zahřátí espace 2,2dt

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
JarekMarea
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 12, 2006 17:36

zahřátí espace 2,2dt

Příspěvek od JarekMarea » ned lis 29, 2009 16:50

zdravím jen bych se chtěl zeptat kolik teček na stupnici zahřátí vody má správně byt aby byl motor zahřát. Víc jak na 3 se to u mě nedostane. dík za odpovědi

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

zahrati

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned lis 29, 2009 17:40

Cau u me 2,2DT je to pokazde na 4 kontrolce uz od koupe auta nikdy to nevarilo takze ti bud brzy spina sahara-treba poslechnot zda se pusti a na jake kontrolce nebo nefunguje jedna zarovka a nebo to mam spatne ja ale bezne to bejva ze je tam Xkontrolek a optimalne ohrate je to na pulce 50na 50 8)

Uživatelský avatar
Alf8875
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
Bydliště: Morava- Nový Jičín

zahřátí espace 2,2dt

Příspěvek od Alf8875 » ned lis 29, 2009 18:22

Ahoj kluci na mém oři mám běžně 3 dílky jen v létě když někde frčím do velkého kopce třeba Pustevny v Beskydech tak naskočí na chvíli 4 ! Takže jestli 3 nebo 4 buřtíky oba tipuji jsou správně . :D

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » ned lis 29, 2009 18:46

Zdravím, standartně by to mělo být 4 svítící a 5 zhasnutých. Ale už jsem tady četl vícero diskuzí a nebyla žádná vyjímka 3:6 a tuším že i 5:4 se tam objevilo...
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Lucker20
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: sob srp 29, 2009 20:35
Bydliště: Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucker20 » ned lis 29, 2009 19:39

zdravím, já mám 3 ani víc ani míň

Uživatelský avatar
shorad
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned lis 29, 2009 10:26
Bydliště: Písek, Strakonice, Vimperk, Beneda u Bušanovic

Příspěvek od shorad » ned lis 29, 2009 20:10

Jsem kupoval čidlo před měsícem (ukazovalo to jen jeden buřtík) a teď to ukazuje 4 a to i když to necham dlouho stat na volnoběh.
Od roku 1992 po součastnost: Trabant, VAZ 1200, Polski Fiat 1600, Peugeot 309, Ford Granada, Zastava 1100, Š-1000MB, Š-100, Š-120, BMW 323i, Volvo 340 1,6D, Nissan Almera 1,6 SLX, Renault Espace 2.0 i, 8V,LPG, 1997

Slopnan90
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned lis 29, 2009 09:40

Slopnan90

Příspěvek od Slopnan90 » čtv pro 03, 2009 12:18

Zdravím na mojom Espace 2,2DT sú to tiež 4. dieliky

jirka ma
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: ned pro 20, 2009 22:09

Příspěvek od jirka ma » ned pro 20, 2009 22:56

me 4ukazuje ale přehříva se v -15 kde je chyba termostat nebo těsnění pod hlavou mame ho kratce tak nevím.

Petr C
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: pon led 11, 2010 20:13
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Petr C » stř led 20, 2010 11:49

Já mám na svém espíku také čtyři buřty
Grand Espace 2.2TD 83KW

Uživatelský avatar
Honzan
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte pro 08, 2009 15:41

Příspěvek od Honzan » stř led 20, 2010 16:01

me se drzi na 3 burticich... 2,2 dci
Prodan po smrti motoru - Grand Espace III, 2,2 dci initiale aneb Svižník

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » stř led 20, 2010 21:05

kurnik jak se tu bavíte o těch buřtech dal bych si teda něco ale asi víc jak dva asi ne jinak v autě mě svítěj po zahřátí 4 víc nikdy nebylo
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
Honzan
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte pro 08, 2009 15:41

Příspěvek od Honzan » pát kvě 28, 2010 10:44

Tak dotaz k teplote:

Zena mi ted volala - pri jizde po dalnici na ni zacal espik piskat, ze je mu teplo, pri vyrazeni na neutral pry teplota zacla klesat, jakmile opet jela tak zacla stoupat. Priznam se ze s nim jezdi vice ona tak jsem jej dlouho nekontroloval - nicmene vse doplneno bylo cca pred 3-3,5 tis km. oleje by tam melo byt dost, ten hlidam, na vodu jsem po pravde moc nekoukal.
Je mozne ze se jen "ztratila voda" (coz nechapu kam by se mela ztracet)?
Prodan po smrti motoru - Grand Espace III, 2,2 dci initiale aneb Svižník

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » pát kvě 28, 2010 10:46

muže bejt kouslej termostat třeba jenom
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
Honzan
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte pro 08, 2009 15:41

Příspěvek od Honzan » pát kvě 28, 2010 11:12

Takze upreseni: motor se prehral za jizdy do te miry ze zaclo auto na zenu piskat (grrr nesnasim kdyz si nekontroluje teplotu i kdyz ji to kladu na srdce porad :( ). Dal do auta dolila temer 3 litry vody. Najezd od naplneni je cca 4 tis km. Je tento ubytek akceptovatelny nebo mam zacit resit nejaky servis? Lze nejak zjistit duvod proc? Co mam ocekavat za problem? Na co se zamerit atd... 3 litry se mi zda na kosly termostat moc (resp prehralo by se auto s kouslym termostatem az za 20 km jizdy z toho vetsinu do kopce?). Mam strach co to bude...
Prodan po smrti motoru - Grand Espace III, 2,2 dci initiale aneb Svižník

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát kvě 28, 2010 16:34

Honzan píše:Takze upreseni: motor se prehral za jizdy do te miry ze zaclo auto na zenu piskat (grrr nesnasim kdyz si nekontroluje teplotu i kdyz ji to kladu na srdce porad :( ). Dal do auta dolila temer 3 litry vody. Najezd od naplneni je cca 4 tis km. Je tento ubytek akceptovatelny nebo mam zacit resit nejaky servis? Lze nejak zjistit duvod proc? Co mam ocekavat za problem? Na co se zamerit atd... 3 litry se mi zda na kosly termostat moc (resp prehralo by se auto s kouslym termostatem az za 20 km jizdy z toho vetsinu do kopce?). Mam strach co to bude...
mě se to stalo taky teplota stoupla a tak jsem zjistil že mi vůbec nefungovala sahara i když mě se to stalo v zácpě ty vyndej termostat a zkus to bez něj pokud to jde u BMW to šlo u Espíka nevím nemám zkušenost jinak tohle mi dělá Fáčko už 3 roky a pořád to jede taky žere vodu tak jí jen jednou za čas doleju a jedu dál v zimě je to horší to stojí peňíze to musím dolejvat vodu+fridex dolejvám kolem 1,5-2 litru na 1100-1300km svíčky a olej v poho.z vejfuku nic prosťe nevím kam se ta voda ztrácí 8)

Uživatelský avatar
Honzan
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte pro 08, 2009 15:41

Příspěvek od Honzan » pát kvě 28, 2010 16:49

ok,diky za radu, vyzkousim. sahara (jestli je to vetrak napojeny na teplotni cidlo) tak funguje...
Prodan po smrti motoru - Grand Espace III, 2,2 dci initiale aneb Svižník

standaPS
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: ned říj 26, 2008 22:26
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek od standaPS » pát kvě 28, 2010 18:20

Já jsem měl to samé, dělalo to jenom na dálnici a nebo do dlouhých kopců. A to se musim Tvoji ženy zastat :D , já jsem si ani nevšiml že ta teplota stoupá. Najednou to začalo pískat a hotovo. Po vyřazení a pár vteřinách zase normálně. Taky jsem dolejval vodu, ale už nevím kolik. No a měnil jsem chladič. Byl skoro zarostlej a málo průchodnej.
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pát kvě 28, 2010 20:25

Pokavad se vam nestraci voda je to bud nefunkcni sahary nebo termostat nebo i cidlo teploty.pokud se straci voda je tam jeste problem bud v dvou chladicich(malej a velkej) nebo praskla hadicka ci nadoba nebo ruply tesneni pod palici...nic jinyho to byt nemuze...

Ted ktem burtikum.standartne jsou 3 az 4 zalezi na zatizenosti vozu teplote venku motoryzaci atd.sahary u vsech tipu motoru sahary spinaji na prvni rychlost mezi 4 a 5burtikem a na druhou rychlost pri 5 a 6 burtiku.treti rychlost(jen u espiku s dvouma saharama)mezi 7 a 8 a ppri nastupu z 8 na 9 to houka a na displeji se ukaze naky varovny simbol.u espiku s jednim vetrakem bezi sahara na treti rychlost uz mezi 6 a 7 burtikem.jinak je to stejny...tod nemecky manual corporace hynes ...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

coolio
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: pát lis 10, 2006 18:00
Bydliště: Praha

Voda

Příspěvek od coolio » pát kvě 28, 2010 22:44

Mně utekla voda několikrát, z důvodů:
1) Při výměně rozvodů nevyměnili i vodní pumpu, ta začla téct
2) Praskla nějaká hadice, byla stará

Vodu je sem tam potřeba zkontrolovat.

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » sob kvě 29, 2010 11:15

Pravda pravda na vodni pumpu sem zapomnel...jo a taky sem videl vystrelenou cepicku na ventylku na odvzdusneni sistemu...je to sice nahoda ale uz sem to zazil...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

standaPS
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: ned říj 26, 2008 22:26
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek od standaPS » sob kvě 29, 2010 13:03

Když to začne vařit, tak voda vyletí přetlakem ven, ne ? A nemusí bejt nikde díra. Tak jsem to měl já, jak jsem už psal.
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » pon čer 14, 2010 00:59

Teď v těch 30tkách při cestě v kopcích okolo Křivoklátu se mi autí pochlubilo, že umí rozsvítit i sedmý buřtík. Při výjezdu na rovinku a rychlosti nad 60km/h to šlo rapidně dolu na ty správné 4 kousky, tak bych to viděl na sahary. Kde mají čidlo, přímo na chladiči?
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

jirka ma
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: ned pro 20, 2009 22:09

voda

Příspěvek od jirka ma » čtv črc 01, 2010 21:31

ahoj to čidlo na zapnutí -sahara- zapína kdy

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů