špatné žhavení 2.2dt
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř lis 12, 2008 16:47
špatné žhavení 2.2dt
Potřeboval bych poradit prosím,při studeným startu mi to špatně startuje,vypadá to že to jde jen na tři válce ale tak za 2 fteřiny se to vrátí do normálu.Když někde třeba startuji po hodině tak to chytne celkem normálně akorát to trochu dýl točí.V dřívějších tématech se psalo že by to mohla být vadná žhavička ale i nějaká 40A pojistka vlevo v motor. prostoru.Mám naj.150tis.km.V Kelly na tento motor mají dva typy žhaviček kde zjistím jaké tam mám,to je musím jako pracně vyndat a potom podle typu obědnat? Díky moc za radu.
-
- Starting member
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř lis 12, 2008 16:47
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
michale je to jednoduchy...nevim jak ta tva 2,2 dt ale menil sem je 1,9dt a 2,5dt /xantia a xm/ a postup bude stejny pac sou stejny i zhavice...vsechny 4 zhavice sou proklemovany kabelem s okem to povolis a ocistis oka smirglem.budes na to potrebovat dlouhej nastrcak tusim 10 kloub na golu a kratkej a dlouhej nastavec.no a pod tou matkou se skryva zhavyc jak svicka opet dlouhy nastrcak a sup sni ven.dej si majzla at si tam neskurvis zavit a pokud mas naftovy cerpadlo taky tak blbe zhavic c1 je tam fakt zakletej.no novy namazes nejlepe vodici pastou v delce zavitu do hlavy a opakujes obraceny postup.sup a jedes...ale doporucuju vycistit i zhavici rele nebo koupit novy...staci ho jen rozebrat a vrele smirglem ocistit pecku...zadna veda vtom fakt neni....
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
No tohle moc nechápu to mám k těm svíčkám šáhnout přes to vzduch potrubíbenisek josef píše:michale je to jednoduchy...nevim jak ta tva 2,2 dt ale menil sem je 1,9dt a 2,5dt /xantia a xm/ a postup bude stejny pac sou stejny i zhavice...vsechny 4 zhavice sou proklemovany kabelem s okem to povolis a ocistis oka smirglem.budes na to potrebovat dlouhej nastrcak tusim 10 kloub na golu a kratkej a dlouhej nastavec.no a pod tou matkou se skryva zhavyc jak svicka opet dlouhy nastrcak a sup sni ven.dej si majzla at si tam neskurvis zavit a pokud mas naftovy cerpadlo taky tak blbe zhavic c1 je tam fakt zakletej.no novy namazes nejlepe vodici pastou v delce zavitu do hlavy a opakujes obraceny postup.sup a jedes...ale doporucuju vycistit i zhavici rele nebo koupit novy...staci ho jen rozebrat a vrele smirglem ocistit pecku...zadna veda vtom fakt neni....
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
tak koncepce 2,2dt se tedy lisi pac na vsech francouskych td s kteryma sem se setkal jsou zepredu a staci jen sundat ten plastovej dekl a nic vic a zadny sani ci trubky tam neprekazi nebo je vnich vylisek na nastrcak jelikoz svod na vyfuk je delany dozadu ke kokpitu ale ty ho mas dopredu vid?vtom pripade budes muset sundat ten svod na motoru/asi/......
Naposledy upravil(a) benisek josef dne sob říj 30, 2010 11:21, celkem upraveno 1 x.
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
jo a nejvic odchazi zhavice 1a3 na pistech uvrate...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
michale fakt vtom nehledej zadnou vedu pac soudruzi by opravdu neudelali chybu vtom aby si musel kazdy 2 roky demontovat pulku motoru pac podle doporuceni bys je mel menit po 2zimach ale z praxe vim ze kvalitni zhavice od ngk vydrzi i 8let pri kazdorocnim cisteni relatka a kvalitni nafte...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
ok.jdu na to amám koupené NGKbenisek josef píše:michale fakt vtom nehledej zadnou vedu pac soudruzi by opravdu neudelali chybu vtom aby si musel kazdy 2 roky demontovat pulku motoru pac podle doporuceni bys je mel menit po 2zimach ale z praxe vim ze kvalitni zhavice od ngk vydrzi i 8let pri kazdorocnim cisteni relatka a kvalitni nafte...
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
tak to si pasak za ty ngk
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
to Benisek Frantící je banda-spousta nadávek a další spousta nadávek přístup ke svíčkám je nulovej jsou pod sacím potrubím utopené cca15cm nejde tam sáhnout ničim živej kabel ráčna s kloubem ani prd ten klíč se na to musí nasadit rovně aby s ním šlo otočit a rovně nahoru je to přimo do spodu sání rezignoval jsem nechám to odborníkovi já to potrubí sundavat nebudu
Já to měl za cca hodku a pul, a to jenom proto, že mi upadlo oko na kabelu. Chce to se pripravit, dlouhej nastavec na maticky na kabelech a na svicky a taky je dulezitej dlouhej magnet. Takovej ten na peru, koupil jsem ho v Globusu asi za kilo. A samo odpojit baterku...
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
no tak to nechápu je tam sposta kabelů není tam vidět nic matičku jsem sundal v poho ale ani bohově jsem neotočil svíčkou i když jsem měl klíč nasazenej nešlo s tím otočit a nechtěl jsem brát moc silou abych to nějak neulámal jak jsi povolil ty svíčky ráčnou s kloubem nebo bezstandaPS píše:Já to měl za cca hodku a pul, a to jenom proto, že mi upadlo oko na kabelu. Chce to se pripravit, dlouhej nastavec na maticky na kabelech a na svicky a taky je dulezitej dlouhej magnet. Takovej ten na peru, koupil jsem ho v Globusu asi za kilo. A samo odpojit baterku...
Měl jsem malou ráčnu, kloub, krátkej nástavec a dlouhej nástavec. Ale myslím, že jsem potom ten krátkej nástavec sundal, že nebyl potřeba. Mě to šlo povolit dobře, docela v klidu. Ale taky mě někdo varoval, že to bejvá utažený "na krev", takže asi za tepla, to by mohlo jít líp. Jestli chceš půjčit ten cajk, neni problém v Plzni.
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
díky ale nepotřebuju půjčit cajky mám celou sadu a je v ní i to co píšeš n o tak to zkusím ještě jednoustandaPS píše:Měl jsem malou ráčnu, kloub, krátkej nástavec a dlouhej nástavec. Ale myslím, že jsem potom ten krátkej nástavec sundal, že nebyl potřeba. Mě to šlo povolit dobře, docela v klidu. Ale taky mě někdo varoval, že to bejvá utažený "na krev", takže asi za tepla, to by mohlo jít líp. Jestli chceš půjčit ten cajk, neni problém v Plzni.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
další zkouška taky neůspěšná prostě se bojím víc zabrat radeji to nechám mechnikovi zítra mi to vymění už jsem objednanej četl jsem tady ve fóru jak menili svíčky na Espíkovi V6 tam musí rozebrat třetínu motoru a já tady brečím kvůli trubkám sání který možna ani nemusí dolustandaPS píše:Určitě, nevzdávej se bez boje ! A myslím, že když vezmeš malou ráčnu, můžeš zabrat plnou silou. To asi tu svicku neulomis.
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
jo jo v6 a svicky to je mazec a ver tomu ze vymena zhavicich svicek na tvem dt bude prochazka ruzovou zahradou....
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
moje výměna je procházka zasra...m trním a jak jsem psal jelikož mám obě ruce levé tak si to dám k mechoušovi a mám klid páč když tu svíčku urvu já tak ale když jí urve on je to jeho boj není to ode mě čestné ale co se dá dělatbenisek josef píše:jo jo v6 a svicky to je mazec a ver tomu ze vymena zhavicich svicek na tvem dt bude prochazka ruzovou zahradou....
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Tak mě mechnik vochcal řekl mi jak to vyměnit a mám si to udělat sám že na takové blbosti nemá čas tak mě to stejně nemine kuwa řekl mi tento postup:motor ohřát co to půjde až do spuštění větráku a mezi tím přostříkávat kolem žhaviček olejem WD ten se prej nacucá do závitu pak to v poho povolím a až to vychladne tak tam natočím nové žhaviče
-
- Junior member
- Příspěvky: 191
- Registrován: čtv říj 08, 2009 20:21
chalani za tepla to je blbost jen za studena všechno se teplem rostahuje nejlepší -20,vem si třeba co dělaj koleje za tepla???to je rachot co a ta svíčka když nemá kam ustoupit tak co???se rostáhne do hlavy jsou to různé mater. s jinou rozpínavostí a kov se prej rozpíná víc,nejlepší nahřád hlavu a zmrazit svíčku,ale to je blbost co,ne fakt já to dělal za studena a uplně vpoho zabral s citem luplo to a už to šlo,ten olej se tam jen zapeče za tepla nebát se a dobré nářadí
Renault Espace Grand 6.2001 2.2 Dci
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů