Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Moderátor: Moderators General
Re: nefunguje ventilátor topení
poistky? zapnute zapalovanie?
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Re: nefunguje ventilátor topení
Ja som mal poruchu v regulátory otáčiek ventilátora...
Renault Espace III 2.2td r.v.1999
Re: nefunguje ventilátor topení
děkuji ale pojistky jsou v pohodě a regulator jsem zkoušel vyměnit pokud mysliš to na ventilatoru s chladičem nemuže být chyba jinde
Re: nefunguje ventilátor topení
jinak mám espika trojku 2,2dci 2002
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
pánové prosím rady vymzkoušel jsem snad už vše ovladč ,odpor a nic pomoc
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
toto forum nikdo nečte je to super když potřebuje člověk radu a každy na něho kašle to nikdo nečte forum od nových nezkušených renaultaku.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Ale čte, jenže tu zkoušečku, abys proměřil, kde proud jde a kde už nejde, za tebe do ruky nikdo nevezme. Takže jde proud z ovladače? Jde z regulátoru? Co je na vstupu do ventilátoru? ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
/OT/
Jó Zefku, nadávat umí každej zelenáč, navíc čím dál tím míň česky.
Ale jak píšeš, vzít si radu k srdci a něco udělat ploutvema nebo napsat smysluplné údaje o autě, se kterým potřebují pomoct.... to už je jiná liga
A my co občas i tušíme co s tím místo psaní nečeských nesmyslně položených dotazů trávíme volno nějakým šmejděním a sbíráním nepodstatných zkušeností kdesi v útrobách aut
//OT/
Jó Zefku, nadávat umí každej zelenáč, navíc čím dál tím míň česky.
Ale jak píšeš, vzít si radu k srdci a něco udělat ploutvema nebo napsat smysluplné údaje o autě, se kterým potřebují pomoct.... to už je jiná liga
A my co občas i tušíme co s tím místo psaní nečeských nesmyslně položených dotazů trávíme volno nějakým šmejděním a sbíráním nepodstatných zkušeností kdesi v útrobách aut
//OT/
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Ahoj, Renoldí! Nevíte někdo, jak se odpojuje táhlo vnější kliky dveří_? R.Espace III, 8V. Stalo se mi: Centrál v LZ dveří přestal jít v zamčené poloze, dětská západka zavřená. Velký problém. Jen sundat tapecír ze dveří, když 1 šroub je zakryt prahem. Podařilo se mi západku vyháčkovat po uvolnění tapecíru a těsnění dveří vedle blatníku. Dveře otevřeny! Snaha o demontáž zámku zmařena tím zmíněným táhlem. Násilí jsem vyloučil . bylo tuze chladno.
Spasil mě pokus rozchodit zámek . Měřil jsem, puls pro zámek je cca 9 volt. Na odpojené kontakty zámku jsem napojil 14 V z nabíječky Aku a zdařilo se!!! Zámek jsem vystříkal WéDéčkem, chodí. Ale kdybych jej chtěl vyjmout__?? S díky Stehlík,
Spasil mě pokus rozchodit zámek . Měřil jsem, puls pro zámek je cca 9 volt. Na odpojené kontakty zámku jsem napojil 14 V z nabíječky Aku a zdařilo se!!! Zámek jsem vystříkal WéDéčkem, chodí. Ale kdybych jej chtěl vyjmout__?? S díky Stehlík,
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Jarast:
prosím, zde je téma "klimatizace a topení". Mrkni ve vlákně Espace III, někde se zámky řešily. Kdyžtak piš tam.
Jsou-li potíže s centrálním ovládáním zámku, viděl bych to na přešoupaný kabel v harmonice mezi dveřma a kastlí. Velmi častá závada, kabely tvrdnou, ohýbají se až se ulomí úplně. Jde to rozebrat a vodiče vyměnit za pružnější.
Táhla od vnitřní kliky bývají uprostřed přerušena a spojena takovým plastem, ten se přetáhne a spoj se rozpadne.
Vnější kliku jsem nesundaval, tak nevím, ale tipuju že to bude na principu nějakého háčku možná jištěného segrovkou.
prosím, zde je téma "klimatizace a topení". Mrkni ve vlákně Espace III, někde se zámky řešily. Kdyžtak piš tam.
Jsou-li potíže s centrálním ovládáním zámku, viděl bych to na přešoupaný kabel v harmonice mezi dveřma a kastlí. Velmi častá závada, kabely tvrdnou, ohýbají se až se ulomí úplně. Jde to rozebrat a vodiče vyměnit za pružnější.
Táhla od vnitřní kliky bývají uprostřed přerušena a spojena takovým plastem, ten se přetáhne a spoj se rozpadne.
Vnější kliku jsem nesundaval, tak nevím, ale tipuju že to bude na principu nějakého háčku možná jištěného segrovkou.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
- Bydliště: zlobice
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
NEVÍTE NĚKDO KDE JE RELÉ KLIMATIZACE JE TAM NĚJAKÝ PROBLÉM V EL. PO VÝMĚNĚ SKORO VŠEHO OD CHLADIČE PO VYPÍNAČ POŘÁD NEFUNGUJE JE NATLAKOVANÁ KDYŽ SE PROPOJÍ KOMPRESOR S BATERKOU NA TVRDO TAK TO FUNGUJE NEBO JESTLI VÁS NĚCO NAPADNE PROČ TO NEJDE . DÍKY ZA KAŽDOU ODPOVJED.
-
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
- Bydliště: zlobice
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
OPRAVDU NIKDO NETUŠÍ ČÍM BY TO MOHLO BÝT
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Jaký motor, jaký rok a taky chybí, jesti je to automatika, nebo manuál.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
- Bydliště: zlobice
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
84KW BENZIN 8V RV99.- MANUALNÍ KLIMATIZACE DNES V RENAULTU SERVISU DIAGNOSTIKA KLIMU NENAČETLA TAK ŽE TAKY NEVĚDÍ
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Co to je za renault servis, že neví, když mají k dispozici všechny schémata a technické dokumentace? Podívej se na chladič klimatizace. Z jedné strany do něho vede trubka z kompresoru a na druhé straně pak vede trubka do kabiny. Podívej se na tu trubku do kabiny. Měl by tam být spínač/snímač. Zjisti, kolik to má drátů, jestli tři, nebo čtyři.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
- Bydliště: zlobice
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
ZÍTRA JESTLI TO STIHNU TO PROVĚŘÍM A NAPÍŠU ZATÍM DÍKY
-
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
- Bydliště: zlobice
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
TAK DRÁTY JSOU TAM 4
- Alf8875
- Junior member
- Příspěvky: 232
- Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
- Bydliště: Morava- Nový Jičín
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Kluci stav klímy se nemění při jízdě smrdí ale funguje jakmile zůstanu stát nebo jen popojíždím po městě rozsvítí se mi ten červený stavoznam vody STOP i když fyzicky auto přehřáte opravdu není ! Není někde nějaké čidlo ? Jinak ventilátor mi funguje . Měl bych to dát do pořádku před chorvatskem bo mě děcka i s robou přizabijou někde u zahřebu ...
Espace 2,2 DT r.v, 1999
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Pokud jsou dráty čtyři, pak jsou dva dráty +12V. Jeden bude nejspíš trvalý od pojistky ventilátoru, druhý by měl být po zapnutí klimatizace. To znamená, že jeden drát jde od panelu ovládání klimatizace. Třetí drát jde směrem k relátku ventilátoru vysoké rychlosti (propojuje se při vysokém tlaku klimatizace s 12V od pojistky ventilátoru) a čtvrtý jde směrem k diodě (u pojistek v motoru), relé nízké rychlosti a relé kompresoru. Drát, který jde od panelu by měl být v tom bazmeku spojený s drátem, který jde k té diodě.sedlaček petr píše:TAK DRÁTY JSOU TAM 4
Nevím, jestli jsem to dobře popsal. Prostě má to dva vstupy. Jeden ovládá spojku, druhý vysokou rychlost ventilátoru. A pak to má dva výstupy - na ventilátor a spojku. Vstup od panelu ovládání klimy na výstup směrem ke spojce musí být stále propojený a naopak, vstup a výstup pro vysokou rychlost ventilátoru propojený být nesmí (propojí se až při vysokém tlaku v okruhu).
Budeš muset jít po drátu od spojky a narazíš nejspíš na diodu, relé spojky a relé nízké rychlosti ventilátoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
- Bydliště: zlobice
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
V UTERÝ JDU DO RENAULT SERVISU PAK NAPÍŠU CO TO BYLO DÍKY MOC ALE ELEKTRIKA JE PRO MĚ ŠPANĚLSKÁ VES
-
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
- Bydliště: zlobice
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
TAK PRÝ BYL ŠPATNÝ I TEN DRUHÝ OVLADAČ KLIMY TAK MI TAM PŘIDALI VYPÍNAČ NA PALUBOVKU A UŠ TO FUNGUJE ALE TET MI AUTO ZA JÍZDY PŘI VOLNOBĚHU NA LPG CHCÍPÁ JE TO NĚKDY ŠOK PROTOŽE PŘESTANE FUNGOVAT POSILOVAČ
-
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
- Bydliště: zlobice
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
A CELKOVÁ OPRAVA TÉ KLIMY STÁLA 11500 KČ
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
ALFe:
čidlo teploty vody. Jsou dvě. Jedno bude měřit nesmysly. + ověř si, že se při spštění klimy zapíná druhá sahara, a zda se při dosažení provozní teploty (4 buřtíky u mě) spíná první sahara. Pokud ano, tak lže jen čidlo teploty pro palubku. Pokud ne, je v háji to důležitější, provozní. A kdyby něco, sestřenka v HR zrona je, jako delegátka vlastní agentůry
čidlo teploty vody. Jsou dvě. Jedno bude měřit nesmysly. + ověř si, že se při spštění klimy zapíná druhá sahara, a zda se při dosažení provozní teploty (4 buřtíky u mě) spíná první sahara. Pokud ano, tak lže jen čidlo teploty pro palubku. Pokud ne, je v háji to důležitější, provozní. A kdyby něco, sestřenka v HR zrona je, jako delegátka vlastní agentůry
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Jestli dobře čtu, tak oprava spínání (všechno funguje, když se kompresor napojí přímo) tě stála 11.500,- Kdybys vzal do ruky měřák za 250,- a poslechl rad Zefka a spol, bylo by to dle mého názoru do litru, byl-li by vůbec potřeba nějaký nový díl.sedlaček petr píše:A CELKOVÁ OPRAVA TÉ KLIMY STÁLA 11500 KČ
A jestli dobře čtu, tak ti ta 11.500,- vybastlili na palubku nějaký nový bastlvypínač, díky kterému teda jakože klima klimuje.
No, super servis. Udělat to mě, asi by následně vyhořeli
PS: už jsme to někde probírali, VYPRDNI SE NA CAPSLOCK. Díky.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř bře 05, 2008 11:52
- Bydliště: zlobice
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Měnily chladič 3600kč ventilky150kč tlakoví spínač 1000kč vypínač na palubovce 500kč s vrakáče udajně taky špatný naplnění 750kč 2*kontrola vodíkem 500kč +práce ve dvou servisech cena dohromady 11500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů