Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Moderátor: Moderators General
- Laadja03
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
- Bydliště: Nenačovice u Berouna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Máš jiný motor, netuším jak to bude u tebe s přístupem ke sponkám...
Ale v kabině je to u všech stejný - palubka ven, nebo kouzelný prsten...
Každopádně za práci jsem dal víc, než za materiál... ALE TOPÍM!!!
Ale v kabině je to u všech stejný - palubka ven, nebo kouzelný prsten...
Každopádně za práci jsem dal víc, než za materiál... ALE TOPÍM!!!
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
- Sam Jr.
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
- Bydliště: Brno, Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
mám nefunční jedno to otvírací kolečko na středovým průduchu na palubce, v zimě nešlo zavřít a musel sem průduch zacpat položením hadry co mám na utírání skel, teď zase nefouká vůbec. no dá se s tím žít, ale zeptám se, dá se to nějak lehce zkontrolovat /opravit, aniž bych musel sundávat celou palubku?
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: čtv dub 09, 2009 23:56
- Bydliště: Vlašimsko
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Taky mi nezavírala klapka na středových výdechů, dal jsem tam celý jiný i s mřížkama, vyndal jsem ten odklápěcí kryt přihrádky, asi pět šroubků, pak nadzved ten čalouněný pás nad mřížkou, uprostřed je jeden šroub a na stranách plechový svorky /pozor aby při demontáži nezapadly/, potom už jde ven, pak je krásně vidět výparník klimatizace a jde i ručně vyčistit, práce tak patnáct minut
-
- Starting member
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 27, 2010 21:29
- Bydliště: Ostroměř
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Zdravím,koupil jsem včera Espace III,2.0 r.v. 1997.
Klima spíná,kontrolky svítí,ale nejdou ventilátory topení,prostě to nefouká.
Moc mne neděste,ale co je špatně? Děkuju za radu.
Klima spíná,kontrolky svítí,ale nejdou ventilátory topení,prostě to nefouká.
Moc mne neděste,ale co je špatně? Děkuju za radu.
pumpar 42
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
no a jdou ti kokpitove ventilatory na jine funkce?nebo nejdou jen na klima?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Starting member
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 27, 2010 21:29
- Bydliště: Ostroměř
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Vůbec,když zapnu klimu tak je na motoru znát,že sepla,ale ventilátory nic,mám je na plný výkon a ani prd.
Jen občas za jízdy když sepnu ofuk okna na plno tak fučí chvíli ledově,a občas mi přijde když tuknu o ovládání okna,tak jakoby,proto si říkám,že to snad bude jen něco v elektrice.
Když už bych to měl vézt do servisu at nejsem za blbce.
Nevíte o někom v okolí Jíčína (HK)??
Jen občas za jízdy když sepnu ofuk okna na plno tak fučí chvíli ledově,a občas mi přijde když tuknu o ovládání okna,tak jakoby,proto si říkám,že to snad bude jen něco v elektrice.
Když už bych to měl vézt do servisu at nejsem za blbce.
Nevíte o někom v okolí Jíčína (HK)??
pumpar 42
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
nikam nejezdi...zkus to zkalibrovat viz v prispevku a pokud ti to nepomuze jsou dve moznosti(hadam ze mas ovladac se soupatkem na vzduch) bud spatny ovladac hlavne potenciometr(soupatko) nebo krabicka pod volantem(tu tam muzes mit a nemusis) a nebo samotnej moturek s ridicim clenem(ten je na motoru pokud nemas tu krabicku)...jinak zkus jeste prepnout na ovladac u spolujezdce a snim reguluj intenzitu fuku.pokud se nic nedeje ani po kalibraci hledej chybku v krabicce nebo v motorku a pokud reaguje je chyba v ovladaci...jednoducha vylucovaci metoda...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Starting member
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 27, 2010 21:29
- Bydliště: Ostroměř
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Tak ovladač v jiném autě vesele fungoval,pro sichr jsem měl půjčený jiný ovladač a nic.
Dá se nějak k tomu motorku dostat bez rozebrání palubky? Prý by to mohla být nějaká tepelná pojistka,ale mě to nic neříká.
Jak se dostanu pod ten volant,aniž bych něco zničil?
Děkuju za rady.
Dá se nějak k tomu motorku dostat bez rozebrání palubky? Prý by to mohla být nějaká tepelná pojistka,ale mě to nic neříká.
Jak se dostanu pod ten volant,aniž bych něco zničil?
Děkuju za rady.
pumpar 42
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
ahoj kolegáčkové, budu mít úplně brutální dotaz:
Váš názor na přestavbu NE-klima espika do stavu Klima espik?
Motoricky je to 2,0 8v
Po mechanické stránce nečekám nijakou obvzlášť velkou past, s klimou se tenhle motor dělal, díly, držáky atd musí jít sehnati.
Zajímá mě to na poli elektrickém, co se týče ovladání, pojistkovky atd. Kabelové svazky musí jít sehnat ( možná je to už připraveno, netuším), vesměs zase tolik tlačítek navrch ta klima taky nemá.
Další debilní dotaz- záměnost ovládacího panelu manální vs digi klima?
Chápu že prací a financema je tenhle počin nesmysl, ale Espika znám od nova, vím co na něm je a není a nechce se mi kupovat jiný auto. Nehledě k tomu že tohodle mi nikdo nezaplatí tak jak bych si představoval. Klimošku bych celkem využil, čekáme prcka a okno dolů není úplný terno
Díky za rady
Váš názor na přestavbu NE-klima espika do stavu Klima espik?
Motoricky je to 2,0 8v
Po mechanické stránce nečekám nijakou obvzlášť velkou past, s klimou se tenhle motor dělal, díly, držáky atd musí jít sehnati.
Zajímá mě to na poli elektrickém, co se týče ovladání, pojistkovky atd. Kabelové svazky musí jít sehnat ( možná je to už připraveno, netuším), vesměs zase tolik tlačítek navrch ta klima taky nemá.
Další debilní dotaz- záměnost ovládacího panelu manální vs digi klima?
Chápu že prací a financema je tenhle počin nesmysl, ale Espika znám od nova, vím co na něm je a není a nechce se mi kupovat jiný auto. Nehledě k tomu že tohodle mi nikdo nezaplatí tak jak bych si představoval. Klimošku bych celkem využil, čekáme prcka a okno dolů není úplný terno
Díky za rady
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Pokud, jak chceš, pomineme práci a finance, jde všechno. Nejdůležitější je ale výbava, pokud obsahuje předpřipravenou kabeláž a to včetně toho, aby o klimě věděla i řídící jednotka. Renaultí Diagnostikou, lze v ř.j klima zapnout, ale nikdo neví, jestli s ní bude umět komunikovat, či nikoli. Je to důležité proto, že ř.j. klimu zapíná a vypíná, podle zatíženosti (otáček) motoru, podle teploty chladiva proti přemrznutí a pod.
Je to i spousta čidel a zapojení právě na jednotku.
Co se týká přestavby manuální na digi - digitální mí vlastní ř.j. spojenou s motorovou ř.j. která komunikuje s čidlem slunečního svitu, čidlem venkovní teploty, teplotou motoru a pod.. Manuální tuto jednotku nemá (některé modely po phase II ano) a tam je to už jednodušší.
Je toho opravdu hodně...
Je to i spousta čidel a zapojení právě na jednotku.
Co se týká přestavby manuální na digi - digitální mí vlastní ř.j. spojenou s motorovou ř.j. která komunikuje s čidlem slunečního svitu, čidlem venkovní teploty, teplotou motoru a pod.. Manuální tuto jednotku nemá (některé modely po phase II ano) a tam je to už jednodušší.
Je toho opravdu hodně...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
no, to je to čeho jsem se bál. Nedělá mi problém mechanická část, ale jsem člověk pro kterého je podstaně jednodušší seskládat si motor od šroubu, než vysvětlovat řj že tam má klimu.
jednotka tihle všech elektronických manýrů jsem pochopil že je celej budík na palubce.
takže asi nejschůdnější varianta je ta nejblbější prostorová- Koupit na díly celý auto a přehazovat. Musím to nějak zvážit
Výbava je psána na dveřích E2, ale je to 97 rok a spíš bych jí spíš klasifikoval jako VHS ( velmi holá socka). Má to i displej s teplotou vody a palivoměrem vodorovně a ne ve sloupcích atd. Takže asi opravdu chudobka.
digi klima už je jen taková třešeň na dortu, bez tý se obejdu, jen ten ovladač je celkem líbivější než klasika
dají se dohledat schémata zapojení? Když budu vidět drátky, tak jsem ještě schopen tvořit, hlavně že si to ty povely neposílá bezdrátově, to by bylo úplný peklo
Každopádně díky za radu.
jednotka tihle všech elektronických manýrů jsem pochopil že je celej budík na palubce.
takže asi nejschůdnější varianta je ta nejblbější prostorová- Koupit na díly celý auto a přehazovat. Musím to nějak zvážit
Výbava je psána na dveřích E2, ale je to 97 rok a spíš bych jí spíš klasifikoval jako VHS ( velmi holá socka). Má to i displej s teplotou vody a palivoměrem vodorovně a ne ve sloupcích atd. Takže asi opravdu chudobka.
digi klima už je jen taková třešeň na dortu, bez tý se obejdu, jen ten ovladač je celkem líbivější než klasika
dají se dohledat schémata zapojení? Když budu vidět drátky, tak jsem ještě schopen tvořit, hlavně že si to ty povely neposílá bezdrátově, to by bylo úplný peklo
Každopádně díky za radu.
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Pokud máš ještě na palubní desce vodu a palivoměr "naležato" myslím, že bude problém i s tou kabeláží...nebude tam nic...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
taky si myslím že to bude problém. Nějak si to promyslím, ale výměna kabeláže a palubky je asi nadlidský úkol.
díky za pomoc
díky za pomoc
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Jojo, hlavně je to strašná práce aby si ta elektronika správně "povídala"...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
stále víc mě to utvrzuje v tom že ve správným autě mají bejt kabely jen ke svíčkám a světlům...
Díky za pomoc
Díky za pomoc
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
- Alf8875
- Junior member
- Příspěvky: 232
- Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
- Bydliště: Morava- Nový Jičín
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Ahoj kluci tak žhaviče mě při zalomení jednoho skoro na 5 táců byl jsem ale spokojený jen 2 dny starty supr. Jenže včera při jízdě do práce mi z ničeho nic vyběhla teplota při jízdě do kopce až nahoru a rozsvítilo se červeně STOP . Když jsem otevřel haupnu a odvzdušnil na chladiči tím ventilkem tak teplota spadla a jel jsem dále. Jenže když jedu tak mi topí jen řidičova strana auta a u spolujezdce je to studené jen sem tam to pustí teplý luft. Navíc při jízdě do kopce nebo při předjíždění mi dělá stavoznak teploty vody barevnou hudbu vyskočí o 3 dílky a po předjetí opět sleze dolu . Tipnul bych termostat jenže ten jen otvírá z malého okruhu na velký a neběhala by mi tak ta teplota ... Co si o tom myslíte kluci co máte tohle auto v malíčku pokud to vůbec jde protože tohle auto je jako Gordický uzel jedno rozmotáš a druhe se zamotá ... Děkuji za vaše příspěvky .
Espace 2,2 DT r.v, 1999
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
daj se ovzdušnit oba ty radiatory.teda aspon u mně.možná máš jeden zavzdušněnej a dělá ti to bordel...
- Alf8875
- Junior member
- Příspěvky: 232
- Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
- Bydliště: Morava- Nový Jičín
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Oba radiatory jsem dnes odvzdušnil i přímo na chladiči i té hadici nad chladičem a dolil jsem nemrznoučku byla na minimu ale zaráží mne že i po ujetí 50 km je při pohledu na motor zepředu pravá polovina chladiče horká a levá studená ? A i ten radiátor topení je u spolujezdce citelně chladnější než ten u řidiče , neměl by být chladič teplý stejně v celé ploše tak jako topení jedno i druhé ? Nutno dodat že chladič je ani né dva roky starý takže zarostlý určitě nebude !
Espace 2,2 DT r.v, 1999
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Tento problém jsem řešil u několika aut kdy lidé říkaly, že odvzdušňovali i proplachovaly a vždy stejné problémy jako u tebe a byl to vždy přicpaný chladič. Při "normální" jízdě v poho i v kolonách, ale při vyšší zátěži (jízda do kopce a pod.) nestíhá chladič motor uchladit. Pokud nepomáhá proplach chladiče, budeš muset koupit nový.
Někde už jsem tu na podobný problém v jiné sekci odpovídal, stejné příznaky a bylo mi řečeno, že je to zbytečné.Po dlouhých peripetiích vyměnil a byl klid. Pokud je teplá jen část chladiče, tou studenou, ta voda zkrátka neprochází. Proto je chladič tak stavěnej, že neni do spirály ale do paralelních kanálků, když se přicpe jeden, ni c se neděje, ale když se jich z třiceti přicpe dvacet, už to stačí jen na dálnici při stovce, ale do kopce pod plnym to neuchladí...!
Někde už jsem tu na podobný problém v jiné sekci odpovídal, stejné příznaky a bylo mi řečeno, že je to zbytečné.Po dlouhých peripetiích vyměnil a byl klid. Pokud je teplá jen část chladiče, tou studenou, ta voda zkrátka neprochází. Proto je chladič tak stavěnej, že neni do spirály ale do paralelních kanálků, když se přicpe jeden, ni c se neděje, ale když se jich z třiceti přicpe dvacet, už to stačí jen na dálnici při stovce, ale do kopce pod plnym to neuchladí...!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Až teď jsem si všim, že píšeš, že máš chladi dva roky starý, ale když si dával ten nový, byl proveden proplach celého systému ???
Může tam být jen "cucek" co potřebuje profouknout.
Když někdy vidim u lidí, co mají v chladícím okruhu, divím se, že ta voda vůbec teče
Může tam být jen "cucek" co potřebuje profouknout.
Když někdy vidim u lidí, co mají v chladícím okruhu, divím se, že ta voda vůbec teče
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Alf8875
- Junior member
- Příspěvky: 232
- Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
- Bydliště: Morava- Nový Jičín
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
No nevím zda v servisu provedli při výměně proplach ale spíše bych se klonil k názoru že ne ! Dá se to propláchnout doma v garáži ?
Espace 2,2 DT r.v, 1999
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Určitě provizorně ano, povol obě hadice z chladiče a z jedné strany do ní nacpy zadradní hadici s vodou a proplachuj. Občas vystřídej hadici s vodou s hadicí od kompresoru, ten taky něco vyfouká. Uvidíš co z toho poleze za věci. Můžeš to udělat pak i naopak do motoru. Tím se trochu dostaneš i k těm radiátorům od topení. I když ty by stálo za to taky propláchnout samostatně. Pokud chceš být důkladný, nasyp do chladiče kyselinu citronovou a zalej ho horkou vodou, nech pár minut odstát. Potom ale pořádně propláchni.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Alf8875
- Junior member
- Příspěvky: 232
- Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
- Bydliště: Morava- Nový Jičín
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Našel jsem na netu i nějaké přípravky k vyčistění chladicího systému jaký máš názor na ně , nebo možná i zkušenosti Tvé či kluků tady z fóra ?!
Espace 2,2 DT r.v, 1999
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Jsou to obecně odstraňovače usazenin (vodního kamene).Nevím jak jsou na tom cenově, ale kyselina citronová stojí 8 koru a je to vyzkoušené. Ale i ten proplachovač nebude špatný, ale myslím zbytečně drahý.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Alf8875
- Junior member
- Příspěvky: 232
- Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
- Bydliště: Morava- Nový Jičín
Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo
Prosím Tě zítra chci propláchnout ten chladič dnes jsem si opět s autem zažil horké chvilky v Oderských vrších . S červeným nápisem STOP ! Při pohledu ze předu je chladič z prava do půlky vřelý a z leva studený tak tipuji že s tím přicpáním máš pravdu.
Budu muset ten chladič asi vytáhnout že ? Aby se to lépe dělalo je ze spodo nějaký výpustný šroub ? A co všecko musí ven abych jej vytáhl ?
Budu muset ten chladič asi vytáhnout že ? Aby se to lépe dělalo je ze spodo nějaký výpustný šroub ? A co všecko musí ven abych jej vytáhl ?
Espace 2,2 DT r.v, 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů