Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
alt192
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát čer 03, 2011 22:02

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od alt192 » pát úno 03, 2012 23:14

uzzy píše:Děkuju, není toho málo. Budu muset počkat až trochu poleví teploty, protože to bych asi umrznul. Snad se zadaří. Díky za radu
Uzzy, pak dej prosim vedet, co presne pomohlo. Mam stejny motor, taky LPG a resim stejny problem. Zatim to stalo hafo penez a nic nepomohlo :-(

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » sob úno 04, 2012 14:55

alt192 píše:
uzzy píše:Děkuju, není toho málo. Budu muset počkat až trochu poleví teploty, protože to bych asi umrznul. Snad se zadaří. Díky za radu
Uzzy, pak dej prosim vedet, co presne pomohlo. Mam stejny motor, taky LPG a resim stejny problem. Zatim to stalo hafo penez a nic nepomohlo :-(
A co už jsi všechno udělal? Příští víkend se chystám s rodinou na návštěvu k našim. Kámoš má perfektně vybavenu a hlavně teplou dílnu, ukecám ho ať si na mě udělá čas a zkusím vyčistit vše co mi radil Márty, pěkně jedno po druhým a když to nepomůže tak nevím. Určitě ale napíšu jak jsem dopadnul. Chtěl bych jet s espíkem v létě do Chorvatska, tak ho se chci zbavit všech těhle prkotinek.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

alt192
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát čer 03, 2011 22:02

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od alt192 » pon úno 06, 2012 21:17

uzzy, všechno jsem to popsal v tomhle tematu, vse asi na strance 6 ...

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » úte úno 14, 2012 16:15

Tak tenhle víkend jsem stihnul udělat jen termostat a výměnu chladicí kapaliny, což sem nepatří, protože na volnoběh to nemá vliv. Další co udělám bude výměna cívek, občas totiž cítím, že lehce pocukává motor. Volnoběh vyřeším jako poslední.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

alt192
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát čer 03, 2011 22:02

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od alt192 » čtv úno 23, 2012 18:18

Tak jak, uzzy, neco novyho?

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » pát kvě 25, 2012 16:24

alt192 píše:Tak jak, uzzy, neco novyho?
Omlouvám se teď nemám moc času sem psát. Nicméně vyměnil jsem průtokový ventil nebo krokový motorek jak kdo chcete http://www.autodily-hlubina.cz/www-auto ... 7700870084 a rozdíl žádný není. Takže se chystám na diagnostiku a doufám, že se něco ukáže, protože mě to pěkně štve. Možná už v sobotu budu vědět víc, tak kdyžtak hned dám vědět.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od Márty » stř čer 06, 2012 09:22

Tak zase po roce při ranním startování prvních 20 vteřin "kuckiáda" motoru. Po zahřátí OK.

Znovu vyčištěna volnoběžná klapka (krokový motorek) a po startu bez problémů.

Tak je na rok čas...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » pon čer 11, 2012 18:32

U mě klapka ani krokáč nepomohl. A ke všemu mi renda začal jet jen na 3 válce, nechal jsem změřit komprese a ejhle na 1. válci mám jen 2 na 2. 14 na 3. 14 a na 4. 13, takže se modlím aby to byl jen propálenej ventil. Ve středu jde hlava dolů, tak uvidím. Naštěstí nemusím dělat rozvody, protože mi je dělali před 5000 km. Třeba bylo to raní chcípání nějakou předzvěstí toho ventilu.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » ned čer 17, 2012 10:12

Takže výfukový ventil na 1. válci vyměňen, byl propálený. Práce i s materiálem a výměnou oleje mě vyšla na 5.500 Kč, celkem slušná cena. Oprava vyřešila tah na 3 válce a chcípání za tepla. Nicméňe problém s ranním chcípáním přetrvává. Není to žádný nepravidelný chod jak tu někteří psali. Opakuje se to jen za určitých podmínek. Když ráno nastartuju vše se zdá O.K, ale pokud už jedu na 4 a trochu dostanu motor do otáček (nic extrémního rychlost kolem 60 km/hod) a vyřadím rychlost, tak motor lechce zakolísá a chcípne - prostě se dostanou volnoběžné otáčky pod určitou mez, kdy už to chcípne. Toto se děje jen dokud se motor trochu nezahřeje a pouze na benzín, na LPG a se zahřátým motorem nechcípe ani na benzín.

Škrtící klapka je čistá a průtokový ventil je nový, zelené čidlo teploty chladicí kapaliny je také nové, vzduchový filter také. Kdyby někoho něco napadlo budu rád za radu.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » úte čer 19, 2012 11:51

Vyčistil jsem ještě konektor snímače tlaku v sacím potrubí. Co se stane když stříknu přímo do toho náústku na tu gumovou hadičku triochu čističe karburátorů? Zničím ho? Nejde to nijak rozebrat a nové stojí cca 2000Kč.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

dlabca
Senior member
Příspěvky: 1149
Registrován: pon zář 07, 2009 09:20
Bydliště: Olomouc

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od dlabca » úte čer 19, 2012 14:23

A co snímač otáček?
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat

Espejsek
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv úno 10, 2011 18:43
Bydliště: Zeleneč

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od Espejsek » úte čer 19, 2012 16:23

nemhl by sem někdo hodit fotky míst kam šáhnout, co vyčistit, a co zkontrolovat.... u dvojky espase jsem měl vše zmáklý , ale tady koukám jak puk. mě to občass jede jako na tři a nemá to výkon... zaráží mě, že pokud to jede jak koza a nemůžu ani přidat plyn aby nevyběhl motor, tak stačí za jízdy vypnout motor a po \\20 ti metrech opět nastarovat.... někdy se to úplně srovná... kabely, svíčky, a kontakty, které vidím jsem už vyměnil a vyčistil..... budu dál číst a snad nejdu řešení,... diagnostika na nic nepřišla
Espejsek v Grandu 2.0 84Kw r.v1998 , Megane I 1.6e r.v. 1988 a mnoho dalších již automobilovém nebíčku....

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » úte čer 19, 2012 22:04

Espejsek píše:nemhl by sem někdo hodit fotky míst kam šáhnout, co vyčistit, a co zkontrolovat.... u dvojky espase jsem měl vše zmáklý , ale tady koukám jak puk. mě to občass jede jako na tři a nemá to výkon... zaráží mě, že pokud to jede jak koza a nemůžu ani přidat plyn aby nevyběhl motor, tak stačí za jízdy vypnout motor a po \\20 ti metrech opět nastarovat.... někdy se to úplně srovná... kabely, svíčky, a kontakty, které vidím jsem už vyměnil a vyčistil..... budu dál číst a snad nejdu řešení,... diagnostika na nic nepřišla

O jednu nebo dvě stránky zpět je schéma našeho motoru se zaměřením na co se podívat.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » úte čer 19, 2012 22:05

dlabca píše:A co snímač otáček?
A myslíš, že by zlobyl jen za studena? Jedná se opravdu jen o několik minut, jak se motor jen trochu zahřeje problém mizí.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

Espejsek
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv úno 10, 2011 18:43
Bydliště: Zeleneč

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od Espejsek » úte čer 19, 2012 22:13

dělá to i za tepla, ale pokud tomu nešlapu na krk tak se to ustálí... rozhodně za tepla to je méně slišitelné.... neklid motoru při volnoběhu je stejný.
Espejsek v Grandu 2.0 84Kw r.v1998 , Megane I 1.6e r.v. 1988 a mnoho dalších již automobilovém nebíčku....

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » pon črc 09, 2012 07:51

Tak to nechci zakřiknout milí espíkové, ale problém chcípání motoru za studena je zdá se vyřešen. Včera jsem vyměnil 2 pinové čidlo teploty chladicí kapaliny - dává info o teplotě řídící jednotce (to bílé, ne zelené) u mého motoru se nachází hned několik centimetrů dál za zeleným čidlem teploty (tím co dává hodnoty pro ukazatel teploty na palubce). Dnes ráno jsem to jel vyzkoušet a zatím bez problémů, budu to nějaký čas sledovat a kdyby se problém vrátil určitě budu informovat.
Pro pořádek připomýnám v čem spočíval můj problém. Každé ráno, když byl motor řádně vychladnutý, tak po nastartování a krátké jízdě chcípal motor na volnoběh (vyřazení, dojezdy na křižovatku atd.) když vyskočil na ukazateli teploty 2. buřtík, chcípání zmizelo a vše se opakovalo opět až další den opět u vychladlého motoru.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

Uživatelský avatar
uzzy
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon kvě 10, 2010 17:09

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od uzzy » úte črc 31, 2012 15:57

Tak čidlo teploty to nebylo. Diagnostika taky nepomohla, jedinou chybu kterou zobrazila byla chyba snímače vačkové hřídele. Tak už nevím jak dál.

Nakonec jsem to dal do autoopravny a problém je vyřešen. U škrticí klapky našli děravou hadici, sám se si toho nevšiml. Cena opravy 600 Kč, takže spokojenost. Renda jede zase jako za mlada.
Renault Espace III 2.0 8V, 84 kW, 1997 + LPG AG Autogas systems, Opel Vectra 1.6i 8V, Ford fiesta 1.4, Škoda 120 GLS

Espejsek
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv úno 10, 2011 18:43
Bydliště: Zeleneč

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od Espejsek » čtv lis 29, 2012 19:10

Já už vyčistil co jsem mohl,zkontroloval hadičky a trubičky jenž vidím ..... a do dvou bůřtíků za studena vyjedu z garáže, zavřu garáž, dám v klidu přednost na 10 m vzdálené křižovatce a po ujetí 200 metru mě to vždy jakmile sundám nohu z plynu chcípne taky. Pak už to je ok. Zajímavé je, že když to na dvojku dojedu až na 4 buřtíky, tak to beztak chcípne při prvním sundání nohy z plynu.
Chytá to dobře, jen je motor za studena neklidný... jakoby v pravidelném intervalu pěti vteřin zacuká ...
Espejsek v Grandu 2.0 84Kw r.v1998 , Megane I 1.6e r.v. 1988 a mnoho dalších již automobilovém nebíčku....

Espejsek
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv úno 10, 2011 18:43
Bydliště: Zeleneč

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od Espejsek » čtv lis 29, 2012 19:16

když to nebylo teplotním čidlem, nemokloto být tímto druhým .... ? http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... XUcvcRWODE
Espejsek v Grandu 2.0 84Kw r.v1998 , Megane I 1.6e r.v. 1988 a mnoho dalších již automobilovém nebíčku....

Espejsek
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv úno 10, 2011 18:43
Bydliště: Zeleneč

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od Espejsek » sob pro 08, 2012 09:07

MRÁZ NEJLEPŠÍ OPRAVAŘ... des ráno bylo -12 oC a a mém vozidle se po nastartováí poprvé od doby co ho mám oběvilo místo ikony bag a hlášky service krásné OK. Chd motoru najedno jak zamlada a po chcípnutí na první křižovatce ani památky.
Tak teď babo raď....... to vypadá, že je to někde v kontaktech elektrických kabelech.... nebo jsou mechanické věci zmenšené mrazem?
Espejsek v Grandu 2.0 84Kw r.v1998 , Megane I 1.6e r.v. 1988 a mnoho dalších již automobilovém nebíčku....

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od duskopoprad » čtv pro 13, 2012 15:01

Ahoj. Po čase som tu znova... Včera som bol v Renaulte... Motor ako na 5 valcov... ráno kolísavé otáčky... Dá sa otestovať funkčnosť Lambdy tak, že sa L.odpojí, motor ide potom v náhradnom režime. Ak sa chod motora zlepší, tak lambda je K.O. Testovali sme všeličo, po výmene lišty zap. cievok za NOVÚ, sa to R A P Í D N E zlepšilo! Tak problém je na 99% v niektorej zap. cievke. Väčšinou odchádza stredná cievka, lebo asi konštrukčnou vadou sa do sv. komory dostáva voda. Novú lištu mi požičal mechanik na vyskúšanie, ale je to dosť drahý špás kúpť ju.... Neskúšal niekto z vás tú lištu rozpíliť na jednotlivé cievky a vadnú nahradiť npr z vrakoviska?? Vodiče by sa mali dať po očistení od "slizu" prepájkovať. Tá moja lišta hádzala všetky iskry, ale asi nekvalitne.!!!/skúšali sme len zadné tri sviečky/ Kreativite Zdar. motor: V6 3,0 24v.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od benisek josef » pon pro 24, 2012 14:31

no kolego teoreticky by to jit melo...preci jenom sou to paralerne spojeny tri naprosto stejny kusy v jednom segmentu...mam doma jednu ktera ma odpalenou prostredni civku pokud by se nasel nekdo kdo by mi za postovny poslal jednu nefunkcni listu civek a popripade by i vedel ktera je spatna muzu to zkusit pac doma dilnu na pajeni a opravu elektroniky mam...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Espejsek
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv úno 10, 2011 18:43
Bydliště: Zeleneč

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od Espejsek » úte úno 19, 2013 22:22

uzzy píše:Tak čidlo teploty to nebylo. Diagnostika taky nepomohla, jedinou chybu kterou zobrazila byla chyba snímače vačkové hřídele. Tak už nevím jak dál.

Nakonec jsem to dal do autoopravny a problém je vyřešen. U škrticí klapky našli děravou hadici, sám se si toho nevšiml. Cena opravy 600 Kč, takže spokojenost. Renda jede zase jako za mlada.


Prosím tě jaká to byla hadice... myslíš tu harmoniku s čidlem vzduch? .... já už nevím kam šáhnout.... a začíná mě to chcípat i za tepla.......




.... dnes jsem navštivil vesnický servis..... Dva vstřiky přicpané, jedna z cívek KO, a 16 chyb při diagnostice ..... nechápu jak to, že to pracovník Renault servisu v Brandýse nad Labem neviděl.....

a zase stejné ... nový regulátor otáček.... stejné ..... tak přišla nová škrtící klapka...... a uvidíme po diag nastavení
Espejsek v Grandu 2.0 84Kw r.v1998 , Megane I 1.6e r.v. 1988 a mnoho dalších již automobilovém nebíčku....

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od duskopoprad » úte dub 23, 2013 20:59

Tak. V6 stálo celú zimu pred garážou... 2x som ho preštartoval, OK. Teraz ho idem dať do "služby" a opäť problém, ako na jeseň, ako by šiel na 5 valcov!!! Vyberiem cievkový "most" a dve sviečkové komory až po okraj plné VODY!!! Asi je to cyklický problém, že tam steká kondenzačná voda. Vyčistené, vysušené, kontox, a beží lepšie, ale neni to ono! Asi tou vodou sa poškodila cievka alebo zhrdzaveli trafoplechy. Tak musím zháňať ďalší most, alebo vyrábať z dvoch jeden, ako píšem vyššie.
Rada...ak Vám auto bude stáť dlhší čas vonku v zime - vyberte "most", alebo občas skontrolojte čistotu sviečkových komôr.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

Uživatelský avatar
SaryK
Člen RCČR
Příspěvky: 332
Registrován: čtv pro 23, 2004 21:34
Bydliště: Holýšov

Re: Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Příspěvek od SaryK » úte črc 01, 2014 16:09

Ahoj, všem.

Naposledy jsem tu byl cca před 10 kily, ale už pár měsíců se snažím vyléčit neduhy na mém Espace 3 a nějak se mi to nedaří.
Je to starší vklákno, tak prosím za prominutí, že oprašuji kostlivce, ale fakt už nevím, co dál.
Mám podobné problémy, jako jsou popsané v tomto vlákně - viz:

Espace 3, 2.0 8V , 1997 + LPG

- po nastartování cca 5-10 sekund vše OK, pak začne motor pochrchlávat a jede jakoby na 3 válce.
- studený motor po vyřazení chcípne, po zahřátí je to lepší, ale občas stejně taky chcípne
- za studena jsem rád, že vůbec vyjedu kopec, po zahřátí je to lepší, ale stejně to má slabší výkon - musím ho víc honit za plynem
- závada se projevuje v provozu na benzín i lpg, ale studené auto jede nejprve na benzín, přepíná se asi při 30 stupních

Co jsem zkoušel/nechal udělat:

- auto je cca 20 000 po výměně těsnění po hlavou + komplet rozvody
- cca před 10 000 seřízeny ventilové vůle
- diagnostika (Renault) opakovaně bez závad, všechna čidla ukazují normální hodnoty, v paměti žádná závada
- změřil jsem s kamarádem pro jistotu tlaky ve válcích - všechny válce měly shodně
- čidlo v sání vyčištěno, šrtící klapka vyčištěná.
- vyměněna jedna hadice k snímači tlaku v potrubí
- vyzkoušeny nové svíčky i kabely
- sehnal jsem si 1 novou cívku a zkusil jsem je mezi sebou přehazovat - pořád stejné

Moje podezření padá pořád na volnoběžný ventil na škrtící klapce !?
Včera jsem zkoušel při volnoběhu odpojit konektor z totho ventilu a nic se nestalo, motor běžěl vesele dál. Zkusil jsem přidat a uvolnit plyn s odpojeným konektorem
a auto nechcíplo, ale normálně drželo volnoběh. Předpokládal jsem, že je tedy zaseklý ventil, vyčistím a je to ok. Už jsem jej čistil 3x a je to pořád stejné, akorát
hned po namontování to funguje chvilku tak, jak má (po odpojení chcípne), ale po chvilce je to zase stejné. Zkusil jsem ten ventil také připojit na zdroj napětí a normálně to
krásně vysouvá a zasouvá bez zasekávání.
Moje domněnka je taková, že ten ventil zůstává z nějakého důvodu kousek vysunutý (otevřený), proto mi to po odpojení nechcípne a proto to také má slabší výkon, když to přisává vzduch přes klapku, ačkoliv
snímače natočení klapky si myslí něco jiného.....
Napětí na konektoru jsem měřil a při volnoběhu tam jde normální palubní napětí (cca 13.8) a při přidání plynu napětí klesá.

Klidně bych ten ventil koupil nový, ale třeba je to něco jiného?

Budu velice rád, jestli byste mi mohli pomoci, možná to pomůže i někomu jinému.

Díky moc:)
Naposledy upravil(a) SaryK dne pon črc 14, 2014 18:22, celkem upraveno 1 x.
Vašek T.

Aktuálně: Espace IV 2.0 DCi 127Kw, 6AT AJ0 (Jatco), 2012, DPF
Clip 1.68
Historie: Espace III, 2.0 8V, Laguna I 1.8 8V

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů