zahřátí espace 2,2dt
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát kvě 12, 2006 17:36
zahřátí espace 2,2dt
zdravím jen bych se chtěl zeptat kolik teček na stupnici zahřátí vody má správně byt aby byl motor zahřát. Víc jak na 3 se to u mě nedostane. dík za odpovědi
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
zahrati
Cau u me 2,2DT je to pokazde na 4 kontrolce uz od koupe auta nikdy to nevarilo takze ti bud brzy spina sahara-treba poslechnot zda se pusti a na jake kontrolce nebo nefunguje jedna zarovka a nebo to mam spatne ja ale bezne to bejva ze je tam Xkontrolek a optimalne ohrate je to na pulce 50na 50
- Alf8875
- Junior member
- Příspěvky: 232
- Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
- Bydliště: Morava- Nový Jičín
zahřátí espace 2,2dt
Ahoj kluci na mém oři mám běžně 3 dílky jen v létě když někde frčím do velkého kopce třeba Pustevny v Beskydech tak naskočí na chvíli 4 ! Takže jestli 3 nebo 4 buřtíky oba tipuji jsou správně .
- shorad
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: ned lis 29, 2009 10:26
- Bydliště: Písek, Strakonice, Vimperk, Beneda u Bušanovic
Jsem kupoval čidlo před měsícem (ukazovalo to jen jeden buřtík) a teď to ukazuje 4 a to i když to necham dlouho stat na volnoběh.
Od roku 1992 po součastnost: Trabant, VAZ 1200, Polski Fiat 1600, Peugeot 309, Ford Granada, Zastava 1100, Š-1000MB, Š-100, Š-120, BMW 323i, Volvo 340 1,6D, Nissan Almera 1,6 SLX, Renault Espace 2.0 i, 8V,LPG, 1997
Tak dotaz k teplote:
Zena mi ted volala - pri jizde po dalnici na ni zacal espik piskat, ze je mu teplo, pri vyrazeni na neutral pry teplota zacla klesat, jakmile opet jela tak zacla stoupat. Priznam se ze s nim jezdi vice ona tak jsem jej dlouho nekontroloval - nicmene vse doplneno bylo cca pred 3-3,5 tis km. oleje by tam melo byt dost, ten hlidam, na vodu jsem po pravde moc nekoukal.
Je mozne ze se jen "ztratila voda" (coz nechapu kam by se mela ztracet)?
Zena mi ted volala - pri jizde po dalnici na ni zacal espik piskat, ze je mu teplo, pri vyrazeni na neutral pry teplota zacla klesat, jakmile opet jela tak zacla stoupat. Priznam se ze s nim jezdi vice ona tak jsem jej dlouho nekontroloval - nicmene vse doplneno bylo cca pred 3-3,5 tis km. oleje by tam melo byt dost, ten hlidam, na vodu jsem po pravde moc nekoukal.
Je mozne ze se jen "ztratila voda" (coz nechapu kam by se mela ztracet)?
Prodan po smrti motoru - Grand Espace III, 2,2 dci initiale aneb Svižník
Takze upreseni: motor se prehral za jizdy do te miry ze zaclo auto na zenu piskat (grrr nesnasim kdyz si nekontroluje teplotu i kdyz ji to kladu na srdce porad ). Dal do auta dolila temer 3 litry vody. Najezd od naplneni je cca 4 tis km. Je tento ubytek akceptovatelny nebo mam zacit resit nejaky servis? Lze nejak zjistit duvod proc? Co mam ocekavat za problem? Na co se zamerit atd... 3 litry se mi zda na kosly termostat moc (resp prehralo by se auto s kouslym termostatem az za 20 km jizdy z toho vetsinu do kopce?). Mam strach co to bude...
Prodan po smrti motoru - Grand Espace III, 2,2 dci initiale aneb Svižník
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
mě se to stalo taky teplota stoupla a tak jsem zjistil že mi vůbec nefungovala sahara i když mě se to stalo v zácpě ty vyndej termostat a zkus to bez něj pokud to jde u BMW to šlo u Espíka nevím nemám zkušenost jinak tohle mi dělá Fáčko už 3 roky a pořád to jede taky žere vodu tak jí jen jednou za čas doleju a jedu dál v zimě je to horší to stojí peňíze to musím dolejvat vodu+fridex dolejvám kolem 1,5-2 litru na 1100-1300km svíčky a olej v poho.z vejfuku nic prosťe nevím kam se ta voda ztrácíHonzan píše:Takze upreseni: motor se prehral za jizdy do te miry ze zaclo auto na zenu piskat (grrr nesnasim kdyz si nekontroluje teplotu i kdyz ji to kladu na srdce porad ). Dal do auta dolila temer 3 litry vody. Najezd od naplneni je cca 4 tis km. Je tento ubytek akceptovatelny nebo mam zacit resit nejaky servis? Lze nejak zjistit duvod proc? Co mam ocekavat za problem? Na co se zamerit atd... 3 litry se mi zda na kosly termostat moc (resp prehralo by se auto s kouslym termostatem az za 20 km jizdy z toho vetsinu do kopce?). Mam strach co to bude...
Já jsem měl to samé, dělalo to jenom na dálnici a nebo do dlouhých kopců. A to se musim Tvoji ženy zastat , já jsem si ani nevšiml že ta teplota stoupá. Najednou to začalo pískat a hotovo. Po vyřazení a pár vteřinách zase normálně. Taky jsem dolejval vodu, ale už nevím kolik. No a měnil jsem chladič. Byl skoro zarostlej a málo průchodnej.
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Pokavad se vam nestraci voda je to bud nefunkcni sahary nebo termostat nebo i cidlo teploty.pokud se straci voda je tam jeste problem bud v dvou chladicich(malej a velkej) nebo praskla hadicka ci nadoba nebo ruply tesneni pod palici...nic jinyho to byt nemuze...
Ted ktem burtikum.standartne jsou 3 az 4 zalezi na zatizenosti vozu teplote venku motoryzaci atd.sahary u vsech tipu motoru sahary spinaji na prvni rychlost mezi 4 a 5burtikem a na druhou rychlost pri 5 a 6 burtiku.treti rychlost(jen u espiku s dvouma saharama)mezi 7 a 8 a ppri nastupu z 8 na 9 to houka a na displeji se ukaze naky varovny simbol.u espiku s jednim vetrakem bezi sahara na treti rychlost uz mezi 6 a 7 burtikem.jinak je to stejny...tod nemecky manual corporace hynes ...
Ted ktem burtikum.standartne jsou 3 az 4 zalezi na zatizenosti vozu teplote venku motoryzaci atd.sahary u vsech tipu motoru sahary spinaji na prvni rychlost mezi 4 a 5burtikem a na druhou rychlost pri 5 a 6 burtiku.treti rychlost(jen u espiku s dvouma saharama)mezi 7 a 8 a ppri nastupu z 8 na 9 to houka a na displeji se ukaze naky varovny simbol.u espiku s jednim vetrakem bezi sahara na treti rychlost uz mezi 6 a 7 burtikem.jinak je to stejny...tod nemecky manual corporace hynes ...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Pravda pravda na vodni pumpu sem zapomnel...jo a taky sem videl vystrelenou cepicku na ventylku na odvzdusneni sistemu...je to sice nahoda ale uz sem to zazil...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Laadja03
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
- Bydliště: Nenačovice u Berouna
- Kontaktovat uživatele:
Teď v těch 30tkách při cestě v kopcích okolo Křivoklátu se mi autí pochlubilo, že umí rozsvítit i sedmý buřtík. Při výjezdu na rovinku a rychlosti nad 60km/h to šlo rapidně dolu na ty správné 4 kousky, tak bych to viděl na sahary. Kde mají čidlo, přímo na chladiči?
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů