Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

klima

Příspěvek od Míča_2.2DT » pon črc 05, 2010 12:02

Ahojte Espíkove mám dotaz ani nevím zda je to závada ale mám 2,2Dt 83Kw r.v.2000 nejeto 170000km před cca týdnem jsem nechal klimu vyčistit,doplnit a desinfikovat chodilo to v pohodě ale včera jsem jel z Třeboně domu tam auto stalo dva dny na slunci a cestou si pustím klimu a občas se ozvalo takové jako zasyčení jako by se to nachaladilo v klima chladiči a teprve pak to tam šlo předtím to asi nedělalo nebo jsem si nevšimnul prostě to jako nešlo plynule ale chladilo to pořád nepřestávalo to :?: ten zvuk šel z prostředních výdechů

Zbyšek Smítka
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: čtv dub 09, 2009 23:56
Bydliště: Vlašimsko

Příspěvek od Zbyšek Smítka » úte lis 16, 2010 12:17

mám to samý a znamená to málo chladiva, po naplnění ticho, ale postupně začne chrčet jak stará lednice a pak konec, všechno jsem prohlíd, ale barvivo se oběvuje jen kolem ventilku, tak na jaře dám nový, chtěl jsem je po plniči klimi vyměnit, ale neuspěl jsem, příště půjdu jinam, ventilky si seženu sám a uvidí se co dál

enenkel
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: čtv lis 01, 2007 19:03
Bydliště: Albrechtice

Příspěvek od enenkel » pon pro 06, 2010 22:09

Zdravím všechny.Vrubrice topení se dočítám,že všem svítí 3-4 buřtíky na teploměru.Mně tedy hlavně v zimě svítí jen 2 a málo topí.Může to propouštět termostat? A kde se přesně nachází.Díky za odpovědi.
Eni

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » úte pro 07, 2010 09:58

Nejspis mas opravdu zaseklej termostat a nepusti ti druhy okruh vody.termostat byva na motoru ale kazda motorizace ho ma na jinym miste...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

enenkel
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: čtv lis 01, 2007 19:03
Bydliště: Albrechtice

Příspěvek od enenkel » úte pro 07, 2010 18:53

EspaceIII 2,2 Dt rv99 .Hledal jsem všude a termostat nikde.Díky.
Eni

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » úte pro 07, 2010 19:52

Lepší schéma nemám, al snad pro orientaci postačí. :wink:

Obrázek
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » úte pro 07, 2010 20:15

tusim ze u dt musi ven svody a vzduchove sani pac je v mistech co zhavici svicky a bez sundani sani ho ani nevidis ale uz je to dlouho co sem to delal ale v pameti mi utkvelo ze je na tom nejdebylnejsim miste co renaultaci mohli zvolit...

jen pro zajimavost marty nevis kde ho ma nase v6?jeste sem ho nehledal a ani si netroufam rict co vse musi ven aby ses k nemu dostal ale hadam neni nekde na bloku v miste pod vzduchovou klapkou?u toho zelenyho stekru na to teplotni cidlo vody volnovehu?...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » stř pro 08, 2010 10:43

Tak jsem ještě studoval "onu" kalibraci.
Ty spodní kontrolky (na tlačítkách směru vzduchu) pokus svítí nebo blikají, signalizují tím nesprávnou funkci spárování. To by znamenalo, že pokud si nakalibroval a chvíli to chodilo, někde je špatný kontakt, přerušilo se napájení a je to znovu rozhozené.
Zkoušel si kalibraci provést znovu ???
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Před kalibraci topilo malo

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » čtv pro 09, 2010 00:02

Před kalibraci topilo občas jen na jedne strane a po nekolika kalibracich se mi klapky nehnou a nebo sou absolutne tiche :) nebo nevim ale našel sem odkaz co mi to uplne přesne dela jen ja nemam manual ale digi klim. pokud se nekomu neco podobneho stalo děkuji za radu poti se mi moccc okna bez ventilatoru a když končim v praci servis je zavřen :((( Děkuji Jara :?:

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Odkaz na video meho problemu

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » čtv pro 09, 2010 00:03


Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » čtv pro 09, 2010 07:27

Tuhle zavadu znam je to jak pise kolega vise.vyndej ovladace a nech prez noc v teple.pak vycisti stekry a pokud to nepomuze hledej dalsi stekr pac je to opravdu strata sygnalu mezi ovladacem rj klapkama a ventilatorem.nekde tam ti jen dukladne nepropousti spoj...a jelikoz neni prerusenej pac chvilema pises ze to slo tak v dratu to nebude.hledej spoj.a nebo nech auto nekde prez noc v pokojove teplote at vyschne casto to byva jen navlhlej spoj a casto v ovladaci a ted to nevyschne.jo a nezapomen odpojit na hodku baterku at se vycte zavada a po namontovani ovladacu opet sparovat kalibraci...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

kissidor
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: pon pro 01, 2008 12:28

pomooooc

Příspěvek od kissidor » čtv pro 09, 2010 17:02

Ahoj takže mám espace III rok 2002 diezel 2.2.nejde mi ventilátor topení,ovladáci prvky topení svítí,při mačkáni prvků je slyšet cvakání,pojistky pod spolujezdcem jsem prošel ale vadnou nebo přímo pro ventilátor jsem nenašel není tam ani označení ventilátoru topení jako je v manuálu takže nevím co dál,poradí někdo? díky. :(

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Kalibrace

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » čtv pro 09, 2010 22:31

Kalibruji to při každem startu a nic jinak pokud bych nezačal kalibrovat tak by to topilo normalne proto nechapu

no.mirek
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: sob pro 04, 2010 12:51

teplota vody a pod.

Příspěvek od no.mirek » ned pro 12, 2010 21:27

Zdravím. Možná to tu už několikrát zaznělo, ale jsem úplnej začátečník, tak se omlouvám. Koupil jsem teď Grand Espace 2.2 DTi z roku 2001 (je to vůbec řada III.?) a včera jsem se s ním byl poprvé projet. Mám několik dotazů:
1) Je opravdu teplota vody 3 buřtíky optimální? Pocitově, soudě podle toho, kolik jich ještě zbývá nad nimi, bych řekl, že by to mělo být více.
2) Je nějaký důvod, proč svítí kontrolka na ovladači topení u řidiče vlevo od regulátoru teploty?
3) Prý mám nezávislé topení, ale musí běžet motor kvůli čerpadlu. Jak poznám, že mám nezávislé topení? Je pravda, že to topí docela brzo. Když se motor ohřeje, tak se tohle topení vypne a převezme to chladící okruh nebo to bude žrát naftu pořád?
4) Středové výústky na palubce - je to pravda, že z nich má vyfukovat jen studený vzduch? A jak je to v létě při spuštěný klimatizaci?
5) Mimo tuhle diskuzi, přesto: Někdy se stane (tedy docela často, asi v 1/3 startů), že chci nastartovat, ale startér ani neťukne, musím žhavit znovu a někdy až třeba na popáté začne točit. Při těch neúspěšných startech to vypadá, že přes startér nic neteče, soudě podle toho, že nepohasnou kontrolky tak jako když točí. Mám dát opravit startér nebo to může být jiná závada?
Děkuji za trpělivost tomu, kdo odpoví.




[quote="Dawes"].....Normální by měly být 3-4 buřtíky, pak by měly sepnout chladicí fofrníky........

standaPS
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: ned říj 26, 2008 22:26
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek od standaPS » ned pro 12, 2010 21:45

Použij tlačítko hledat a všechno se tady dočteš. Tyhle otázky se tady probíraly asi... furt.
Jinak 3buřtíky jsou normální, kontrolka signalizuje odkud je zapnuté ovládání (zapni u spolujezdce a uvidíš), o nezávislém topení je tady celý topic, teď se to zrovna řeší, středové výustky - ano, ale jdou zavřít, a na 90% startér. Uhlíky atd... Jestli nezlobí baterka, taky tohle někdy umí.
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pon pro 13, 2010 18:36

Notak nebudte hned na nej zli.sam si pamatuju svuj prvni dotaz mirku a musim rict ze po hustych odpovedech sem uz nemel chut se ani prihlasit.az tu budes dyl zjistis ze se to dela vse jen pro prehlednost a lide jsou zde velmi privetivy a rady zde k nezaplaceni a i ostrileni renaultaci pouzivaj obcas tlacitko hledat ;-)..

Ktvem dotazum.opravdu mas radu III jelikoz si myslim ze dt se uz u IV nedelali .co se tyce tech stredovych pruduchu tak opravdu fouka jen studenej a prez leto klimatizuje nejvice.co se tyce sviticiho ovladace topeni zalezi zda mas manual ci automatiku s displejem.jinak vzdy sviti ovladac u ridice ale pokud zapnes spolujezdce tak zhasne a sviti on.jinak kazdy nastaveni klapky(okna fukar dolu atd)vzdy sviti co mas nastaveno.pokud mas webasto (nezavisle topeni)poznas snadno ale nebudu se tu rozepisovat pac tohle tema uz tu je tak si ho procti.3burtiky je akorad v mrazech.pokud je lehce nad nulou mas mit 4burty a pri 5 spinaj sahary na prvni rychlost.pokud bys mel v pytli termostat neskocilo by ti vic jak 1 opcas 2 burtiky.nejspis mas ko starter ale nevyloucil bych i spinacku ta to delat muze taky.vyhledej patricnej topik a budes to vedet na bambiliuon procent.

Tak hodne zdaru s espikem a vitam te tu kolego...!...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

standaPS
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: ned říj 26, 2008 22:26
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek od standaPS » pon pro 13, 2010 21:01

Nejsem zlej, jenom stručnej... Jo a v roce 2001 se už motory dt nedávali, takže asi budeš mít dci.
Espace 2.2dt, r.v.1998, Mégane 1.4, r.v.2000

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Pomoc děkuji :)

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » čtv pro 30, 2010 18:21

hoj mam ješte otazku Ta řidici jednotka je přimo v tom ovladači u řidiče?? Jo jinak mam digi ovladac a už sem je mel oba doma v teple a nic . jinak před kalibraci mi to fungovalo a po ni me vse přestalo fungovat na diagnostice jsem byl ale ne v renoltu a napsalo to chybu P1816 mechanik mi řek že je špatnej ten ovladač u řidiče a že stoji 18000kč sem zoufali?jinak nemaš zkušenost proč mi nechce nastartovat když mrzne??normalne toči ale nenastartuje jako by tam nešla nafta nebo tak neco a to už sem menil i naf. filtr.A kolik stoji od oka diagnostika u renoltu? děkuji za snahu mi pomoci a přeji zrovna vše nej do noveho roku :) :D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » čtv pro 30, 2010 18:45

Diag od Renaultu stojí od 800,- až do 1500,- jak kde.

Máš digi (automatickou) klimu, nebo manuální?
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » čtv pro 30, 2010 19:01

Poslal jsem ti SZ a pak jsem ještě našel kalibraci pro vozy s digitální (automatickou) klimou. Tak zkus toto.

Obrázek
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

ESPACE 3 2,2dci r.v.02
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned zář 26, 2010 11:54
Bydliště: Brno

Děkujiii

Příspěvek od ESPACE 3 2,2dci r.v.02 » čtv pro 30, 2010 22:38

Možna to pujdu ještě dnes odskoušet a mooocccc Děkujiii za radu

Espejsek
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv úno 10, 2011 18:43
Bydliště: Zeleneč

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Espejsek » úte úno 15, 2011 21:27

Velevážená rado starších... po přesměrování na toto vlákno, kdy jsem řešil nefunkční topení a vylučoval postupně všechny možnosti jsem přišel na důvod chladu v autě.

Původní majitel...nebo spíš jen prodejce ve snaze zakrýt závadu kapajícího radiátoru u řidiče vyřadil okruh radiátorů přemostěním hadic...prostě :shock: za vduchovým filtrem byl malý chaos a kovové trubky čněly do prázdna.

I tací jsou mezi námi..tedy v SRN
Espejsek v Grandu 2.0 84Kw r.v1998 , Megane I 1.6e r.v. 1988 a mnoho dalších již automobilovém nebíčku....

redidlos6006
Starting member
Příspěvky: 78
Registrován: ned zář 05, 2010 02:40

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od redidlos6006 » úte úno 15, 2011 21:47

"odborným zásahem byla závada odstraněna, tschüss Fahrer"
Renault MEGANE GrandCoupé Intens SCe 115 LPG Magic G4 modrá Cosmos RPR Obrázek

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od bibo » stř úno 16, 2011 08:18

jo tak to bych asi vraždil
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
vasek.barta
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: pon dub 05, 2010 21:00
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

XX

Příspěvek od vasek.barta » úte úno 22, 2011 20:55

Márty: jak se prosím, vyndá ten panel ovládání topení? jak tam drží, kde jsou šrouby?
2,2dCi 95kw

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů