špatné žhavení 2.2dt
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Za tepla wedecko urcite na svicky nestrikej!spis si uskodis nez pomuzes!kup si od virtu (asi wuhrt) push off nebo jakej koliv povolovac sroubu za 180kc a za studena prostrikej za pet minut znova a skus to povolot pokud to nepujde opakuj prostrik.vecinou nejdou vysroubovat od poctiveho mechanika kterej na zavit da tu medenou pastu ktera se po letech zapece a jen povolovac ji rozleptava...a jen tak mezi nami devcaty wedecko je dobry jen tak na promazani vrzajicich pantu doma na lednicce.na auto bych ho nikam nepouzil...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Wédéčko je srač..ale má jednu dobrou výhodu vzlíná a to dobře a určite povolovat za tepla to je stejné jako vejfuk když nepovolíš srouby tak je nahřeješ autogenem a mechnik mi řekl že je to ovřená a vyzkoušená metoda ohřát motor prostříkat WD opakovat cca 3 během 30min povolit a pak za studena dát nové svíčky je to tak se vším za tepla ti taky jde líp řadit
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Svicky nejsou vyfuk michale!kdyz uz za tepla tak za studena prostrikat nechat chvilku pusobyt opet nastrikat a pak zahrat.urcite bych na zahratym motoru abzvlaste kdyz je to v hlave nic neochlazoval...nemuzu za sebe posoudit pac me wuhrtackej povolovac sroubu vzdy pomoh i za studena...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
tak kuci kluci a dost! Je snad z vas nekdo fundovanej chemik (fyzik), aby dokazal precizne popsat, jake zmeny se deji pri pusobeni WDcka ci jinich sloucenin pri urcitych tlacich a teplotach na jiste kovy - materialy?
jen, aby jsme se tu nehadali o kravinach... nic se tim asi nezkazi a timto, nebo onim, postupem to bud pujde, nebo ne. Snad nejsme nikdo ukrutnej ledoborec, aby jsme neodhadli spravnou silu. Nebo co nejde silou, jde jeste vetsi silou? Slunce v dusi....
jen, aby jsme se tu nehadali o kravinach... nic se tim asi nezkazi a timto, nebo onim, postupem to bud pujde, nebo ne. Snad nejsme nikdo ukrutnej ledoborec, aby jsme neodhadli spravnou silu. Nebo co nejde silou, jde jeste vetsi silou? Slunce v dusi....
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
No stim utahovanim je to u me horsi pac v praci utahuju na krev srouby s matkou 22 a vice nebo stary zarezly povolujem a musim rict ze kdyz pak utahuju sroubek s matkou c 13 a nedejboze 10 mam pak rapidni problem odhadnout kdy je ten momentovej strop zavitu
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
no tat to me pokakej chtěl jsem použít tu nejlepší metodu jak to vyměnit a strhla se tady no nic nějak to udělám PS.vím že vejfuk není motor-svíčka chtěl jsem dát jen přiklad psáno pro Pepu Beníska
Naposledy upravil(a) Míča_2.2DT dne stř lis 03, 2010 15:43, celkem upraveno 1 x.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
já nechtěl nic ochlazovat nejsem blázen chtěl jsem z ohřáteho motoru demontovat svíčky a až schladne tak tam dát jiné Pepo Pepo čti to pořádněbenisek josef píše:Svicky nejsou vyfuk michale!kdyz uz za tepla tak za studena prostrikat nechat chvilku pusobyt opet nastrikat a pak zahrat.urcite bych na zahratym motoru abzvlaste kdyz je to v hlave nic neochlazoval...nemuzu za sebe posoudit pac me wuhrtackej povolovac sroubu vzdy pomoh i za studena...
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Dyt se tu zadna bytka na kordy neodehrava?jen vymena zkusenosti a dedukci pac kazdej mame jine zkusenosti.....
A stim ochlazovanim napadam radu tveho mechanika NE TEBE! kterej ti rek ze mas auto ohrat az do spusteni vetraku a mezi tim prostrikavat wedeckem.tak sem te chtel je varovat ze podle me to neni dobrej zpusob (jak wedecko tak ochlazovani hlavy)a proto sem rozvinul teoriji s ochlazovanim az stoho vznikla ta mala prestrelka nazoru ...
A stim ochlazovanim napadam radu tveho mechanika NE TEBE! kterej ti rek ze mas auto ohrat az do spusteni vetraku a mezi tim prostrikavat wedeckem.tak sem te chtel je varovat ze podle me to neni dobrej zpusob (jak wedecko tak ochlazovani hlavy)a proto sem rozvinul teoriji s ochlazovanim az stoho vznikla ta mala prestrelka nazoru ...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
V poho nic se nedejebenisek josef píše:Dyt se tu zadna bytka na kordy neodehrava?jen vymena zkusenosti a dedukci pac kazdej mame jine zkusenosti.....
A stim ochlazovanim napadam radu tveho mechanika NE TEBE! kterej ti rek ze mas auto ohrat az do spusteni vetraku a mezi tim prostrikavat wedeckem.tak sem te chtel je varovat ze podle me to neni dobrej zpusob (jak wedecko tak ochlazovani hlavy)a proto sem rozvinul teoriji s ochlazovanim az stoho vznikla ta mala prestrelka nazoru ...
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Ahoj tak jsem žhaviče úspěšně vyměnil kontaktoval jsem v Milevsku tři automechniky z toho je jeden specialista na Dieseli ale i ten mě odmítnul že prej je to složité a že cena by byla kolem tisíce korun tak jsem mu řek že je blázen a šel jsem do toho sám trvalo mi to cca 2,5h protože jsem nemohl dostat ven 1 a 4 svíčku vytáčel jsem je se sevřenou šli dost z tuha postup:zkusil jsem to za studeného motoru to jsem je ani nepovolil a tak jsem zkusil radu mechniků motor jsem ohřál-jízdou a občas prostříkal Konkorem a pak za tepla jsem je všechny povolil jako nic akorát ta 1a4 svíčka šla z těžka musel jsem je vyndat pohybem povol utáhni a takhle je vycukat ven ale těd vše ok startuju jako ďas a PS-funkční byli jen dvě takže jsem stertoval asi 2 měs na dvě svíčky
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
Převodovka
Pánové vím že to sem nepatří ale nechci zakládat nové téma.
Slyším zvláštní zvuky při jízdě pokud je auto v tahu v rozmezí 30-70km/h potom se to ztratí pokud ale šlapnu na spojku tak ticho stejně tak když brzdím motorem, ale podmme k dotazu do lagun se dávali ty samý motory 2.2dt jen nevím jestli měli i stejný převodovky, jde mi o to jestli by šla dát převodovka z laguny 2.2dt12v do espace 2.2dt12v pokud má nějaký jiný převod tak by mi to snad ani tak nevadilo a důvod: při výměně oleje sem vypustil z převodovky něco co připomínalo perleť do autolaků po konzultaci s mechanikem na tom převodovka není nejlíp takže už začínám shánět jinou, jenže motorů na lagunu i s převodovkou sem našel dost i za pěkný peníz ale na espace je to bída a cena už není tak zajímavá(za to mám převodovku+motor z laguny) díky za odpověď
Slyším zvláštní zvuky při jízdě pokud je auto v tahu v rozmezí 30-70km/h potom se to ztratí pokud ale šlapnu na spojku tak ticho stejně tak když brzdím motorem, ale podmme k dotazu do lagun se dávali ty samý motory 2.2dt jen nevím jestli měli i stejný převodovky, jde mi o to jestli by šla dát převodovka z laguny 2.2dt12v do espace 2.2dt12v pokud má nějaký jiný převod tak by mi to snad ani tak nevadilo a důvod: při výměně oleje sem vypustil z převodovky něco co připomínalo perleť do autolaků po konzultaci s mechanikem na tom převodovka není nejlíp takže už začínám shánět jinou, jenže motorů na lagunu i s převodovkou sem našel dost i za pěkný peníz ale na espace je to bída a cena už není tak zajímavá(za to mám převodovku+motor z laguny) díky za odpověď
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Ahoj nevím jak vypadá motor u Laguny ale nemyslím si že je stejnej už si ani nepamatuju co ale tenkrat jsem sháněl nějaky díl na Espíka 2,2DT ten z Laguny 2,2DT byl dost podobnej ale nešel tam a ta převodovka bude asi taky jiná nebo určo převody Espík je mnohem teší než Lagy ale to je můj názor a můžu se mejlit
Re:
prosím tě a kde se najde to rele děkujibenisek josef píše:michale je to jednoduchy...nevim jak ta tva 2,2 dt ale menil sem je 1,9dt a 2,5dt /xantia a xm/ a postup bude stejny pac sou stejny i zhavice...vsechny 4 zhavice sou proklemovany kabelem s okem to povolis a ocistis oka smirglem.budes na to potrebovat dlouhej nastrcak tusim 10 kloub na golu a kratkej a dlouhej nastavec.no a pod tou matkou se skryva zhavyc jak svicka opet dlouhy nastrcak a sup sni ven.dej si majzla at si tam neskurvis zavit a pokud mas naftovy cerpadlo taky tak blbe zhavic c1 je tam fakt zakletej.no novy namazes nejlepe vodici pastou v delce zavitu do hlavy a opakujes obraceny postup.sup a jedes...ale doporucuju vycistit i zhavici rele nebo koupit novy...staci ho jen rozebrat a vrele smirglem ocistit pecku...zadna veda vtom fakt neni....
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: špatné žhavení 2.2dt
Kde ho ma primo 2.2td espace nevim.ale hadam ze jako vsichni a to mezi baterkou a svetlem.byva to cerna krabycka tak 15/8/10cm.jinde u francouskych dizlanku sem ho nevidel...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: špatné žhavení 2.2dt
Ahoj, zřejmě mě nejde žhavení, můžete mě poradit, podezírám relé žhavení, kde ho najdu? Pojistku v pojiskové skřínce jsem vyměnil, ačkoli nevypadala prdlá, nemá to ještě někde silovou pojistku? Co ještě zkontrolovat?
Re: špatné žhavení 2.2dt
Dobrý den
Mám espace 2,2dt 83kw kod motoru g8t 914
Dnes ráno jsem chtěl jet do prace,ale nenastartoval jsem baterie byla silna starter točil rychle z vyfuku šel bílý kouř takže nafta tam šla ale motor ani neškyt.Kamarád mě nažhavil a žarovkovou skoušečkou jsem zjistil že do žhaviču nejde proud.Pojistka pod nohama u spolujezdce byla dobra tak jsem oddělal dekl od pojistek v motorovem prostoru vedle baterie a pojistka tuším druha zespodu 60a přepalená.Dam druhou a znovu nažhavím a hned praskla.Tak jsem šel po dratech.Muj espejs ma řidicí jednotku motoru na prave straně za hrdlem na nalevání vody do odsřikovaču.Do řidící jednotky jdou dvě patice s hodně slabímy dráty jedna patice s dvomi silnými dráty žhavení a jeden drát na osmičku matku stale plus.
Při odpojení patice na žhavení pojistka přestala se pálit tak chyba byla u žhaviču nebo přívodu k nim.Tak jsem vytáhl žhaviče každý jsem postupně vyskoušel na baterce jestli zažhaví a jak je zákon chválnosti tak to byl až ten čtvrtý ten když jsem dal na baterku tak misto rozpálení se na špičce tak se začal hřát celý a měl mnohem větší odber da se řict že byl prošlahlej a skratoval.jinak jak se někdo ptal sání se nemusí odďelavat jde to i těmi škviramy v saní ja jsem vytahl i ty dráty abych je skontroloval a dal jsem je tam spatky šli tam pěkně. Stačí desítka malá gola nastavec a kloubek.
Doufam že muj přispěvek nekomu pomuže.
Mám espace 2,2dt 83kw kod motoru g8t 914
Dnes ráno jsem chtěl jet do prace,ale nenastartoval jsem baterie byla silna starter točil rychle z vyfuku šel bílý kouř takže nafta tam šla ale motor ani neškyt.Kamarád mě nažhavil a žarovkovou skoušečkou jsem zjistil že do žhaviču nejde proud.Pojistka pod nohama u spolujezdce byla dobra tak jsem oddělal dekl od pojistek v motorovem prostoru vedle baterie a pojistka tuším druha zespodu 60a přepalená.Dam druhou a znovu nažhavím a hned praskla.Tak jsem šel po dratech.Muj espejs ma řidicí jednotku motoru na prave straně za hrdlem na nalevání vody do odsřikovaču.Do řidící jednotky jdou dvě patice s hodně slabímy dráty jedna patice s dvomi silnými dráty žhavení a jeden drát na osmičku matku stale plus.
Při odpojení patice na žhavení pojistka přestala se pálit tak chyba byla u žhaviču nebo přívodu k nim.Tak jsem vytáhl žhaviče každý jsem postupně vyskoušel na baterce jestli zažhaví a jak je zákon chválnosti tak to byl až ten čtvrtý ten když jsem dal na baterku tak misto rozpálení se na špičce tak se začal hřát celý a měl mnohem větší odber da se řict že byl prošlahlej a skratoval.jinak jak se někdo ptal sání se nemusí odďelavat jde to i těmi škviramy v saní ja jsem vytahl i ty dráty abych je skontroloval a dal jsem je tam spatky šli tam pěkně. Stačí desítka malá gola nastavec a kloubek.
Doufam že muj přispěvek nekomu pomuže.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů