavy jsou to různé mater. s jinou rozpínavostí a kov se prej rozpíná víc,nejlepší nahřád hlavu a zmrazit svíčku,ale to je blbost co,ne fakt já to dělal za studena a uplně vpoho zabral s citem luplo to a už to šlo,ten olej se tam jen zapeče za tepla :D :D nebát se a dobré nářadí
Renault Espace Grand 6.2001 2.2 Dci

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů