Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Laadja03 » sob dub 30, 2011 14:23

Máš jiný motor, netuším jak to bude u tebe s přístupem ke sponkám...
Ale v kabině je to u všech stejný - palubka ven, nebo kouzelný prsten...
Každopádně za práci jsem dal víc, než za materiál... ALE TOPÍM!!! :-D
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
Sam Jr.
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
Bydliště: Brno, Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Sam Jr. » pon kvě 02, 2011 14:32

mám nefunční jedno to otvírací kolečko na středovým průduchu na palubce, v zimě nešlo zavřít a musel sem průduch zacpat položením hadry co mám na utírání skel, teď zase nefouká vůbec. :D no dá se s tím žít, ale zeptám se, dá se to nějak lehce zkontrolovat /opravit, aniž bych musel sundávat celou palubku?
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák :)

Zbyšek Smítka
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: čtv dub 09, 2009 23:56
Bydliště: Vlašimsko

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Zbyšek Smítka » pon kvě 02, 2011 21:14

Taky mi nezavírala klapka na středových výdechů, dal jsem tam celý jiný i s mřížkama, vyndal jsem ten odklápěcí kryt přihrádky, asi pět šroubků, pak nadzved ten čalouněný pás nad mřížkou, uprostřed je jeden šroub a na stranách plechový svorky /pozor aby při demontáži nezapadly/, potom už jde ven, pak je krásně vidět výparník klimatizace a jde i ručně vyčistit, práce tak patnáct minut

Jiří Pecháček
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 27, 2010 21:29
Bydliště: Ostroměř

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Jiří Pecháček » stř črc 06, 2011 23:01

Zdravím,koupil jsem včera Espace III,2.0 r.v. 1997.
Klima spíná,kontrolky svítí,ale nejdou ventilátory topení,prostě to nefouká.
Moc mne neděste,ale co je špatně? Děkuju za radu.
pumpar 42

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od benisek josef » čtv črc 07, 2011 10:36

no a jdou ti kokpitove ventilatory na jine funkce?nebo nejdou jen na klima?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Jiří Pecháček
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 27, 2010 21:29
Bydliště: Ostroměř

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Jiří Pecháček » čtv črc 07, 2011 19:43

Vůbec,když zapnu klimu tak je na motoru znát,že sepla,ale ventilátory nic,mám je na plný výkon a ani prd.
Jen občas za jízdy když sepnu ofuk okna na plno tak fučí chvíli ledově,a občas mi přijde když tuknu o ovládání okna,tak jakoby,proto si říkám,že to snad bude jen něco v elektrice.
Když už bych to měl vézt do servisu at nejsem za blbce.
Nevíte o někom v okolí Jíčína (HK)??
pumpar 42

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od benisek josef » pát črc 08, 2011 12:35

nikam nejezdi...zkus to zkalibrovat viz v prispevku a pokud ti to nepomuze jsou dve moznosti(hadam ze mas ovladac se soupatkem na vzduch) bud spatny ovladac hlavne potenciometr(soupatko) nebo krabicka pod volantem(tu tam muzes mit a nemusis) a nebo samotnej moturek s ridicim clenem(ten je na motoru pokud nemas tu krabicku)...jinak zkus jeste prepnout na ovladac u spolujezdce a snim reguluj intenzitu fuku.pokud se nic nedeje ani po kalibraci hledej chybku v krabicce nebo v motorku a pokud reaguje je chyba v ovladaci...jednoducha vylucovaci metoda...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Jiří Pecháček
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 27, 2010 21:29
Bydliště: Ostroměř

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Jiří Pecháček » stř črc 27, 2011 06:39

Tak ovladač v jiném autě vesele fungoval,pro sichr jsem měl půjčený jiný ovladač a nic.
Dá se nějak k tomu motorku dostat bez rozebrání palubky? Prý by to mohla být nějaká tepelná pojistka,ale mě to nic neříká.
Jak se dostanu pod ten volant,aniž bych něco zničil?
Děkuju za rady.
pumpar 42

hondzik
Starting member
Příspěvky: 88
Registrován: stř bře 10, 2010 14:21
Bydliště: Plzeň

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od hondzik » pát říj 07, 2011 09:35

ahoj kolegáčkové, budu mít úplně brutální dotaz:

Váš názor na přestavbu NE-klima espika do stavu Klima espik?
Motoricky je to 2,0 8v

Po mechanické stránce nečekám nijakou obvzlášť velkou past, s klimou se tenhle motor dělal, díly, držáky atd musí jít sehnati.

Zajímá mě to na poli elektrickém, co se týče ovladání, pojistkovky atd. Kabelové svazky musí jít sehnat ( možná je to už připraveno, netuším), vesměs zase tolik tlačítek navrch ta klima taky nemá.

Další debilní dotaz- záměnost ovládacího panelu manální vs digi klima?

Chápu že prací a financema je tenhle počin nesmysl, ale Espika znám od nova, vím co na něm je a není a nechce se mi kupovat jiný auto. Nehledě k tomu že tohodle mi nikdo nezaplatí tak jak bych si představoval. Klimošku bych celkem využil, čekáme prcka a okno dolů není úplný terno

Díky za rady
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Márty » pát říj 07, 2011 10:39

Pokud, jak chceš, pomineme práci a finance, jde všechno. Nejdůležitější je ale výbava, pokud obsahuje předpřipravenou kabeláž a to včetně toho, aby o klimě věděla i řídící jednotka. Renaultí Diagnostikou, lze v ř.j klima zapnout, ale nikdo neví, jestli s ní bude umět komunikovat, či nikoli. Je to důležité proto, že ř.j. klimu zapíná a vypíná, podle zatíženosti (otáček) motoru, podle teploty chladiva proti přemrznutí a pod.
Je to i spousta čidel a zapojení právě na jednotku.

Co se týká přestavby manuální na digi - digitální mí vlastní ř.j. spojenou s motorovou ř.j. která komunikuje s čidlem slunečního svitu, čidlem venkovní teploty, teplotou motoru a pod.. Manuální tuto jednotku nemá (některé modely po phase II ano) a tam je to už jednodušší.

Je toho opravdu hodně...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

hondzik
Starting member
Příspěvky: 88
Registrován: stř bře 10, 2010 14:21
Bydliště: Plzeň

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od hondzik » pát říj 07, 2011 11:42

no, to je to čeho jsem se bál. Nedělá mi problém mechanická část, ale jsem člověk pro kterého je podstaně jednodušší seskládat si motor od šroubu, než vysvětlovat řj že tam má klimu.

jednotka tihle všech elektronických manýrů jsem pochopil že je celej budík na palubce.

takže asi nejschůdnější varianta je ta nejblbější prostorová- Koupit na díly celý auto a přehazovat. Musím to nějak zvážit

Výbava je psána na dveřích E2, ale je to 97 rok a spíš bych jí spíš klasifikoval jako VHS ( velmi holá socka). Má to i displej s teplotou vody a palivoměrem vodorovně a ne ve sloupcích atd. Takže asi opravdu chudobka.

digi klima už je jen taková třešeň na dortu, bez tý se obejdu, jen ten ovladač je celkem líbivější než klasika :-)

dají se dohledat schémata zapojení? Když budu vidět drátky, tak jsem ještě schopen tvořit, hlavně že si to ty povely neposílá bezdrátově, to by bylo úplný peklo
Každopádně díky za radu.
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Márty » pát říj 07, 2011 17:49

Pokud máš ještě na palubní desce vodu a palivoměr "naležato" myslím, že bude problém i s tou kabeláží...nebude tam nic...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

hondzik
Starting member
Příspěvky: 88
Registrován: stř bře 10, 2010 14:21
Bydliště: Plzeň

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od hondzik » pát říj 07, 2011 20:58

taky si myslím že to bude problém. Nějak si to promyslím, ale výměna kabeláže a palubky je asi nadlidský úkol.

díky za pomoc :-)
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Márty » sob říj 08, 2011 11:15

Jojo, hlavně je to strašná práce aby si ta elektronika správně "povídala"...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

hondzik
Starting member
Příspěvky: 88
Registrován: stř bře 10, 2010 14:21
Bydliště: Plzeň

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od hondzik » sob říj 08, 2011 16:27

stále víc mě to utvrzuje v tom že ve správným autě mají bejt kabely jen ke svíčkám a světlům...

Díky za pomoc :)
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i

Uživatelský avatar
Alf8875
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
Bydliště: Morava- Nový Jičín

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Alf8875 » sob říj 22, 2011 07:56

Ahoj kluci tak žhaviče mě při zalomení jednoho skoro na 5 táců byl jsem ale spokojený jen 2 dny starty supr. Jenže včera při jízdě do práce mi z ničeho nic vyběhla teplota při jízdě do kopce až nahoru a rozsvítilo se červeně STOP . Když jsem otevřel haupnu a odvzdušnil na chladiči tím ventilkem tak teplota spadla a jel jsem dále. Jenže když jedu tak mi topí jen řidičova strana auta a u spolujezdce je to studené jen sem tam to pustí teplý luft. Navíc při jízdě do kopce nebo při předjíždění mi dělá stavoznak teploty vody barevnou hudbu vyskočí o 3 dílky a po předjetí opět sleze dolu . Tipnul bych termostat jenže ten jen otvírá z malého okruhu na velký a neběhala by mi tak ta teplota ... Co si o tom myslíte kluci co máte tohle auto v malíčku pokud to vůbec jde protože tohle auto je jako Gordický uzel jedno rozmotáš a druhe se zamotá ... Děkuji za vaše příspěvky .
Espace 2,2 DT r.v, 1999

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od LONGER » sob říj 22, 2011 16:17

daj se ovzdušnit oba ty radiatory.teda aspon u mně.možná máš jeden zavzdušněnej a dělá ti to bordel...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
Alf8875
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
Bydliště: Morava- Nový Jičín

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Alf8875 » sob říj 22, 2011 18:30

Oba radiatory jsem dnes odvzdušnil i přímo na chladiči i té hadici nad chladičem a dolil jsem nemrznoučku byla na minimu ale zaráží mne že i po ujetí 50 km je při pohledu na motor zepředu pravá polovina chladiče horká a levá studená ? :? A i ten radiátor topení je u spolujezdce citelně chladnější než ten u řidiče , neměl by být chladič teplý stejně v celé ploše tak jako topení jedno i druhé ? Nutno dodat že chladič je ani né dva roky starý takže zarostlý určitě nebude !
Espace 2,2 DT r.v, 1999

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Márty » ned říj 23, 2011 09:49

Tento problém jsem řešil u několika aut kdy lidé říkaly, že odvzdušňovali i proplachovaly a vždy stejné problémy jako u tebe a byl to vždy přicpaný chladič. Při "normální" jízdě v poho i v kolonách, ale při vyšší zátěži (jízda do kopce a pod.) nestíhá chladič motor uchladit. Pokud nepomáhá proplach chladiče, budeš muset koupit nový.

Někde už jsem tu na podobný problém v jiné sekci odpovídal, stejné příznaky a bylo mi řečeno, že je to zbytečné.Po dlouhých peripetiích vyměnil a byl klid. Pokud je teplá jen část chladiče, tou studenou, ta voda zkrátka neprochází. Proto je chladič tak stavěnej, že neni do spirály ale do paralelních kanálků, když se přicpe jeden, ni c se neděje, ale když se jich z třiceti přicpe dvacet, už to stačí jen na dálnici při stovce, ale do kopce pod plnym to neuchladí...!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Márty » ned říj 23, 2011 09:57

Až teď jsem si všim, že píšeš, že máš chladi dva roky starý, ale když si dával ten nový, byl proveden proplach celého systému ???

Může tam být jen "cucek" co potřebuje profouknout.

Když někdy vidim u lidí, co mají v chladícím okruhu, divím se, že ta voda vůbec teče :)
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Alf8875
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
Bydliště: Morava- Nový Jičín

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Alf8875 » ned říj 23, 2011 10:01

No nevím zda v servisu provedli při výměně proplach ale spíše bych se klonil k názoru že ne ! Dá se to propláchnout doma v garáži ?
Espace 2,2 DT r.v, 1999

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Márty » ned říj 23, 2011 10:07

Určitě provizorně ano, povol obě hadice z chladiče a z jedné strany do ní nacpy zadradní hadici s vodou a proplachuj. Občas vystřídej hadici s vodou s hadicí od kompresoru, ten taky něco vyfouká. Uvidíš co z toho poleze za věci. Můžeš to udělat pak i naopak do motoru. Tím se trochu dostaneš i k těm radiátorům od topení. I když ty by stálo za to taky propláchnout samostatně. Pokud chceš být důkladný, nasyp do chladiče kyselinu citronovou a zalej ho horkou vodou, nech pár minut odstát. Potom ale pořádně propláchni.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Alf8875
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
Bydliště: Morava- Nový Jičín

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Alf8875 » ned říj 23, 2011 10:21

Našel jsem na netu i nějaké přípravky k vyčistění chladicího systému jaký máš názor na ně , nebo možná i zkušenosti Tvé či kluků tady z fóra ?!
Espace 2,2 DT r.v, 1999

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Márty » ned říj 23, 2011 10:23

Jsou to obecně odstraňovače usazenin (vodního kamene).Nevím jak jsou na tom cenově, ale kyselina citronová stojí 8 koru a je to vyzkoušené. Ale i ten proplachovač nebude špatný, ale myslím zbytečně drahý.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Alf8875
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
Bydliště: Morava- Nový Jičín

Re: Topení, klimatizace, ovládání a vše okolo

Příspěvek od Alf8875 » pon říj 24, 2011 19:46

Prosím Tě zítra chci propláchnout ten chladič dnes jsem si opět s autem zažil horké chvilky v Oderských vrších . S červeným nápisem STOP ! Při pohledu ze předu je chladič z prava do půlky vřelý a z leva studený tak tipuji že s tím přicpáním máš pravdu.
Budu muset ten chladič asi vytáhnout že ? Aby se to lépe dělalo je ze spodo nějaký výpustný šroub ? A co všecko musí ven abych jej vytáhl ?
Espace 2,2 DT r.v, 1999

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů